Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » lørdag, 09. jun, 2012 17:36

ScouserTommy skrev:
Arda skrev:Du var lidt for hurtig ScouserTommy, for jeg justerede og add'ede lidt til mit indlæg, sikkert mens du svarede på det. ;)
Hæhæ, i visse sammenhænge og på visse tidspunkter ER jeg hurtig :) Personer i min omgangskreds vil omvendt hævde, at det bestemt ikke altid er tilfældet...

Men vi er jo så enige. Jeg er svært begejstret for Johnson, som har været MEGET stærk i de (få) kampe jeg harset ham spille for City. Jeg talte varmt for at hente ham allerede sidste sommer, hvor han også blev rygtet til Anfield. Håber det lykkes denne gang.
Det er hun vel kun taknemmelig for?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » lørdag, 09. jun, 2012 17:58

ScouserTommy skrev:
Badooo skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Emmy skrev:
LFC_20 skrev:Taget fra den Norske
Liverpool står klare til å legge inn et bud på £17M for Manchester City-vingen Adam Johnson. Samtaler mellom klubbene vil finne sted de kommende dagene. Sunderland og Newcastle skal også være ute etter vingen, men Liverpool skal være villige til å matche lønnen Johnson har i City. 24-åringen ønsker mer spilletid enn han får i City, for å komme med på det engelske landslaget.
Setanta Sports
Virkelig virkelig (virkelig) spændende....
Det er min drømmesigning i år...tror næsten City er den eneste klub i verden hvor han ikke ville få spilletid - og det kan være vores fordel. Uhhh det ville være fantastisk...uhhh...fantastisk...
Det er jo en decideret nobrainer. Også selvom 17mio kan lyde dyrt. Fuck it, vi har brug for ham. Kuyt+Maxi ud - A. Johnson ind. Forstærkning lige dér.

EDIT: Og hvis Sunderland eller Newcastle har større tiltrækningskraft end vi har, så kan vi satme lige så godt opgive.
Newcastle klarede sig jo noget bedre end os sidste år, men ja, det skal og bør være en engangsforestilling. Jeg tror/håber, at de overpræsterede, foruden at de var mere end almindeligt heldige/dygtige med købene af Demba Ba og Papiss Cisse, mens vi omvendt underpræsterede, samtidig med at vores nye ikke helt indfriede forventningerne. Over en længere årrække bør vi imo slutte foran dem 8 ud af 10 sæsoner. Det samme gælder ift Sunderland.
Det er det jeg mener. Sportsligt og ambitionsmæssigt bør vi i de fleste spilleres hoveder ligge over Newcastle, uanset ligaplacering. De blå fra Liverpool endte en placering over os i ligaen i indeværende sæson. Alligevel betragtes vi vel stadig som "storebroderen" når man snakker om fodboldklubberne i Liverpool.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 09. jun, 2012 18:16

AllanShore skrev:
ScouserTommy skrev:
Arda skrev:Du var lidt for hurtig ScouserTommy, for jeg justerede og add'ede lidt til mit indlæg, sikkert mens du svarede på det. ;)
Hæhæ, i visse sammenhænge og på visse tidspunkter ER jeg hurtig :) Personer i min omgangskreds vil omvendt hævde, at det bestemt ikke altid er tilfældet...

Men vi er jo så enige. Jeg er svært begejstret for Johnson, som har været MEGET stærk i de (få) kampe jeg harset ham spille for City. Jeg talte varmt for at hente ham allerede sidste sommer, hvor han også blev rygtet til Anfield. Håber det lykkes denne gang.
Det er hun vel kun taknemmelig for?
Kommer an på sammenhængen ;) Hvis det handler om hus- eller havearbejde, ikke ubetinget...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gary » lørdag, 09. jun, 2012 19:07

Drezz skrev:Jeg er også klart for et køb af Adam Johnson, men 17 mio. pund, er altså meget for en marginal spiller i city, der end ikke kan komme på det Engelske landshold på en position, hvor spillere som Downing, Walcott og The Ox figurerer(!)

Han er vel uden sammenligning den bedste engelske spiller til at drible en modstander eller 2, men hans bundniveau er ikke særlig højt, for at sige det mildt. Som nævnt, vil jeg stadig gerne have Adam Johnson, men hvis vi bruger over halvdelen af transferbudgettet på ham, er jeg ikke sikker på, at dette er det rigtige at gøre.
Her er jeg enig. Hvis han bliver købt, er jeg ret sikker på, at hans svagheder nok skal blive opdaget. Men et interessant og til tider brugbart indkøb vil han være.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » lørdag, 09. jun, 2012 19:12

LFC_20 skrev:Taget fra den Norske
Liverpool står klare til å legge inn et bud på £17M for Manchester City-vingen Adam Johnson. Samtaler mellom klubbene vil finne sted de kommende dagene. Sunderland og Newcastle skal også være ute etter vingen, men Liverpool skal være villige til å matche lønnen Johnson har i City. 24-åringen ønsker mer spilletid enn han får i City, for å komme med på det engelske landslaget.
Setanta Sports
Det ville være en GUDE signing!!!

£17M er vel en pris som man kan forvente og mon ikke, at den os kunne forhandles en £2-3M ned, det tror jeg nu godt at den kan når Adam Johnson selv har et brændende ønske om at komme væk og for at få noget mere spilletid (må vi jo formode er hans ønske!).
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 09. jun, 2012 20:40

Endelig linkes vi kraftigt til en spiller som kan forstærke start-11. Køb, £17 M. er billigt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » lørdag, 09. jun, 2012 22:01

Johnson har vel også lagt mærke til, at hvis man er englænder og spiller for Liverpool, så er man ret sikker på at blive udtaget til landsholdet..!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brandt
Indlæg: 912
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Brandt » lørdag, 09. jun, 2012 22:18

LarsU skrev:Johnson har vel også lagt mærke til, at hvis man er englænder og spiller for Liverpool, så er man ret sikker på at blive udtaget til landsholdet..!
Hvis Joe Hart var blevet skadet inden slutrunden var Brad Jones udtaget....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 09. jun, 2012 22:29

Brandt skrev:
LarsU skrev:Johnson har vel også lagt mærke til, at hvis man er englænder og spiller for Liverpool, så er man ret sikker på at blive udtaget til landsholdet..!
Hvis Joe Hart var blevet skadet inden slutrunden var Brad Jones udtaget....
Argh mon dog??

Et lille hint: han er fra Australien
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Drezz
Indlæg: 149
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:13
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Drezz » lørdag, 09. jun, 2012 23:09

Som nævnt før, tror jeg mange af OS overvurderer Adam Johnson, som følge af at han kan nogle fikse driblinger, og at han er Englænder.

1) Hvis han var så god, ville han få flere minutter hos City (hvor Nasri ikke altid har været lige god denne sæson)
2) Hvis han var så god, ville han være udtaget til EM (Det er åbenbart Mancini OG Hodgson, der ikke kan se hans åbenlyse kvaliteter)
3) Hvis han var så god, ville andre store klubber også være ud efter ham. Tror sagtens man kunne finde andre mere velkvalificerede spillere, hvis man blot kigger uden for PL for de rapporterede 17 mio. pund.

For 17 mio. pund, ville jeg langt hellere gå efter følgende fløjspillere, som jeg tror kan erhverves for under 17 mio. pund:

Iker Munian
Stefan Jovetic
Christian Eriksen (ikke sikkert, at han gider at skifte denne sæson)
Ibrahim Affelay
Christian Tello
Pedro

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 09. jun, 2012 23:18

Drezz skrev:Som nævnt før, tror jeg mange af OS overvurderer Adam Johnson, som følge af at han kan nogle fikse driblinger, og at han er Englænder.

1) Hvis han var så god, ville han få flere minutter hos City (hvor Nasri ikke altid har været lige god denne sæson)
2) Hvis han var så god, ville han være udtaget til EM (Det er åbenbart Mancini OG Hodgson, der ikke kan se hans åbenlyse kvaliteter)
3) Hvis han var så god, ville andre store klubber også være ud efter ham. Tror sagtens man kunne finde andre mere velkvalificerede spillere, hvis man blot kigger uden for PL for de rapporterede 17 mio. pund.

For 17 mio. pund, ville jeg langt hellere gå efter følgende fløjspillere, som jeg tror kan erhverves for under 17 mio. pund:

Iker Munian
Stefan Jovetic
Christian Eriksen (ikke sikkert, at han gider at skifte denne sæson)
Ibrahim Affelay
Christian Tello
Pedro
Tello - Argh, har i glimt vist potentiale på et fantastisk Barca hold, Tello er ikke i nærheden af Johnson's niveau
Eriksen - Er ikke fløj er hængende angriber(Offensiv midt)
Jovetic - Samme som Eriksen
Affelay - Får begrænset spilletid på Barca's hold, og tvivler på han ville kunne blive en faktor for Liverpool
Pedro & Munian - Kunne være interessante bekendtskaber, specielt Munian.

Andre muligheder - Junior Hoilett, Andre Schurrle.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » lørdag, 09. jun, 2012 23:52

Igen; Jeg tror seriøst Johnson lider under, at han ikke er købt lige så dyrt ind, som hans konkurrenter er. Folk vil vel hellere se Nasri, og det klinger bedre og mere eksotisk end A. Johnson.

Jeg håber, at FSG er klar til at smide, hvad det vil koste at købe 3 offensive kræfter ind. Johnson, Munain og De Jong? :headbang:

Realistisk set ender vi nok med Johnson, De Jong og Hoilett eller sådan noget. + et par spillere på fri til at gardere de start-11'ere, som ER gode nok (Lucas, for eksempel).
Badooo siger, hvad han mener!

Collymore

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Collymore » søndag, 10. jun, 2012 08:50

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... r-bendtner

Det håber jeg dælme ikke er tilfældet.

Kan virkelig ikke se hvad vi skulle med bendtner

Brugeravatar
Drezz
Indlæg: 149
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:13
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Drezz » søndag, 10. jun, 2012 09:00

Jeg tror, at Eriksen ville være mindst lige så god som fløjspiller, da hans kvaliteter i mine øjne ligger i antrittet, indlægene og boldbehandlingen. Jeg tror han spiller off. midt på klub og landshold pga. , at han på den position får han mest indflydelse, og han er stjernen på såvel klub som landshold, hvorfor han ofte skal være spilstationen. Tror vi vil se Eriksen som fløjspiller i starten, hvis han kommer til en storklub denne sommer, da det er lettere at indlemme ham der.

Brandt
Indlæg: 912
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Brandt » søndag, 10. jun, 2012 09:23

Emmy skrev:
Brandt skrev:
LarsU skrev:Johnson har vel også lagt mærke til, at hvis man er englænder og spiller for Liverpool, så er man ret sikker på at blive udtaget til landsholdet..!
Hvis Joe Hart var blevet skadet inden slutrunden var Brad Jones udtaget....
Argh mon dog??

Et lille hint: han er fra Australien
Jeg er ikke overbevist om at Roy sondrer mellem nationaliteter når han udtager spillere.

Besvar