Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Melo19
Indlæg: 306
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2012 15:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Melo19 » torsdag, 26. jul, 2012 20:02

Arda skrev:
Melo19 skrev:Gaston Ramirez rygtes igen til England og vi er favoritter sammen med Tottenham. Der står godt nok at agenten er i London, for at forhandle - så måske er det Tottenham?

http://www.footy.dk/2012/07/26/gaston-r ... er-league/

Prisen skulle angiveligt være 19,5 millioner pund. Det er godt nok mange penge for en spiller fra Bologna.
Gaston er netop nu på Old Trafford, hvor Uruguay spiller mod UAE i deres åbningskamp til OL.
Tak for info. Det var jeg slet ikke klar over.. (eller jo).
Men det er nu agentens placering der er vigtig, da jeg går ud fra, at det er ham der forhandler..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7380
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 26. jul, 2012 20:12

Vi har virkelig brug for flere som dig (melo19) herinde. Venlig sjæl uden sarkastiske bemærkninger. Well done, kiddo. :wall:

Agentens placering kan jo skyldes, at Uruguay (eventuelt) holder til i London. Nogle gange kan det betale sig at tænke lidt selv.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » torsdag, 26. jul, 2012 20:59

Arda skrev:Vi har virkelig brug for flere som dig (melo19) herinde. Venlig sjæl uden sarkastiske bemærkninger. Well done, kiddo. :wall:

Agentens placering kan jo skyldes, at Uruguay (eventuelt) holder til i London. Nogle gange kan det betale sig at tænke lidt selv.
Det var alligevel meget du tog på vej over det - uncalled for IMO

Mercu

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mercu » torsdag, 26. jul, 2012 21:40

Arda skrev:Vi har virkelig brug for flere som dig (melo19) herinde. Venlig sjæl uden sarkastiske bemærkninger. Well done, kiddo. :wall:

Agentens placering kan jo skyldes, at Uruguay (eventuelt) holder til i London. Nogle gange kan det betale sig at tænke lidt selv.
Hvorfor skal Melo19 have sådan en sviner?

I det eget indlæg skriver du "kan" og "eventuelt" i samme sætning, hvilket giver udtryk for at DU heller ikke ved om sagen hænger sådan samme!

Hvorfor er det lige nøjagtigt at DIN formodning er bedre end Melo19's?

I givetfald at du VED det hænger sådan sammen så burde du komme med en henvisning til en pålidelige klilde og fjerne "kan" og "eventuelt" fra dit indlæg!
Senest rettet af Mercu torsdag, 26. jul, 2012 22:12, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » torsdag, 26. jul, 2012 22:08

Arda skrev:Vi har virkelig brug for flere som dig (melo19) herinde. Venlig sjæl uden sarkastiske bemærkninger. Well done, kiddo. :wall:

Agentens placering kan jo skyldes, at Uruguay (eventuelt) holder til i London. Nogle gange kan det betale sig at tænke lidt selv.
Der er heller ikke meget sarkasme over dig i ovenstående kommentar ;)
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7380
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 26. jul, 2012 22:18

Mit første indlæg til Milo19s Ramirez snak var ikke ment håneligt, men blot information om, hvor Gaston befandt sig, men det blev modtaget sådan. Bør jeg egentlig skulle forklare mig overfor jer? Jeg er i sandhed ikke den første, der er blevet/følt sig misforstået herinde. Jeg glemte såmen bare at tilføje et "apropo" i mit indlæg, for det var ren og skær information til folk herinde.

@ Mercu: Hvad snakker du lige om?

@ Surf: Granted, det gik mig lidt på, at få et så sarkastisk tilbagesvar. :)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 26. jul, 2012 22:58

Arda skrev:Mit første indlæg til Milo19s Ramirez snak var ikke ment håneligt, men blot information om, hvor Gaston befandt sig, men det blev modtaget sådan. Bør jeg egentlig skulle forklare mig overfor jer? Jeg er i sandhed ikke den første, der er blevet/følt sig misforstået herinde. Jeg glemte såmen bare at tilføje et "apropo" i mit indlæg, for det var ren og skær information til folk herinde.

@ Mercu: Hvad snakker du lige om?

@ Surf: Granted, det gik mig lidt på, at få et så sarkastisk tilbagesvar. :)
Er det kun mig, som ikke tror Melos svar var sarkastisk ment?

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » torsdag, 26. jul, 2012 23:18

Mads T. skrev:
Arda skrev:Mit første indlæg til Milo19s Ramirez snak var ikke ment håneligt, men blot information om, hvor Gaston befandt sig, men det blev modtaget sådan. Bør jeg egentlig skulle forklare mig overfor jer? Jeg er i sandhed ikke den første, der er blevet/følt sig misforstået herinde. Jeg glemte såmen bare at tilføje et "apropo" i mit indlæg, for det var ren og skær information til folk herinde.

@ Mercu: Hvad snakker du lige om?

@ Surf: Granted, det gik mig lidt på, at få et så sarkastisk tilbagesvar. :)
Er det kun mig, som ikke tror Melos svar var sarkastisk ment?
Nej.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 26. jul, 2012 23:20

Mads T. skrev:[
Er det kun mig, som ikke tror Melos svar var sarkastisk ment?
Næh ikke umiddelbart, men ironi og sarkasme uden smiley er generelt træls, for man/jeg ved ikke om det er ironisk/sarkastisk eller ej.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7380
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 27. jul, 2012 02:44

Jeg kan kun tolke det på en måde:
Tak for info. Det var jeg slet ikke klar over.. (eller jo).
Men jeg har også svært ved at tyde sarkasme via skrift. MEN I såfald det ikke var sådan ment, så sorry herfra for, at jeg tog sådan på vej.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gary » fredag, 27. jul, 2012 07:28

Mazter81 skrev: Der har også været lidt rygter i dag om, at vi skulle være interesserede i S. Kjær
Han ville også passe fint ved siden af Skrtl. Så kan de måske opveje hinandens manglende evne til at holde linjen i forsvaret.
On this train faith will be rewarded

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » fredag, 27. jul, 2012 07:55

Gary skrev:
Mazter81 skrev: Der har også været lidt rygter i dag om, at vi skulle være interesserede i S. Kjær
Han ville også passe fint ved siden af Skrtl. Så kan de måske opveje hinandens manglende evne til at holde linjen i forsvaret.
Præcist ;)

Der er i øvrigt et enkelt e i SKrtel ;)

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 27. jul, 2012 08:12

Joe Allen blev skadet i går i OL kampen, så er den ged vidst barberet ? :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 27. jul, 2012 08:17

Ja for vi har før af holdt os for at købe skadede spillere...host host Aquiliani host....desuden tror jeg at BR vil have ham så meget, at der skal et afrevet ben til får han overveje at stoppe "forfølgelsen".

Blev Allen skadet? Hvornår? Tilgengæld var dommerne helt væk...ikke engang frispark eller påtale da Bellamy blev slagtet. Synes generelt dommerstandarden virker lav...ja selv lav ift. VM slutrunderne. Men nu er turneringen selvfølgelig lige startet, men så da lidt igår....
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 27. jul, 2012 09:36

Dommeren var ganske horribel i den kamp. Der kunne både være givet flere røde og gule kort til senegaleserne, der ofte kastede sig hensynsløst ind med begge ben når de "tacklede". At Bellamy ikke får straffe er en kæmpe joke.

Jeg brød mig ikke om Allens skade. Han tog sig til den nederste del af højre knæ. Prøvede derefter at løbe det væk, men måtte sande at en udskiftning var uundgåelig. Jeg har ikke viden på det område, men det lignede bestemt ikke et slag.

Det blev kostbart for GB. Joe Allen spillede en glimrende kamp som den holdende midtbanespiller. Han er ikke nogen stor duelspiller, men til gengæld læser han spillet umådeligt godt. Træner Stuart Pearce valgte at flytte Tom Cleverley ned i Allens rolle, hvilket ikke var nogen udpræget succes. Hvad han har af eksplosivitet i sit spil, mangler han til gengæld i taktisk forståelse.

Besvar