Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 02. jul, 2014 18:00

Hr. Drejer skrev:Der går også rygter om at vi har hentet Spurs ungdomsmålmand Lawrence Vigouroux..

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 02. jul, 2014 19:45

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... am-talent/

Ny forsvarsspiller hentet i Tottenham. Kender i ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 02. jul, 2014 19:48

Lovren håber jeg på.
Han er højrebenet men kan spille i begge forsvarssider.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 02. jul, 2014 22:32

Kelly skrev:Lovren håber jeg på.
Han er højrebenet men kan spille i begge forsvarssider.
Nu har jeg for længst lært ikke at lade et VM alene danne grundlag for min vurdering af en spiller, men i mine øjne var Lovren i hvert fald ekstremt skuffende i den turnering. Jeg er generelt meget skeptisk i forhold til ham og synes at prisen på £15m virker enormt høj i forhold til, hvad han byder ind med af kvaliteter.

Det er mig helt uforståligt, at nogen overhovedet kan tro, at det vil forstærke os at bytte Agger med Lovren. Gigantisk svækkelse. Og det kan jo umuligt være Aggers løn, der er årsagen til at vi skal af med ham, hvis man er villig til at bruge måske £7-8m mere på erstatningen, end man får ind på salget af Agger.

Hvis vi alligevel ender med at sælge Suarez, så brug nogle af pengene på at overbyde Man Utd i kampen om Hummels. Så taler vi lige pludselig om forstærkning i forsvaret.
Kloppite

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 02. jul, 2014 23:06

Hummels vil være hylde 1. Lovren måske hylde 2/3. Sæt igang med at finde hylde1 spillere.

En Lovren på bekostning af Agger er som køb af mignolet mens vi udlejer og betaler halvdelen af pepes løn! Uforståeligt for mig. De kan ca det samme, den ene er dyrere i løn den anden dyrere i indkøb.
We need a new Fowler...

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 02. jul, 2014 23:07

nikand skrev:Hummels vil være hylde 1. Lovren måske hylde 2/3. Sæt igang med at finde hylde1 spillere.

En Lovren på bekostning af Agger er som køb af mignolet mens vi udlejer og betaler halvdelen af pepes løn! Uforståeligt for mig. De kan ca det samme, den ene er dyrere i løn den anden dyrere i indkøb.
Syntes i Hummels har været god ved VM ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » onsdag, 02. jul, 2014 23:36

Kelly skrev:
nikand skrev:Hummels vil være hylde 1. Lovren måske hylde 2/3. Sæt igang med at finde hylde1 spillere.

En Lovren på bekostning af Agger er som køb af mignolet mens vi udlejer og betaler halvdelen af pepes løn! Uforståeligt for mig. De kan ca det samme, den ene er dyrere i løn den anden dyrere i indkøb.
Syntes i Hummels har været god ved VM ?.
Selvom Hummels måske ikke har været så god som man kunne forvente ved dette vm har han bevist rigeligt for Dortmund til, at han ville være en klar forstærkning til forsvaret. En som Höwedes syntes jeg også gør det særdeles fremragende for Schalke men vil klart foretrække Hummels.
Billede

Chris-LFC
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 07. nov, 2013 16:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Chris-LFC » torsdag, 03. jul, 2014 00:52

http://www.statsbomb.com/2014/07/who-sh ... is-suarez/

En lille analyse, der kigger på spillere der rent statistisk minder om Suarez når det kommer til offensivt output.

Ret interessant, at Coutinho faktisk er en af dem der minder mest om Suarez - det eneste han rigtig mangler er målene, hvilket selvfølgelig også er en rimelig massiv forskel. Men det viser vel hvad de fleste Liverpool fans allerede ved - hvis Coutinho formår at bygge målfarlighed på sit spil, så bliver han en absolut topspiller.

Også positivt at Sturridge figurerer på listen. Det viser, at der trods alt er et vis fundament at bygge videre på, når Suarez skal erstattes når man har to så gode spillere som Sturridge og Coutinho, som forresten også har et fantastisk indbyrdes samarbejde.

Mht. spillere som ikke spiller i Liverpool, så er skribentens to hovedforslag til spillere Liverpool skal købe Shaqiri fra Bayern og Depay fra PSV. Depay tror jeg næppe er aktuel, da pladsen som "ung forward" sandsynligvis bliver besat af Origi, men Shaqiri virker derimod som et rigtig godt bud på en spiller der kan være med til at erstatte Suarez. Hvis man samtidig formår at overtale Sanchez til at komme, ville det i mine øjne være et mere end godkendt transfervindue rent offensivt. Det ville nemlig betyde, at man erstatter Suarez, Aspas, Moses og Alberto med Sanchez, Lambert, Shaqiri og Lallana. Dertil kommer de lejespillere man får hjem (Borini/Suso/Ibe) og evt. Origi hvis ikke han bliver lejet tilbage til Lille.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 03. jul, 2014 07:29

Nu er det jo ikke ligefrem fordi vores transferledelse keder sig, men det virker som om, at vi får købt ret så mange spillere ind før vi når transfervinduets afslutning. Indtil videre, nu hvor Can-handlen vel ikke er 100 % i orden, så er den næsten den jeg er mest spændt på, hvor hvis han skal være makker/afløser til Gerrard, så er jeg spændt på niveauet. Det er virkelig en vigtig plads og den kan godt tænkes at blive mere vigtig end man umiddelbart tror, for hvor lang tid kan Gerrard holde niveau og forblive skadesfri?

Venstre back er en plads, hvor der skal hentes en spiller ind, tænker jeg. Desværre er der ikke meget der tyder på at Enrigue kommer tilbage lige foreløbig (desværre, for det er i bund og grund synd for ham), men det ville uanset være en plads hvor vi godt kunne bruge en mand med en velfungerende venstre fod.

Så er der midterforsvaret, hvor Agger jo stadigvæk er en del af truppen. Det er umiddelbart godt. Jeg er stadigvæk i tvivl om vi mangler en mand på den position. På papiret er dem vi har jo udmærkede, men i praksis er jeg ikke imponeret.

Nu går jeg ud fra at Suarez sælges og det er hvad det er, men jeg savner at vi bliver sat i forlængelse med en spiller, der er venstrebenet, kan spille venstrekant og søge frimærket. Mange venstrebenede spillere har efterhånden deres spidskompetence i modsatte side, men jeg finder det faktisk ærgerligt at man ikke i truppen har mulighed for at bruge spillere der kan søge ind i banen og andre der kan søge frimærkerne. Den sidste del synes jeg var en ekstrem mangelvare i sidste sæson, da Sterling ofte blev brugt centralt og på venstresiden var der ingenting.

Til sidst er jeg i tvivl om Sturridge og det er egentlig total uberettiget, men det er jeg bare. Kan han bære byrden han står overfor i næste sæson? Jeg tvivler og jeg ved ikke hvorfor, men jeg føler nogle gange at han mangler den der mentale stålsathed, der nogle gange kræves. Andre gange, så synes jeg at han holder alt for meget i bolden og ikke søger rummene hvor målene scores (og hvor man slår sig). Ja, vi har også fået Lampert, men sagt i al respekt, så er han en fantastisk spiller, men en garderingsspiller.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 03. jul, 2014 09:30

Jay ‏@Jay82_LFC ·9 min.
Riise, Dossena, Konchesky, Enrique, Cissokho, Bertrand. Why not actually spend serious money on a word class left back & stop mistakes
Overvej lige hvor mange penge vi har spildt. Dossena 8m£, Konchesky 4m£, Enrique 7m£, Cissokho 1m£.

Det er 20m£, ekls. løn, vi burde købe en der kan holde i mange år.
Utd. kan formentlig bruge Shaw de næste 10år mindst.
Billede

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 03. jul, 2014 09:49

Jesper skrev: Venstre back er en plads, hvor der skal hentes en spiller ind, tænker jeg. Desværre er der ikke meget der tyder på at Enrigue kommer tilbage lige foreløbig (desværre, for det er i bund og grund synd for ham), men det ville uanset være en plads hvor vi godt kunne bruge en mand med en velfungerende venstre fod.
Han er da tilbage?

http://www.squawka.com/news/the-return- ... man/132911
Kloppite

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » torsdag, 03. jul, 2014 10:00

Xenne skrev:
Jay ‏@Jay82_LFC ·9 min.
Riise, Dossena, Konchesky, Enrique, Cissokho, Bertrand. Why not actually spend serious money on a word class left back & stop mistakes
Overvej lige hvor mange penge vi har spildt. Dossena 8m£, Konchesky 4m£, Enrique 7m£, Cissokho 1m£.

Det er 20m£, ekls. løn, vi burde købe en der kan holde i mange år.
Utd. kan formentlig bruge Shaw de næste 10år mindst.
Enrique??? WHAT???

Han har været en fantastisk back for os. Han er klart den back der er bedst mand/mand i premier league. hans første sæson for os og sæsonen inden i newcastle var det under ti gange i HELE sæsonen at der var en som driblede forbi ham. Til sammenligning lå Ashley Cole og Evra hver på 25-35 gange (husker ikke tallene præcist).

Enrique er bumstærk og hurtig hvilket har gavnet os sindsygt meget. Han har selvfølgelig også sine småfejl men mankan ikke komme udenom at han er en sindsyg dygtig back og klart blandt de allerbedste i PL.

Jeg er en af dem som tror at Shaw ikke kommer til at præstere på særlig højt niveau de første par år. Han har potentialet men han har også vist at han bestemt kun er en usleben diamant som helt sikkert vil koste Man U point fordi han fejlplacerer sig eller smider bolden væk. Det ville være samme situation for os hvis vi fik Moreno. Han minder meget om Shaw synes jeg.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 03. jul, 2014 10:17

texy skrev:
Jesper skrev: Venstre back er en plads, hvor der skal hentes en spiller ind, tænker jeg. Desværre er der ikke meget der tyder på at Enrigue kommer tilbage lige foreløbig (desværre, for det er i bund og grund synd for ham), men det ville uanset være en plads hvor vi godt kunne bruge en mand med en velfungerende venstre fod.
Han er da tilbage?

http://www.squawka.com/news/the-return- ... man/132911
Okay. Super! Det havde jeg ikke set. Håber at tilstanden er god
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 03. jul, 2014 10:32

texy skrev:
Jesper skrev: Venstre back er en plads, hvor der skal hentes en spiller ind, tænker jeg. Desværre er der ikke meget der tyder på at Enrigue kommer tilbage lige foreløbig (desværre, for det er i bund og grund synd for ham), men det ville uanset være en plads hvor vi godt kunne bruge en mand med en velfungerende venstre fod.
Han er da tilbage?

http://www.squawka.com/news/the-return- ... man/132911
Han er tilbage i træning. Jeg håber virkelig han kan komme tilbage i absolut topform. Det vil være en rigtig god forstærkning.

http://www.liverpool.no/archivepg.aspx? ... 8&zone=220
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 03. jul, 2014 13:54

Flytter lige den her diskussion væk fra Suarez-tråden..
jonasc21 skrev:
Skovdal skrev:Skulle vi ikke smide nogle penge efter nogle forsvarere snart? Dét kunne jeg godt tænke mig! :hello1:
På papiret har vi et ganske glimrende forsvar, dog kunne vi nok godt bruge en ny LB.
Men med Johnson, Flanagan, Kelly og Wisdom til at dække RB
Agger, Skrtel, Sakho, Kolo og (Ilori) til at dække de to CB's
og Enrique, (Flanagan og Johnson) til at dække LB - dog kunne vi som sagt godt bruge en ny på denne position.
Jeg mener ikke vi behøver, at styrke vores RB og CB, medmindre vi sælger nogle af vores spillere på disse positioner.
Vi har på papiret flotte navne i forsvaret, men ikke desto mindre kan ingen af os sige, at vi var tilfredse med præstationen i sidste sæson. Folk vil ikke med Agger, og Skrtel er stærkeste mand vi har osv osv osv., men noget skal der sgu ske. Jeg nægter personligt at tro på, at problemerne bare uden videre forsvinder over sommeren, eller med købet af en venstre back. Jeg ser gerne en oprydning i forsvaret.

Væk med Johnson. Se om vi kan få Arsenal til at bide på krogen. Som erstatning kan Barcelona måske lokkes til at slippe Montoya som en del af Suarezhandlen. Alternativt så hent Aurier.
Væk med Skrtel og Agger. Alderen presser, hvis vi skal have nogle penge for dem. Skrtel trækker i sine modstandere midt inde i feltet, og Agger er røget af holdet og vil nok gerne have mere spilletid. Lovren kunne sagtens være erstatning for den ene. Han har alderen med sig. Sakho på pladsen ved siden af.

Det er hjerteskærende og der er kulturbærere iblandt. Men det er bare ikke godt nok, det der foregår dernede.
Badooo siger, hvad han mener!

Besvar