Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » fredag, 30. aug, 2013 01:26

mobil.bold.dk/#/nyt/Kaka-Jeg-vil-vaek-fra-Real/kommentar/2

Kaka vil væk.
Er jeg den eneste der tænker, at her har vi en spiller, der stadig kan spille bold, men grundet den brasilianske tanke om at Spanien er the place to be valgte at lade sig sylte i RM? Kunne man overtale ham på et lån? Der har vi da i hvert fald en offensivspiller jeg tror ville gå rigtig flot i spænd med Suarez og Sturridge.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 30. aug, 2013 06:36

Badooo skrev:mobil.bold.dk/#/nyt/Kaka-Jeg-vil-vaek-fra-Real/kommentar/2

Kaka vil væk.
Er jeg den eneste der tænker, at her har vi en spiller, der stadig kan spille bold, men grundet den brasilianske tanke om at Spanien er the place to be valgte at lade sig sylte i RM? Kunne man overtale ham på et lån? Der har vi da i hvert fald en offensivspiller jeg tror ville gå rigtig flot i spænd med Suarez og Sturridge.
Han vil gerne til vm og skal spille.
Efter morgennyhederne tror jeg primært på stopperen i sporting og moses og ikke mere. Tvivler på shako.
Senest rettet af Kelly fredag, 30. aug, 2013 08:22, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14387
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 30. aug, 2013 07:23

Hr. Larsen skrev:http://www.bold.dk/nyt/Kaka-Jeg-vil-vaek-fra-Real

Ville det være noget, vi evt. kunne bruge?
Nej
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » fredag, 30. aug, 2013 08:26

Begynder så småt at sætte spørgsmåls tegn ved FSG og deres vilje til at investere.
Jeg er godt med på at man ikke bare skal betale Bale beløb for spillere men man skal være villig til at betale hvad de koster engang imellem.

Samtidig er vi nok i den situation at vi muligvis er nød til at betale lidt mere end andre for at lokke de bedste spillere Som Mata, Willian og Henrikh Mkhitaryan.

Kom nu med Mata og Sakho så kan vinduet lige godkendes.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 30. aug, 2013 08:35

rnh skrev:Begynder så småt at sætte spørgsmåls tegn ved FSG og deres vilje til at investere.
Jeg er godt med på at man ikke bare skal betale Bale beløb for spillere men man skal være villig til at betale hvad de koster engang imellem.

Samtidig er vi nok i den situation at vi muligvis er nød til at betale lidt mere end andre for at lokke de bedste spillere Som Mata, Willian og Henrikh Mkhitaryan.

Kom nu med Mata og Sakho så kan vinduet lige godkendes.
+1.Jeg syntes slet slet ikke FSG ligger nok i det, det gælder om at komme i top 4. Udvider de Anfield eller ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » fredag, 30. aug, 2013 08:50

Hvordan kan man sige, at FSG ikke investerer i Liverpool? Det er helt væk, synes jeg ...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14387
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 30. aug, 2013 09:08

TomViolence skrev:Hvordan kan man sige, at FSG ikke investerer i Liverpool? Det er helt væk, synes jeg ...
Enig det er komplet tågesnak. Find et oliehold at holde med istedet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 30. aug, 2013 09:09

TomViolence skrev:Hvordan kan man sige, at FSG ikke investerer i Liverpool? Det er helt væk, synes jeg ...
De investerer ikke nok er min personlig mening. Liverpool er en sovende kæmpe, der skal op på hylde 1 igen. De har så mange fans over hele verden, der forventer det. Det kræver en massiv investering at komme tilbage. o0m det kører nu, bliver Liverpool et konstant top 5-8 hold. Trin 1 er nyt stadion eller udvidelse og ombygning af Anfield.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 30. aug, 2013 09:10

Emmy skrev:
TomViolence skrev:Hvordan kan man sige, at FSG ikke investerer i Liverpool? Det er helt væk, synes jeg ...
Enig det er komplet tågesnak. Find et oliehold at holde med istedet.
Jeg syntes desværre Emmy det er tågesnak du har gang i. Og i den grad endda. Der bliver talt og talt om top 4, men investeringerne følger ikke med. Det er fakta.
Senest rettet af Kelly fredag, 30. aug, 2013 09:21, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13766
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 30. aug, 2013 09:16

Ifølge den norske forhandler vi med Shay Given, Tiago Ilori, Mamadou Sakho og Victor Moses. Altså ingen Maquee signing.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=38204&zone=1
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Salle » fredag, 30. aug, 2013 09:16

Kelly skrev:
Emmy skrev:
TomViolence skrev:Hvordan kan man sige, at FSG ikke investerer i Liverpool? Det er helt væk, synes jeg ...
Enig det er komplet tågesnak. Find et oliehold at holde med istedet.
Jeg syntes desværre Emmy det er tågesnak du har gang i. Og i den grad endda. Der bliver alt og talt om top 4, men investeringerne følger ikke med. Det er fakta.
Jeg må give dig lidt ret Kelly .

Det kan ende som en mindre skandale det her vindue .

Dermed ikke sagt vi er et dårligere hold end det der sluttede sidste sæson .
Men heller ikke et bedre ...

Der mangler noget gennemslagskraft . Vi er LFC , ikke Hull , med al respekt ..

Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Salle » fredag, 30. aug, 2013 09:18

Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske forhandler vi med Shay Given, Tiago Ilori, Mamadou Sakho og Victor Moses. Altså ingen Maquee signing.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=38204&zone=1
Flot . Og Tottenham hiver dem ned fra hylden .

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 30. aug, 2013 09:18

Jeg går ud fra, at klubben i øjeblikket er i intense forhandlinger med andre klubber om en eller to spillere.

Men HVIS vi ikke har nogle seriøse bud ude, så kan vi sgu' ligeså godt smide et bud (hele vores budget) på Özil. Får vi ham, så har vi løst kantproblemet. Får vi ham ikke, så har vi om ikke andet måske være med til at presse hans pris op og forpurre flere af Arsenals transferplaner.

Jeg kan overhovedet ikke se, hvorfor Özil skulle vælge os over Arsenal, men jeg kan godt se, hvorfor han kunne finde på at skifte væk fra Real Madrid (som ifølge nedenstående artikel skal have dækket nogle af Bale-udgifterne). Det MÅ være vigtigt for ham, at få spilletid, når der er VM næste sommer.

Det samme kan siges om Mata, men jeg har ikke læst nogle steder, at Chelsea har brug for at sælge for regnskabets skyld.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -Ozil.html
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 30. aug, 2013 09:22

texy skrev:Jeg går ud fra, at klubben i øjeblikket er i intense forhandlinger med andre klubber om en eller to spillere.

Men HVIS vi ikke har nogle seriøse bud ude, så kan vi sgu' ligeså godt smide et bud (hele vores budget) på Özil. Får vi ham, så har vi løst kantproblemet. Får vi ham ikke, så har vi om ikke andet måske være med til at presse hans pris op og forpurre flere af Arsenals transferplaner.

Jeg kan overhovedet ikke se, hvorfor Özil skulle vælge os over Arsenal, men jeg kan godt se, hvorfor han kunne finde på at skifte væk fra Real Madrid (som ifølge nedenstående artikel skal have dækket nogle af Bale-udgifterne). Det MÅ være vigtigt for ham, at få spilletid, når der er VM næste sommer.

Det samme kan siges om Mata, men jeg har ikke læst nogle steder, at Chelsea har brug for at sælge for regnskabets skyld.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -Ozil.html
Helt enig, det er kvalitet Liverpool skal have.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 30. aug, 2013 09:25

Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske forhandler vi med Shay Given, Tiago Ilori, Mamadou Sakho og Victor Moses. Altså ingen Maquee signing.
Hvad snakker du om?
phl skrev:
Alonso skrev:Shay Given er åbenbart på vej som reservemålmand.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... on-2236862
YES! Endelig en marquee signing!
Følger du ikke med? :D

Besvar