Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » onsdag, 15. aug, 2012 20:57

LFC-Aaby skrev:
Steven__Gerrard skrev:Apropos http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 808536.ece

Robin van Persie kan endelig skifte til Manchester United, efter Arsenal har accepteret et bud på deres topscorer.

Hvis vi får Sahin, Arsenal mister RVP og Tottenham mister Modric - ahhhh....
Mon ikke begge klubber har nye løsninger klar?

Som jeg ser det har Arsenal allerede i form af Giroud. Tottenham måske i Sigurdsson?

Så begge svækkelser må man sige, ME LIKE ! :mrgreen:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 15. aug, 2012 20:58

Skovdal skrev:
LFC-Aaby skrev:
Steven__Gerrard skrev:Apropos http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 808536.ece

Robin van Persie kan endelig skifte til Manchester United, efter Arsenal har accepteret et bud på deres topscorer.

Hvis vi får Sahin, Arsenal mister RVP og Tottenham mister Modric - ahhhh....
Mon ikke begge klubber har nye løsninger klar?

Som jeg ser det har Arsenal allerede i form af Giroud. Tottenham måske i Sigurdsson?

Så begge svækkelser må man sige, ME LIKE ! :mrgreen:
Hvis det er sådan landet ligger d. 1 september, så klager jeg bestemt ikke. Måske er en top4 mulig i år??? Eller selvfølgelig er den mulig. Men måske ikke ligeså svær som sidste sæson.
Senest rettet af LFC-Aaby onsdag, 15. aug, 2012 20:59, rettet i alt 1 gang.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 15. aug, 2012 20:59

LFC-Aaby skrev:
Steven__Gerrard skrev:Apropos http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 808536.ece

Robin van Persie kan endelig skifte til Manchester United, efter Arsenal har accepteret et bud på deres topscorer.

Hvis vi får Sahin, Arsenal mister RVP og Tottenham mister Modric - ahhhh....
Mon ikke begge klubber har nye løsninger klar?
Det har de givet vis - men hvad er chancerne for, at de nye løsninger har samme niveau som dem, de erstatter? Når det er navne som Van Persie og Modric, vil jeg vurdere, at de er ret små.

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 15. aug, 2012 20:59

LFC-Aaby skrev:
Steven__Gerrard skrev:Apropos http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 808536.ece

Robin van Persie kan endelig skifte til Manchester United, efter Arsenal har accepteret et bud på deres topscorer.

Hvis vi får Sahin, Arsenal mister RVP og Tottenham mister Modric - ahhhh....
Mon ikke begge klubber har nye løsninger klar?
Kunne meget vel tænkes, men lige så gode løsninger? Tottenham er i forvejen i problemer, da de stort set kun har Defoe tilbage i angrebet - har ikke hentet Adebayor og ham den irriterende russer er taget tilbage til Rusland. Arsenal har købt en helt ny offensiv (Podolski, Giroud, Carzola), og hvis de også skal skifte kronjuvelen, så kommer det vel til at tage tid. Plus at Barca skulle være ved at hente Song...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » onsdag, 15. aug, 2012 21:02

Jeg tror ikke Arsenal henter en direkte erstatning for Van Persie. Imø. er Podolski og Giroud købt for netop at forhindre at man står helt blank hvis RvP skulle forlade dem. Men måske pengene skal bruges på at erstatte Song hvis han tager til Barca. Hvilket jeg dog ikke helt tror at han gør.

Ang. Tottenham så skal de selvfølgelig have en erstatning for Modric. Man forstår ikke helt, hvorfor de ikke er gået efter Sahin. Anyway, Guillem Balague siger i hvert fald at Tottenham skal have erstatning klar inden Modric bliver solgt:

Guillem Balague ‏@GuillemBalague (for 10 min. siden)
Madrid doesn't expect Modric to arrive to Madrid tomorrow. Deal agreed but Madrid will wait for Spurs to find substitute. Still days to go.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasmus » onsdag, 15. aug, 2012 22:45

Som van Persie har spillet de sidste to sæsoner, findes der vel ret beset ingen direkte erstatning, gør der? C. Ronaldo og Messi undtaget, forstået.

Hvis Modric tilmed forlader Tottenham, og Sahin i selv samme forbindelse tager (mindst) et år i Liverpool, ja, så begynder jeg efterhånden at glæde mig til sæsonen. Den følelse plejer dog sjældent at føre noget godt med sig...
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Webmartin » torsdag, 16. aug, 2012 07:08

Rasmus skrev:?.. Så begynder jeg efterhånden at glæde mig til sæsonen. Den følelse plejer dog sjældent at føre noget godt med sig...
Det kan godt være, at vi var mere lalleglade i '70'erne og mere narcissistiske i '80'erne. Men det var sg* aldrig forbudt at glæde sig til sæsonen, fordi nemesis så kunne ramme. Alligevel gik det både vidunderligt og frygteligt, og nogen gange var det med baggrund i det sidste, at vi virkelig glædede os til en ny sæson!

Op med hovedet, min ven. Nu starter sæsonen igen :D
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Bondo
Indlæg: 462
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bondo » torsdag, 16. aug, 2012 08:42

jeg kan ikke helt gennemskue hvorfor der er så meget snak om arsenal's og manchester uniteds transfers i liverpools transfertråd der hedder "hvem skal ind"..

til dem der er i tvivl, så er er der altså en tråd under General fodbold diskussion, som hedder "Transfers i andre klubber".. måske vi skal flytte snakke om modstandernes transfers dertil...?

ikke for at leje politimand, men det er da et forslag?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. aug, 2012 08:59

Tello vil ikke til Liverpool. Kom nu med ham også.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... an-1262780

Der er en købsoption i lejeaftalen med RM.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » torsdag, 16. aug, 2012 10:50

Kelly skrev:Tello vil ikke til Liverpool. Kom nu med ham også.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... an-1262780

Der er en købsoption i lejeaftalen med RM.
Det er fantastisk købmandsskab, hvis der er en klausul med i lejekontrakten om en permanent aftale.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 16. aug, 2012 10:55

Aarhus skrev:
Kelly skrev:Tello vil ikke til Liverpool. Kom nu med ham også.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... an-1262780

Der er en købsoption i lejeaftalen med RM.
Det er fantastisk købmandsskab, hvis der er en klausul med i lejekontrakten om en permanent aftale.
Det kommer jo igen an på, hvilken pris, der er skrevet i klausulen. Jeg drømte i nat, at handlen blev offentliggjort, netop med en købsoption - men den lå på €40m, hvilket jeg sgu ikke ligefrem anså som værende godt købmandsskab :D

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 16. aug, 2012 10:59

Aarde skrev:Det kommer jo igen an på, hvilken pris, der er skrevet i klausulen. Jeg drømte i nat, at handlen blev offentliggjort, netop med en købsoption - men den lå på €40m, hvilket jeg sgu ikke ligefrem anså som værende godt købmandsskab :D
Du lever dig helt ind i transfervinduet, Aarde. Måske du skal ud i det dejlige vejr, og nyde en kold øl ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Reina » torsdag, 16. aug, 2012 11:07

Nu går snakken mest på Tello, Sahin, Dempsey osv. Hvad med Klaas Jan Huntelaar fra Schalke ?

Ham syntes jeg vi skal gå "all in" efter, eller ? Han rygtes til flere klubber bl. a til Rusland, så her må vi da kunne være med rent sportsligt.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » torsdag, 16. aug, 2012 11:13

Hr. Drejer skrev:
Aarde skrev:Det kommer jo igen an på, hvilken pris, der er skrevet i klausulen. Jeg drømte i nat, at handlen blev offentliggjort, netop med en købsoption - men den lå på €40m, hvilket jeg sgu ikke ligefrem anså som værende godt købmandsskab :D
Du lever dig helt ind i transfervinduet, Aarde. Måske du skal ud i det dejlige vejr, og nyde en kold øl ;)
Jeg tænkte noget lidt i samme stil, da jeg vågnede i morges :D

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 16. aug, 2012 11:17

Reina skrev:Nu går snakken mest på Tello, Sahin, Dempsey osv. Hvad med Klaas Jan Huntelaar fra Schalke ?

Ham syntes jeg vi skal gå "all in" efter, eller ? Han rygtes til flere klubber bl. a til Rusland, så her må vi da kunne være med rent sportsligt.
Hvorfor mon han rygtes til klubber i Rusland?? Han er slet slet ikke god nok.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Besvar