Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » tirsdag, 18. sep, 2012 10:00

John Barnes skrev:
LFC_20 skrev:Det ville være interassant :!: :headbang:

Liverpool viser interesse for Borussia Mönchegladbachs 20 år gamle keeper Marc-Andre ter Stegen.
ibtimes.co.uk

Taget fra den norske... Nogle der kender disse ibtimes?
Hvis man alene kigger på spilleren og ikke koncentere sig om kilden så ville det være rigtig spændende, at hente Marc-Andre ter Stegen som virkelig gør det godt for Gladbach hvor han i sidste sæson fik sit helt store gennembrud for klubben i Bundesligaen! Med den svingende form som Reina har vist indtil videre i sæsonen og med de kæmpe fejl som han altså nogen gange laver så ville jeg ikke være afvisende overfor hvis klubben hentede en ny keeper!

Jeg har ham i FIFA, han er verdensklasse, bare snup ham :) :hello1:

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » lørdag, 22. sep, 2012 15:51

Jeg tror, blikket igen vendes imod Spanien. Dels fordi Rodgers er meget inspireret af spansk fodbold, og dels fordi man i Spanien fjerner Beckham-skatten, hvilket betyder, at spillere i La Liga nu skal til at betale 55-56% i skat frem for 26% i skat. I PL betaler spillerne vist 50% i skat så fra have haft en klar skattemæssig ulempe i forhold til at lokke spanske spillere til PL, har engelske klubber nu en lille fordel.

Sahin vil selvfølgelig blive ramt af den nye skat, men der er jo mange andre spændende spillere, og man frygter ligefrem for en mindre stjerneflugt fra La Liga.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 22. sep, 2012 17:58

Fribytter skrev:Jeg tror, blikket igen vendes imod Spanien. Dels fordi Rodgers er meget inspireret af spansk fodbold, og dels fordi man i Spanien fjerner Beckham-skatten, hvilket betyder, at spillere i La Liga nu skal til at betale 55-56% i skat frem for 26% i skat. I PL betaler spillerne vist 50% i skat så fra have haft en klar skattemæssig ulempe i forhold til at lokke spanske spillere til PL, har engelske klubber nu en lille fordel.

Sahin vil selvfølgelig blive ramt af den nye skat, men der er jo mange andre spændende spillere, og man frygter ligefrem for en mindre stjerneflugt fra La Liga.
Helt enig. Jeg tror de forsøger at hente 2 til januar. Måske fra Malaga og A Bilbao.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » lørdag, 22. sep, 2012 20:46

Fribytter skrev:Jeg tror, blikket igen vendes imod Spanien. Dels fordi Rodgers er meget inspireret af spansk fodbold, og dels fordi man i Spanien fjerner Beckham-skatten, hvilket betyder, at spillere i La Liga nu skal til at betale 55-56% i skat frem for 26% i skat. I PL betaler spillerne vist 50% i skat så fra have haft en klar skattemæssig ulempe i forhold til at lokke spanske spillere til PL, har engelske klubber nu en lille fordel.

Sahin vil selvfølgelig blive ramt af den nye skat, men der er jo mange andre spændende spillere, og man frygter ligefrem for en mindre stjerneflugt fra La Liga.
Messi må da godt skifte til os hvis han bliver alt for træt af den høje skat! ;)
Kelly skrev:Helt enig. Jeg tror de forsøger at hente 2 til januar. Måske fra Malaga og A Bilbao.
Jeg syntes det kunne være lækkert hvis vi havde hentet Rondon fra Malaga da de holdte udsalg her i sommers, han er ganske enkelt fremragende og indeholde alle de ting som en angriber skal indeholde! God fysik, godt blik for spillet, god teknik og super målfarlig! Ham havde jeg gerne set i klubben, han ville pynte syntes jeg, men han endte istedet i Rubin Kazan! :roll:
Billede

Melo19
Indlæg: 306
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2012 15:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Melo19 » lørdag, 22. sep, 2012 21:28

Mit drømmeindkøb fra Malagas trup ville uden tvivl være Isco, jeg kan bare godt have mine tvivl om han ville passe ind på holdet.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » lørdag, 22. sep, 2012 23:27

Nå ja, det skal måske lige præciseres, at Beckham-skatten kun gjaldt udenlandske spillere. Spanske spillere vil dog også opleve en skattestigning, men den er mindre, da de i forvejen betaler mere end de udenlandske spillere. Og de nye skatteregler træder i kraft i det nye år. Det er måske derfor, at Ronaldo er sur, Barca arbejder på en ny kontrakt til Messi, og Llorente vil overveje sin situation til januar. Måske Alonso også vil tilbage?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 23. sep, 2012 00:16

Åh de stakler, nu får de måske i værste tilfælde under 50 mill dkr udbetalt årligt, incl reklame indtægter. Jeg har ondt af dem..... eller noget! Foragt er nok mere passende.
Æv også at jeg er fodbold fan, for har ikke meget sympati for disse rent-boys.

Når det så er sagt skal Llorente og Carroll hentes til januar. Og dernæst skal taktikken være at en af disse ALTID er på banen. Får spat af at se en flok ikke-mål-scorer i LFC truppen!
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » søndag, 23. sep, 2012 00:22

Thommo skrev:Når det så er sagt skal Llorente og Carroll hentes til januar. Og dernæst skal taktikken være at en af disse ALTID er på banen. Får spat af at se en flok ikke-mål-scorer i LFC truppen!
Ja jeg kan også godt huske hvordan Carroll bankede basser ind for os i sidste sæson ;)
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 23. sep, 2012 00:33

Og jeg kan huske han ALDRIG i LFC tiden har fået en fair chance. Men okay Suarez og Borini lyner jo for vildt, og de får chancen HVER gang i store træk....Eller :wall: :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 23. sep, 2012 12:37

I erkendelse af at BR ikke kommer til at bruge Carroll, så er det bedre at WH betaler os 20 mil, hvis de bliver oppe.
Jeg ser for mig, at Cole, Pacheco, Downing, Wilson, Spearing og Carroll forlader os enten til vinter eller til sommer, hvor også Carragher vil takke af.

Disse spillere vil reducere lønudgifterne voldsomt, og vi burde kunne få omkring 35 mil i kassen, som burde bruges på at købe Sahin, en angriber og en winger.

Det vil efterlade os med en ung, spændende trup, som burde passe lige ind i BR's kram:

Angribere:
Suarez
Borini
Yesil
Morgan
Ny angriber (super spiller)

Fløje
Sterling
Assaidi
Suso
Ny fløj (super spiller)
(Suarez)

Midt
Lucas
Sahin
Allen
Hendo
Shelvey
Stevie

Forsvar
Agger
Skrtel
Coates
Kelly
Wisdom
Johnson
Flanagan
Enrique
Robinson

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » søndag, 23. sep, 2012 12:38

Der er vel næppe nogen tvivl om, at BR vil gå efter en angriber til Januar og her kunne en Llorente da være et godt bud. Så er det bare spørgsmålet om man vil give penge for ham til Januar eller håbe på, at han bliver i Bilbao til sommer så man kan få ham gratis. Prisen på ham til Januar bliver vel næppe heller særlig høj og chancen for at han bliver i Bilbao ved jeg ikke hvor sandsynlig den er, så det kunne godt ende med at man skulle nappe ham til Januar.

Håber virkelig at BR går ud og henter en verdensklasse angriber for det mangler vi godt nok!
Billede

Stephenson
Indlæg: 530
Tilmeldt: fredag, 21. dec, 2007 12:25

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Stephenson » søndag, 23. sep, 2012 16:29

Kan vi ikke købe en dommer? Efter idag er det vidst tydeligt, at det er dér vi virkelig halter efter...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 23. sep, 2012 16:31

Stephenson skrev:Kan vi ikke købe en dommer? Efter idag er det vidst tydeligt, at det er dér vi virkelig halter efter...
Tænkte nok det var sådan et indlæg i denne tråd, efter scum kampen.Og hvis ikke du havde skrevet det havde jeg. Fy for satan da hvor er engelsk fodbold korrupt.FAKTA!!!!!!!!!!!!!!!!
Verden er smask fuld af hyklere....

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » onsdag, 03. okt, 2012 12:31

Sturridge har ikke været med i truppen for Chelsea de sidste to kampe (PL). Ham skal vi bare havde fat i til januar!

Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af martinsommer » onsdag, 03. okt, 2012 12:34

JØ skrev:Sturridge har ikke været med i truppen for Chelsea de sidste to kampe (PL). Ham skal vi bare havde fat i til januar!
Han er skadet.

Besvar