Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Merseyside Boys
Indlæg: 884
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:55
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Merseyside Boys » torsdag, 30. maj, 2013 11:22

En ganske fornuftig sparketeknik..
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Erode
Indlæg: 559
Tilmeldt: mandag, 16. mar, 2009 16:09

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Erode » torsdag, 30. maj, 2013 11:28

Scouzer skrev:
LFC_20 skrev:GuillemBalague
Luis Alberto [Barcelona B] is the other Spanish player that is about to agree to join Liverpool. A midfielder in the Xavi/Iniesta mould

Luis Alberto can play midfield/forward and is on loan from Sevilla. So it wasnt in the hands of FCB. Great buy by Liverpool


Nogle der kender ham?

Touré og nu måske Aspas og Alberto... Vil gerne snart have Papa præsenteres :headbang:
kender ham ikke, men tog da ikke længe at finde noget på youtube.
han ser ud til at have et godt overblik.


2450 visninger på Youtube ... noget siger mig det tal vil stige voldsomt!

han ser i øvrigt super interressant ud!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 30. maj, 2013 11:28

Redtothebone skrev:Hvis det er sandt at Suarez ryger, så håber at vi henter feks Lukaku som bliver nævnt her, Chelsea skal vel vanen tro ud at hente en dyr angriber så de kommer næppe til at bruge Lukaku.

Og selvom han er stor så synes jeg sagtens han kan indgå i spil konceptet plus det vil give noget flere muligheder i hovedspillet.

http://www.caughtoffside.com/2013/05/19 ... a-striker/
Jeg ser KUN disse som kvalificerede erstatninger til Suarez. Ikke alle er på samme niveau og ingen af dem er realistiske:

Aguero
Tevez
Van Persie
Rooney
Cavani
Falcao
Jovetic
Shaarawy
Messi
Ronaldo
Lewandowski

Og så lige min personlige favorit, som kunne passe fint sammen med Sturridge, Coutinho og andre offensive indkøb: Reus (men han er ligeså urealistisk som alle de andre)

Det bliver en øv-sommer.
Kloppite

Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scouzer » torsdag, 30. maj, 2013 11:37

Erode skrev:
Scouzer skrev:
LFC_20 skrev:GuillemBalague
Luis Alberto [Barcelona B] is the other Spanish player that is about to agree to join Liverpool. A midfielder in the Xavi/Iniesta mould

Luis Alberto can play midfield/forward and is on loan from Sevilla. So it wasnt in the hands of FCB. Great buy by Liverpool


Nogle der kender ham?

Touré og nu måske Aspas og Alberto... Vil gerne snart have Papa præsenteres :headbang:
kender ham ikke, men tog da ikke længe at finde noget på youtube.
han ser ud til at have et godt overblik.


2450 visninger på Youtube ... noget siger mig det tal vil stige voldsomt!

han ser i øvrigt super interressant ud!
afleveringen efter 7:35 :o den er jo for vild
Senest rettet af Scouzer torsdag, 30. maj, 2013 12:44, rettet i alt 1 gang.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 30. maj, 2013 11:58

texy skrev:Det bliver en øv-sommer.
Det er godt at høre, at folk ikke tager sorgerne på forskud herinde.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » torsdag, 30. maj, 2013 12:30

kunne det være interesant med Navas. ???

http://footy.dk/2013/05/30/medie-liverp ... dsspiller/

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 30. maj, 2013 12:41

texy skrev:
Redtothebone skrev:Hvis det er sandt at Suarez ryger, så håber at vi henter feks Lukaku som bliver nævnt her, Chelsea skal vel vanen tro ud at hente en dyr angriber så de kommer næppe til at bruge Lukaku.

Og selvom han er stor så synes jeg sagtens han kan indgå i spil konceptet plus det vil give noget flere muligheder i hovedspillet.

http://www.caughtoffside.com/2013/05/19 ... a-striker/
Jeg ser KUN disse som kvalificerede erstatninger til Suarez. Ikke alle er på samme niveau og ingen af dem er realistiske:

Aguero
Tevez
Van Persie
Rooney
Cavani
Falcao
Jovetic
Shaarawy
Messi
Ronaldo
Lewandowski

Og så lige min personlige favorit, som kunne passe fint sammen med Sturridge, Coutinho og andre offensive indkøb: Reus (men han er ligeså urealistisk som alle de andre)

Det bliver en øv-sommer.
Efter hvilken målestok ? for hvis det er i forhold til mål scoret så kan Lukaku da sagtens overgå flere af dem du nævner.

Reus 14 mål / 2345 minutter spillet - 1 mål pr 167 minutter
Shaarawy 16 mål / 2835 minutter -1 mål pr 177 minutter
Rooney 12 mål / 2017 minutter - 1 mål pr 168 minutter
Jovetic 13 mål / 2520 minutter - 1 mål pr 193 minutter

Lukaku 17 mål / 2004 minutter - 1 mål pr 117 minutter (på et middelmådigt WBA hold)

Og lige for at runde det af så kan jeg fortælle at Suarez i år har brugt 128 minutter på hvert mål, Sturridge 109 minutter pr mål.

Ved godt at man ikke kun kan gøre det op i mål, fordi Suarez også bidrager med meget andet

Dem man skal have fat på er dem som lige er på spring til at blive verdens stjerner, jeg håber som mange andre også at Suarez bliver, men hvis han virkelig vil væk så er det bare at med at få solgt ham hurtigst muligt og investeret i nye blod som brænder for at få chancen.

Dengang Torres forsvandt troede ingen han kunne erstattes, men Suarez har da gjort det meget godt, så selvfølgelig kan Suarez også erstattes - ingen spiller er større end klubben.

Mit bud er bare at Lukaku inden for 3-4 år er en verdenstjerne
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 30. maj, 2013 12:43

Scouzer skrev:
Erode skrev:
Scouzer skrev:
LFC_20 skrev:GuillemBalague
Luis Alberto [Barcelona B] is the other Spanish player that is about to agree to join Liverpool. A midfielder in the Xavi/Iniesta mould

Luis Alberto can play midfield/forward and is on loan from Sevilla. So it wasnt in the hands of FCB. Great buy by Liverpool


Nogle der kender ham?

Touré og nu måske Aspas og Alberto... Vil gerne snart have Papa præsenteres :headbang:
kender ham ikke, men tog da ikke længe at finde noget på youtube.
han ser ud til at have et godt overblik.

afleveringen efter 7:35 :o den er jo for vild


2450 visninger på Youtube ... noget siger mig det tal vil stige voldsomt!

han ser i øvrigt super interressant ud!
Dømt ud fra denne ene video ser han ud til at være godt scoutet. Så skal han bare lige lære at slå sig på nogle britiske forsvarsspillere og stadig rejse sig, så har han måske en lovende fremtid.
Kloppite

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 30. maj, 2013 12:45

rnh skrev:kunne det være interesant med Navas. ???

http://footy.dk/2013/05/30/medie-liverp ... dsspiller/
Ikke i mine øjene 0 mål for sevilla i 36 kampe i år, vi har brug for wings der kan score mål, vi har yngre og bedre spillere i truppen allerede.
YNWA

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 30. maj, 2013 12:49

Lunas vurdering af Aspas. Både godt og skidt. http://onside.dk/premier-league/luna-om ... fantastisk
Hellere en god trekant end en ond cirkel

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 30. maj, 2013 13:10

Redtothebone skrev:
rnh skrev:kunne det være interesant med Navas. ???

http://footy.dk/2013/05/30/medie-liverp ... dsspiller/
Ikke i mine øjene 0 mål for sevilla i 36 kampe i år, vi har brug for wings der kan score mål, vi har yngre og bedre spillere i truppen allerede.
Jesus Navas har en psykisk lidelse der bl.a. gør at han ikke er i stand til at forlade Sevilla længere tid ad gangen pga. hjemve. Det var lidt en overraskelse at han var i stand til at rejse med Spanien til VM i Sydafrika. Han har været nævnt mange gange før.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 30. maj, 2013 13:21

Jeg synes, at der lidt vildt, at Papadopoulos vurderes til £20m. Det halve ville jeg finde mere retvisende. Og hvor er alle skeptikerne? Der plejer altid at være en form for skepsis over for de spillere vi linkes til, men det gælder tilsyneladende ikke Papadopoulos. Det er efter min mening naivt at tro, at en 21-årig kan gå direkte ind og være vores redningsmand i midterforsvaret. Jaja, Nastasic har gjort det fint for Man City, men han har da ikke ligefrem forbedret deres hold. Det skulle gerne væres meningen, at vores midterforsvar forbedres. Papadopoulos startede kun inde 9 gange (alle i midterforsvaret) i denne sæson. Ja, han har været skadet, men det ændrer ikke grundlaget, hvormed han går ind til næste sæson. I sidste sæson startede han inde 28 gange (21 i midterforsvaret), men det skyldtes til gengæld bl.a skader til Howedes. Året før igen, startede han kun inde 10 gange (4 i midterforsvaret). Han har således ikke vist så meget igen.

Som jeg ser det bør vi hente en rutineret reserve (Touré), en ung reserve (som Papadopoulos) og så en mand til start 11'eren.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 30. maj, 2013 13:36

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » torsdag, 30. maj, 2013 13:47

Årh, det håber jeg er en røver. Jeg har ingen som helst fidus til Bojan.

Desværre, så udelukker Papadupoulos' agent et salg...

http://www.bold.dk/nyt/-Papadopoulos-skal-ingen-steder

Kan selvfølgelig være et trick for at presse prisen op, men stadig surt at læse.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » torsdag, 30. maj, 2013 13:53

Gad at vide, om ledelsen har vidst i længere tid, at dette ville blive Suarez sidste sæson. Købene af Cou og Sturridge kunne godt ses, som et forsøg på at forebygge det offensive hul, Suarez ville efterlade. Cou har afleveringerne og Sturridge scoringerne. Det ville ikke under mig, om det var sådan man tænkte, og at vi derudover får en Sinclair eller Ince til at supplere i angrebet sammen Borini og muligvis Carroll. Jeg tror i hvert fald ikke vi skal sætte næsen op efter mere alt taget i betragtning.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Besvar