Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af L4 » fredag, 15. maj, 2015 20:11

thefugle skrev:
SørenK skrev:
L4 skrev:Ind: Benteke, Ross Barkley, Cabaye, Mascherano(til forsvaret)
Ud: Borini, Sturridge, Lucas, Lovren, Sakho, Lambert, Enrique, Markovic, Balotelli, Kolo, Johnson
:shock: ??
Det er L4. Rolig.

Latterlig "ud" liste, og ind for den sags skyld.
Latterlig "ud" kommentar, og "ind" kommentar for den sags skyld.
Dog må jeg sige at du begrunder dine udtalelser godt, med varm luft.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » fredag, 15. maj, 2015 20:59

Jeg gad godt, at klubben gik"all in" på Nainggolan. Han har imponeret mig rigtig meget i de 9-10 kampe, jeg har set med Roma i denne sæson. Nu er der rygter om, at scum vil lokke ham til old toilet, hvilket jeg ville være ked af. Han er hurtig med og uden bold, har hurtige fødder, en enorm arbejdsradius, gode førsteberøringer, er god til at indgå i småspil, og så lægger han nogle vidunderligt præcise lange afleveringer. Han er meget aggressiv i pres og genpres, og så er han til at få fat i, da Roma har problemer med ffp. Han har imø ikke mange svagheder. Det skulle da lige være, at han ikke er noget fysisk monster, og at han ind imellem forivrer sig, og bliver fanget ude af position.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » fredag, 15. maj, 2015 21:38

Kelly skrev:Andreas N ofte virker det som om du vil have ret uanset hvad andre syntes er rigtig og sætte regler op . Det er et forum for alle holdninger der er mange meninger og holdninger ingen er bedre end andre.
Tilbage til emnet :-) :-)
Undskyld hvad? Hvilke regler har jeg sat op, og hvornår har jeg ikke respekteret andres mening? Jeg er sgu da i min fulde ret til at sige min egen - især når et indlæg indirekte er henvendt til mig. Det betyder da ikke, at jeg ikke respekterer andres.
Liverpool Football Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 15. maj, 2015 21:40

Niche skrev:Jeg gad godt, at klubben gik"all in" på Nainggolan. Han har imponeret mig rigtig meget i de 9-10 kampe, jeg har set med Roma i denne sæson. Nu er der rygter om, at scum vil lokke ham til old toilet, hvilket jeg ville være ked af. Han er hurtig med og uden bold, har hurtige fødder, en enorm arbejdsradius, gode førsteberøringer, er god til at indgå i småspil, og så lægger han nogle vidunderligt præcise lange afleveringer. Han er meget aggressiv i pres og genpres, og så er han til at få fat i, da Roma har problemer med ffp. Han har imø ikke mange svagheder. Det skulle da lige være, at han ikke er noget fysisk monster, og at han ind imellem forivrer sig, og bliver fanget ude af position.
Enig han vil binde holdet sammen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » fredag, 15. maj, 2015 22:24

AndreasN skrev:Jeg var bare slet ikke klar over, at det kunne stemples som andet end et problem. Jeg gider simpelthen ikke scrolle uendeligt ned i en tråd, hvor det står to bogstaver pr linje... For derefter at finde ud af, at man er scrollet forbi det indlæg, man gerne ville læse.
Jeg læser også primært på mobilen og finder heller ikke at det er det store problem. Måske er det bare dig?

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » fredag, 15. maj, 2015 23:36

Ja, det kan da sagtens være, men når nu problematikken er blevet nævnt flere gange - og ikke af mig - så tvivler jeg stærkt. Men hvis det udelukkende er mig, der har et problem, så skal i andre selvfølgelig ikke lastes for det.
Liverpool Football Klopp

mortenbak
Indlæg: 3109
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » fredag, 15. maj, 2015 23:45

Niche skrev:Jeg gad godt, at klubben gik"all in" på Nainggolan. Han har imponeret mig rigtig meget i de 9-10 kampe, jeg har set med Roma i denne sæson. Nu er der rygter om, at scum vil lokke ham til old toilet, hvilket jeg ville være ked af. Han er hurtig med og uden bold, har hurtige fødder, en enorm arbejdsradius, gode førsteberøringer, er god til at indgå i småspil, og så lægger han nogle vidunderligt præcise lange afleveringer. Han er meget aggressiv i pres og genpres, og så er han til at få fat i, da Roma har problemer med ffp. Han har imø ikke mange svagheder. Det skulle da lige være, at han ikke er noget fysisk monster, og at han ind imellem forivrer sig, og bliver fanget ude af position.
Lyder lidt som én vi elsker og som har båret vores klub i mange år.... men som desværre alt for snart er væk....

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » fredag, 15. maj, 2015 23:54

mortenbak skrev:
Niche skrev:Jeg gad godt, at klubben gik"all in" på Nainggolan. Han har imponeret mig rigtig meget i de 9-10 kampe, jeg har set med Roma i denne sæson. Nu er der rygter om, at scum vil lokke ham til old toilet, hvilket jeg ville være ked af. Han er hurtig med og uden bold, har hurtige fødder, en enorm arbejdsradius, gode førsteberøringer, er god til at indgå i småspil, og så lægger han nogle vidunderligt præcise lange afleveringer. Han er meget aggressiv i pres og genpres, og så er han til at få fat i, da Roma har problemer med ffp. Han har imø ikke mange svagheder. Det skulle da lige være, at han ikke er noget fysisk monster, og at han ind imellem forivrer sig, og bliver fanget ude af position.
Lyder lidt som én vi elsker og som har båret vores klub i mange år.... men som desværre alt for snart er væk....
Ja, hvis dette er hvad manden står for, så ville jeg ønske at du, Niche, sat i vores berømte og efterhånden berygtede transferkomité.
Lyder sgu som en, hvis man skal forsøge at finde en sådan, værdig afløser for vores kaptajn.

Edit: For at undgå misforståelser, så betvivler jeg ikke hvad du skriver. Har bare aldrig selv set manden i kamp. :)

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » lørdag, 16. maj, 2015 07:31

Kassen skal smides efter en angriber der scorer 20+ i ligaen. Det må/skal være absolut topprioritet

Overgaard
Indlæg: 199
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:20
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Overgaard » lørdag, 16. maj, 2015 08:20

athomsen skrev:Kassen skal smides efter en angriber der scorer 20+ i ligaen. Det må/skal være absolut topprioritet
Nu er du ikke den eneste der skriver vi skal gå efter en angriber der scorer 20+ mål i ligaen. Men kan du/i andre ikke lige skrive hvem der er garanti for det antal mål? Tror Chelsea regnede med lidt flere mål fra Torres, da de smed 500 mil el. United der betaler 3-3 1/2 mil til Falcao om ugen.. Kane kom ud af ingenting og kostede ikke Tottenham en krone.. Sturridge gav vi 100 mil for og blev ikke regnet for en klasseangriber, men blev alligevel 2'er på topscorer listen sidste sæson.

Men er enig med dig/jer i, at vi skal gå efter en klasseangriber. Men en klasseangriber er stadig ikke nogen garanti for 20 + mål.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 16. maj, 2015 09:58

Overgaard skrev:
athomsen skrev:Kassen skal smides efter en angriber der scorer 20+ i ligaen. Det må/skal være absolut topprioritet
Nu er du ikke den eneste der skriver vi skal gå efter en angriber der scorer 20+ mål i ligaen. Men kan du/i andre ikke lige skrive hvem der er garanti for det antal mål? Tror Chelsea regnede med lidt flere mål fra Torres, da de smed 500 mil el. United der betaler 3-3 1/2 mil til Falcao om ugen.. Kane kom ud af ingenting og kostede ikke Tottenham en krone.. Sturridge gav vi 100 mil for og blev ikke regnet for en klasseangriber, men blev alligevel 2'er på topscorer listen sidste sæson.

Men er enig med dig/jer i, at vi skal gå efter en klasseangriber. Men en klasseangriber er stadig ikke nogen garanti for 20 + mål.
Luis Suarez
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 16. maj, 2015 10:01

texy skrev:
Overgaard skrev:
athomsen skrev:Kassen skal smides efter en angriber der scorer 20+ i ligaen. Det må/skal være absolut topprioritet
Nu er du ikke den eneste der skriver vi skal gå efter en angriber der scorer 20+ mål i ligaen. Men kan du/i andre ikke lige skrive hvem der er garanti for det antal mål? Tror Chelsea regnede med lidt flere mål fra Torres, da de smed 500 mil el. United der betaler 3-3 1/2 mil til Falcao om ugen.. Kane kom ud af ingenting og kostede ikke Tottenham en krone.. Sturridge gav vi 100 mil for og blev ikke regnet for en klasseangriber, men blev alligevel 2'er på topscorer listen sidste sæson.

Men er enig med dig/jer i, at vi skal gå efter en klasseangriber. Men en klasseangriber er stadig ikke nogen garanti for 20 + mål.
Luis Suarez
Ja til sidst suarez var i liverpool. Bestemt ikke i starten.
Torres virkede fra starten i imponerende første sæson.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 16. maj, 2015 10:32

Kelly skrev:
texy skrev:
Overgaard skrev:
athomsen skrev:Kassen skal smides efter en angriber der scorer 20+ i ligaen. Det må/skal være absolut topprioritet
Nu er du ikke den eneste der skriver vi skal gå efter en angriber der scorer 20+ mål i ligaen. Men kan du/i andre ikke lige skrive hvem der er garanti for det antal mål? Tror Chelsea regnede med lidt flere mål fra Torres, da de smed 500 mil el. United der betaler 3-3 1/2 mil til Falcao om ugen.. Kane kom ud af ingenting og kostede ikke Tottenham en krone.. Sturridge gav vi 100 mil for og blev ikke regnet for en klasseangriber, men blev alligevel 2'er på topscorer listen sidste sæson.

Men er enig med dig/jer i, at vi skal gå efter en klasseangriber. Men en klasseangriber er stadig ikke nogen garanti for 20 + mål.
Luis Suarez
Ja til sidst suarez var i liverpool. Bestemt ikke i starten.
Torres virkede fra starten i imponerende første sæson.
Og alligevel ville han have nået over 20, hvis han havde fået lov at sparke straffespark.

Men nu var svaret ikke Suarez for fire år siden, men Suarez i næste sæson.
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 16. maj, 2015 10:42

texy skrev:
Kelly skrev:
texy skrev:
Overgaard skrev:
athomsen skrev:Kassen skal smides efter en angriber der scorer 20+ i ligaen. Det må/skal være absolut topprioritet
Nu er du ikke den eneste der skriver vi skal gå efter en angriber der scorer 20+ mål i ligaen. Men kan du/i andre ikke lige skrive hvem der er garanti for det antal mål? Tror Chelsea regnede med lidt flere mål fra Torres, da de smed 500 mil el. United der betaler 3-3 1/2 mil til Falcao om ugen.. Kane kom ud af ingenting og kostede ikke Tottenham en krone.. Sturridge gav vi 100 mil for og blev ikke regnet for en klasseangriber, men blev alligevel 2'er på topscorer listen sidste sæson.

Men er enig med dig/jer i, at vi skal gå efter en klasseangriber. Men en klasseangriber er stadig ikke nogen garanti for 20 + mål.
Luis Suarez
Ja til sidst suarez var i liverpool. Bestemt ikke i starten.
Torres virkede fra starten i imponerende første sæson.
Og alligevel ville han have nået over 20, hvis han havde fået lov at sparke straffespark.

Men nu var svaret ikke Suarez for fire år siden, men Suarez i næste sæson.
Det folk efterlyser er en angriber der laver 25 mål med det samme. Det tror jeg ikke vi kan finde. Vi må håbe på Sturridge er klar. Og Origi og Ings hvis han kommer tilsammen kan lave flere mål end Evertons forsvar der har lavet flere mål end Liverpools angreb.
Og så en angriber der kan supplerer og her ser jeg Benteke som en løsning på sigt. Når alle andre manager kan finde ud af at få det bedste ud af en stor angriber kan br sikkert også :-). Arsenal er et eksempel.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 16. maj, 2015 11:56

Mine bedste bud på angribere, som jeg tror ville kunne ramme de magiske 20 mål for so i næste sæson hedder:

Lacazette - Mit ønskekøb, men også svært at vide, om han kan overføre to sæsoners fantastisk succes og fremgang fra Frankrig til England.

Cavani - Jeg tror, at han vil være et ret "safe bet". Hurtig, arbejdsvillig og målscorende. Men han er 28 og ved ikke, om han eventuelt har peaket.

Falcao - Trods en dårlig sæson i Man Utd tror jeg stadig på ham. Men som Cavani har han måske peaket, selvom noget siger mig, at han er sulten efter at vise mere, end han har fået lov til i Man Utd.

Higuain - Han ser tung ud, men er faktisk ret hurtig. Han er fysisk stærk og har allerede erfaring med at skifte liga.

Benzema - Minder mig lidt om Cavani. Måske lidt langsommere, men muligvis lidt mere fysisk stærk. God i kombinationerne.


Spillere som ikke er deciderede angriber, men som jeg tror også kunne nærme sig de 20 for os inkluderer:

Bale
Robben
Reus

Jeg har min tvivl om, at eksempelvis Benteke, Kane, Ings, Austin, Aubameyang, m.fl. vil kunne blive 20-måls angribere i Liverpool. Hele 20-måls begrebet er dog lidt pudsigt, da det er et flydende resultat, der afhænger af truppens sammensætning, harmoni og samlede præstationer. Det kan jo sagtens være, at eksempelvis Cavani kun laver 15 mål for os, men til gengæld tiltrækker sig nok fokus til, at Sterling når 12, Sturridge 12, Coutinho 10, Hendo 10-15 (da han også fungerer som straffeskytte), Lallana 7, Milner 6 (jojo, han skal nok komme) og så det løse fra de andre. Jo større sandsynligheden er for, at vores mål kan komme fra flere spillere, jo større tror jeg, at sandsynligheden er for, at vi også kan have en angriber, der når 20.

Det er så min teoretiske vurdering. Min relle vurdering er, at vi godt kan glemme de nævnte navne, og derfor må håbe på, at vores scouts har set noget, som vi ikke har.
Kloppite

Besvar