Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 05. jul, 2014 21:24

LFC YNWA JR FAN skrev:Hvad med negredo? masser af mål i støvlerne og skulle eftersigende kunne købes for 230 millioner (ville være dejligt med en angriber mere sådan vi ikke kan blive "nødsagidet" til at bruge aspas)

"City vil gerne beholde angriberen Alvaro Negredo, men vil gerne sælge den 28-årige angriber, hvis man får mere end 230 millioner kroner - Mirror Sport"
Så hellere Huntelaar.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 05. jul, 2014 21:35

Altså i min optik er Negredo og Huntelaar langt fra det kvalitet vi skal gå efter.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

LFC YNWA JR FAN
Indlæg: 33
Tilmeldt: lørdag, 11. maj, 2013 21:36
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 25

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC YNWA JR FAN » lørdag, 05. jul, 2014 22:43

LFC-Aaby skrev:Altså i min optik er Negredo og Huntelaar langt fra det kvalitet vi skal gå efter.
Tror absolut ikke at brendan ville sælge suarez og så kun hente Negredo eller Huntelaar tror de er tænkt som 2/3 angriber hvis nu stur skulle blive skadet så er vi godt nok tyndt dækket ind!

KUNNE da være dejligt med huntelaar som 3. angriber :D :army4:

Stur/Lambert/Huntelaar eller Negredo

*edit* Hvad kan vi få huntelaar for?

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 05. jul, 2014 23:16

Kæmpe kæmpe nederlag hvis Sanchez vælger Arsenal over os. Som alt tyder på. Echo melder den også. Forfanden da. Havde det bare været City eller Chelsea......
Top4 bliver svær i år. Vi skal nok forstærke os, men det skal jeg da love for at konkurrenterne også gør. Der bliver 5 hold om 4 pladser.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 05. jul, 2014 23:30

Det vil da være ærgeligt hvis vi ikke kan få Sanchez med i en handel men vores sæson står og falder altså ikke på det. Er han ikke med i en handel så har vi 80 mio£ yderligere at handle for. Det er edme mange penge. Hvis ellers klubberne vil sælge så vil det være muligt at købe Reus/de Maria eller andre lækre kombinationer. Der er masser af topklasse spillere så ingen grund til at gå i panik.
"We're not racist, we only hate the mancs"

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » lørdag, 05. jul, 2014 23:31

LFC YNWA JR FAN skrev:
LFC-Aaby skrev:Altså i min optik er Negredo og Huntelaar langt fra det kvalitet vi skal gå efter.
Tror absolut ikke at brendan ville sælge suarez og så kun hente Negredo eller Huntelaar tror de er tænkt som 2/3 angriber hvis nu stur skulle blive skadet så er vi godt nok tyndt dækket ind!

KUNNE da være dejligt med huntelaar som 3. angriber :D :army4:

Stur/Lambert/Huntelaar eller Negredo

*edit* Hvad kan vi få huntelaar for?
Huntelaar ville være at købe overflødigt af en type vi lige har købt. Lambert. Huntelaar ville slet ikke passe ind i vores spillestil. Nej tak.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 05. jul, 2014 23:38

Emmy skrev:Det vil da være ærgeligt hvis vi ikke kan få Sanchez med i en handel men vores sæson står og falder altså ikke på det. Er han ikke med i en handel så har vi 80 mio£ yderligere at handle for. Det er edme mange penge. Hvis ellers klubberne vil sælge så vil det være muligt at købe Reus/de Maria eller andre lækre kombinationer. Der er masser af topklasse spillere så ingen grund til at gå i panik.

Jeg tror ikke Reus og de Maria er mulige, at lokke til LFC. Når Suarez smutter, formoder jeg vi mister en del af vores tiltrækningskraft. Hvis han var blevet næste sæson, tror det havde været muligt at hive et enkelt eller to navne ind.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 05. jul, 2014 23:44

Oomph242 skrev:
Emmy skrev:Det vil da være ærgeligt hvis vi ikke kan få Sanchez med i en handel men vores sæson står og falder altså ikke på det. Er han ikke med i en handel så har vi 80 mio£ yderligere at handle for. Det er edme mange penge. Hvis ellers klubberne vil sælge så vil det være muligt at købe Reus/de Maria eller andre lækre kombinationer. Der er masser af topklasse spillere så ingen grund til at gå i panik.

Jeg tror ikke Reus og de Maria er mulige, at lokke til LFC. Når Suarez smutter, formoder jeg vi mister en del af vores tiltrækningskraft. Hvis han var blevet næste sæson, tror det havde været muligt at hive et enkelt eller to navne ind.
£££
"We're not racist, we only hate the mancs"

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nrg » lørdag, 05. jul, 2014 23:48

Emmy skrev:
Oomph242 skrev:
Emmy skrev:Det vil da være ærgeligt hvis vi ikke kan få Sanchez med i en handel men vores sæson står og falder altså ikke på det. Er han ikke med i en handel så har vi 80 mio£ yderligere at handle for. Det er edme mange penge. Hvis ellers klubberne vil sælge så vil det være muligt at købe Reus/de Maria eller andre lækre kombinationer. Der er masser af topklasse spillere så ingen grund til at gå i panik.

Jeg tror ikke Reus og de Maria er mulige, at lokke til LFC. Når Suarez smutter, formoder jeg vi mister en del af vores tiltrækningskraft. Hvis han var blevet næste sæson, tror det havde været muligt at hive et enkelt eller to navne ind.
£££
Ville det så ikke kræve at Liverpool også er villige til at betale de høje lønninger?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » lørdag, 05. jul, 2014 23:50

Det passer heller ikke med at folk herinde nærmest dør af forargelse, når vi rent faktisk lægger det nødvendige på bordet.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 05. jul, 2014 23:51

nrg skrev:
Emmy skrev:
Oomph242 skrev:
Emmy skrev:Det vil da være ærgeligt hvis vi ikke kan få Sanchez med i en handel men vores sæson står og falder altså ikke på det. Er han ikke med i en handel så har vi 80 mio£ yderligere at handle for. Det er edme mange penge. Hvis ellers klubberne vil sælge så vil det være muligt at købe Reus/de Maria eller andre lækre kombinationer. Der er masser af topklasse spillere så ingen grund til at gå i panik.

Jeg tror ikke Reus og de Maria er mulige, at lokke til LFC. Når Suarez smutter, formoder jeg vi mister en del af vores tiltrækningskraft. Hvis han var blevet næste sæson, tror det havde været muligt at hive et enkelt eller to navne ind.
£££
Ville det så ikke kræve at Liverpool også er villige til at betale de høje lønninger?
Jo selvfølgelig. Uden det får vi ingen stjerner.
"We're not racist, we only hate the mancs"

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nrg » lørdag, 05. jul, 2014 23:56

Emmy skrev:
nrg skrev:
Emmy skrev:
Oomph242 skrev:
Emmy skrev:Det vil da være ærgeligt hvis vi ikke kan få Sanchez med i en handel men vores sæson står og falder altså ikke på det. Er han ikke med i en handel så har vi 80 mio£ yderligere at handle for. Det er edme mange penge. Hvis ellers klubberne vil sælge så vil det være muligt at købe Reus/de Maria eller andre lækre kombinationer. Der er masser af topklasse spillere så ingen grund til at gå i panik.

Jeg tror ikke Reus og de Maria er mulige, at lokke til LFC. Når Suarez smutter, formoder jeg vi mister en del af vores tiltrækningskraft. Hvis han var blevet næste sæson, tror det havde været muligt at hive et enkelt eller to navne ind.
£££
Ville det så ikke kræve at Liverpool også er villige til at betale de høje lønninger?
Jo selvfølgelig. Uden det får vi ingen stjerner.
...men var der ikke på et tidspunkt, at BR udtalte at de spillere der kommer til klubben skal tro på projektet og ikke hæve store lønninger. Hvis jeg husker rigtigt, skal han sluge store kameler og få fingrene i lommen.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » lørdag, 05. jul, 2014 23:56

Emmy skrev:Det vil da være ærgeligt hvis vi ikke kan få Sanchez med i en handel men vores sæson står og falder altså ikke på det. Er han ikke med i en handel så har vi 80 mio£ yderligere at handle for. Det er edme mange penge. Hvis ellers klubberne vil sælge så vil det være muligt at købe Reus/de Maria eller andre lækre kombinationer. Der er masser af topklasse spillere så ingen grund til at gå i panik.
Er helt enig! Der er absolut ingen grund til at gå i panik. Suarez er ikke Liverpool og Liverpool kan sagtens klare den uden ham. Hvis han alligevel ikke kan spille fordi han bliver ved med at dumme sig, så står vi jo svagere da der heller ikke er kommet klasse spillere ind som et salg af Suarez ville kunne bringe.

Hvis Barcelona accepterer klausulen og det bliver til et salg ville det betyde at to spillere i top klasse kunne komme til klubben, så ville vi stå stærkere end nu.

En forbedret defensiv og 2 klasse spillere til offensiven ville, med sidste sæson in mente, gøre os til mesterskabskandidat.
Billede

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 05. jul, 2014 23:59

Ifølge en journalist på Liverpool Echo skulle vi være tæt på Ryan Bertrand. Prisen skulle ligge på ca. £6 millioner.

Hvis dette skulle vise sig at være rigtig håber jeg i den grad, at det er som 2. valg, og det betyder salg af Enrique og køb af endnu en venstre back.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 06. jul, 2014 00:02

Robbie_God_Fowler skrev:Ifølge en journalist på Liverpool Echo skulle vi være tæt på Ryan Bertrand. Prisen skulle ligge på ca. £6 millioner.

Hvis dette skulle vise sig at være rigtig håber jeg i den grad, at det er som 2. valg, og det betyder salg af Enrique og køb af endnu en venstre back.
Jeg synes det er penge direkte ned i kloakken.

Er der en realistisk mulighed for at BR kan se noget i ham som ingen af os andre kan? Det må der simpelthen være for jeg synes han er ringere end det vi har.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar