Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Chris R.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Chris R. » fredag, 31. aug, 2012 15:20

Oomph242 skrev: Faktum og faktum Ramirez er ikke købt af Southhampton og bliver det heller ikke. Jeg har nu set han spille en del gange dog ikke over 10-15 (bet365 live streaming).
Jeg skriver heller ikke Allen er dårlig, han er bare ikke en midtbanemand der kan afgøre kampe hverken med afleveringer eller med mål.
Han er ikke blevet købt endnu nej, men de har lige sagt på skysports news, at Southhampton er fortrøsningsfulde ift. at gennemføre handlen i dag.

Det er vel heller ikke et succeskriterium for en defensiv midt, at han skal afgøre kampe med assists og mål - bare kig på Alonso. Jeg synes Allen er et fantastisk køb.

Forresten har BR sagt til pressemødet her kl. 15 at Huntelaar helt sikkert ikke kommer.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » fredag, 31. aug, 2012 15:26

Surf skrev:@Fribytter
Jeg kan ikke være uenig i, at problemet har ligget "dybere" inde i organisationen end Dalglish.

Du skrev bare:
Fribytter skrev:Jeg tvivler stærkt på, at Dalglish havde meget at skulle have sagt i forhold til spillerindkøb.
.. hvilket får det til at lyde som om, at Dalglish er nærmest er fritaget fra ansvaret for de miserable handler. Der har jo f.eks. også været rygter om, at det var Dalglish der virkelig gerne ville have Carroll. Og han har endda selv sagt, at alle indkøb var hans ønsker. Det kan man selvfølgelig feje væk som ren man-management, idet han sagde det lige efter at Comolli blev fyret. Ikke desto mindre må vi jo forholde os til det, der bliver udmeldt - er det ikke det, du selv siger? ;)

Anyway, lad os bare læne os tilbage og nyde de sidste timer af vinduet i stedet for at diskutere historiske begivenheder.
Jeg mener så ikke, at et "final say" er et særlig stort ansvar, når man ikke har indflydelse på, hvilke kriterier, der gør spillere interessante.

Nu har jeg så ikke stødt på nogle konkrete udtalelser vedr. Carroll, men på det tidspunkt var Dalglish jo altså kun midlertidig træner. Jeg tvivler meget på, at en midlertidig træner kan være hovedarkitekten bag det dyreste køb i klubbens historie, og Comolli har jo altså i Spurs også udvist en forkærlighed for store stærke angribere.

Men ja, lad os se, hvad dagen bringer. Rodgers lader i hvert fald til at have en klar filosofi. Noget som jeg ikke kunne spore under Comolli og Dalglish (er her omfatter filosofi mere end bare det taktiske koncept).
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » fredag, 31. aug, 2012 15:27

Jeg tror heller ikke meget på Huntelort da han igår tweetede at han så frem til at træne sammen med Affelay idag.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Oomph242
Indlæg: 5691
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 31. aug, 2012 15:27

Men han er en mand, der kan gøre et hold komplet. Og i særdeleshed nu, hvor Lucas igen er ude med skade. Hvis Allen kan fortsætte på det niveau, han er startet, så er han en klar forstærkning IMO.
Lukas`s post tror jeg ikke han er god til. Mod City så han altså lidt lost ud, når de havde bolden på midtbanen.
Han er god til at holde på bolden og er rigtig god til små spillet med korte bolde. Han bliver afgjort et aktiv, mod de bedre hold i PL som skal vinde over os.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » fredag, 31. aug, 2012 15:29

Fribytter skrev:Jeg mener så ikke, at et "final say" er et særlig stort ansvar, når man ikke har indflydelse på, hvilke kriterier, der gør spillere interessante.

Nu har jeg så ikke stødt på nogle konkrete udtalelser vedr. Carroll, men på det tidspunkt var Dalglish jo altså kun midlertidig træner. Jeg tvivler meget på, at en midlertidig træner kan være hovedarkitekten bag det dyreste køb i klubbens historie, og Comolli har jo altså i Spurs også udvist en forkærlighed for store stærke angribere.

Men ja, lad os se, hvad dagen bringer. Rodgers lader i hvert fald til at have en klar filosofi. Noget som jeg ikke kunne spore under Comolli og Dalglish (er her omfatter filosofi mere end bare det taktiske koncept).
Ja okay, kan følge din pointe med at Dalglish kun var midlertidig træner..

Det er nok ved tolkningen af "final say" vi går galt af hinanden, da jeg mener det giver et rimeligt ansvar. Det er nok endnu mere sandsynligt, at vi overtolker på Henrys udtalelser i det hele taget..
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » fredag, 31. aug, 2012 15:34

Surf skrev:
Fribytter skrev:Jeg mener så ikke, at et "final say" er et særlig stort ansvar, når man ikke har indflydelse på, hvilke kriterier, der gør spillere interessante.

Nu har jeg så ikke stødt på nogle konkrete udtalelser vedr. Carroll, men på det tidspunkt var Dalglish jo altså kun midlertidig træner. Jeg tvivler meget på, at en midlertidig træner kan være hovedarkitekten bag det dyreste køb i klubbens historie, og Comolli har jo altså i Spurs også udvist en forkærlighed for store stærke angribere.

Men ja, lad os se, hvad dagen bringer. Rodgers lader i hvert fald til at have en klar filosofi. Noget som jeg ikke kunne spore under Comolli og Dalglish (er her omfatter filosofi mere end bare det taktiske koncept).
Ja okay, kan følge din pointe med at Dalglish kun var midlertidig træner..

Det er nok ved tolkningen af "final say" vi går galt af hinanden, da jeg mener det giver et rimeligt ansvar. Det er nok endnu mere sandsynligt, at vi overtolker på Henrys udtalelser i det hele taget..
Hehe, ja det er jo også en nærliggende mulighed.

Måske den største signing denne sommer bliver strukturen. Og her mangler der et par centrale folk fra Man. City så vidt, jeg har forstået, så måske næste sommers vindue vil være det første, hvor den nye struktur for alvor viser sit værd, hvad angår transfers.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zerlang7 » fredag, 31. aug, 2012 15:40

Ku godt hende værten på Sky Sports :love3:
Billede

JimmyR
Indlæg: 165
Tilmeldt: onsdag, 26. jan, 2011 13:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JimmyR » fredag, 31. aug, 2012 15:43


Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » fredag, 31. aug, 2012 15:45

Rodgers håber på to spillere

Liverpool-manageren håber på at se se flere nye ansigter inden fredag er omme og afslører, at de er i kontakt med flere spillere.

Til dagens pressemøde blev han selvfølgelig spurgt ind til flere af de spillere, som Liverpool er blevet kædet sammen med.

- Vi håber på at hente nye spillere til truppen. Vi er i kontakt med flere spillere og formentlig kommer der en eller to nye inden dagen er omme, siger Rodgers og fortsætter:

- Vi har problemer med at score mål, så at hente en målscorer er vores førsteprioritet, siger han.

Det forventes, at Clint Dempsey skifter til Liverpool i løbet af få timer.

http://www.footy.dk/2012/08/31/rodgers- ... -spillere/

Gode nyheder.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 31. aug, 2012 15:45

BR har lige definitivt sagt nej til, at vi går efter Huntelaar, så al snak om ham kan godt stoppe nu.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » fredag, 31. aug, 2012 15:48

Alex Brockins skrev:BR har lige definitivt sagt nej til, at vi går efter Huntelaar, så al snak om ham kan godt stoppe nu.
I et interview eller hvordan?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » fredag, 31. aug, 2012 15:48

Chris R. skrev:
Forresten har BR sagt til pressemødet her kl. 15 at Huntelaar helt sikkert ikke kommer.
Her benægtede BR i hvert fald ikke interesse i Dempsey, Walcott eller Sturridge. Der er gang i back-office.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » fredag, 31. aug, 2012 15:49

Jeg gider ikke have dempsey i den røde trøje. kan ikke li ham, overhovedet. Og det er på ingen måde en forstærkning til at kompensere for Big Andy. Kraftedeme
Ringe køb hvis BR henter ham. Vil næsten hellere ha vi tilbyder en abe 8 bananer i måneden for at agere angriber...

Forstår ikke hvad folk ser i ham, henvist til både BR og de folk herinde fra forum...
Senest rettet af thefugle fredag, 31. aug, 2012 15:52, rettet i alt 1 gang.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

JimmyR
Indlæg: 165
Tilmeldt: onsdag, 26. jan, 2011 13:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JimmyR » fredag, 31. aug, 2012 15:49

Alex Brockins skrev:BR har lige definitivt sagt nej til, at vi går efter Huntelaar, så al snak om ham kan godt stoppe nu.
Men Dempsey, Sturridge og Walcott ville han tilgengæld ikke give en melding på, spændende!

Især Sturridge ville være fantastisk og mit helt store håb her på Deadline day

Chris R.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Chris R. » fredag, 31. aug, 2012 15:49

Surf skrev:
Alex Brockins skrev:BR har lige definitivt sagt nej til, at vi går efter Huntelaar, så al snak om ham kan godt stoppe nu.
I et interview eller hvordan?
Pressekonference i anledning af kampen mod Arse imorgen.

Besvar