Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Sv: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af mawope » onsdag, 26. feb, 2014 11:44

Jesper skrev:
AllanShore skrev:Primært for at irritere dig.
Du er hoven, det ved jeg. Men det er sgu et relevant spørgsmål, som du jo altid glider af på. Du siger I selv har et udmærket forum og alligevel er du her. Det giver jo ingen mening, især af den grund at du jo alligevel ikke holder dig til generelle spørgsmål.
AS svarede heller ikke et lignende spørgsmål fra mig.
mawope skrev:
Hekkem skrev:
Alonso skrev:
I bedste fald får du sure reaktioner ovenpå den udmelding, i værste fald bliver du ignoreret. Så hvad var pointen? Troll'er du?
Ingen grund til at bruge noget krudt på det.
Men manden har jo en fin pointe. Specielt virker det underligt, at dette ("fjendens") forum er mere tiltrækkende på AllanShore end et forum med mere ens legekammerater. Faldt over denne artikel i går: http://www.independent.co.uk/life-style ... 34396.html Min pointe med at poste artiklen er ikke at kalde AllanShore for hverken sadist eller psykotisk, for det er på ingen måde min opfattelse, men man bør vel kigge lidt indad, hvis man har mere lyst til at være én der står uden for sammenholdet og har lyst til at puste debatter op, mere end at være en del af et sammenhold med ligesindede. Hvilke af de debatter, du ønsker at have, kunne du ikke have på ot.dk?
Svaret er nok for pinligt for ham at formulere. Mange af boardets united-fan-brugere er trådt herind med forklaringen om, at de ønsker at have interessante debatter om fodbold. Meget af det AS praktiserer herinde i disse dage er vel ikke meget andet end trolling. Men det er formentlig bare den sportslige katastrofesæson der er ved at sætte sig som en syrlig bitterhed.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af AllanShore » onsdag, 26. feb, 2014 11:45

Du er kørt fast i samme rille.
Fan af Manchester United

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af mawope » onsdag, 26. feb, 2014 11:47

AllanShore skrev:Du er kørt fast i samme rille.
Hvem skriver du til?

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af AllanShore » onsdag, 26. feb, 2014 11:50

mawope skrev:
AllanShore skrev:Du er kørt fast i samme rille.
Hvem skriver du til?
Jesper. Jeg havde ikke lige set, at du havde blandet dig.
Fan af Manchester United

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Niche » onsdag, 26. feb, 2014 11:56

mawope skrev:
AllanShore skrev:Du er kørt fast i samme rille.
Hvem skriver du til?
Njaaa det er vel snarere MUFC, der er kørt fast i samme rille, og hold da kæft hvor er det underholdning på højt plan at se Moyes stirre sig blind på sit katastrofeholds problemer samtidig med, at ejere og bestyrelse vedvarende kommenterer på, at de vil give ham tid og lang snor. Ja behold ham endelig til skuden er sunket helt.

:lol: :lol: :lol: :lol:

(Ved det er off topic, men ku ikke lade være.)

kongrasmus
Indlæg: 229
Tilmeldt: lørdag, 06. jul, 2013 18:37

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af kongrasmus » onsdag, 26. feb, 2014 17:22

Isco og valdes? WHY NOT!? :)
Med både (forhåbentlig) chl, og engelske kampe, kommer vi til at kunne bruge countinho og isco ..!
Valdes så jeg gerne i liverpool, da jeg ikke er stor tilhænger af vores nuværende, men jeg er dog meget sikker på det er en and.. Mit gæt er at selvom han er transferfri, så kræver han rigtig meget i løn, som jeg ikke tror liverpool vil gå med til.

Men man kan så stille spørgsmålet: Er disse 2 spillere urealistiske? Lige nu ja, men hvis vi får 4. pladsen som min. Så kan jeg ikke se hvorfor det ikke kunne blive aktuelt? Arsenal fik ozil sidste sæson?
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af And I'm Javert » onsdag, 26. feb, 2014 18:09

Interesseret i Valdes, men synes det er et helt forkert sted at sprænge banken. Jeg så langt hellere at vi brugte penge på forsvarskæden, hvis vi skal købe dyrt. Isco bliver helt enormt dyr, og hans pris kommer vel til at være omkring 30-40 mio £, hvilket jeg vil finde en enorm overpris.
Do not forget my name!

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af zalcos » onsdag, 26. feb, 2014 18:13

And I'm Javert skrev:Interesseret i Valdes, men synes det er et helt forkert sted at sprænge banken. Jeg så langt hellere at vi brugte penge på forsvarskæden, hvis vi skal købe dyrt. Isco bliver helt enormt dyr, og hans pris kommer vel til at være omkring 30-40 mio £, hvilket jeg vil finde en enorm overpris.
Han sprænger næppe nogen som helst bank idet han har kontraktudløb. Ganske vidst får han vel en sign-on fee.

Jeg synes vi har haft kæmpe succes med at hente de bænkede spillere hos storhold, der ikke har tid til at give dem chancen. Isco ser jeg gerne komme til alt under 35m pund :)
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af TobyLfc » onsdag, 26. feb, 2014 19:07

Problemet med Isco, som jeg ser det, er vel at han faktisk har stor success hos Real Madrid dog med kun i en rotations rolle men har hørt at folk er virkelig positive over ham der. Plus tror også lidt at Madrid havde flere år i tankerne da de købte ham, til trods for at det ikke ligner dem at gøre sådan :), men kan ikke se dem shippe ham videre efter en enkelt sæson.

Syntes han er en klasse spiller over vil bestemt byde ham velkommen, men ser mest dette som det pure opspind
af en overhovedet ikke troværdig kilde.
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af And I'm Javert » onsdag, 26. feb, 2014 19:25

zalcos skrev:
And I'm Javert skrev:Interesseret i Valdes, men synes det er et helt forkert sted at sprænge banken. Jeg så langt hellere at vi brugte penge på forsvarskæden, hvis vi skal købe dyrt. Isco bliver helt enormt dyr, og hans pris kommer vel til at være omkring 30-40 mio £, hvilket jeg vil finde en enorm overpris.
Han sprænger næppe nogen som helst bank idet han har kontraktudløb. Ganske vidst får han vel en sign-on fee.

Jeg synes vi har haft kæmpe succes med at hente de bænkede spillere hos storhold, der ikke har tid til at give dem chancen. Isco ser jeg gerne komme til alt under 35m pund :)
Jeg mente naturligvis, at jeg er interesseret i Valdes, men ikke i Isco. ;) Jeg er skam med på, at han vil være tranferfri. Men til de offensive pladser, synes jeg, det ville være forkert, at smide 35 mio pund. Ja faktisk alt over 20 mio pund. Konoplyanka skal være velkommen til en 15-20 stykker, men resten af vores transferbudget skal gå til defensiven. Det er jo ikke just mål vi mangler denne sæson. 8-)
Do not forget my name!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Jesper » onsdag, 26. feb, 2014 20:07

@ And....
Du skal bare tænke på at vi formentlig skal spille ret mange kampe næste år og det kræver en langt større bredde, også offensivt. Og bredde med kvalitet og ikke Moses og Asparges etc
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Thommo » onsdag, 26. feb, 2014 20:34

Nu snakker i Isco, til 35 mill £, hvis det er prisen, vil jeg godt nok foretrække Draxler, til samme pris. Han er sååå god
Verden er smask fuld af hyklere....

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 26. feb, 2014 20:39

Der er dog en grund til, at Isco er blevet fortrængt fra startopstillingen i Real Madrid. Set over hele sæsonen har jeg ikke været synderlig imponeret over ham. Han gjorde det godt i Málaga, men hans meritter i karrieren hidtil berettiger i mine øjne ikke til et prisskilt på 300-350 millioner kroner.

Dermed ikke sagt, at Isco ikke ville kunne forbedre vores trup. Han er dog ikke synderlig hurtig eller særlig arbejdsom, hvilket er kvaliteter, som Rodgers åbenlyst værdsætter højt. Senest eksemplificeret ved vores bud på Henrikh, Kono, Willian og Costa. Så jeg tvivler på, at der er hold i dette rygte.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Redmaniac » onsdag, 26. feb, 2014 20:45

Hvad tænker folk; Skal vi købe offensive folk ind til start 11'eren til sommer eller skal vi købe til bredden?

Med andre ord; Mener vi, at Sterling og Coutinho set over hele sæsonen er gode nok til start 11'eren hos et hold, der vil være mesterskabaspiranter?

Når jeg skriver folk til start 11'eren, så har jeg spillere med et prisskilt på +15mil £ i tankerne. Spillere, der er købt ind, hvor både de og vi har en formodning om, at de skal glide direkte ind i startopstillingen.

Hvad angår de to backpositioner og den centrale midtbane er jeg ikke i tvivl. Der skal i mine øjne købes tre klassespillere ind, der stryger direkte ind i startopstillingen. Jeg tror dog bare ikke på, at det sker. Måske den centrale midt, men jeg tror vi forsøger os en sæson mere med henholdsvis Johnson/Flanagan og Enrique/Robinson.

Jeg er dog nysgerrig efter, hvad folk tænker om vores offensiv.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af TobyLfc » onsdag, 26. feb, 2014 20:53

Vil lige tilføje, at hvis der er én spiller fra Madrid jeg vil få våde drømme over hvis han kom til Liverpool vil det være Raphaël Varane, se det en spiller som vil passe perfekt ind, efter min mening. Dette er dog kun drømmerier!







....på bænken i aften 8-)
Billede
"YNWA"

Besvar