Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 02. nov, 2012 19:01

Hvor har du det fra Niels ?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 02. nov, 2012 20:21

Hekkem skrev:Hvor har du det fra Niels ?
Det var vel essensen af hans post match interviews, hvor Cole blev kritiseret og Downing i samme vending omkring de erfarne spillere. Han sagde, at vi ret beset kun havde en midtbanespiller på banen, hvilket også sætter Shelvey i et dårligt lys. Carragher blev omtalt som den eneste kæmpende forsvarer, og her må han mene midterforsvarer, selvom enhver kunne se, at også Carragher havde det meget, meget vanskelligt.

Her lidt fra den norske:

http://www.liverpool.no/storypg.aspx?id=34881

Der er mange af disse spillere, der ikke er dårlige, men vi måtte gerne et niveau eller to op de næste 2-3 vinduer.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 02. nov, 2012 23:07

Jeg står muligvis alene, men jeg synes bestemt ikke, at Enrique skal sælges. Han burde efter min opfattelse gøres til klart førstevalg på venstre back.

Vi har allerede barberet utroligt meget af lønbudgettet. Det behøver vist ikke længere, at være målet, at skære endnu mere ned, men at bruge pengene på bedre spillere. Cole er naturligvis nærmest selvskrevet på transferlisten. Men hvor ville det da være befriende, hvis vi så hentede en ny spiller ind, der er god nok til at retfærdiggøre en ugeløn på £90k eller mere. For hvis vi nogensinde vil helt til tops, så skal vi også have spillere på niveau med Rooney, Van Persie, Mata, Hazard, Aguero og Silva. Og de koster.
Kloppite

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » lørdag, 03. nov, 2012 00:17

texy skrev:Jeg står muligvis alene, men jeg synes bestemt ikke, at Enrique skal sælges. Han burde efter min opfattelse gøres til klart førstevalg på venstre back.

Vi har allerede barberet utroligt meget af lønbudgettet. Det behøver vist ikke længere, at være målet, at skære endnu mere ned, men at bruge pengene på bedre spillere. Cole er naturligvis nærmest selvskrevet på transferlisten. Men hvor ville det da være befriende, hvis vi så hentede en ny spiller ind, der er god nok til at retfærdiggøre en ugeløn på £90k eller mere. For hvis vi nogensinde vil helt til tops, så skal vi også have spillere på niveau med Rooney, Van Persie, Mata, Hazard, Aguero og Silva. Og de koster.
Er ret enig. Ser ingen grund til, at vi råber op om, at Enrique skal på porten endnu. Synes han skal have en chance for at spille sig ind under Rodgers, og jeg vil hellere bruge pengene på en top angriber og en top kreatør. Hvis vi skal ud og have en venstreback, der er helt i topklassen, er det sgu dyrt. Så hellere nøjes med Enrique lidt tid endnu, indtil Robinson måske kan tage over. Måske kan Rodgers også baske lidt defensiv disciplin ind i Enrique - så kan han jo være helt udmærket. Han har også været ok offensivt i de få kampe han har fået efter skaden.

Ang. lønbudgettet, skal vi selvfølgelig ikke skære Downing, Hendo og andre breddespillere væk, kun fordi de har en høj løn. Vi har så tynd en trup, at jeg mener at deres værdi på sin vis er rimelig fin. Men findes der erstatninger på markedet der er bedre, ja så er det en anden sag.

Topspillere koster penge i dag. Og hvis vi vil have en topspiller, skal vi jo heller ikke være bange for at bruge penge på ham. Suarez er vel et find eksempel på en spiller, der er sin løn og transferpris værd. Men jeg er nervøs for at ejerne er blevet lidt forskrækkede over de indkøb der er lavet siden de kom til. 15-20 mio. pund og 70-90.000 pund om ugen burde kunne købe gode spillere - men tør ejerne at lægge de beløb igen?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Oomph242
Indlæg: 5691
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 03. nov, 2012 00:39

men tør ejerne at lægge de beløb igen?
Hvis det bliver gjort som under KD, hvor de fleste af penge kom fra spiller salg. Så ja til købsprisen, måske til lønnen.

Hvis de selv skal punge ud, så må vi se.

Spørgsmålet er vel mere hvem der kan købes for de penge og vil spille til den løn. Et absolut top navn ikke.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 03. nov, 2012 02:11

Oomph242 skrev:
men tør ejerne at lægge de beløb igen?
Hvis det bliver gjort som under KD, hvor de fleste af penge kom fra spiller salg. .
Forhåbentlig ikke, og det siger de(ejerne) nu også. Downing, Hendo, Andy til overpris og lønning og Enrique i den dyre ende synes jeg nu også, men vi kalder ham billig bare fordi det er den gængse tankegang, så er han stadig no go, pga han er overforgyldt i lønningsposen. Og Kenny brugte vist fint med penge, mig bekendt. og om ikke andet var vel næsten alle pund direkte i lokummet............... legende eller ej.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 03. nov, 2012 09:38

Thommo skrev:
Oomph242 skrev:
men tør ejerne at lægge de beløb igen?
Hvis det bliver gjort som under KD, hvor de fleste af penge kom fra spiller salg. .
Forhåbentlig ikke, og det siger de(ejerne) nu også. Downing, Hendo, Andy til overpris og lønning og Enrique i den dyre ende synes jeg nu også, men vi kalder ham billig bare fordi det er den gængse tankegang, så er han stadig no go, pga han er overforgyldt i lønningsposen. Og Kenny brugte vist fint med penge, mig bekendt. og om ikke andet var vel næsten alle pund direkte i lokummet............... legende eller ej.
Nu var Kenny altså ikke ansvarlig for økonomien i handlerne. Det var Comoli. Kenny var ansvarlig for det fodboldmæssige og mente, at de pågældende spillere kunne gøre os bedre. Dømt ud fra den sæson han fik, viste det sig ikke at være tilfældet.
Kloppite

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 03. nov, 2012 10:42

LFC Transfer Speculations
I går
Jay82_LFC
#LFC will try to offload Downing, Enrique, J. Cole, and Hendo. Theo Walcott's on the January wishlist. [via Telegraph]
Puha for en "post mortem" mavepuster til KD og - måske især - Comolli, hvis det går sådan. Joe Cole var ikke deres ansvar, men Downing, Enrique og Hendo ... og Charlie Adam er allerede for længst sendt videre.

Jeg er enig fsv angår Downing og Joe Cole; tålmodigheden med dem er opbrugt. Enrique og Hendo mener jeg vi skal beholde indtil videre, Enrique er altså ikke så dårlig som mange vil gøre ham til, især ikke ift den pris vi gav for ham, og Hendo har imo stadig potentiale til at blive rigtig god.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 03. nov, 2012 11:21

Enig.

Lad os beholde Henderson og Enrique. Jeg tror sagtens Henderson kan lave en Lucas og vise sig at blive en god førsteholdsspiller. Han mangler selvtillid og mod, men så absolut ikke professionalisme og engagement. Enrique mangler fodboldintelligens så det batter, men vi har pt. andre områder, som bør prioteres langt højere. Her tænker jeg eentral angriber, kant/yderangribere, en backup for Lucas samt måske en kreativ 10'er.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 03. nov, 2012 12:12

Hvis Enrique skal sælges, så skal det være fordi vi lige umiddelbart kan hente en erstatning ind, der er bedre. I så fald ser jeg selvfølgelig ikke noget problem i det. Ellers er der ingen grund til at ønske ham væk for enhver pris.

Henderson mener jeg også stadig kan blive en glimrende squad player. Ikke en stjerne endsige en profil, men én man altid kan regne med, og som kan gå ind og spille mange kampe på en sæson, hvilket vi forhåbentlig kommer til langt ud i fremtiden.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 03. nov, 2012 12:26

AJ skrev:Hvis Enrique skal sælges, så skal det være fordi vi lige umiddelbart kan hente en erstatning ind, der er bedre. I så fald ser jeg selvfølgelig ikke noget problem i det. Ellers er der ingen grund til at ønske ham væk for enhver pris.

Henderson mener jeg også stadig kan blive en glimrende squad player. Ikke en stjerne endsige en profil, men én man altid kan regne med, og som kan gå ind og spille mange kampe på en sæson, hvilket vi forhåbentlig kommer til langt ud i fremtiden.
Hvis vi leger med idéen om at sælge Enrique, så skal vi have fat i en spiller som Coentrao i stedet. Det tror jeg desværre ikke sker.
Kloppite

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » lørdag, 03. nov, 2012 12:27

ScouserTommy skrev:
LFC Transfer Speculations
I går
Jay82_LFC
#LFC will try to offload Downing, Enrique, J. Cole, and Hendo. Theo Walcott's on the January wishlist. [via Telegraph]
Puha for en "post mortem" mavepuster til KD og - måske især - Comolli, hvis det går sådan. Joe Cole var ikke deres ansvar, men Downing, Enrique og Hendo ... og Charlie Adam er allerede for længst sendt videre.

Jeg er enig fsv angår Downing og Joe Cole; tålmodigheden med dem er opbrugt. Enrique og Hendo mener jeg vi skal beholde indtil videre, Enrique er altså ikke så dårlig som mange vil gøre ham til, især ikke ift den pris vi gav for ham, og Hendo har imo stadig potentiale til at blive rigtig god.
Det synes jeg er en mærkelig tankegang - at han ikke er ringe ift det han har kostet, kan vel ikke nødvendigvis gøre ham god nok til at indfri de forventninger, man har til klubbens placering i tabellen når sæsonen slutter.

Jeg ser ikke Enrique som en VB, der har de nødvendige færdigheder til at styrke BR's system. Han er hurtig og stærk, men hans teknik er ikke til tiki taka (han ligner sq ind imellem en elefant i en porcelænforretning), og samtidig er hans fodbold intelligens, taktiske forståelse samt hans placeringsevner ikke fantastiske. Jeg kan faktisk bedre lide idéen med Downing på backen. Han kræver måske lidt tilvending, men han har gjort det udemærket i de få kampe han har spillet på backen. Dette vil imho være en god løsning set i forhold til BR's filosofi med meget offensive backs, der skal bidrage til spillet på den sidste tredjedel af banen, samt at alle skal være en trussel mod mål. At downing ikke har været en trussel fra den offensive kant kan muligvis ændres ved at han tager sine løb fra en mere defensiv udgangsposition. Sterling/Downing ser i min verden desuden ud til at kunne blive et mareridt for mange modstanderes højreside (i hvert tilfælde offensivt).

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 03. nov, 2012 12:32

Jeg var glad for købet af Enrique, men fejlpasninger, fejlplacering og manglende overblik på den sidste 3-4. del af banen trækker godt nok ned, selvom han er hurtig og kropsstærk.

Man burde kunne få ca. 40 mio. £ for Cole, Carra, Downing, Enrique, Doni, Wilson, Spearing og Carroll, og man sparer 475.000 £ i løn om ugen.

Det mener jeg uden tivl, at vi kan få færre men meget bedre spillere ift. Ingen af spillerne er selvskrevne i vores start 11, og jeg tror ikke, at Rodgers har store fremtidsplaner for nogle af dem.

Kunne man få Huntelaar og Walcott her i januar, og så gå efter måske en Falcao til sommer, så står vi jo med en helt anden offensiv end længe set. Kunne man så finde en fornuftig venstre back, som absolut ikke behøver være blandt de dyreste (Arbeloa køb), så synes jeg, at vi står rigtigt stærkt. Spørgsmålet er, om vi skal købe Sahin eller ej, og hvordan det så vil påvirke tingene. Beholder vi Henderson, så skal Sahin vise meget, før jeg mener, at vi f.eks. skal bruge 15-20 mio. £ på ham. Måske skal vi blot forlænge lejeperioden, hvis det er muligt ?

CF: Agger - Skrtel - Coates - (Kelly & Wisdom)
HB: Johnson, Flanagan (Kelly & Wisdom)
VB: Robinson, Ny (Johnson & Kelly)

Def./Holding: Lucas - Allen - Sahin
Off.: Stevie - Shelvey - Hendo - Pacheco

Winger/inside F: Sterling, Walcott, Suso, Assaidi, Borini

AN: Huntelaar, Suarez, Falcao, Yesil, Morgan

Vi burde have løndelen klar til en venstre back, Sahin, Walcott, Huntelaar samt Falcao med 475.000 £ om ugen at gøre godt med. Om 40 mio. £ i spillersalg er nok, ved jeg ikke, men ift. ovenstående trup, sælger jeg også gerne Pacheco samt Borini, som vi sammenlagt burde kunne få min. 5 mio. £ for. Et par talenter eller 3, som vi ikke ønsker at forlænge med, kunne vi måske også få noget ind for, så vi måske kan ende på 50 mio. £ i spillersalg.

Rodgers ønsker 2-3 offensiv spillere til januar, som kan gøre en forskel. Jeg synes, at Walcott og Huntelaar er gode bud og så en stor fisk til sommer, tak.
Senest rettet af Niels K lørdag, 03. nov, 2012 15:11, rettet i alt 1 gang.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 03. nov, 2012 12:33

texy skrev:Hvis vi leger med idéen om at sælge Enrique, så skal vi have fat i en spiller som Coentrao i stedet. Det tror jeg desværre ikke sker.
Jeg er nu ikke så tosset med Coentrao. Jeg forstår ikke hvorfor R. Madrid købte ham.

Jeg kan ikke lige on the fly pege på en venstre back, som jeg gerne så vi hentede. Men mon ikke der en 'derude'?

Brugeravatar
Red_as_Anfield
Indlæg: 52
Tilmeldt: mandag, 04. jun, 2012 22:42
Geografisk sted: Den jyske hede

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red_as_Anfield » lørdag, 03. nov, 2012 12:52

Jeg var glad for købet af Enrique, men fejlpasninger, fejlplacering og manglende overblik på den sidste 3-4. del af banen trækker godt nok ned, selvom han er hurtig og kropsstærk.

Man burde kunne få ca. 40 mio. £ for Cole, Carra, Downing, Enrique, Doni, Wilson, Spearing og Carroll, og man sparer 475.000 £ i løn om ugen.

Det mener jeg uden tivl, at vi kan få færre men meget bedre spillere ift. til. Ingen af spillerne er selvskrevne i vores start 11, og jeg tror ikke, at Rodgers har store fremtidsplaner for nogle af dem.

Kunne man få Huntelaar og Walcott her i januar, og så gå efter måske en Falcao til sommer, så står vi jo med en helt anden offensiv end længe set. Kunne man så finde en fornuftig venstre back, som absolut ikke behøver være blandt de dyreste (Arbeloa køb), så synes jeg, at vi står rigtigt stærkt. Spørgsmålet er, om vi skal købe Sahin eller ej, og hvordan det så vil påvirke tingene. Beholder vi Henderson, så skal Sahin vise meget, før jeg mener, at vi f.eks. skal bruge 15-20 mio. £ på ham. Måske skal vi blot forlænge lejeperioden, hvis det er muligt ?

CF: Agger - Skrtel - Coates - (Kelly & Wisdom)
HB: Johnson, Flanagan (Kelly & Wisdom)
VB: Robinson, Ny (Johnson & Kelly)

Def./Holding: Lucas - Allen - Sahin
Off.: Stevie - Shelvey - Hendo - Pacheco

Winger/inside F: Sterling, Walcott, Suso, Assaidi, Borini

AN: Huntelaar, Suarez, Falcao, Yesil, Morgan

Vi burde have løndelen klar til en venstre back, Sahin, Walcott, Huntelaar samt Falcao med 490.000 £ om ugen at gøre godt med. Om 40 mio. £ i spillersalg er nok, ved jeg ikke, men ift. ovenstående trup, sælger jeg også gerne Pacheco samt Borini, som vi sammenlagt burde kunne få min. 5 mio. £ for. Et par talenter eller 3, som vi ikke ønsker at forlænge med, kunne vi måske også få noget ind for, så vi måske kan ende på 50 mio. £ i spillersalg.

Rodgers ønsker 2-3 offensiv spillere til januar, som kan gøre en forskel. Jeg synes, at Walcott og Huntelaar er gode bud og så en stor fisk til sommer, tak.
Falcao? Det er (desværre) et totalt urealistisk emne, og er rimelig sikker på at han til hver en tid vil vælge mange andre klubber før os :-(
In Brendan Rodgers We Trust!

Besvar