Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 11. jul, 2013 13:55

bblauritzen skrev:
LFC-Aaby skrev:TWITTER!
@Musker_LFC:
Liverpool are keeping tabs on 27 year old Galatasary striker, Burak Yilmaz. (Sky Sports).

Han er til gengæld en giftig herre.
Han er på rygtebasis linket til både Spurs, Chelsea og Arsenal. Jeg har endog meget svært ved at hvad vi (og de andre engelske klubber) kan tilbyde der kunne lokke ham væk fra Galataseray. 32 mål i 39 kampe, de blev mestre, vandt super cuppen og han blev topscore i CL, han er en kæmpe stjerne dernede. Derudover er han selv fra Tyrkiet. Det er vel nærmest kun en monster løncheck fra en af Sugar Daddy klubberne der kan rive ham væk.
Hvem ved måske han har lyst til at udnytte hans gode sidste sæson, til at skifte til PL.

Generelt syntes jeg vi skal passe på ned at nedgøre Liverpools chance for at tiltrække profiler. At spille i PL er som at spille i CL i forhold til mange andre lande. Idet spillerne 2 gange årligt måder rigtig rigtig stærke og store hold, de normalt kun får lov til at møde en eller to af i CL.

Det er et godt bud på en ny angriber i stedet for Luis,
Senest rettet af Kelly torsdag, 11. jul, 2013 14:07, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 11. jul, 2013 14:06

Thommo skrev:
thefugle skrev:Burde vi ikke lægge billet ind på Konoplyanka?

Han skulle da ikke være alt for dyr...
http://www.netdoktor.dk/interactive/sea ... F&ref=&ss=

Jeg får ingen hits :dontknow:
Jeg prøvede at være sjov :oops: Men er åbenbart det nye Linie 3
Verden er smask fuld af hyklere....

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » torsdag, 11. jul, 2013 14:12

bblauritzen skrev:
LFC-Aaby skrev:TWITTER!
@Musker_LFC:
Liverpool are keeping tabs on 27 year old Galatasary striker, Burak Yilmaz. (Sky Sports).

Han er til gengæld en giftig herre.
Han er på rygtebasis linket til både Spurs, Chelsea og Arsenal. Jeg har endog meget svært ved at hvad vi (og de andre engelske klubber) kan tilbyde der kunne lokke ham væk fra Galataseray. 32 mål i 39 kampe, de blev mestre, vandt super cuppen og han blev topscore i CL, han er en kæmpe stjerne dernede. Derudover er han selv fra Tyrkiet. Det er vel nærmest kun en monster løncheck fra en af Sugar Daddy klubberne der kan rive ham væk.
Det skulle undre mig meget, hvis vi el. andre ikke kunne lokke ham væk fra Tyrkiet. Eneste issue kunne være prisen som måske for de fleste til at bakke ud, da han er 28. Langt de fleste spillere, succes eller ej, ønsker på et tidspunkt at komme ud og prøve potentialet af andre steder. Og PL må siges at være den mest attraktive liga. Samtidig giver vi i Liverpool nogle af de højeste lønninger i fodboldens verden. Jeg tror godt det kunne lade sig gøre, men til den rigtige pris. :-) Gala har fat i den lange ende, da han har kontrakt 3 år endnu.

Hans alder falder dog noget uden for den indkøbspolitik. Han fylder 28 om en uge.

Kender ham ikke godt nok til at udtale mig om hans kvaliteter. Men han har banket ligeså mange mål ind som Suarez.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 11. jul, 2013 14:16

Så han har lige haft sin bedste sæson? Han er i sin bedste fodboldalder nu? Hans klub har ingen interesse i at sælge ham?

Lyder som en dyr spiller. Også for dyr.

Ja, hermed har jeg skudt den historie ned.

kongrasmus
Indlæg: 229
Tilmeldt: lørdag, 06. jul, 2013 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kongrasmus » torsdag, 11. jul, 2013 14:53

Nye rygter:
Bernard fra brasilien til liverpool:

http://www.sportsdirectnews.com/premier ... pected.php

Skills: http://www.youtube.com/watch?v=isO4JtSuQbA

Han er inde i varmen på det brasilianske landshold. Han er bedst på kanten, men kan også bruges på off. midt. Dvs rogers formentlig smidder coutinho på off. midt. Han er et kæmpe talent, og ville efter min mening være en stor signing..!

Hvad mener i andre???
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skøtt » torsdag, 11. jul, 2013 15:07

kongrasmus skrev:Nye rygter:
Bernard fra brasilien til liverpool:

http://www.sportsdirectnews.com/premier ... pected.php

Skills: http://www.youtube.com/watch?v=isO4JtSuQbA

Han er inde i varmen på det brasilianske landshold. Han er bedst på kanten, men kan også bruges på off. midt. Dvs rogers formentlig smidder coutinho på off. midt. Han er et kæmpe talent, og ville efter min mening være en stor signing..!

Hvad mener i andre???
Kender ikke meget til ham, men virker helt klart som en spiller med teknikken iorden :) Og som du også siger, ham på kanten og cou på den offensive midt... udmærket cocktail tror jeg :-))
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 11. jul, 2013 15:12

Jeg læste et twitteropslag for en uges tid siden, tror det var Shaktar Donetsk fanklub(de var rygtet til netop Bernard). De skrev noget med at det ikke ville gøre noget hvis Liverpool købte Mkhitaryan, da de alligevel ville hente Bernard i stedet for. Og de skrev han var bedre og havde mere talent.

Derudover kan man argumentere for at han isoleret set må være bedre end coutinho, da han er inde omkring a landsholdet og coutinho ikke er. Så mon ikke han er pisse-møg-fucking-hamrende dygtig? ;)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 11. jul, 2013 15:19

Er Bernard ikke for klejn? ;) :mrgreen:

For lige at runde Yilmaz af, så er det muligt at vi henter ham ved salg af Suarez. Man skal bare være bevidst om at han ikke er en billig spiller, men et salg af Suarez gør rekrutteringen lidt mere desperat.

Kan i øvrigt godt lide ham som spiller. Han er bevægelig, fleksibel i sin positionering og arbejder stenhårdt, så som type ville han falde fornuftigt ind i Rodgers' ideer. Spørgsmålet er om han taler engelsk, ellers er det en ærgerlig barriere for en så gammel spiller. Derudover er det nok tvivlsomt om han kan opretholde scoringssnittet, hvilket bare øger behovet for at få nogle flere mål fra de andre spillere. I den forstand skaber Yilmaz plads med hans skyggeløb.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » torsdag, 11. jul, 2013 15:21

Alonso skrev:Så han har lige haft sin bedste sæson? Han er i sin bedste fodboldalder nu? Hans klub har ingen interesse i at sælge ham?

Lyder som en dyr spiller. Også for dyr.

Ja, hermed har jeg skudt den historie ned.
Jeg synes, det er en lidt deprimerende tanke, hvis vi aldrig skal have de bedste spillere i deres prime. Så kan vi købe unge talenter og udvikle dem. Enkelte vil blive så gode, at man ser dem som blandt eliten. Og så sælges de til mesterskabsklubberne. Vi skal inden da håbe at nyde godt af deres verdensklassespil 1-2 sæsoner. Jeg håber, Rodgers er manden til at få det absolutte, optimale ud af materialet så, for så skal vi jo altid overpræstere for at være med i det gode selskab, eller vinde noget af betydning? Lad os håbe han har Rafa'ske evner i dén retning. Og så lige en anden ting. Det der med at udvikle talenter, er det ikke noget stort set alle klubber arbejder med? Det giver jo mening på alle plan i tabellen.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 11. jul, 2013 15:25

Lamela
Ben Arfa
Griezmann
Yarmalenkov

Er pt. de bedste alternativer jeg kan komme på til højre kant. Vel og mærket som erstatning hvis Downing forsvinder.
Billede

yrsayrsa
Indlæg: 28
Tilmeldt: fredag, 26. aug, 2011 11:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af yrsayrsa » torsdag, 11. jul, 2013 15:32

vi har vel til alle tider hentet spillere ind, der var kommende stjerner - ikke etablerede stjerner. og det er det vi skal fortsætte med. det er sådan set fint vi ikke kan hente fra øverste hylde. vi producerer folk til øverste hylde, og så er det bare vi skal komme i cl så vi kan holde på dem.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » torsdag, 11. jul, 2013 15:33

Mener du Yarmolenko?

Er der nye rygter om ham? Jeg mindes, han blev rygtet til os sidste sommer, hvorefter jeg bed mærke i ham i deres kampe. Var ikke så imponeret af det jeg så og har ikke set ham spille siden. Men måske han er blevet bedre. Har du set noget til ham i den forgangne sæson?

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 11. jul, 2013 15:36

mawope skrev:Mener du Yarmolenko?

Er der nye rygter om ham? Jeg mindes, han blev rygtet til os sidste sommer, hvorefter jeg bed mærke i ham i deres kampe. Var ikke så imponeret af det jeg så og har ikke set ham spille siden. Men måske han er blevet bedre. Har du set noget til ham i den forgangne sæson?
Ja en der hedder noget i den stil :?
Jeg husker ham kun fra EM hvor jeg bed mærke i ham, ellers er det begrænset hvad jeg har set med manden, men hans hurtige føder og pace kunne være + :)
Billede

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » torsdag, 11. jul, 2013 16:01

Det var også til EM, jeg valgte at holde øje med ham. Men jeg mindes også at være skuffet over, at han simpelthen ikke fik særligt meget ud af tingene.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 11. jul, 2013 17:14

Alonso skrev:Er Bernard ikke for klejn? ;) :mrgreen:

For lige at runde Yilmaz af, så er det muligt at vi henter ham ved salg af Suarez. Man skal bare være bevidst om at han ikke er en billig spiller, men et salg af Suarez gør rekrutteringen lidt mere desperat.

Kan i øvrigt godt lide ham som spiller. Han er bevægelig, fleksibel i sin positionering og arbejder stenhårdt, så som type ville han falde fornuftigt ind i Rodgers' ideer. Spørgsmålet er om han taler engelsk, ellers er det en ærgerlig barriere for en så gammel spiller. Derudover er det nok tvivlsomt om han kan opretholde scoringssnittet, hvilket bare øger behovet for at få nogle flere mål fra de andre spillere. I den forstand skaber Yilmaz plads med hans skyggeløb.
Han er klejn helt sikkert. Men opvejer det syntes jeg med sine andre styrker, som hurtighed, teknik, overblik og arbejdsiver.
Klart en spændende spiller der vil passe umiddelbart godt til BRs stil.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar