Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af YNWA! » onsdag, 05. mar, 2014 23:53

Emmy skrev:
Kelly skrev:http://en.m.wikipedia.org/wiki/Roberto_Firmino

Spændende spiller. Roberto Firmino.
Han er god. Sådan rigtig god.

Hvordan er han som spiller? Spilletype og sådan, må sige jeg ikke kender ham overhovedet.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Alonso » torsdag, 06. mar, 2014 00:48

Denne artikel er værd at læse, når det kommer til Roberto Firmino: http://www.whoscored.com/Articles/c5ukw ... ional-Call

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Hendo » torsdag, 06. mar, 2014 02:04

Alonso skrev:Denne artikel er værd at læse, når det kommer til Roberto Firmino: http://www.whoscored.com/Articles/c5ukw ... ional-Call
Han lyder utroligt spændende og som en type der vil passe rigtigt godt ind. Har ikke set ham spille, men vil da overveje at se Hoffenheim på TV når det passer ind, han må være meget realistisk mht. pris osv. med tanke på at hans kontrakt udløber om et år. Det eneste der tæller i mod er vel at når han er så god i BUndesligaen så plejer Bayern at snuse rundt og hvis ikke dem så kommer Abramovich vel og ligger en latterlig løn hvorefter han kan lejes ud eller spille 5-10 kampe på en sæson fordi de ser ud til at ville hente alle spillere af denne type selvom de i forvejen har mange af de typer og ikke har særligt meget brug for endnu flere af dem og slet ikke med Mourinho. Hvor mange spillere har de ude på lån nu? Grotesk.

Nå, men Firmino lyder som en god tilføjelse til det brasilianske i Liverpool. Så nu også gerne en argentiner, Iturbe, lidt anden type men burde også passe ind og er fleksibel nok til 10'er plads eller "wing-kant", de tre gange jeg har set ham for Verona har han imponeret massivt, men he, også han rygtes til Abramovich nu. Højere løn eller ej, nogle af dem der skifter/rygtes til at skifte til det olieblå foretagende i London med 160 spillere i truppen (hvis man tager dem der er udlånt med) må vel snart kunne se, at der er en fordel i at blive mange millionær med udsigt til mere regelmæssig spilletid, end at blive mange, mange millionær uden at spille synderligt meget.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af nikand » torsdag, 06. mar, 2014 16:54

Hendo skrev:
Alonso skrev:Denne artikel er værd at læse, når det kommer til Roberto Firmino: http://www.whoscored.com/Articles/c5ukw ... ional-Call
Han lyder utroligt spændende og som en type der vil passe rigtigt godt ind. Har ikke set ham spille, men vil da overveje at se Hoffenheim på TV når det passer ind, han må være meget realistisk mht. pris osv. med tanke på at hans kontrakt udløber om et år. Det eneste der tæller i mod er vel at når han er så god i BUndesligaen så plejer Bayern at snuse rundt og hvis ikke dem så kommer Abramovich vel og ligger en latterlig løn hvorefter han kan lejes ud eller spille 5-10 kampe på en sæson fordi de ser ud til at ville hente alle spillere af denne type selvom de i forvejen har mange af de typer og ikke har særligt meget brug for endnu flere af dem og slet ikke med Mourinho. Hvor mange spillere har de ude på lån nu? Grotesk.

Nå, men Firmino lyder som en god tilføjelse til det brasilianske i Liverpool. Så nu også gerne en argentiner, Iturbe, lidt anden type men burde også passe ind og er fleksibel nok til 10'er plads eller "wing-kant", de tre gange jeg har set ham for Verona har han imponeret massivt, men he, også han rygtes til Abramovich nu. Højere løn eller ej, nogle af dem der skifter/rygtes til at skifte til det olieblå foretagende i London med 160 spillere i truppen (hvis man tager dem der er udlånt med) må vel snart kunne se, at der er en fordel i at blive mange millionær med udsigt til mere regelmæssig spilletid, end at blive mange, mange millionær uden at spille synderligt meget.
Hvor mange flere spillere har Chelsea på udlån ift. Liverpool?
We need a new Fowler...

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af sjampen » torsdag, 06. mar, 2014 17:31

nikand skrev: Hvor mange flere spillere har Chelsea på udlån ift. Liverpool?
Altså jeg ved de har 4 på lån i Vitesse. Så er der Moses, Courtois, Lukaku, Marin, Kakuta, Romeu, Bertrand, Zouma. Derudover tror jeg stadig de ejer McEachran, Chalobah og Thorgan Hazard, selvom jeg ikke er så sikker på de første 2.

Hvis vi kigger på de spillere, så stemmer de første i hvert fald mærkbart ikke overens med Ibe, Coady, Robinson, McLaughlin, Wisdom og hvem af de unge vi ellers har ude. Selv Suso og Ilori har jo aldrig været involveret på vores hold ligesom Marin, Moses og Romeu har. Den eneste vi har ude på samme måde er vel Reina. Overvejende synes jeg at vores udlån bære præg af unge spillere som vi har sendt ud for at få spilletid, hvor Chelsea også har en del spillere(Moses, Marin, Romeu) som vel egentlig bare har været fejlkøb eller køb tidligere regimer. Hvor man så lige positioner Borini og Assaidi er vel op til en selv, men vi har i hvert fald ikke spillere som Lukaku, Courtois ude på lån. Omvendt kan man sige at Chelsea sørger for at sikre sig spillere som Courtois, Zouma, Lukaku og samtidig lader dem få massere spilletid istedet for at lade dem rådne på bænken(Jovetic, Sinclair og hvad de ellers hedder i City).
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 06. mar, 2014 21:28

TomViolence skrev:
Holmene skrev:Ved sgu ikke helt om det er det rette forum, men synes simpelthen at denne artikel grænser til det komiske.

http://footy.dk/2014/03/04/city-intensi ... ansfermal/

Virkelig gennemarbejdet journalistik fra PL-bold endnu en gang ;)
Haha, for helvede da ... :lol:
Man må sætte sig i den stakkels journalists sted. Konomolenko, Yarmopylanko, potato - potato, hvem hulen kan holde rede i alt det? :lol:

når det er sagt, så kunne ham der Yarmo-et-eller-andet måske godt være et interessant emne. Hvis det nu skulle glippe med Konomo ... py ... plan - for fanden da osse ... :aliboronz5:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af texy » fredag, 07. mar, 2014 13:31

Vi har vendt ham flere gange, og der er vist ikke enighed herinde om, hvorvidt Micah Richards vil være et godt køb eller ej. Personligt kan jeg god lide ham, og jeg mener det helt seriøst, når jeg siger, at jeg ville ganske tryg med ham både på backen og i midterforsvaret - også når man har ambitioner om mesterskab og CL.

Uanset hvad, så lader det til, at han måske er til at få fat i...

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -deal.html

EDIT: Her er så en artikel, der decideret linker os til ham. http://metro.co.uk/2014/03/07/liverpool ... y-4456872/
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 07. mar, 2014 14:01

Ifølge Mirror vil Liverpool betale £20 M. for Parejo. Er der nogen der har set ham spille? Er han en type vi kan bruge, og har han kvaliteterne til at udfylde rollen på vores midtbane?

Liverpool line up summer swoop for £20million-rated Valencia midfielder Dani Parejo

Liverpool are lining up a £20m summer swoop for Valencia midfielder Dani Parejo.

The former Real Madrid youngster has established himself as a key member of the Los Che squad since Juan Antonio Pizzi took over from Miroslav Djukic over the festive period last year.

Manager Brendan Rodgers recently admitted that he was looking for signings that would take his team to the "next level" and it is understood the Northern Irishman is already planning his summer dealings.

With the second-placed Reds likely to be competing in the Champions League next term, the squad will be in line for considerable investment, and Parejo has been earmarked as a big-money signing.

The 24-year-old will command a fee of around £20m, but the price-tag won't deter Rodgers, who feels Parejo can add some dynamism to his midfield ranks.

Liverpool have been linked with the likes of Hoffenheim's Roberto Firmino and Benfica's Nicolas Gaitan.

The five-time European Cup winners have also been linked with a deal for Spurs' Jan Vertonghen while another report claimed Steven Caulker was on the club's shortlist.

Rodgers is expected to delve into the transfer market for a left-back this summer, with loanee Aly Cissokho likely to be sent back to Valencia having failed to make the grade at Anfield.


http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... z2vHV8hZ9G
Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » fredag, 07. mar, 2014 16:01

Hr. Drejer skrev:Ifølge Mirror vil Liverpool betale £20 M. for Parejo. Er der nogen der har set ham spille? Er han en type vi kan bruge, og har han kvaliteterne til at udfylde rollen på vores midtbane?

Liverpool line up summer swoop for £20million-rated Valencia midfielder Dani Parejo

Liverpool are lining up a £20m summer swoop for Valencia midfielder Dani Parejo.

The former Real Madrid youngster has established himself as a key member of the Los Che squad since Juan Antonio Pizzi took over from Miroslav Djukic over the festive period last year.

Manager Brendan Rodgers recently admitted that he was looking for signings that would take his team to the "next level" and it is understood the Northern Irishman is already planning his summer dealings.

With the second-placed Reds likely to be competing in the Champions League next term, the squad will be in line for considerable investment, and Parejo has been earmarked as a big-money signing.

The 24-year-old will command a fee of around £20m, but the price-tag won't deter Rodgers, who feels Parejo can add some dynamism to his midfield ranks.

Liverpool have been linked with the likes of Hoffenheim's Roberto Firmino and Benfica's Nicolas Gaitan.

The five-time European Cup winners have also been linked with a deal for Spurs' Jan Vertonghen while another report claimed Steven Caulker was on the club's shortlist.

Rodgers is expected to delve into the transfer market for a left-back this summer, with loanee Aly Cissokho likely to be sent back to Valencia having failed to make the grade at Anfield.


http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... z2vHV8hZ9G
Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook
Hmm... Hellere Parejo end Gaitan... Jeg synes dog umiddelbart de 20 mill. pund lyder lidt i overkanten!
Hvis vi endelig skal punge ud i den størrelse, kan vi vel lige så godt forsøge at hente en bedre spiller.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 07. mar, 2014 16:17

ElTorro skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge Mirror vil Liverpool betale £20 M. for Parejo. Er der nogen der har set ham spille? Er han en type vi kan bruge, og har han kvaliteterne til at udfylde rollen på vores midtbane?

Liverpool line up summer swoop for £20million-rated Valencia midfielder Dani Parejo

Liverpool are lining up a £20m summer swoop for Valencia midfielder Dani Parejo.

The former Real Madrid youngster has established himself as a key member of the Los Che squad since Juan Antonio Pizzi took over from Miroslav Djukic over the festive period last year.

Manager Brendan Rodgers recently admitted that he was looking for signings that would take his team to the "next level" and it is understood the Northern Irishman is already planning his summer dealings.

With the second-placed Reds likely to be competing in the Champions League next term, the squad will be in line for considerable investment, and Parejo has been earmarked as a big-money signing.

The 24-year-old will command a fee of around £20m, but the price-tag won't deter Rodgers, who feels Parejo can add some dynamism to his midfield ranks.

Liverpool have been linked with the likes of Hoffenheim's Roberto Firmino and Benfica's Nicolas Gaitan.

The five-time European Cup winners have also been linked with a deal for Spurs' Jan Vertonghen while another report claimed Steven Caulker was on the club's shortlist.

Rodgers is expected to delve into the transfer market for a left-back this summer, with loanee Aly Cissokho likely to be sent back to Valencia having failed to make the grade at Anfield.


http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... z2vHV8hZ9G
Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook
Hmm... Hellere Parejo end Gaitan... Jeg synes dog umiddelbart de 20 mill. pund lyder lidt i overkanten!
Hvis vi endelig skal punge ud i den størrelse, kan vi vel lige så godt forsøge at hente en bedre spiller.
Jeg kan blive helt svimmel ved at tænke på, at Roma sidste sommer sneg sig til at købe Kevin Strootman til omkring € 16,5 mill (£13,7 mill). Nøjh hvor havde han pyntet på vor midtbane.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 07. mar, 2014 17:01

Hr. Drejer skrev:Ifølge Mirror vil Liverpool betale £20 M. for Parejo. Er der nogen der har set ham spille? Er han en type vi kan bruge, og har han kvaliteterne til at udfylde rollen på vores midtbane?

Liverpool line up summer swoop for £20million-rated Valencia midfielder Dani Parejo

Liverpool are lining up a £20m summer swoop for Valencia midfielder Dani Parejo.

The former Real Madrid youngster has established himself as a key member of the Los Che squad since Juan Antonio Pizzi took over from Miroslav Djukic over the festive period last year.

Manager Brendan Rodgers recently admitted that he was looking for signings that would take his team to the "next level" and it is understood the Northern Irishman is already planning his summer dealings.

With the second-placed Reds likely to be competing in the Champions League next term, the squad will be in line for considerable investment, and Parejo has been earmarked as a big-money signing.

The 24-year-old will command a fee of around £20m, but the price-tag won't deter Rodgers, who feels Parejo can add some dynamism to his midfield ranks.

Liverpool have been linked with the likes of Hoffenheim's Roberto Firmino and Benfica's Nicolas Gaitan.

The five-time European Cup winners have also been linked with a deal for Spurs' Jan Vertonghen while another report claimed Steven Caulker was on the club's shortlist.

Rodgers is expected to delve into the transfer market for a left-back this summer, with loanee Aly Cissokho likely to be sent back to Valencia having failed to make the grade at Anfield.


http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... z2vHV8hZ9G
Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook
Forventningerne var store til januarvinduet, og de bliver ikke mindre til sommer. Håber ikke det ender ligeså skuffende som januar. Jeg kender ikke Gaitan og Parejo, men Firmino og Vertonghen lyder bestemt fristende. Tvivler dog på at Spurs vil sælge til os, men Vertonghen ville være en fin afløser for Skrtel eller evt Agger.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af nikand » fredag, 07. mar, 2014 17:10

sjampen skrev:
nikand skrev: Hvor mange flere spillere har Chelsea på udlån ift. Liverpool?
Altså jeg ved de har 4 på lån i Vitesse. Så er der Moses, Courtois, Lukaku, Marin, Kakuta, Romeu, Bertrand, Zouma. Derudover tror jeg stadig de ejer McEachran, Chalobah og Thorgan Hazard, selvom jeg ikke er så sikker på de første 2.

Hvis vi kigger på de spillere, så stemmer de første i hvert fald mærkbart ikke overens med Ibe, Coady, Robinson, McLaughlin, Wisdom og hvem af de unge vi ellers har ude. Selv Suso og Ilori har jo aldrig været involveret på vores hold ligesom Marin, Moses og Romeu har. Den eneste vi har ude på samme måde er vel Reina. Overvejende synes jeg at vores udlån bære præg af unge spillere som vi har sendt ud for at få spilletid, hvor Chelsea også har en del spillere(Moses, Marin, Romeu) som vel egentlig bare har været fejlkøb eller køb tidligere regimer. Hvor man så lige positioner Borini og Assaidi er vel op til en selv, men vi har i hvert fald ikke spillere som Lukaku, Courtois ude på lån. Omvendt kan man sige at Chelsea sørger for at sikre sig spillere som Courtois, Zouma, Lukaku og samtidig lader dem få massere spilletid istedet for at lade dem rådne på bænken(Jovetic, Sinclair og hvad de ellers hedder i City).
CFC har mange spillere og det har vel været deres taktik at købe bredt ind blandt de bedste unge spillere, give dem lejeopholde og se deres udvikling. De har vel haft financiel FairPlay med i tankerne om denne strategi.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » fredag, 07. mar, 2014 17:13

Lad os har større ambitioner.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 07. mar, 2014 17:15

Sjovt med Gaitan. Det er kun et par år siden han var et af de mest spændende navne i europæisk topfodbold, og nu ved folk ikke engang hvem han er.

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af And I'm Javert » fredag, 07. mar, 2014 17:23

Cynwal skrev:Jeg kan blive helt svimmel ved at tænke på, at Roma sidste sommer sneg sig til at købe Kevin Strootman til omkring € 16,5 mill (£13,7 mill). Nøjh hvor havde han pyntet på vor midtbane.
Jeg har læst dig kommentere mange gange på Strootman de sidste par år, Cynwal og jeg erkender fuldt ud, at jeg aldrig har set Kevin Strootman spille. (Dovenskab må jeg indrømme, har hverken set Roma eller PSV de sidste par år.) Men jeg må da lige høre, er Strootman virkelig så meget bedre end Henderson og Gerrard? Ville Strootman bare forvise dem til bænken, eller ville han komme i konkurrence med de to? Guderne skal vide, jeg ville bestemt ikke klage over ekstra styrke til midten, hvor vi i mit hoved, kun har fire kvalificerede spillere til startopstillingen. Men ville Strootman virkelig tilføje så meget styrke til en midtbane, der har imponeret mange gange i indeværende sæson?

Igen, ren nysgerrighed.
Do not forget my name!

Besvar