Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Lysholt
Indlæg: 144
Tilmeldt: lørdag, 14. jul, 2012 10:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Lysholt » torsdag, 06. dec, 2012 16:18

TomViolence skrev:
Kelly skrev:
ThunderZtorm skrev:

Mjarh. Al ære og respekt for det han leverede, men hvem skal han erstatte centralt for os? Lucas, Allen eller Gerrard?
Han er bedre end dem allesammen.

Hvad siger folket til Honda ?.
Jeg tror Honda ville være et godt køb.
Som offensiv midt vel? :-)

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » torsdag, 06. dec, 2012 16:23

Kelly skrev:Han er bedre end dem allesammen.
Til sammen. Seriøst - 3 mod 1 i futsal og han ville alligevel score fra eget mål 8-)
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 06. dec, 2012 16:40

Hahaha, Xabi Alonso er sgu da bedre end alle vores spillere, og det nærmest uagtet hvilken position han blev tildelt. Men det ville da være oplagt hvis han afløste Allen (i dette utopiske tankeeksperiment).

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 06. dec, 2012 18:21

Honda havde et flot wm, men ellers har man ikke hørt meget til ham i Rusland. Jeg tror han er endnu en Diouf, som performer til en slutrunde og derfra hypes til uanede højder. Men ikke noget transfer vindue uden vi linkes til Honda, Vargas eller Quaresma.

mortenbak
Indlæg: 3112
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » torsdag, 06. dec, 2012 23:37

Det står også her :

http://www.express.co.uk/posts/view/362 ... ool-return

Glem alle de andre rygter... det her skal være det rigtige :)

Tænk hvis han var en af de få fodboldspillere der tænkte... fuck it, jeg ER allerede megarig og kan forsøge mig selv og min familie i generationer - nu vil jeg bare hjem til Liverpool og være lykkelig....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 06. dec, 2012 23:46

mortenbak skrev:Det står også her :

http://www.express.co.uk/posts/view/362 ... ool-return

Glem alle de andre rygter... det her skal være det rigtige :)

Tænk hvis han var en af de få fodboldspillere der tænkte... fuck it, jeg ER allerede megarig og kan forsøge mig selv og min familie i generationer - nu vil jeg bare hjem til Liverpool og være lykkelig....
Old news, jeg nævnte det i starten af sæsonen( 8-) ( ;) )), og jeg var immervæk ikke den store Xabi fan, sidst han var i trøjen. Men ser ham dog gerne tilbage til sæson starten
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 06. dec, 2012 23:59

AJ skrev:Hahaha, Xabi Alonso er sgu da bedre end alle vores spillere, og det nærmest uagtet hvilken position han blev tildelt. Men det ville da være oplagt hvis han afløste Allen (i dette utopiske tankeeksperiment).
Ville han nu rent faktisk det? Det er jo begrænset hvad vi har set til 22-årige Allen på hans foretrukne position, men de par gange han har spillet der har han jo reelt set været totalt spilstyrende og en af banens bedste. Ja, Xabi er god, men han er også tæt på 32.

Lucas kan Xabi på ingen måde slå af - Xabi kan slet ikke spille den defensive skraldemand, så den plads kan han ikke bruges på.

Kan Xabi gå direkte ind og erstatte Gerrard som en offensiv midtbanespiller? Det tvivler jeg også stærkt på han kan, det har aldrig været Xabis styrke at trække med ind i feltet og den slags ting.


Vi har fire mand der alle kan spille den centrale midt-midt plads - Allen, Hendo, Shelvey, Gerrard. Det virker for mig vanvittigt at hente en mere af den type, selv om det er Xabi.

Står valget mellem Allen og Xabi, så ville jeg hellere give Allen et halvt år MED Lucas og derefter vurdere. Allen kan der stadig bygges meget på, mens Xabi i kraft af hans alder må siges at være på vej den anden vej.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 07. dec, 2012 00:26

ThunderZtorm skrev: Ville han nu rent faktisk det? Det er jo begrænset hvad vi har set til 22-årige Allen på hans foretrukne position, men de par gange han har spillet der har han jo reelt set været totalt spilstyrende og en af banens bedste. Ja, Xabi er god, men han er også tæt på 32..
At han snart er 32 år er for mig et STORT plus, gider bare ikke nær-teenagere i LFC start 11´er. Men det er skrevet før, af mig. Xabi vs. Allen. Xabi 10, Allen 7.... efter den gamle skala.Dernæst skal der vel være brede på holdet, og Allen ser møj hamrende slidt ud.
Verden er smask fuld af hyklere....

mortenbak
Indlæg: 3112
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » fredag, 07. dec, 2012 00:41

Det ville bare være et kæmpe cadeau (stave) til vores elskede klub ! At en stjerne vender tilbage, fordi han elsker klubben. Godt signal til omverdenen.

Men han vender jo ikke bøtten... vi skal have nogle flere ind, med den rigtige indstilling.

Heldigvis kan vi nu sige at vi spiller i Europa efter januar :)

YNWA

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 07. dec, 2012 08:08

@ TZ

Vi er helt uenige. Alonso er pt en klasse over Allen, og hvorfra du har, at han ikke kan spille den dybeste position ved jeg ikke, eftersom han har gjort det masser gange (til ug) for Real Madrid.

Brugeravatar
Martin VP
Indlæg: 2950
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:15
Geografisk sted: Helsingør

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin VP » fredag, 07. dec, 2012 08:21

Alonso er pt klasser over samtlige af vores midtbanespillere. Det var en af Rafas største fejl, at han lod ham gå og ville have Barry i stedet.

Jeg husker stadig, hvordan det gennem flere kampe gjaldede ud over Anfield: 'Yer can stick yer Gareth Barry up yer arse' :mrgreen:
I like my sugar sweet

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 07. dec, 2012 08:49

Martin VP skrev:Alonso er pt klasser over samtlige af vores midtbanespillere. Det var en af Rafas største fejl, at han lod ham gå og ville have Barry i stedet.

Jeg husker stadig, hvordan det gennem flere kampe gjaldede ud over Anfield: 'Yer can stick yer Gareth Barry up yer arse' :mrgreen:
Var det ikke fordi, at Alonso sæsonen inden havde spillet under niveau. Jeg tror ikke, at Rafa havde forventet, at han kunne hæve sit niveau så betydeligt, som han endte med at gøre.

Og ja, manden er bedre end Allen - med længder. Så absolut Real Madrids unsung hero og et af deres vigtigste facetter, foruden C. Ronaldo.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 07. dec, 2012 09:08

Lad mig understrege med det samme, at jeg overhovedet ikke tror på, at Alonso kommer tilbage til Liverpool. På samme tid kan jeg næsten ikke gøre det tydeligt nok, hvor træt jeg er af footy.dk.

Men debatten om Alonso vs.Liverpools nuværende midtbanespillere, synes jeg er meget interessant. Selvom jeg bestemt gerne så Alonso tilbage, så ville han i mit univers kun være backup for Lucas. Lucas har efter min overbevisning nået Alonsos niveau, og har mange år foran sig. Af den grund kan jeg ikke se, hvorfor vi skulle være interesserede i Alonso, der alt andet lige er 6 år ældre end Lucas.

En midtbanekonstellation hvor både Alonso og Lucas spiller har jeg svært ved at forestille mig. Jeg ved godt at Alonso spillede sammen med Mascherano og det fungerede rigtig godt. Men Gerrard var også en helt anden spiller dengang. Dengang havde han energi, hurtighed og sult nok til ene mand at levere midtbanens offensive bidrag. Det har han slet ikke længere. Og man henter vel ikke 31-årige Alonso for at sætte 32-årige Gerrard på bænken?
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 08. dec, 2012 09:28

Jeg håber, vi napper dette offensive 3 kløver:

Huntelaar (vel gratis ?)
Walcott (måske 15 mil.)
Sturridge (måske 15 mil.)

Her har vi alternativer til Suarez i Sturridge og Walcott, og vi har vel en makker til Suarez i Huntelaar.
Vi vil få en enorm styrke ift. at kunne ændre kampen fra bænken og ligge et massivt pres med disse dygtige og hurtige spillere.
Vi får også flere muligheder på kanterne.

Offensivt kommer disse 3 spillere ind i stedet for Pacheco, Cole, Borini, Carroll og Downing, som vel er for dyr til at have som reserve for Enrique ? Det burde minimum kunne udligne sig med køb/salg, og løndelen burde også stemme meget godt.

Sahin til måske også ca. 15 mil. vil jeg også gerne købe, og her kan Doni, Wilson og Spearing kompensere for løndelen men nok ikke helt køb/salg-delen.

GK: Pepe, Jones, Gulacsi

CF: Agger, Skrtel, Coates, Wisdom, Carragher
Backs: GJ, Enrique, (Wisdom), Kelly, Flanno, Robinson

DM/Holding: Lucas, Allen, Sahin, Hendo
Offensiv: Stevie, Suso, Shelvey, Ardorjan

Wingers: Sterling, Assaidi, Walcott, (Sturridge)

Angribere: Suarez, Huntelaar, Sturridge, (Walcott), Yesil, Morgan

Det er da et bytte og en trup, der vil noget imo.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 08. dec, 2012 10:36

kunne godt se os spille

Reina
Johnson - Skrtel - agger - Enrique
------Lucas----Alonso-----------
-----------Gerrard/Shelvey------
--Walcott---Huntalarr---Suarez---
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar