Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 18. aug, 2013 17:38


Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 18. aug, 2013 20:25

Begge ind, og suarez ud, så jubler jeg i den grad. Damiao er ikke så god som Suarez, men tiltrækker ikke 10 karantæne dage, og mega negativ omtale KONSTANT. Men hvem ved om ikke staben kan udvikle Damiao, hvis han ankom....Det gik da fint med at udvikle suarez egenskaber foran mål.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » mandag, 19. aug, 2013 09:50

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... 0m-5749250
The ECHO understands Liverpool have also renewed their pursuit of Sporting Lisbon centre-back Tiago Ilori.

Rodgers was keen to wrap up a deal back in June but talks between the clubs broke down.

The Reds had a bid of around £3million rejected with Sporting demanding more than double that amount.

However, Ilori’s refusal to pen a new contract in Portugal has given Liverpool hope that a compromise fee can now be agreed for the 20-year-old.

The Reds were represented at Sporting’s game against Arouca yesterday and further discussions were held with the young defender’s representatives.

StevenCarragher
Indlæg: 694
Tilmeldt: onsdag, 29. maj, 2013 08:57

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af StevenCarragher » tirsdag, 20. aug, 2013 13:37

Internacional striker Leandro Damiao says he is happy in Brazil at the current time, despite rumoured interest from Liverpool. The 24-year old, who has previously been linked with Tottenham, Arsenal and Southampton, said: "The first time I was sounded out, I was happy, but I have to overcome that now - I am focused on Internacional - it has to be a good offer for me and the club."

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

steffanp
Indlæg: 127
Tilmeldt: tirsdag, 20. aug, 2013 12:34
Geografisk sted: Frederikshavn
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » tirsdag, 20. aug, 2013 14:04

Hvis Willian ryger til Tottenham. er Iker Muniain ikke hver og satse på.

Drengen er 20år og har mere end 145kampe for Athletic bilbao.

Så kampen mod Espanyol. Hvor han er viste sin hurtighed og dynamik, driblestræk. kan spille Centre forward os, men er støbt som Lw venstre wing.

Prisen ligger mellem 16-18mill pund.

Det der taler mod er vel han størrelse 1.69.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 20. aug, 2013 14:09

steffanowich skrev:Hvis Willian ryger til Tottenham. er Iker Muniain ikke hver og satse på.

Drengen er 20år og har mere end 145kampe for Athletic bilbao.

Så kampen mod Espanyol. Hvor han er viste sin hurtighed og dynamik, driblestræk. kan spille Centre forward os, men er støbt som Lw venstre wing.

Prisen ligger mellem 16-18mill pund.

Det der taler mod er vel han størrelse 1.69.
Jeg er helt ærlig, når jeg siger, at jeg personligt hellere vil bruge Sterling og Ibe på kanten.
Kloppite

peter42
Indlæg: 459
Tilmeldt: mandag, 24. sep, 2007 11:28
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 58

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af peter42 » tirsdag, 20. aug, 2013 14:21

Nu var jeg inde og se kampen mod stoke.
Vores 2 store svagheder efter min mening, er at vi mangler højde (vores spillere er for små) derfor skal der hentes en hovedstødsstærk midterforsvar.
Desuden er vi for ineffektive til at score mål. Derfor skal der hentes en angriber/ving der kan score. Synes også vores 2 vingbacks (johnson og enrique) scorer for få mål

Brugeravatar
Ynwa-23
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 03. sep, 2011 14:32
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ynwa-23 » tirsdag, 20. aug, 2013 14:43

peter42 skrev:Nu var jeg inde og se kampen mod stoke.
Vores 2 store svagheder efter min mening, er at vi mangler højde (vores spillere er for små) derfor skal der hentes en hovedstødsstærk midterforsvar.
Desuden er vi for ineffektive til at score mål. Derfor skal der hentes en angriber/ving der kan score. Synes også vores 2 vingbacks (johnson og enrique) scorer for få mål
Vi kan nok købe Carrol tilbage til vinter ... For det dobbelte
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 20. aug, 2013 15:14

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » tirsdag, 20. aug, 2013 16:27

Hvad med Arda Turan. Kunne han være et alternativ til Willian hvis han skulle ende i Tottenham. ???

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 20. aug, 2013 18:39

Hvad med Fellaini? Ja, det er ikke god latin, men jeg synes faktisk at han ville tilføre meget af det vi mangler
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Kvik_70
Indlæg: 101
Tilmeldt: fredag, 02. mar, 2012 10:55
Geografisk sted: Det mørke vestjylland
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kvik_70 » tirsdag, 20. aug, 2013 18:51

Jesper skrev:Hvad med Fellaini? Ja, det er ikke god latin, men jeg synes faktisk at han ville tilføre meget af det vi mangler
Han er en dygtig spiller men når det er sagt så bryder jeg mig virkelig ikke om ham, og jeg har ikke lyst til at se ham i verdens flotteste trøje.
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue over who killed who...

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » tirsdag, 20. aug, 2013 19:06

Jesper skrev:Hvad med Fellaini? Ja, det er ikke god latin, men jeg synes faktisk at han ville tilføre meget af det vi mangler
Nej tak. Gennemført usympatisk, og kan desuden ikke se hvordan han skulle passe ind. Han ville give os noget mere tilstedeværelse i begge felter, men udover det kan jeg ikke se hvad han kan bidrage med. Dér hvor han er suveræn for Everton, er jo når de spiller meget direkte og høje bolde, og han piller dem ned som han lyster. Sådan spiller vi ikke, og derfor vil han imø. ikke være pengene værd (ej heller kamelen der skal sluges).
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » tirsdag, 20. aug, 2013 19:09

Eriksen?
Sinclair?
Turan?
Ayew?
Konyoplanka?

Er der andre realistiske alternativer? Gad godt Belhanda ikke var blevet solgt til Kiev.
Badooo siger, hvad han mener!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 20. aug, 2013 20:15

Badooo skrev:Eriksen?
Sinclair?
Turan?
Ayew?
Konyoplanka?

Er der andre realistiske alternativer? Gad godt Belhanda ikke var blevet solgt til Kiev.
Jeg bliver ved med at nævne dette navn, da jeg ikke synes, at det kan foreslås nok . på trods af hans alder.

Michu. Michu Michu Michu...

EDIT: Han vil også være løsningen på noget af den hovedstødsstyrke, som Peter42 efterspørger.
Senest rettet af texy tirsdag, 20. aug, 2013 20:17, rettet i alt 1 gang.
Kloppite

Besvar