Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Salle » torsdag, 29. mar, 2012 22:54

Giv os nu bare Llorente eller Soldado , please ...
Og en højre kant !

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 29. mar, 2012 23:00

texnymann skrev:
Xenne skrev:
Jeg ser Hoilett som en rigtig spændende spiller, og jeg har set ved at se hvem vi ellers skulle hente?
Hernanes mener jeg stadig kunne være spændende, men har ikke set ham så meget.
Hvis alternativet til Hoilett er en dårligere spiller eller ingen spiller, så vælger jeg det sidste, og foretrækker at bruge Downing, Kuyt, Suarez og Sterling med udgangspunkt på vores kanter med Gerrard og Johnson som alternativer.

Jeg lyder ganske givet bitter, men vi har snart prøvet samtlige løsninger fra de sekundære hylder, og det rykker os aldrig fremad sportsligt. Jeg er ligeglad med at hente endnu en lottokupon, uanset om han måtte være transferfri. Hvis vi ser bort fra de hold, der i øjeblikket er bedre end os (hvilket inkluderer Newcastle og Ben Arfa), så er der ikke en eneste kantspiller i PL, som jeg tror på nogen måde kan forstærke startelveren eller den nuværende bredde.

Jeg er med på, at vi er voldsomt begrænset i forhold til de bedste spillere af vores økonomi og især lønstruktur, men så må vi satse på færre spillere. Eventuelt kun en enkelt transfer.
Kan godt se hvad du mener med at vi skal have en hylde 1 spiller, en klassespiller. Det har jeg sådan set også selv gået og tænkt, og jeg har haft mine øjne rettet mod den frække belgier i Lille i rigtig lang tid. Men kan vi virkelig tiltrække Eden Hazard til LFC ? - jeg har sgu svært ved at se det, og derfor har jeg taget Hoilett rygtet/kontraktsituationen seriøst. Elsker at drømme, men man må også være realistisk. Meget surt at sige sådan, men hey, vi har Sterling i svøb!!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 29. mar, 2012 23:36

texnymann skrev:
Xenne skrev:
Jeg ser Hoilett som en rigtig spændende spiller, og jeg har set ved at se hvem vi ellers skulle hente?
Hernanes mener jeg stadig kunne være spændende, men har ikke set ham så meget.
Hvis alternativet til Hoilett er en dårligere spiller eller ingen spiller, så vælger jeg det sidste, og foretrækker at bruge Downing, Kuyt, Suarez og Sterling med udgangspunkt på vores kanter med Gerrard og Johnson som alternativer.

Jeg lyder ganske givet bitter, men vi har snart prøvet samtlige løsninger fra de sekundære hylder, og det rykker os aldrig fremad sportsligt. Jeg er ligeglad med at hente endnu en lottokupon, uanset om han måtte være transferfri. Hvis vi ser bort fra de hold, der i øjeblikket er bedre end os (hvilket inkluderer Newcastle og Ben Arfa), så er der ikke en eneste kantspiller i PL, som jeg tror på nogen måde kan forstærke startelveren eller den nuværende bredde.

Jeg er med på, at vi er voldsomt begrænset i forhold til de bedste spillere af vores økonomi og især lønstruktur, men så må vi satse på færre spillere. Eventuelt kun en enkelt transfer.
Jeg forstår godt hvad du mener, men jeg ser Kuyt og Maxi som værende done i Liverpool, derfor kan Hoilett komme med noget nyt og han er gratis, jeg tror sagtens han ville kunne tilføre truppen noget pace som vi i den grad mangler.
Billede

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » torsdag, 29. mar, 2012 23:37

Salle skrev:Giv os nu bare Llorente eller Soldado , please ...
Og en højre kant !
Enig. At hente Llorente vil dog betyde, at vi sælger Carroll, og det synes jeg ville være en falliterklæring. Soldado ville imø være optimalt. Ham og Suarez ville være en drømmeduo, og Carroll som indskifter.
En anden ting jeg har undret mig over længe, er, hvorfor vi ikke meldte os ind i kampen om Falcao? Hvis Atletico Madrid kan hente ham, så kan vi sørensjaskme da også!
Liverpool Football Klopp

Bellamy
Indlæg: 262
Tilmeldt: mandag, 20. feb, 2012 14:47
Geografisk sted: Værløse
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy » torsdag, 29. mar, 2012 23:51

AndreasN skrev:
Salle skrev:Giv os nu bare Llorente eller Soldado , please ...
Og en højre kant !
Enig. At hente Llorente vil dog betyde, at vi sælger Carroll, og det synes jeg ville være en falliterklæring. Soldado ville imø være optimalt. Ham og Suarez ville være en drømmeduo, og Carroll som indskifter.
En anden ting jeg har undret mig over længe, er, hvorfor vi ikke meldte os ind i kampen om Falcao? Hvis Atletico Madrid kan hente ham, så kan vi sørensjaskme da også!
Fuldstændig enig kan ik siges mere præcist... Det er klasse spillere der bliver nævnt der.. mangler dog lige Cavani pg Lavezzi..

Brugeravatar
Kvik_70
Indlæg: 101
Tilmeldt: fredag, 02. mar, 2012 10:55
Geografisk sted: Det mørke vestjylland
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kvik_70 » fredag, 30. mar, 2012 08:30

Bellamy skrev:
AndreasN skrev:
Salle skrev:Giv os nu bare Llorente eller Soldado , please ...
Og en højre kant !
Enig. At hente Llorente vil dog betyde, at vi sælger Carroll, og det synes jeg ville være en falliterklæring. Soldado ville imø være optimalt. Ham og Suarez ville være en drømmeduo, og Carroll som indskifter.
En anden ting jeg har undret mig over længe, er, hvorfor vi ikke meldte os ind i kampen om Falcao? Hvis Atletico Madrid kan hente ham, så kan vi sørensjaskme da også!
Fuldstændig enig kan ik siges mere præcist... Det er klasse spillere der bliver nævnt der.. mangler dog lige Cavani pg Lavezzi..
Enig. Kunne også vildt godt tænke mig at vi hentede iker muniain fra athletic bilbao. Han bliver en kæmpe stjerne.
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue over who killed who...

Brugeravatar
LR75
Indlæg: 1861
Tilmeldt: søndag, 16. dec, 2007 19:42
Geografisk sted: Gylling
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LR75 » fredag, 30. mar, 2012 18:23

Med den succes (eller mangel på samme) som Comolli og Kenny indtil videre har indkøbt, så synes jeg helt seriøst, vi skal spare vores penge. Før eller siden skal vi jo have ungdommen spillet ind, og når vi nu er i den situation, som vi nu engang er, så må det være nu, vi skal høste frugten af ungdomsarbejdet.

Jeg tror, der er utopi, at vi skulle kunne lokke Cavani, Lavezzi, Llorente m.v. til klubben. Vi kan jo ikke rigtig tilbyde noget, med mindre det skal koste os kassen (igen: Caroll). Og hvis attraktive spillere vil til England, lokker London eller Manchester nok lidt mere lige p.t.

Jeg mener altså, vi skal spare vores penge og bruge vores egne talenter, som vi har brugt rigtig mange penge på. Ferguson gjorde det samme, da han for alvor slog igennem, og hvis vi tror på vores talenter, og de penge der er smidt efter akademiet, så må det være nu, de skal steppe up. Lad os bygge et hold, der er Liverpool og ikke kun et købehold. Det overlader jeg gerne til de andre, der har flere penge.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 30. mar, 2012 19:04

AndreasN skrev:
Salle skrev:Giv os nu bare Llorente eller Soldado , please ...
Og en højre kant !
Enig. At hente Llorente vil dog betyde, at vi sælger Carroll, og det synes jeg ville være en falliterklæring. Soldado ville imø være optimalt. Ham og Suarez ville være en drømmeduo, og Carroll som indskifter.
En anden ting jeg har undret mig over længe, er, hvorfor vi ikke meldte os ind i kampen om Falcao? Hvis Atletico Madrid kan hente ham, så kan vi sørensjaskme da også!
Hvis City, som rygterne siger, er ude efter Falcao - og det vil være forståelig, for han er sq vild - så kan vi nok godt opgive ham. Men så kan vi måske i stedet lokke de spillere, der rykker nedad i Citys hierarki. Adam Johnson fx., han har før efterlyst mere spilletid. Edin Dzeko ryger nok også længere væk fra en startplads, men ham er jeg mere lunken ved.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » lørdag, 31. mar, 2012 13:04

http://www.insidefutbol.com/2012/03/30/ ... rez/60345/

(Ved ikke mht til troværdighed fra denne side)

Men nogen der kender til ham? Er han noget værd? Har vi ikke snart fattet at holde os fra folk der har spillet i Italien?

Udover dette, så hvis han dur til noget og kan holde til PL, han har jo umiddelbart en fin størrelse. Og han er fra Uruguay, så hvis man u og chelski os er efter ham, så kunne hans landsmænd i LFC måske trække ham til klubben? Scum og Russiansea har mig bekendt ikke nogen fra Uruguay..
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 31. mar, 2012 13:13

thefugle skrev:http://www.insidefutbol.com/2012/03/30/ ... rez/60345/

(Ved ikke mht til troværdighed fra denne side)

Men nogen der kender til ham? Er han noget værd? Har vi ikke snart fattet at holde os fra folk der har spillet i Italien?

Udover dette, så hvis han dur til noget og kan holde til PL, han har jo umiddelbart en fin størrelse. Og han er fra Uruguay, så hvis man u og chelski os er efter ham, så kunne hans landsmænd i LFC måske trække ham til klubben? Scum og Russiansea har mig bekendt ikke nogen fra Uruguay..
Hvis vi endnu engang er på udkig efter en midtbanespiller, hvem mon så skal sælges?

Kender ikke noget til Gaston Ramirez, men er generelt imponeret over Uruguay's landshold og kan ikke forestille mig, at han ikke vil blive en forstærkning i forhold til Adam eller Henderson.
Kloppite

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » lørdag, 31. mar, 2012 14:26

texnymann skrev:
thefugle skrev:http://www.insidefutbol.com/2012/03/30/ ... rez/60345/

(Ved ikke mht til troværdighed fra denne side)

Men nogen der kender til ham? Er han noget værd? Har vi ikke snart fattet at holde os fra folk der har spillet i Italien?

Udover dette, så hvis han dur til noget og kan holde til PL, han har jo umiddelbart en fin størrelse. Og han er fra Uruguay, så hvis man u og chelski os er efter ham, så kunne hans landsmænd i LFC måske trække ham til klubben? Scum og Russiansea har mig bekendt ikke nogen fra Uruguay..
Hvis vi endnu engang er på udkig efter en midtbanespiller, hvem mon så skal sælges?

Kender ikke noget til Gaston Ramirez, men er generelt imponeret over Uruguay's landshold og kan ikke forestille mig, at han ikke vil blive en forstærkning i forhold til Adam eller Henderson.
Altså jeg er jo nok fan af at Charlie Adam sælges uanset hvad. Om vi så skal give ham væk gratis, så skal han bare væk. Og bare kald mig ond men blev faktisk glad da jeg fandt ud af at resten af hans sæson var slut, det kan kun være godt for holdet. Henderson mener jeg stadig skal have en chance. Han er ung endnu og misbrugt positionsmæssigt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » lørdag, 31. mar, 2012 14:51

Hvad ville der være i vejen med at have Adam som squad-player?
Fan af Manchester United

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » lørdag, 31. mar, 2012 15:16

AllanShore skrev:Hvad ville der være i vejen med at have Adam som squad-player?
Har du set Charlie Adam spille?
Liverpool Football Club skulle gerne signalere en hvis ambition om at blive et tophold igen, og i det billede passer CA bare ikke ind. Han er IKKE god nok end of story! Og så dur det jo ikke rigtig at hvis man så en dag har så mange skader at han skal bruges, så skal man bruge en spiller der ikke engang er god nok til andet holdet. Det er ikke nogen hemmelighed at jeg ikke er nogen fan af den mand, men han er jo heller ikke ligefrem nogen god fodboldspiller. I det mindste ikke i mine øjne.

Min kæbe er desuden stadigvæk placeret på gulvet over klubbens total fejlagtige brug af transferpengene det sidste år (måske endda de sidste 2-3 år). Det er en skandale for et hold der "skulle" være et af verdens bedste. I mine øjne er det eneste køb der minder om et "topholdskøb" og et køb med ambitioner, købet af Luis Suarez. (Raul Meireles måske)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 31. mar, 2012 15:49

thefugle skrev: Har du set Charlie Adam spille?
Har du set assist statistiken? Han bør ikke vær i start 11, men han har dog noget at gøre i klubben. Og at du blev glad da han blev skadet, undlader jeg at kommentere, da jeg ikke skal have flere karantæner. Og dog, synes det er en lidt mystisk holdning, for at sige det mildt.
Verden er smask fuld af hyklere....

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » lørdag, 31. mar, 2012 16:18

Thommo skrev:
thefugle skrev: Har du set Charlie Adam spille?
Har du set assist statistiken? Han bør ikke vær i start 11, men han har dog noget at gøre i klubben. Og at du blev glad da han blev skadet, undlader jeg at kommentere, da jeg ikke skal have flere karantæner. Og dog, synes det er en lidt mystisk holdning, for at sige det mildt.
Assist statistikken? Dont really care. Han er ikke god nok til liverpool. Er du klar over manden har skudt på mål 49 gange i premier league, og scoret 2 mål ? Og det var 2 ikke så prangende, for ikke at sige heldige mål. Han tackler som et 2 årigt barn med en promille på 2,0, og han kan ikke slippe en fodbold i tide om det så galdt hans liv. All in all, skrot da den assist statistik, for den kan vores nuværende 7 plads godt skrive under på, den kan vi ikke bruge til en skid. Ja jeg er glad for at han er skadet, så skader han da i det mindste ikke vores hold endnu mere end han har gjort i forvejen. Dermed ikke sagt at jeg ønsker manden noget ondt vel, tag det nu ikke på den forkerte måde. Jeg er glad på holdets fremtids vegne.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Besvar