Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » tirsdag, 15. jul, 2014 11:53

http://metro.co.uk/2014/07/14/liverpool ... z-4797330/

Så mangler vi kun Boruc, Clyne, Fonte, Lovren, Schneiderlin og Wanyama...

Spøg til side så kunne Rodriguez faktisk være en fin måde at erstatte Suárez, nu hvor en 1-til-1-erstatning virker stort set umulig. Rodriguez har en fin målnæse og et udmærket skud, og så har vi Markovic, Lallana eller Coutinho til at sætte målene op og sørge for bevægelse mellem kæderne.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 15. jul, 2014 12:18

LFC_20 skrev:

BILD, vil også lege med i - giv LFC fans håb om Reus, legen.
Det her kunne være den vildseste signing! Reus i Liverpool kunne være perfekt og efter min mening gøre os til et bedre hold i forhold til sidste sæson, med de andre signings og eventuelt en Lukaku, som jeg hørte et rygte om igår, eller Hummels.
Billede

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 15. jul, 2014 12:48

Inden man himler op, at BILD og Guardian også er ude med historien, så er det blot fra deres rumour mill, som Echo også har. Det kan være hvilket som helst medie, de har kopieret historien fra.

http://www.theguardian.com/football/201 ... CMP=twt_gu
Liverpool Football Klopp

andeth
Indlæg: 210
Tilmeldt: søndag, 11. maj, 2008 20:41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af andeth » tirsdag, 15. jul, 2014 12:55

texy skrev:
andeth skrev:
Det er ikke forbudt at drømme, men tror du selv på, at de max. £ 75 mio. vil være nok til at sikre os både Reus og Hummels ?

Har meget svært ved at se, hvorfor Dortmund skulle sælge (for nogle år siden, havde de store økonomiske problemer, men
ikke længere såvidt jeg ved) og hvorfor skulle disse spillere egentlig være interesseret i at skifte ? Skulle Dortmund mod forventning
være interesseret i at sælge en eller begge af disse superspillere, vil andre klubber end Liverpool sku nok også være meget
interesserede, også klubber der sikkert vil smide endnu flere lønkroner efter dem end Liverpool.

Jeg har godt læstet rygtet om, at LFC vil byde £ 45 mio. for Reuss. Efter min mening vil det være nogenlunde lige så seriøst,
som hvis klubber for 10 år siden, ville købe Steven Gerrard for £ 20 mio
.
Jeg tror ikke på rygtet om, at vi vil byde på Reus. Desværre.

Men rygtet om prisen på £45m skal jo holdes op imod, at Dortmund med 100% sikkerhed mister Reus næste sæson for £29,4m. Så for Dortmund er det en opvejning af fordele og ulemper ved at beholde Reus i endnu en sæson og høste eventuelle sportslige og økonomiske fordele ved det, men samtidig få færre penge ved udgangen af sæsonen til at erstatte ham for. Eller at sælge ham nu for £45m-£50m (går ud fra at klubber må gå over deres åbningsbud for en spiller som Reus) og have flere midler til at lukke det hul, som han efterlader.

Jovist, det er da ikke sikkert, at Reus forlader Dortmund næste sommer. Men han har i hvert fald sendt alle de signaler til Barca og Man Utd ( :doh1: ), som en spiller der vil videre typisk gør.
Altså hvis vi mod min forventning skulle få muligheden for at købe Reuss for en pris, der bare tilnærmelsvis minder om £ 45 mio., skal vi slå til. Det villle jo vøre et helt fantastisk køb, der ud over tilføjelsen af en verdensklassespiller også vil give et signal til konkurrenterne om, at LFC skal tages seriøst.

Jeg tror dog bare, at det mest realistiske er, at Reuss og hans agent jagter en ny kontrakt hos BVB, hvor resultat måske bliver det samme som Suarez kontrakten fra sidste sæson, en klækkelig lønstigning og en væsentligt højere frikøbsklausul.

Men som sagt, jeg håber så inderligt, at jeg tager fejl, for at se både Reuss og Hummels i Liverpool ville jo være fantastisk.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 15. jul, 2014 14:45

Ingen Moreno :-(
Hvor er det latterligt at vi ikke udnytter at de gerne ville have Aspas.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 15. jul, 2014 14:47

LFC-Aaby skrev:Ingen Moreno :-(
Hvor er det latterligt at vi ikke udnytter at de gerne ville have Aspas.

Øh hvor får du lige det fra????

Tror da bestemt de er i fuld gang med at finde frem til en aftale.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » tirsdag, 15. jul, 2014 15:01

Jeg begynder mere at tænke på Ben Davies til den venstre back. Swansea spiller trods alt nogenlunde samme slags bold som os, Rodgers kender ham, han er ung og kan vel købes for lige omkring 10mio pund. Jeg ville være fint tilfreds med en VB vi kan regne med i 10 år og som ikke bailer, når RM eller Barcelona banker på.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » tirsdag, 15. jul, 2014 15:03

Jesus, hvor kunne det være skønt at lukke backpladserne for de næste 10 år ved at hente Aurier i samme åndedræt.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 15. jul, 2014 15:05

pommelfeen skrev:
LFC-Aaby skrev:Ingen Moreno :-(
Hvor er det latterligt at vi ikke udnytter at de gerne ville have Aspas.

Øh hvor får du lige det fra????

Tror da bestemt de er i fuld gang med at finde frem til en aftale.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

lars
Indlæg: 371
Tilmeldt: tirsdag, 26. okt, 2010 10:41
Geografisk sted: Århus C
Alder: 38

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af lars » tirsdag, 15. jul, 2014 15:31

Badooo skrev:Jeg begynder mere at tænke på Ben Davies til den venstre back. Swansea spiller trods alt nogenlunde samme slags bold som os, Rodgers kender ham, han er ung og kan vel købes for lige omkring 10mio pund. Jeg ville være fint tilfreds med en VB vi kan regne med i 10 år og som ikke bailer, når RM eller Barcelona banker på.
Faktisk et godt argument med Real og Barcelona.. Det havde jeg ikke overvejet.. Men sådan vil det nok være med de fleste unge spanske spillere..?

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » tirsdag, 15. jul, 2014 15:45

lars skrev:
Badooo skrev:Jeg begynder mere at tænke på Ben Davies til den venstre back. Swansea spiller trods alt nogenlunde samme slags bold som os, Rodgers kender ham, han er ung og kan vel købes for lige omkring 10mio pund. Jeg ville være fint tilfreds med en VB vi kan regne med i 10 år og som ikke bailer, når RM eller Barcelona banker på.
Faktisk et godt argument med Real og Barcelona.. Det havde jeg ikke overvejet.. Men sådan vil det nok være med de fleste unge spanske spillere..?
Nemlig, og sådan er det også for sydamerikanske spillere. Drømmen ligger ikke i Liverpool, der er regnvådt 75% af året, men i sydens sol i Spanien. Backpositionerne har så få klassespillere i verden, at når man endelig får anskaffet én, så skal man kunne holde fast i dem.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 15. jul, 2014 16:17

I følgende den norske er vi ikke længere interesseret i Moreno. Men vi til gengæld interesseret i ham her: http://www.givemesport.com/485803-liver ... utoplay=on
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 15. jul, 2014 16:39

Badooo skrev:Jesus, hvor kunne det være skønt at lukke backpladserne for de næste 10 år ved at hente Aurier i samme åndedræt.
Han skulle være på vej til PSG har jeg læst på forskellige medier, b.la Le Parisien, l'equipe og goal.
Jesper skrev:I følgende den norske er vi ikke længere interesseret i Moreno. Men vi til gengæld interesseret i ham her: http://www.givemesport.com/485803-liver ... utoplay=on
Det kan vel ikke være fordi Moreno handlen måske ikke bliver til noget men fordi at man måske hellere vil fokusere på Lacazette istedet for f. eks Bony. Lacazette er iøvrigt en rigtig fin spiller som har udviklet sig enormt meget i sin tid i Lyon. Han har været inde omkring 1. holdet i Lyon i noget tid efterhånden men inden for det sidste år til halvanden syntes jeg han har udviklet sig til en rigtig fin spiller.

Han kan dog heller ikke overbevise mig om, at det er bedre han kommer til klubben istedet for en Lukaku.
Billede

Christian
Indlæg: 49
Tilmeldt: tirsdag, 28. aug, 2012 15:42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Christian » tirsdag, 15. jul, 2014 16:45

John Barnes skrev:
Badooo skrev:Jesus, hvor kunne det være skønt at lukke backpladserne for de næste 10 år ved at hente Aurier i samme åndedræt.
Han skulle være på vej til PSG har jeg læst på forskellige medier, b.la Le Parisien, l'equipe og goal.
Jesper skrev:I følgende den norske er vi ikke længere interesseret i Moreno. Men vi til gengæld interesseret i ham her: http://www.givemesport.com/485803-liver ... utoplay=on
Det kan vel ikke være fordi Moreno handlen måske ikke bliver til noget men fordi at man måske hellere vil fokusere på Lacazette istedet for f. eks Bony. Lacazette er iøvrigt en rigtig fin spiller som har udviklet sig enormt meget i sin tid i Lyon. Han har været inde omkring 1. holdet i Lyon i noget tid efterhånden men inden for det sidste år til halvanden syntes jeg han har udviklet sig til en rigtig fin spiller.

Han kan dog heller ikke overbevise mig om, at det er bedre han kommer til klubben istedet for en Lukaku.
Så lige et par youtube klip og et par match highlights med ham, og av av han ser god ud. Har mange af de samme kvaliteter som Suarez. Selvom det er på et tyndt grundlag ser jeg meget hellere ham end store klodsede Lukaku eller tunge Bony.
Han er hurtig, stærk, rigtig god teknisk og ser ud til at have et godt blik for sine medspillere og så har han vel nogenlunde samme alder, som Suarez, da vi fik ham.

Et stort ja tak herfra!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 15. jul, 2014 17:12

Han er skolet i både den franske ungdomslandsholds-skole og i Lyons. Det borger for fysiske, atletisk kvaliteter, teknisk kunnen og alsidighed. Han scorede vist små 20 mål i sidste sæson alt i alt og det må siges at være godkendt.
Findes der mere pålidelige kilder?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar