Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
yrsayrsa
Indlæg: 28
Tilmeldt: fredag, 26. aug, 2011 11:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af yrsayrsa » mandag, 07. jul, 2014 15:29

Det er en svær balancegang. Hvis vi ikke er længe med i alle turneringer, vil der være særdeles begrænset spilletid til talenterne - og så bliver de jo aldrig mere end det...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 07. jul, 2014 15:36

yrsayrsa skrev:Det er en svær balancegang. Hvis vi ikke er længe med i alle turneringer, vil der være særdeles begrænset spilletid til talenterne - og så bliver de jo aldrig mere end det...
Men når vi nu ER med i alle turneringer, så kan vi jo ikke arbejde med en indkøbsstrategi, der sigter imod at være ude?
Kloppite

LFC YNWA JR FAN
Indlæg: 33
Tilmeldt: lørdag, 11. maj, 2013 21:36
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 25

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC YNWA JR FAN » mandag, 07. jul, 2014 15:41

Poul E. skrev:
texy skrev: I tillæg vil jeg sige, at selvom vi bestemt havde nogle defensive brister i sidste sæson, så manglede vi også friske "game changers" på bænken. For når Suarez, Sturridge, Sterling og Coutinho havde brændt krudtet af og Chelsea's armerede bus stadig stod og funklede, så var gode dyr rådne. Med flere kampe på programmet, hvoraf nogle kan blive forfærdeligt taktiske CL-kampe, har vi brug for ekstra offensiv ammunition på bænken.

I forhold til det defensive, så bliver kravet om en midterforsvarer først aktuelt, når Agger (eller Skrtel?) sælges. Indtil da har vi Agger, Skrtel, Sakho, Toure, Ilori og Wisdom (som havde en fantastik indflydelse på Derby's flotte sæson). På backpladserne håber jeg som dig, at vi får som minimum én forstærkning. Men Enrique er tilbage. Han var enormt savnet i anden halvdel af sidste sæson. Ikke fordi Flanno var dårlig. Han var forrygende. Men Johnson var ringe. Og det havde været rart at kunne bruge Flanno i stedet for Johnson. Og i forhold til indkøb på backpladserne må Rodgers foretage en øknomisk/sportslig cost-benefit analyse. Skal vi gå efter to spillere, der potentielt bør være startere (eksempelvis Moreno og Aurier) eller skal vi købe backups til de eksisterende (Bertrand og Yedlin).
Enig i at vi ikke havde nok krudt at skyde med fra bænken i sidste sæson og at det er dejligt med flere og på papiret stærkere reserver end i sidste sæson. Som det ser ud nu synes jeg dog at vi både i forsvaret og på midtbanen har ALT for mange spillere der ikke er gode nok til startopstillingen. Hvad hjælper det at have masser af spillere til det centrale forsvar hvis ingen af dem er gode nok til at spille på et tophold i PL og CL??!! Hvis vi sælger Agger (hvad det ser ud til) så har vi 2 spillere (Sahko, Skrtel) hvis eneste forskel er hvilket ben der er det foretrukne og en flok spillere der ikke er gode nok til startopstillingen. Bevares...Wisdom, Kelly og Ilori har alle talent, men mener ikke de er helt klar til startopstillingen endnu....kun i de mindre kampe kan de benyttes..
Lad os andtage at vi henter lovren og for solgt agger :)
Så synes jeg vi er gevaldigt forstærket af en agger der slet ikke var på det sit niveau i sidste sæson :)
HUSK vi vandt næsten mesterskabet med flanno på backen! og vores nuværende forsvar - dog lukkede vi gevaldigt mage mål! og ja vi skal forstærkes men bare der kommer flere mål ind i det andet mål! ;)

Hvad kan rodgers gøre mere får at få Lovren vil vi virkelig give mere ind de 20 mil pun/ 25 mil euro eller hvad det nu var! for en forsvarspiller som passer perfekt ind i rodgers system, eller skal vi kigge efter noget andet? hvis skrtel så sælges også står vi jo i den kommende sæson med et komplet nyt forsvarsmakker par ;) som jo sagtens kan komme til at lukke ligeså mange mål ind!!!

Angående back pladserne frygter jeg at rodgers har tænkt Can! som konkurrence og måske tænker lidt hmm hvis vi næsten vandt mesterskabet med flanno hvorfor kan vi så ikke igen... :/

ER SIKKER PÅ DER KOMMER EN STOR SIGNING (: sanches eller andet :)

CALM DOWN
WE BELIEVE IN BRENDAN <3
YNWA

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » mandag, 07. jul, 2014 15:48

LFC YNWA JR FAN skrev:
Poul E. skrev:
texy skrev: I tillæg vil jeg sige, at selvom vi bestemt havde nogle defensive brister i sidste sæson, så manglede vi også friske "game changers" på bænken. For når Suarez, Sturridge, Sterling og Coutinho havde brændt krudtet af og Chelsea's armerede bus stadig stod og funklede, så var gode dyr rådne. Med flere kampe på programmet, hvoraf nogle kan blive forfærdeligt taktiske CL-kampe, har vi brug for ekstra offensiv ammunition på bænken.

I forhold til det defensive, så bliver kravet om en midterforsvarer først aktuelt, når Agger (eller Skrtel?) sælges. Indtil da har vi Agger, Skrtel, Sakho, Toure, Ilori og Wisdom (som havde en fantastik indflydelse på Derby's flotte sæson). På backpladserne håber jeg som dig, at vi får som minimum én forstærkning. Men Enrique er tilbage. Han var enormt savnet i anden halvdel af sidste sæson. Ikke fordi Flanno var dårlig. Han var forrygende. Men Johnson var ringe. Og det havde været rart at kunne bruge Flanno i stedet for Johnson. Og i forhold til indkøb på backpladserne må Rodgers foretage en øknomisk/sportslig cost-benefit analyse. Skal vi gå efter to spillere, der potentielt bør være startere (eksempelvis Moreno og Aurier) eller skal vi købe backups til de eksisterende (Bertrand og Yedlin).
Enig i at vi ikke havde nok krudt at skyde med fra bænken i sidste sæson og at det er dejligt med flere og på papiret stærkere reserver end i sidste sæson. Som det ser ud nu synes jeg dog at vi både i forsvaret og på midtbanen har ALT for mange spillere der ikke er gode nok til startopstillingen. Hvad hjælper det at have masser af spillere til det centrale forsvar hvis ingen af dem er gode nok til at spille på et tophold i PL og CL??!! Hvis vi sælger Agger (hvad det ser ud til) så har vi 2 spillere (Sahko, Skrtel) hvis eneste forskel er hvilket ben der er det foretrukne og en flok spillere der ikke er gode nok til startopstillingen. Bevares...Wisdom, Kelly og Ilori har alle talent, men mener ikke de er helt klar til startopstillingen endnu....kun i de mindre kampe kan de benyttes..
Lad os andtage at vi henter lovren og for solgt agger :)
Så synes jeg vi er gevaldigt forstærket af en agger der slet ikke var på det sit niveau i sidste sæson :)
HUSK vi vandt næsten mesterskabet med flanno på backen! og vores nuværende forsvar - dog lukkede vi gevaldigt mage mål! og ja vi skal forstærkes men bare der kommer flere mål ind i det andet mål! ;)

Hvad kan rodgers gøre mere får at få Lovren vil vi virkelig give mere ind de 20 mil pun/ 25 mil euro eller hvad det nu var! for en forsvarspiller som passer perfekt ind i rodgers system, eller skal vi kigge efter noget andet? hvis skrtel så sælges også står vi jo i den kommende sæson med et komplet nyt forsvarsmakker par ;) som jo sagtens kan komme til at lukke ligeså mange mål ind!!!

Angående back pladserne frygter jeg at rodgers har tænkt Can! som konkurrence og måske tænker lidt hmm hvis vi næsten vandt mesterskabet med flanno hvorfor kan vi så ikke igen... :/

ER SIKKER PÅ DER KOMMER EN STOR SIGNING (: sanches eller andet :)

CALM DOWN
WE BELIEVE IN BRENDAN <3
YNWA
Der er jeg så ret sikker på det modsatte, Sanchez skulle ha' været vores store signing i det her vindue. Det glipper, da han ikke vil til Liverpool.


Vi ender nok med at hente Lovren, Bertrand, Markovic, Huntelaar og så Origi som bliver lånt tilbage i et års tid.
Skuffende, når man tager i betragtning at i starten af transfervinduet var det navne som Sanchez, Moreno og Rodriguez vi blev rygtet til.

Jeg kan ikke se hvem det er vi ellers skal gå ud og hente som erstatning for Suarez.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 07. jul, 2014 16:11

Skovdal skrev:
LFC YNWA JR FAN skrev:
Poul E. skrev:
texy skrev: I tillæg vil jeg sige, at selvom vi bestemt havde nogle defensive brister i sidste sæson, så manglede vi også friske "game changers" på bænken. For når Suarez, Sturridge, Sterling og Coutinho havde brændt krudtet af og Chelsea's armerede bus stadig stod og funklede, så var gode dyr rådne. Med flere kampe på programmet, hvoraf nogle kan blive forfærdeligt taktiske CL-kampe, har vi brug for ekstra offensiv ammunition på bænken.

I forhold til det defensive, så bliver kravet om en midterforsvarer først aktuelt, når Agger (eller Skrtel?) sælges. Indtil da har vi Agger, Skrtel, Sakho, Toure, Ilori og Wisdom (som havde en fantastik indflydelse på Derby's flotte sæson). På backpladserne håber jeg som dig, at vi får som minimum én forstærkning. Men Enrique er tilbage. Han var enormt savnet i anden halvdel af sidste sæson. Ikke fordi Flanno var dårlig. Han var forrygende. Men Johnson var ringe. Og det havde været rart at kunne bruge Flanno i stedet for Johnson. Og i forhold til indkøb på backpladserne må Rodgers foretage en øknomisk/sportslig cost-benefit analyse. Skal vi gå efter to spillere, der potentielt bør være startere (eksempelvis Moreno og Aurier) eller skal vi købe backups til de eksisterende (Bertrand og Yedlin).
Enig i at vi ikke havde nok krudt at skyde med fra bænken i sidste sæson og at det er dejligt med flere og på papiret stærkere reserver end i sidste sæson. Som det ser ud nu synes jeg dog at vi både i forsvaret og på midtbanen har ALT for mange spillere der ikke er gode nok til startopstillingen. Hvad hjælper det at have masser af spillere til det centrale forsvar hvis ingen af dem er gode nok til at spille på et tophold i PL og CL??!! Hvis vi sælger Agger (hvad det ser ud til) så har vi 2 spillere (Sahko, Skrtel) hvis eneste forskel er hvilket ben der er det foretrukne og en flok spillere der ikke er gode nok til startopstillingen. Bevares...Wisdom, Kelly og Ilori har alle talent, men mener ikke de er helt klar til startopstillingen endnu....kun i de mindre kampe kan de benyttes..
Lad os andtage at vi henter lovren og for solgt agger :)
Så synes jeg vi er gevaldigt forstærket af en agger der slet ikke var på det sit niveau i sidste sæson :)
HUSK vi vandt næsten mesterskabet med flanno på backen! og vores nuværende forsvar - dog lukkede vi gevaldigt mage mål! og ja vi skal forstærkes men bare der kommer flere mål ind i det andet mål! ;)

Hvad kan rodgers gøre mere får at få Lovren vil vi virkelig give mere ind de 20 mil pun/ 25 mil euro eller hvad det nu var! for en forsvarspiller som passer perfekt ind i rodgers system, eller skal vi kigge efter noget andet? hvis skrtel så sælges også står vi jo i den kommende sæson med et komplet nyt forsvarsmakker par ;) som jo sagtens kan komme til at lukke ligeså mange mål ind!!!

Angående back pladserne frygter jeg at rodgers har tænkt Can! som konkurrence og måske tænker lidt hmm hvis vi næsten vandt mesterskabet med flanno hvorfor kan vi så ikke igen... :/

ER SIKKER PÅ DER KOMMER EN STOR SIGNING (: sanches eller andet :)

CALM DOWN
WE BELIEVE IN BRENDAN <3
YNWA
Der er jeg så ret sikker på det modsatte, Sanchez skulle ha' været vores store signing i det her vindue. Det glipper, da han ikke vil til Liverpool.


Vi ender nok med at hente Lovren, Bertrand, Markovic, Huntelaar og så Origi som bliver lånt tilbage i et års tid.
Skuffende, når man tager i betragtning at i starten af transfervinduet var det navne som Sanchez, Moreno og Rodriguez vi blev rygtet til.

Jeg kan ikke se hvem det er vi ellers skal gå ud og hente som erstatning for Suarez.


Lovren, Bertrand, Markovic, Huntelaar og Origi. Puha, det ligner ikke spillere der kan få i top 4 næste år.

Hvis det ender med spillere af den kaliber fremover, må vores sponsore da løbe skrigende væk ved først mulige lejlighed.

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » mandag, 07. jul, 2014 16:26

Det lyder til at de fleste er enige i at forstærkningerne hidtil ikke er sikre startere og det er da et problem. Umiddelbart vil jeg mene at Lallana er den eneste af de hidtidige indkøb der kan forventes at gå ind i startopstillingen. Så med det forventede salg af Suarez bliver han nærmest den direkte erstatning og det er desværre en opgave han ikke kommer til at kunne løfte, så i startopstillingen er vi klart svækket mens vi har mere at skyde med fra bænken. Men jeg kunne dog godt forestille mig at BR i den kommende sæson vil spille 4-2-3-1 hvilket jeg også mener er det "rigtige" system med de spillere vi nu har til rådighed:

Gerrard-Henderson
Sterling-Coutinho-Lallana
Sturridge

For at opveje salget af Suarez skal vi som flere skriver ud at finde en verdensklasse offensiv spiller og de hænger desværre ikke lige på træerne....Sanchez var det bedste bud, men han ryger jo nok til Arsenal. Vi kan dog opveje svækkelsen i offensiven ved at styrke defensiven. Hvis vi lukker 20% færre mål ind i den kommende sæson behøver vi heller ikke at score helt så mange mål selv....og det kommer vi næppe heller til uden Suarez.

Det er fint hvis det lykkes at købe Lovren eller en anden central forsvarer af samme kaliber, men det er desværre næppe nok til at skære antallet af modstandermål ned med 20%....

lars
Indlæg: 371
Tilmeldt: tirsdag, 26. okt, 2010 10:41
Geografisk sted: Århus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lars » mandag, 07. jul, 2014 16:28

texy skrev:
I tillæg vil jeg sige, at selvom vi bestemt havde nogle defensive brister i sidste sæson, så manglede vi også friske "game changers" på bænken. For når Suarez, Sturridge, Sterling og Coutinho havde brændt krudtet af og Chelsea's armerede bus stadig stod og funklede, så var gode dyr rådne. Med flere kampe på programmet, hvoraf nogle kan blive forfærdeligt taktiske CL-kampe, har vi brug for ekstra offensiv ammunition på bænken.
:laughin: :laughin:

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » mandag, 07. jul, 2014 17:53

Skovdal skrev:
LFC YNWA JR FAN skrev:
Poul E. skrev:
texy skrev: I tillæg vil jeg sige, at selvom vi bestemt havde nogle defensive brister i sidste sæson, så manglede vi også friske "game changers" på bænken. For når Suarez, Sturridge, Sterling og Coutinho havde brændt krudtet af og Chelsea's armerede bus stadig stod og funklede, så var gode dyr rådne. Med flere kampe på programmet, hvoraf nogle kan blive forfærdeligt taktiske CL-kampe, har vi brug for ekstra offensiv ammunition på bænken.

I forhold til det defensive, så bliver kravet om en midterforsvarer først aktuelt, når Agger (eller Skrtel?) sælges. Indtil da har vi Agger, Skrtel, Sakho, Toure, Ilori og Wisdom (som havde en fantastik indflydelse på Derby's flotte sæson). På backpladserne håber jeg som dig, at vi får som minimum én forstærkning. Men Enrique er tilbage. Han var enormt savnet i anden halvdel af sidste sæson. Ikke fordi Flanno var dårlig. Han var forrygende. Men Johnson var ringe. Og det havde været rart at kunne bruge Flanno i stedet for Johnson. Og i forhold til indkøb på backpladserne må Rodgers foretage en øknomisk/sportslig cost-benefit analyse. Skal vi gå efter to spillere, der potentielt bør være startere (eksempelvis Moreno og Aurier) eller skal vi købe backups til de eksisterende (Bertrand og Yedlin).
Enig i at vi ikke havde nok krudt at skyde med fra bænken i sidste sæson og at det er dejligt med flere og på papiret stærkere reserver end i sidste sæson. Som det ser ud nu synes jeg dog at vi både i forsvaret og på midtbanen har ALT for mange spillere der ikke er gode nok til startopstillingen. Hvad hjælper det at have masser af spillere til det centrale forsvar hvis ingen af dem er gode nok til at spille på et tophold i PL og CL??!! Hvis vi sælger Agger (hvad det ser ud til) så har vi 2 spillere (Sahko, Skrtel) hvis eneste forskel er hvilket ben der er det foretrukne og en flok spillere der ikke er gode nok til startopstillingen. Bevares...Wisdom, Kelly og Ilori har alle talent, men mener ikke de er helt klar til startopstillingen endnu....kun i de mindre kampe kan de benyttes..
Lad os andtage at vi henter lovren og for solgt agger :)
Så synes jeg vi er gevaldigt forstærket af en agger der slet ikke var på det sit niveau i sidste sæson :)
HUSK vi vandt næsten mesterskabet med flanno på backen! og vores nuværende forsvar - dog lukkede vi gevaldigt mage mål! og ja vi skal forstærkes men bare der kommer flere mål ind i det andet mål! ;)

Hvad kan rodgers gøre mere får at få Lovren vil vi virkelig give mere ind de 20 mil pun/ 25 mil euro eller hvad det nu var! for en forsvarspiller som passer perfekt ind i rodgers system, eller skal vi kigge efter noget andet? hvis skrtel så sælges også står vi jo i den kommende sæson med et komplet nyt forsvarsmakker par ;) som jo sagtens kan komme til at lukke ligeså mange mål ind!!!

Angående back pladserne frygter jeg at rodgers har tænkt Can! som konkurrence og måske tænker lidt hmm hvis vi næsten vandt mesterskabet med flanno hvorfor kan vi så ikke igen... :/

ER SIKKER PÅ DER KOMMER EN STOR SIGNING (: sanches eller andet :)

CALM DOWN
WE BELIEVE IN BRENDAN <3
YNWA
Der er jeg så ret sikker på det modsatte, Sanchez skulle ha' været vores store signing i det her vindue. Det glipper, da han ikke vil til Liverpool.


Vi ender nok med at hente Lovren, Bertrand, Markovic, Huntelaar og så Origi som bliver lånt tilbage i et års tid.
Skuffende, når man tager i betragtning at i starten af transfervinduet var det navne som Sanchez, Moreno og Rodriguez vi blev rygtet til.

Jeg kan ikke se hvem det er vi ellers skal gå ud og hente som erstatning for Suarez.

Edit: Rent faktisk kunne jeg godt tænke mig at se hvad der skete med Lukaku under Rodgers' vinger. Han kan vel også fint spille med ved jorden, ligesom han ville være en ekstra dimension at ha' i luften hvis ikke vi kan finde andre veje igennem et forsvar.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » mandag, 07. jul, 2014 17:58

VI RYKKER NED


Jeg er faktisk pænt sikker på vi ville være inden for 3-4 point af top 4, uden at købe nogen som helst og bare sælge suarez.

VI HAR STADIG ET GODT HOLD, SUAREZ ER SCOREDE IKKE 101 mål/assists
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » mandag, 07. jul, 2014 18:15

Vi får får ikke problemer med at lave mål næste år, det er jeg sikker på. Vi burde forhelvede tage at forstærke os der hvor det er pressende fra sidste år. Defensiven!

Nu har vi snart hentet Lallana, Lambert, Can, Lovren(højst sandsynligt) og Markovic(højst sandsynligt) samt Origi som så nok bliver lejet ud, uden at hente nogen der forstærker vores hold markant. Hvorfor føler jeg vi er igang med at efterligne Tottenham.

Jeg er altså lidt skeptisk indtil videre. Men jeg håber det vender. Jeg tror de fleste gerne ser der kommer en LB og RB samt en stjerne til offensiven ind stadigvæk.

Problemet er bare hvis Sanchez ikke kommer, så kan jeg ikke se hvem den stjerne er, som samtidig skal lave Suarez' mål og assists. Shaqiri gør det ikke, heller ikke Markovic eller Lallana. Nogen snakker Reus/Falcao/Rodriguez/Di Maria, dem er der ikke en kinamands chance for kommer til klubben. Hvem er der så tilbage? Jeg ved det ikke.

Det er 8 spillere hvis det kommer til at ske, uden en decideret verdensklassespiller, det er Spurs om igen. Håber de ved hvad de laver.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 07. jul, 2014 19:24

Wormie skrev: VI HAR STADIG ET GODT HOLD, SUAREZ ER SCOREDE IKKE 101 mål/assists
Nej, han var kun involveret i over halvdelen af de 101 mål, nemlig 52. Og det endda UDEN at tage straffespark, som de to spillere han kan sammenlignes med ellers gør.

Jeg vil hellere sige, at det er nu, vi finder ud af, om vi har et godt hold. Hvis vi spiller os i top 4, så er missionen bestået. Men jeg forventer, at vi presses maksimalt. Man City ser ud til at bevare mesterskabstruppen. Chelsea har fundet noget der ligner en klasseangriber, hvilket de mere end noget andet manglede i sidste sæson. Arsenal lader til at være villige til at smide om sig med penge og ser ud til at hente blandt andet vores drømmesigning Sanchez, men måske også Khedira eller Schneiderlin. Og endelig er der Man Utd, som jeg frygter bliver uhyggeligt stærke med deres nye indkøb og Van Gaal til at styre dem. Modsat Moyes, så vil den mand være respekteret (måske endda frygtet) fra dag et.

Bagved følger de lidt mere ubekendte i form af Tottenham og Everton. Jeg tvivler lidt på begge i forhold til at spille med om top 4.

Lige nu sidder jeg og håber på, at Juventus kaprer købet af Sanchez fra Arsenal. Vi kan eventuelt bidrage til det scenario ved at købe Tevez for £10m (mener at Juve købte ham for €10m).
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 07. jul, 2014 20:22

Tony Evans fra The Times forventer ikke en direkte erstatning af Suarez. Han tror ikke vi køber et stort navn.

- Liverpool har store forhåpninger til Markovic

- Liverpool har store forhåpninger til Markovic
Sportsredaktør i The Times, Tony Evans, hadde i ettermiddag en webchat hvor mye dreide seg om Liverpool i transfervinduet. Han tror ikke de røde vil søke etter et stort navn for å erstatte Suarez.
Torbjørn Flatin // @tflatin Mandag 07.07.2014 kl.18:31


Her er noe av hva scouseren Evans svarte på:

Hvem vil erstatte Luis Suarez?
- Jeg tror ikke én spiller er i stand til å fylle støvlene til Suarez. Liverpool vil prøve å bygge et bedre lag for pengene man får for ham. Bill Shankly sa at et lag var som et piano, du behøver sju mann for å bære det og tre som kunne spille. Det er langt på vei sant, det gjelder å finne den rette balansen og du behøver ingen superstjerne.

- Jeg tror Liverpool er fornøyd med å ha Sturridge som spiss og istedenfor en megastjerne vil de søke etter å hente gode spillere.

- Lazar Markovic (red: som er sterkt linket fra Benfica) er en spiller som klubben tror kan utvikle seg til å bli en virkelig god spiller. Jeg har sett for lite til å uttale meg, men folk hvis omdømme jeg stoler på liker ham.

Hva med Alexis Sanchez?
- Lite trolig. Ikke umulig, men det er mer sannsynlig at han ender opp i Juventus eller Arsenal. Jeg tror heller ikke det er aktuelt å hente inn Shaqiri.

Hva med spillere på vei ut av klubben?
- Lucas forventer jeg vil forsvinne, det samme med Daniel Agger.

Hva synes du om spillerne fra Southampton, Adam Lallana og Rickie Lambert som allerede er klare og Dejan Lovren som kan være på vei?
- Jeg liker Lovren, selv om han ikke hadde noe godt VM. Jeg har alltid likt Dejan Lovren, jeg tror han kan bli bedre i Liverpool enn han var i Southampton og at han kan tilføre lederegenskaper. Det eneste negative jeg ser med en eventuell overgang er prisen.

- Lallana er ikke helt min type, jeg hadde heller gått for Schneiderlin. Jeg kan ikke helt se at Adam Lallana vil tilføre noe særlig ekstra. Angående Rickie Lambert er jeg først og fremst glad på hans vegne.

Hva med Emre Can?
- Can kan spille midtbaneanker og vil være en del av en midtbane hvor jeg tror de vil rotere en del på spillerne. Steven Gerrard vil for eksempel ikke spille hver kamp.

Hvordan ser du fremtiden til Agger, Skrtel og Toure?
- Daniel Agger vil som sagt forsvinne. Jeg synes Agger er en bra spiller, men han mangler fysikk. Hvis Lovren kommer inn vil det enten bli Martin Skrtel eller Mamadou Sakho som vil spille ved siden av ham, personlig ville jeg gå for Skrtel. Kolo Toure har enda et år igjen av kontrakten og jeg tror han vil bli værende, for Liverpools skyld får vi håpe at han behøves minst mulig.

Hva med venstrebacken?
- Jeg tror det er lite trolig at Moreno kommer. Hvis det blir Ryan Bertrand vil det gi bedre dekning, og det er en spiller som Brendan Rodgers kjenner godt til.

Fremtiden til spillere som Suso, Borini, Aspas og Pepe Reina?
- Suso vil jeg anta blir i klubben, men får neppe særlig med spilletid. Borini tror jeg ikke kommer tilbake. Noen tror at Aspas kan utvikle seg positivt i Liverpool, jeg tilhører nok ikke dem. Pepe Reina forventer jeg ender opp i Napoli, for en slikk eller ingenting.

http://liverpool.no/Nyheter/-Liverpool- ... kovic.aspx

Jeg synes det er en negativ udvikling at gå fra Moreno til Bertrand. Jeg håber ikke at de 'nogen', som Evans referer til angående Aspas, er trænerteamet i Liverpool. Vi har Sturridge og Lambert på den centrale angrebsposition - hvis Aspas og Borini sælges. Det er en position hvor vi mangler en spiller. Han tror heller ikke at Sanchez eller Shaqiri kommer til Klubben, han er dog fan af Lovren.

Det er kendt at Evans ikke er Rodgers fan, han håbede på Poul Lambert i sin tid.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » mandag, 07. jul, 2014 20:51

texy skrev:
Wormie skrev: VI HAR STADIG ET GODT HOLD, SUAREZ ER SCOREDE IKKE 101 mål/assists
Nej, han var kun involveret i over halvdelen af de 101 mål, nemlig 52. Og det endda UDEN at tage straffespark, som de to spillere han kan sammenlignes med ellers gør.

Jeg vil hellere sige, at det er nu, vi finder ud af, om vi har et godt hold. Hvis vi spiller os i top 4, så er missionen bestået. Men jeg forventer, at vi presses maksimalt. Man City ser ud til at bevare mesterskabstruppen. Chelsea har fundet noget der ligner en klasseangriber, hvilket de mere end noget andet manglede i sidste sæson. Arsenal lader til at være villige til at smide om sig med penge og ser ud til at hente blandt andet vores drømmesigning Sanchez, men måske også Khedira eller Schneiderlin. Og endelig er der Man Utd, som jeg frygter bliver uhyggeligt stærke med deres nye indkøb og Van Gaal til at styre dem. Modsat Moyes, så vil den mand være respekteret (måske endda frygtet) fra dag et.

Bagved følger de lidt mere ubekendte i form af Tottenham og Everton. Jeg tvivler lidt på begge i forhold til at spille med om top 4.

Lige nu sidder jeg og håber på, at Juventus kaprer købet af Sanchez fra Arsenal. Vi kan eventuelt bidrage til det scenario ved at købe Tevez for £10m (mener at Juve købte ham for €10m).
City vil nok bare blive bedre med vinduets fremgang. Chelsea synes jeg ikke er synderligt forstærket. Fabregas synes jeg ikke er vanvittig god hvis jeg skal være helt ærlig, og Costa kan jeg ikke finde ud af om bliver en succes, tvivler på at han tager alle de mål med fra Atl. Arsenal bliver nok bedre.

Er dog ikke så sikker på Man Utd som du er. De har fået Shaw ja, men han er i mine øjne ikke en starter endnu. Han er god, men ung og det kan man tit se. De skal stadig forstærke sig meget før jeg tror de rammer top 4, det må vi jo så se om de gør.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 07. jul, 2014 21:13

texy skrev:
Wormie skrev: VI HAR STADIG ET GODT HOLD, SUAREZ ER SCOREDE IKKE 101 mål/assists
Nej, han var kun involveret i over halvdelen af de 101 mål, nemlig 52. Og det endda UDEN at tage straffespark, som de to spillere han kan sammenlignes med ellers gør.
Var det ikke "kun" 31 mål og 13 assist han lavede?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 07. jul, 2014 22:09

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar