Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 05. jan, 2015 20:46

rnh skrev:Så dukkede der sku lige et nyt navn op. Micah Richards
Er der nogen af jer der ved hvordan han har gjort det i Italien og hvordan med skader?
Jeg har før været stor foretaler for ham og må da også indrømme dog dig uden at have set meget til ham i en længere periode, at jeg gerne så ham i truppen til sommer istedet for eksempelvis Toure eller Johnson som jo begge har kontraktudløb til sommer.
Derudover dækker han jo faktisk begge deres pladser.
Hell no! Han har spillet tre (!!) kampe for Fiorentina i serie a, og så har han ellers fået lov til at spille taberturneringen, Europa League.

Richards bliver aldrig den spiller, man troede eller håbede, han ville blive. Han er intet andet end et godt navn, og i PL vil han formentlig passe ind i klubber på niveau med West Brom, Sunderland eller QPR.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 05. jan, 2015 23:12

Aggerdoo skrev:
rnh skrev:Så dukkede der sku lige et nyt navn op. Micah Richards
Er der nogen af jer der ved hvordan han har gjort det i Italien og hvordan med skader?
Jeg har før været stor foretaler for ham og må da også indrømme dog dig uden at have set meget til ham i en længere periode, at jeg gerne så ham i truppen til sommer istedet for eksempelvis Toure eller Johnson som jo begge har kontraktudløb til sommer.
Derudover dækker han jo faktisk begge deres pladser.
Hell no! Han har spillet tre (!!) kampe for Fiorentina i serie a, og så har han ellers fået lov til at spille taberturneringen, Europa League.

Richards bliver aldrig den spiller, man troede eller håbede, han ville blive. Han er intet andet end et godt navn, og i PL vil han formentlig passe ind i klubber på niveau med West Brom, Sunderland eller QPR.
Den selvsamme taberturnering som giver adgang til CL-kvalifikation, hvis man vinder den. Jeg håber inderligt, at vi sætter ALT ind på denne hersens såkaldte taberturning og vinder den.

Jeg er dog enig i, at jeg heller ikke tror, at Richards er det rette valg. Han er alt for injury-prone.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 05. jan, 2015 23:38

JudgeArdaStudge skrev:
Aggerdoo skrev:
rnh skrev:Så dukkede der sku lige et nyt navn op. Micah Richards
Er der nogen af jer der ved hvordan han har gjort det i Italien og hvordan med skader?
Jeg har før været stor foretaler for ham og må da også indrømme dog dig uden at have set meget til ham i en længere periode, at jeg gerne så ham i truppen til sommer istedet for eksempelvis Toure eller Johnson som jo begge har kontraktudløb til sommer.
Derudover dækker han jo faktisk begge deres pladser.
Hell no! Han har spillet tre (!!) kampe for Fiorentina i serie a, og så har han ellers fået lov til at spille taberturneringen, Europa League.

Richards bliver aldrig den spiller, man troede eller håbede, han ville blive. Han er intet andet end et godt navn, og i PL vil han formentlig passe ind i klubber på niveau med West Brom, Sunderland eller QPR.
Den selvsamme taberturnering som giver adgang til CL-kvalifikation, hvis man vinder den. Jeg håber inderligt, at vi sætter ALT ind på denne hersens såkaldte taberturning og vinder den.

Jeg er dog enig i, at jeg heller ikke tror, at Richards er det rette valg. Han er alt for injury-prone.
Ikke desto mindre er der rigtig mange hold, som stiller med reserver i de kampe. Og det var det, der var min pointe mht. Richards.

XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » tirsdag, 06. jan, 2015 14:28


Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 06. jan, 2015 15:02

Jeg læste det inde på Liverpool.no. Vi har mange spillere som vi ikke bruger og som kan sælges. Jeg nævner lige i flæng: Borini, Alberto, Aspas, Lucas (Rodgers er dog begyndt at bruge ham), Lambert (ham så jeg gerne solgt), Suso (ryger til Milan), Assaidi, Coates. Så der er nok at tage af, så det gælder bare om at få 1 eller 2 skudt afsted, så vi kan få Shaqiri.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 06. jan, 2015 17:21

Jeg ved ikke lige, hvor jeg ellers skulle poste den her (måske skulle man lave en tråd over vinterens transfervindue?), men Wilfred Bony er ekstremt tæt på Manchester City, ifølg SkySports.

http://www1.skysports.com/transfer/news ... fried-bony

Det ser ud, som om den er hjemme for City. Hvad siger I andre til den transfer, og kunne han have været god i Liverpool-trøjen?
Scouser by heart.

Siden 2009.

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 06. jan, 2015 17:25

TomViolence skrev:Jeg ved ikke lige, hvor jeg ellers skulle poste den her (måske skulle man lave en tråd over vinterens transfervindue?), men Wilfred Bony er ekstremt tæt på Manchester City, ifølg SkySports.

http://www1.skysports.com/transfer/news ... fried-bony

Det ser ud, som om den er hjemme for City. Hvad siger I andre til den transfer, og kunne han have været god i Liverpool-trøjen?

Retard move af Bony.

Dzeko
Agüero
Jovetic

Ja ja spilletid skal der nok blive masser af. Men det er vel også lige meget om man spiller så længe lønposen er høj :wall:

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 06. jan, 2015 17:44

pommelfeen skrev:
TomViolence skrev:Jeg ved ikke lige, hvor jeg ellers skulle poste den her (måske skulle man lave en tråd over vinterens transfervindue?), men Wilfred Bony er ekstremt tæt på Manchester City, ifølg SkySports.

http://www1.skysports.com/transfer/news ... fried-bony

Det ser ud, som om den er hjemme for City. Hvad siger I andre til den transfer, og kunne han have været god i Liverpool-trøjen?
Ja ja spilletid skal der nok blive masser af. Men det er vel også lige meget om man spiller så længe lønposen er høj :wall:
Eller også prøver man at gribe chancen for at slå igennem i en storklub i stedet for at blive i trygge rammer i en dårligere klub, hvor man er garanteret spilletid.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 06. jan, 2015 18:39

Har altid synes, at Bony var en udmærket spiller - også bedre end Dzeko, som aldrig har været min kop te. Men hvis prisen er på £30 mio. så siger jeg altså pænt nej tak.
Liverpool Football Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 06. jan, 2015 19:39

TomViolence skrev:Jeg ved ikke lige, hvor jeg ellers skulle poste den her (måske skulle man lave en tråd over vinterens transfervindue?), men Wilfred Bony er ekstremt tæt på Manchester City, ifølg SkySports.

http://www1.skysports.com/transfer/news ... fried-bony

Det ser ud, som om den er hjemme for City. Hvad siger I andre til den transfer, og kunne han have været god i Liverpool-trøjen?
Fint for mig, at vi i hvert fald ikke henter ham så. Han er en udmærket spiller, men jeg synes slet ikke, at han passer ind i Liverpools spillestil - eller den stil klubben i hvert fald stræber efter. Han er en noget akavet spiller, synes jeg, selvom han på en eller anden måde altid får lavet målene.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 06. jan, 2015 20:17

De gør et godt køb synes jeg. Bony er en meget dygtig afslutter og bedre teknisk end mange mener. Dzeko og Jovetic og for den sags skyld er jo enormt meget skadet og han skal nok få masser af spilletid
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » onsdag, 07. jan, 2015 08:38

Whaaat, det ville da være for hjernedødt?


Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scouzer » onsdag, 07. jan, 2015 09:46

Jensen skrev:Whaaat, det ville da være for hjernedødt?


ja hvordan han kan påstå, at han vælger klub efter hvilken der ville være bedst for han udvikling er mig en gåde.
Hvis han virkelig ender med at vælge real madrid. Det er vel noget nær det dårligst valg han kunne tage.
Selv scum havde været bedre, hvis man kigger på hans chancer for at førsteholds chancer.
Nej han skulle have valgt Ajax. Jeg læst dog også et sted at Southampton skulle have forsøgt at kapre ham.
Det ville nok heller ikke have været så tosset for hans udvikling.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » onsdag, 07. jan, 2015 10:36

Real Madrid er en af de klubber med den bedste ungdomsafdeling i verden, så det er sikkert ikke et så dumt valg. Han vil få de bedste trænere, bedste faciliteter, træne med de bedste spillere og leve i et varmt klima nærmest hele året igennem. Desuden er han så ung, at hvis det skulle glippe med at slå igennem, så har han al den tid i verden til bare at skifte klub.

Hvorfor er det i øvrigt Ajax ville være det bedste valg? Hvornår er der sidst kommet en verdensklassespiller videre fra dem?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » onsdag, 07. jan, 2015 10:56

AllanShore skrev:Real Madrid er en af de klubber med den bedste ungdomsafdeling i verden, så det er sikkert ikke et så dumt valg. Han vil få de bedste trænere, bedste faciliteter, træne med de bedste spillere og leve i et varmt klima nærmest hele året igennem. Desuden er han så ung, at hvis det skulle glippe med at slå igennem, så har han al den tid i verden til bare at skifte klub.

Hvorfor er det i øvrigt Ajax ville være det bedste valg? Hvornår er der sidst kommet en verdensklassespiller videre fra dem?


Tjaaaa, Kluivert, De boer brødrene, Ibrahimovich, Van der vaart, Seedorf, Suarez etc etc ?

Besvar