Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. jul, 2014 13:19

Hekkem skrev:
Jesper skrev:
Hekkem skrev:
Jesper skrev: (...)
Det er i sig selv ret så slagkraftigt, men en decideret 9er, hvis det er det Rodgers går efter, skal man måske have. Måske, fordi man kunne også overveje et set up, hvor man i lighed med Tyskland til dette VM, har mange spillere i truppen, der ikke er egentlige angribere, men er hvad man vel kan kalde moderne, fleksible offensive spillere.
Rickie Lambert?
Jeg ser ham mere som en god afløser, hvis ambitionen er mesterskabet. Hvad tænker du?
Er han ikke en god afløser, hvis vi har Sturridge der normalt ligger på 9'eren?

Jeg ser Lambert som en plan B løsning, men kan sagtens gøre sig mod de svære mindre modstandere, hvor der skal kæmpes i feltet. Han har faktisk en ganske fin teknik også. Men Top-Top angriber er han ikke, men fin afløser/aflastningsspiller.
Igen, det kommer meget an på, hvordan vi spiller rent taktisk. Er det med to deciderede angribere, så mangler der definitivt en ekstra rendyrket angriber, men spiller vi med kun en fremme, så er en mand plus Lambert måske nok. Synes dog stadigvæk det er lidt skrøbeligt, da meget i givet fald er lagt an på Sturridge og kan han bære den byrde og hvad nu hvis han bliver skadet?

Men som nævnt, så fornemmer jeg lidt, at Rodgers er ret inspieret af de tendenser der er lige nu topfodbolden, hvor man har mange fleksible offensive spillere, der kan spille flere positioner, så måske er min tankegang bare et udtryk for en gammeldags tænkning
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13754
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 01. jul, 2014 14:00

Hvis vi antager at vi får Sanchez og £40-50 M., hvem vil i tro kan erstatte Suarez - den er svær, men vi skal have en erstatning, når/hvis han ryger.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kara » tirsdag, 01. jul, 2014 14:15

Hr. Drejer skrev:Hvis vi antager at vi får Sanchez og £40-50 M., hvem vil i tro kan erstatte Suarez - den er svær, men vi skal have en erstatning, når/hvis han ryger.
spørgsmålet er om man vil gå efter en mand udover sanchez til at erstatte suarez, eller om man vil sprede målene mere ud. Hvis har tænkt os at bruge størstedelen af de penge på én erstatning, så er der navne såsom: Di maria, Reus og Müller. Med hensyn til Di maria kommer det nok an på om Sanchez er tiltænkt en målscorende rolle, han har trods alt scoret 19 gange for Barca i år. Reus er en fantastisk spiller som kan spille hele kæden bag angriberen eller angriber rollen selv. og så er der Müller som ikke rigtigt passer ind, men han har mål og er hårdtarbejdende. Og hvis Bayern og Pep kan bruge, kan BR nok også finde en rolle til ham.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 01. jul, 2014 14:15

Hvis det virkelig sker, så lad os bruge pengene på James Rodriguez. James R - Sturridge - Alexis Sanchez ville nærmest være mere dødbringende end Sturridge-Suarez.
Men jeg tror, Suarez bliver. Jeg har hørt, han heller ikke må skifte under karantænen - er det en and?

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 01. jul, 2014 14:17

Tom_Jorsal skrev:Hvis det virkelig sker, så lad os bruge pengene på James Rodriguez. James R - Sturridge - Alexis Sanchez ville nærmest være mere dødbringende end Sturridge-Suarez.
Men jeg tror, Suarez bliver. Jeg har hørt, han heller ikke må skifte under karantænen - er det en and?
Rap rap.

Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kara » tirsdag, 01. jul, 2014 14:20

Tom_Jorsal skrev:Hvis det virkelig sker, så lad os bruge pengene på James Rodriguez. James R - Sturridge - Alexis Sanchez ville nærmest være mere dødbringende end Sturridge-Suarez.
Men jeg tror, Suarez bliver. Jeg har hørt, han heller ikke må skifte under karantænen - er det en and?
han kan vidst godt. tror heller ikke rygterne ville være så kraftige hvis han ikke kunne.

kilde Metro: Luis Suarez could still make Barcelona transfer despite four month bite ban. http://metro.co.uk/2014/06/26/luis-suar ... n-4776838/

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 01. jul, 2014 14:59

AS skriver, at Di Maria vil væk fra Real Madrid, fordi han ikke føler sig værdsat. AS skriver, at Real Madrid vil kræve 50 mio. euro for Di Maria, hvilket svarer til 40 mio. pund. Hvis Real Madrid virkelig vil have James Rodriguez og tilsyneladende også er på vej til at hente Toni Kroos, så kunne der godt være noget om snakken.

Har personligt Di Maria over Alexis Sanchez og vil gerne give lidt ekstra, hvis der er mulighed for at få ham. Di Marias 17 assist sidste sæson i La Liga fortæller alt om, hvilken spiller man får. Dedikeret og taktisk klog spiller, der først og fremmest arbejder i holdets tjeneste. Derudover synes jeg, at han har lagt lidt af de tidlige års film fra sig. Marco Reus er stadig min absolutte drømmespiller, men er tæt på at mene, at Di Maria kommer lige efter.

http://futbol.as.com/futbol/2014/07/01/ ... 73454.html

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 01. jul, 2014 15:05

Alonso skrev:AS skriver, at Di Maria vil væk fra Real Madrid, fordi han ikke føler sig værdsat. AS skriver, at Real Madrid vil kræve 50 mio. euro for Di Maria, hvilket svarer til 40 mio. pund. Hvis Real Madrid virkelig vil have James Rodriguez og tilsyneladende også er på vej til at hente Toni Kroos, så kunne der godt være noget om snakken.

Har personligt Di Maria over Alexis Sanchez og vil gerne give lidt ekstra, hvis der er mulighed for at få ham. Di Marias 17 assist sidste sæson i La Liga fortæller alt om, hvilken spiller man får. Dedikeret og taktisk klog spiller, der først og fremmest arbejder i holdets tjeneste. Derudover synes jeg, at han har lagt lidt af de tidlige års film fra sig. Marco Reus er stadig min absolutte drømmespiller, men er tæt på at mene, at Di Maria kommer lige efter.

http://futbol.as.com/futbol/2014/07/01/ ... 73454.html
Di Maria har haft en sindsyg god sæson, men han er ikke just min kop the.
Mit billede af ham er at han filmer meget, jeg vil klart vælge Sanchez fremfor ham, derudover mener jeg også at prisen er for meget.
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 01. jul, 2014 15:33

Alonso skrev:AS skriver, at Di Maria vil væk fra Real Madrid, fordi han ikke føler sig værdsat. AS skriver, at Real Madrid vil kræve 50 mio. euro for Di Maria, hvilket svarer til 40 mio. pund. Hvis Real Madrid virkelig vil have James Rodriguez og tilsyneladende også er på vej til at hente Toni Kroos, så kunne der godt være noget om snakken.

Har personligt Di Maria over Alexis Sanchez og vil gerne give lidt ekstra, hvis der er mulighed for at få ham. Di Marias 17 assist sidste sæson i La Liga fortæller alt om, hvilken spiller man får. Dedikeret og taktisk klog spiller, der først og fremmest arbejder i holdets tjeneste. Derudover synes jeg, at han har lagt lidt af de tidlige års film fra sig. Marco Reus er stadig min absolutte drømmespiller, men er tæt på at mene, at Di Maria kommer lige efter.

http://futbol.as.com/futbol/2014/07/01/ ... 73454.html
Sådan tænkte man ikke om Di Maria for et par sæsoner siden
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 01. jul, 2014 16:07

Det vil være fedt med en Di Maria i klubben men han er jo slet ikke en erstatning for Suarez. De spiller to helt forskellige pladser. Hvis vi skal have en hardcore angriber ind istedet for Suarez er Sanchez vel ikke engang direkte sammenlignenlig, men dog et rigtig godt bud. Samlet set mener jeg at Sanchez plus Maria, som et eksempel der er jo mange andre konstellationer, vil være en fin erstatning for Suarez.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 01. jul, 2014 16:50

Emmy skrev:Det vil være fedt med en Di Maria i klubben men han er jo slet ikke en erstatning for Suarez. De spiller to helt forskellige pladser. Hvis vi skal have en hardcore angriber ind istedet for Suarez er Sanchez vel ikke engang direkte sammenlignenlig, men dog et rigtig godt bud. Samlet set mener jeg at Sanchez plus Maria, som et eksempel der er jo mange andre konstellationer, vil være en fin erstatning for Suarez.
Sanchez og Reus :)

Reus har tilført, 17mål og 13 assists til Dortmund.
Sanchez har tilført, 19mål og 10 assists til Barca.
Suarez har tilført 31 mål og 12 assists til Liverpool.

Suarez bliver solgt for 45m£ + Sanchez også byder vi 45m£ for Reus, så er vi dækket ind.
Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 01. jul, 2014 17:10

Xenne skrev:
Emmy skrev:Det vil være fedt med en Di Maria i klubben men han er jo slet ikke en erstatning for Suarez. De spiller to helt forskellige pladser. Hvis vi skal have en hardcore angriber ind istedet for Suarez er Sanchez vel ikke engang direkte sammenlignenlig, men dog et rigtig godt bud. Samlet set mener jeg at Sanchez plus Maria, som et eksempel der er jo mange andre konstellationer, vil være en fin erstatning for Suarez.
Sanchez og Reus :)

Reus har tilført, 17mål og 13 assists til Dortmund.
Sanchez har tilført, 19mål og 10 assists til Barca.
Suarez har tilført 31 mål og 12 assists til Liverpool.

Suarez bliver solgt for 45m£ + Sanchez også byder vi 45m£ for Reus, så er vi dækket ind.
Den plan er fuldt ud acceptabel
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 01. jul, 2014 17:19

Emmy skrev:
Xenne skrev:
Emmy skrev:Det vil være fedt med en Di Maria i klubben men han er jo slet ikke en erstatning for Suarez. De spiller to helt forskellige pladser. Hvis vi skal have en hardcore angriber ind istedet for Suarez er Sanchez vel ikke engang direkte sammenlignenlig, men dog et rigtig godt bud. Samlet set mener jeg at Sanchez plus Maria, som et eksempel der er jo mange andre konstellationer, vil være en fin erstatning for Suarez.
Sanchez og Reus :)

Reus har tilført, 17mål og 13 assists til Dortmund.
Sanchez har tilført, 19mål og 10 assists til Barca.
Suarez har tilført 31 mål og 12 assists til Liverpool.

Suarez bliver solgt for 45m£ + Sanchez også byder vi 45m£ for Reus, så er vi dækket ind.
Den plan er fuldt ud acceptabel
Måske ja! Hvis den var bare lidt realistisk :D

LFC YNWA JR FAN
Indlæg: 33
Tilmeldt: lørdag, 11. maj, 2013 21:36
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 25

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC YNWA JR FAN » tirsdag, 01. jul, 2014 17:37

Med salg af suarez (80 mil pund eller 50+sanchez)

Sanchez/Sterling/Cou/Lallana---Sturridge/Lambert/?---KlasseSpiller/Reus/DiMaria/Sterling/Lallana/Cou

80 mil pund= køb af 1-2 kant spillere + 1 angriber

Sanchez+ ca. 50 mil pund= køb af 1 kant spiller + 1 angriber

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 01. jul, 2014 18:07

Isoleret set ville jeg syntes, at et køb af Di Maria ville være intet mindre end fremragende. Er stor fan af ham hvis man ser bort fra at han nogen gange smider sig, men hvem gør ikke det. Det ville han hurtigt finde ud af hvad englænderne syntes om det. Vi så det samme med Suarez som også hurtigt fandt ud af at det ikke var velset.

Hvis man snakker direkte erstatning for Suarez hvis han bliver solgt er Di Maria selvfølgelig ikke manden. Der skal det være en Falcao f.eks som der også har været snak om, men som angiveligt hellere vil til Real Madrid, selvfølgelig bare rygter.

Er ikke helt så hooked på Alexis Sanchez som nogen af jer andre. Ville nok foretrække en stor pose penge.
Billede

Besvar