Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 31. aug, 2014 20:47

nikand skrev:
jacob-vig skrev:Hvad med Valdez på en fri transfer. Har en god rutine som Mignolet kan lære af en enkelt sæson. Længere behøver det ikke at være, bare en sæson hvor vi er godt dækket ind. Så har vi også en rutineret til CL.
Hvis det er Valdez så kan han signes hele tiden, da han er kontraktfri. Cech vil være fænomenalt
Hvad er vi ude efter? En god reserve-keeper eller en ny førstemålmand? Valdez, Cech og flere andre målmænd oppe i årene vil være gode reserve-keepere. Begovic vil være en perfekt førstemålmand.
Kloppite

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » søndag, 31. aug, 2014 20:58

Spørgsmålet er, om Cech/Valdes ikke ville presse sig forbi Mignolet. Jeg mener ikke at Mignolet har stået 100% stabilt i starten af sæsonen, og jeg mener ikke at han gjorde det i sidste sæson. Der er klart potentiale, men bestemt også ting at arbejde med.

Jeg tror ikke vi har tid til at købe dyrt/vildt ind. Spørgsmålet er om Stoke overhovedet er klar til at lade Begovic gå så sent i transfervinduet. Jeg er ellers enig med dig Texy i, at Begovic er favoritten af de mulige targets.
Badooo siger, hvad han mener!

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » søndag, 31. aug, 2014 23:16

texy skrev:
nikand skrev:
jacob-vig skrev:Hvad med Valdez på en fri transfer. Har en god rutine som Mignolet kan lære af en enkelt sæson. Længere behøver det ikke at være, bare en sæson hvor vi er godt dækket ind. Så har vi også en rutineret til CL.
Hvis det er Valdez så kan han signes hele tiden, da han er kontraktfri. Cech vil være fænomenalt
Hvad er vi ude efter? En god reserve-keeper eller en ny førstemålmand? Valdez, Cech og flere andre målmænd oppe i årene vil være gode reserve-keepere. Begovic vil være en perfekt førstemålmand.
Cech ville klart ikke skulle være reserve. Han er længder bedre end Mignolet. Han ville faktisk i mine øjne være førstevalg i samtlige PrL klubber pånær Chelsea. Klar drømmesigning her på falderebet. Men vi får ham ikke. Han er for dyr i løn og Chelsea sælger ikke til os. Håber for ham, at han kommer et sted hen, hvor han står fast - han virker sgu rimelig sympatisk. PSG eller Real kunne være et bud.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 31. aug, 2014 23:48

Så også gerne en Valdes i klubben, han er tydeligt bedre end Mignolet, og er vant til at agere sweeper keeper i et pasningsfokuseret system.

Spørgsmålet er så om vi har råd til hans løn og om han gider helt op til Liverpool.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 01. sep, 2014 00:11

Jeg synes, folk har en tendens til at undervurdere Mignolet helt vildt. Imø. er han fremragende målmand, men han har store problemer ude i feltet, og det bekymrende er, at det ikke ser ud til at forbedre sig. Hans spil med fødderne synes jeg nu er helt fint, selvom en målmand som Valdes nu er bedre i den disciplin. Dog har jeg svært ved at finde en tilgængelig målmand, der er så god på stregen og i reflekserne, som Mignolet er. Hans redning mod Southampton, hvor han får den op på overliggeren er mere end en mirakelredning. I dag har han også en fremragende redning på en ellers helt fri afslutning. Skulle jeg pege på en, jeg hellere ville have, som burde være tilgængelig for os, så er det Begovic, men jeg har svært ved at forestille mig, at Stoke vil sælge på sidste dagen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » mandag, 01. sep, 2014 08:07

Tony Barrett melder du interesse i Valdez. Er på mobilen, så det bliver bare et link:

https://twitter.com/tonybarrettimes/sta ... 5010893824
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 01. sep, 2014 08:57

@ Texy: kan man få fat i en ny førstekeeper skal man gøre det, men denne skal være væsentlig bedre end mignolet, da mit indtryk er at mignolet vokser med opgaven. Cech ville jeg lade stå allerede lørdag, Valdez er skadet så det er mere tvivlsomt hvad han kan.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 01. sep, 2014 09:28

Der kommer en ny målmand i dag. Det er mon helt klare fornemmelse.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » mandag, 01. sep, 2014 10:17

AndreasN skrev:Jeg synes, folk har en tendens til at undervurdere Mignolet helt vildt. Imø. er han fremragende målmand, men han har store problemer ude i feltet, og det bekymrende er, at det ikke ser ud til at forbedre sig. Hans spil med fødderne synes jeg nu er helt fint, selvom en målmand som Valdes nu er bedre i den disciplin. Dog har jeg svært ved at finde en tilgængelig målmand, der er så god på stregen og i reflekserne, som Mignolet er. Hans redning mod Southampton, hvor han får den op på overliggeren er mere end en mirakelredning. I dag har han også en fremragende redning på en ellers helt fri afslutning. Skulle jeg pege på en, jeg hellere ville have, som burde være tilgængelig for os, så er det Begovic, men jeg har svært ved at forestille mig, at Stoke vil sælge på sidste dagen.
Valdes ville være et godt bud i mine øjne. Han har om nogen vist, at han har reflekserne i orden. Desværre er der også i lighed med Mignolet tendenser i hans målmandsspil til at være være mindre god på indlæg og i standardsituationer. Han er så bedre end Mignolet til at gå hurtigt ud og gøre sig bred, ligesom hans spil med fødderne giver minder om de gode gamle dage med Reinaassists. Jeg er dog enig i, at kritikken af Mignolet kan være en anelse unuanceret. Han har helt sikkert forbedret sit spil med fødderne over det sidste år og laver gode afgørende redninger. Får vi Valdes, har Mignolet indtil november til at gøre al kritik til skamme, hvilket ville være en udmærket situation. Men dybest set håber jeg nok også på en bedre all-round målmand som Begovic eller Cech.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » mandag, 01. sep, 2014 18:37

Kan Valdez finde niveauet frem fra de sidste par sæsoner i Barca, så er han en markant bedre målmand end Mignolet, som jeg ser det.

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Irish_kop » mandag, 01. sep, 2014 18:48

Käre medfans! Hvis nogen kan skaffe et link til "Sky sports transfer deadline day!" ville jeg blive meget taknemlig!
Hvis i sender det som privat besked tror jeg ikke vi bryder nogle regler?... På forhånd 1000 tak!! :dance:

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » mandag, 01. sep, 2014 19:19

Irish_kop skrev:Käre medfans! Hvis nogen kan skaffe et link til "Sky sports transfer deadline day!" ville jeg blive meget taknemlig!
Hvis i sender det som privat besked tror jeg ikke vi bryder nogle regler?... På forhånd 1000 tak!! :dance:
Og så dog? ;)

Det er ikke tilladt at linke til sider med ulovlige streams til tv-kampe. Undlad også venligst at efterspørge links!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 01. sep, 2014 19:53

Er det ulovlig streaming?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 01. sep, 2014 19:56

Nyt om Valdes?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » mandag, 01. sep, 2014 20:29

Det kommer vel an på hvor du streamer fra?

Besvar