Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hazebaze
Indlæg: 81
Tilmeldt: torsdag, 28. jul, 2011 11:45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hazebaze » tirsdag, 29. jul, 2014 23:21

Henrik Hoffman har på sin Twitter en graf som viser, at vi får færre point med Gerrard siden 2010.......... Stop nu.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 30. jul, 2014 01:14

LFC-Aaby skrev:
Aspas... Hvad fanden skal du blande dig for?!
Det lyder unægteligt som paul konchesky´s mor, hvis nogen husker hendes udbrud.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 30. jul, 2014 08:00

Alonso skrev:Jeg kan da sagtens se det ironiske i, at Rodgers har hentet sin inspiration i Barcelonas fodboldstil og de så tilsyneladende kan bruge en midterforsvarer, som ikke kan begå sig med stor nok succes i Rodgers koncept.

Men vi ved jo også bare, at der er stor forskel på hvilke opgaver en midterforsvarer har i La Liga og i Premier League. Jeg har for eksempel svært ved at se Mascherano spille pladsen i Premier League, hvilket han har gjort med rimelig succes i Barcelona. Det er bare noget andet.

Jeg har utallige gange argumenteret imod Agger på det her forum. Så meget, at jeg af og til er blevet i tvivl om, om han overhoved kan finde ud af noget. Debatten kan nemlig hurtigt blive polariseret, hvilket dog også er med til at give debatten liv.

Jeg har tidligere skrevet, at jeg håber Agger tager til en sydlandsk klub, da jeg tror hans kvaliteter vil være mere effektive der, ligesom hans karriere nok vil blive forlænget, da fremtiden så byder på noget mindre duelspil, hvilket formentlig er godt for hans skrøbelige fysik. For Daniel Agger er helt bestemt en vidunderlig spiller og samtidig en utrolig sympatisk fyr, der har været med til at bidrage positivt til kulturen i og omkring klubben.
Jeg er meget enig i, hvad der er bedst for Agger, og jeg ville også frygte skader til Agger i Prl og blot 10-12 kampe på et år.
Mht. det at sende et bud på en spiller afsted, tror jeg også, det er ret simpelt, og Liverpool altid vil blive taget seriøst mht økonomisk formåen.
Andre klubber skal måske stille en garanti, inden en sælgende klub vil bruge tid på yderligere drøftelse, men det tror jeg ikke er tilfældet for os.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 30. jul, 2014 11:40

Har vi brug for en ekstra angriber?

Nu har jeg dog kun læst lidt om de første kampe, men ham den unge svensker virker da interessant (Peterson). Nogen der kan sige om han er god nok, om ikke andet så som 4. valg? (hvilket betyder vi stadig skal have en ekstra)

Jeg er blot nysgerrig efter om Ibe + Perterson kan tage skridtet op ligesom Flanagan gjorde sidste år og Sterling året før. Det ku være dejligt hvis de var gode nok nu til 5-10 kampe i PL + diverse cups.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 30. jul, 2014 12:11

Nu er det ingen hemmelighed, at Iago Aspas var hjemmesyg, da han var i Liverpool. Han er og var bare et af de mennesker, der er for tæt knyttet til egen kultur. Sådan er det.

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Harvey » onsdag, 30. jul, 2014 12:16

ilusio skrev:Har vi brug for en ekstra angriber?

Nu har jeg dog kun læst lidt om de første kampe, men ham den unge svensker virker da interessant (Peterson). Nogen der kan sige om han er god nok, om ikke andet så som 4. valg? (hvilket betyder vi stadig skal have en ekstra)

Jeg er blot nysgerrig efter om Ibe + Perterson kan tage skridtet op ligesom Flanagan gjorde sidste år og Sterling året før. Det ku være dejligt hvis de var gode nok nu til 5-10 kampe i PL + diverse cups.
Vi har lige nu en mand, som vi kan forvente vil lave mange mål, nemlig Sturridge! Og ja, det er for lidt. Lambert kommer ikke til at lave mere end 5 mål for os og vi skal have en ekstra angriber! Reus kunne være svaret, selvom han vel ikke er en udpræget angriber. Ellers ved jeg sgu ikke. Benzema er måske svaret, jeg ved det ikke. Sanchez ville ha været go, men det lykkedes så ikke.
Og Borini gider jeg slet ikke nævne, for han er forhåbentlig på vej væk....
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 30. jul, 2014 12:19

Tak for nogle gode og realistiske bud, Harvey ;)

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » onsdag, 30. jul, 2014 12:52

ilusio skrev:Har vi brug for en ekstra angriber?

Nu har jeg dog kun læst lidt om de første kampe, men ham den unge svensker virker da interessant (Peterson). Nogen der kan sige om han er god nok, om ikke andet så som 4. valg? (hvilket betyder vi stadig skal have en ekstra)

Jeg er blot nysgerrig efter om Ibe + Perterson kan tage skridtet op ligesom Flanagan gjorde sidste år og Sterling året før. Det ku være dejligt hvis de var gode nok nu til 5-10 kampe i PL + diverse cups.
Jeg syntes bestemt vi har brug for endnu en angriber. Remy var det bedste bud, lige nu ligner det mere at det bliver bony (som jeg ser som under Remy ) Jeg så dog gerne vi gik en klasse op ift bony, men de er måske ikke ledige på markedet.
Med mindre vi kommer helt op til cavani og falcao , men de er nok ikke realistiske for os. Huntelaar kunne måske være et bud, men han er vel for meget front/ boks mand hvisk han skal bruges med DS.
Der løber også en spændende spiller rundt i Lyon ved navn lacazette . Han er 23 og lavede vist også 23 mål sidste sæson , tror vi har været nævnt som interesseret tidligere på sommeren.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » onsdag, 30. jul, 2014 13:05

Med alt det kontra bold vi spillede med i sidste sæson og som vi vil må forvente at fortsætte med i næste sæson, ja så kan jeg simpelthen ikke se hvad vi skal med Bony. I min verden vil han jo aldrig nogen sinde nå med i et angreb hvis vi forestiller os at Sterling og Sturridge komme i fuldt løb, ja så vil han jo aldrig nå frem i feltet før angrebet er afsluttet.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 30. jul, 2014 13:34

Cavani er syg god i omstillinger. Hans afleveringer knivskarpe.
Han vil være god sammen med Sturridge, og kan også sagtens alene på toppen.

Skal man drømme, så er han min drøm.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 30. jul, 2014 13:42

ilusio skrev:Cavani er syg god i omstillinger. Hans afleveringer knivskarpe.
Han vil være god sammen med Sturridge, og kan også sagtens alene på toppen.

Skal man drømme, så er han min drøm.
Bør også nævnes, at han er en utroligt hårdtarbejdende spiller. Jeg synes dog, at han burde være mere grådig på banen. Det fraholder mig fra at betale 40-50 mio. pund, hvilket vel er minimum for at få en overgang i hus, hvis man ser på, hvad PSG gav for et år siden.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 30. jul, 2014 15:10

Meget overraskende, vi har en transferstrategi:-)
De vise ord bliver bare ved med at komme;-)
http://m.skysports.com/article/football//9399930
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » onsdag, 30. jul, 2014 15:24

Og her er original artiklen, som skysports har sakset deres ud fra

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -transfers
Jesper skrev:Meget overraskende, vi har en transferstrategi:-)
De vise ord bliver bare ved med at komme;-)
http://m.skysports.com/article/football//9399930

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 30. jul, 2014 15:25

Fra samme pressemøde, bare med en ENORMT vigtig tilføjelse: Rodgers siger vi uden tvivl skal have en ny angriber!!
Jeg frygtede faktisk en overgang at han lod sig nøje. http://touch.liverpool.no/Nyheter/Leter ... spiss.aspx
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5686
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 30. jul, 2014 15:27

Jesper skrev:Meget overraskende, vi har en transferstrategi:-)
De vise ord bliver bare ved med at komme;-)
http://m.skysports.com/article/football//9399930

BR i repeat mode!

Besvar