Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » fredag, 16. mar, 2012 15:17

Arda skrev:Cavani har også en stor arbejdsiver både offensivt og defensivt, måske ligger det i blodet på sydamerikanere. Men ja, det er en meget god beskrivelse af Lavezzi - arbejdsivrig, teknisk stærk og aggresiv. Meget apropo Chelsea - Napoli, så så jeg også en smule genvunden potentiale i den kære El Nino. :shhh:
Nej du gjorde ikke!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7379
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 16. mar, 2012 15:31

Afraid so.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » fredag, 16. mar, 2012 17:55

torres spiller jo faktisk noget ganske godt fodbold - han laver bare ingen mål. Hvilket jeg den dag idag, stadig finder utrolig komisk. Som jeg sagde i sin tid, så håbede jeg aldrig, han ville få succes igen, og det håber jeg stadig ikke.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7379
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 16. mar, 2012 19:53

Så nu skal vi se om vi ikke kan hapse M'Vila fra konkurrenterne:

Han er ifølge denne artikel klar til at blive solgt til sommer.
http://www1.skysports.com/football/news/11669/7601970/
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5553
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 16. mar, 2012 22:09

AndreasN skrev:torres spiller jo faktisk noget ganske godt fodbold - han laver bare ingen mål. Hvilket jeg den dag idag, stadig finder utrolig komisk. Som jeg sagde i sin tid, så håbede jeg aldrig, han ville få succes igen, og det håber jeg stadig ikke.
Der er jeg uenig. Imo er Torres stadig en af de bedste strikere, der nogensinde har være på Anfield. Hans form det sidste års tid og afgangen fra LFC var ikke noget at prale af, men jeg synes det bliver mere end opvejet af alt det positive, han trods alt også gav klubben.

Så jeg håber, at han får gang i karrieren igen - undtagen når CFC møder LFC, selvfølgelig. Men at der er en reel risiko for, at det ikke sker, og at han ender som supertalentet, der brændte alt for tidligt ud, er ikke til at se bort fra. Jeg synes det er sørgeligt at se hvor uskarp han er (blevet).
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » lørdag, 17. mar, 2012 14:12

Jeg er tænkt lidt over det og har skiftet mening angående Torres. Opstår der en økonomisk ansvarlig mulighed for at få Torres tilbage, så synes jeg vi skal gå efter det. Torres er ikke god på hold i meget boldbesiddelse. Han er god i omstillingsspillet, når han kan løbe i kanalerne. Han vil stadigvæk passe ind på Kennys hold. Han har mistet hurtighed, men det er stadigvæk Chelseas spillestil og manglende selvtillid, der er hans største problem p.t.

Grunden til, jeg har skiftet mening, skyldes 1) Torres har været så hamrende elendig i Chelsea, at jeg som fan ikke længere bærer nag over hans kujonagtige skifte sidste år og 2) vi har været så hamrende elendige i Premier League i denne sæson, at det bliver svært for os at tiltrække kvalitetsspillere, når vi ikke kan tilbyde Champions League-fodbold, men Torres kunne være en undtagelse, fordi han søger tryghed samt ikke rangeres særlig højt p.t.

Sker det så? Næppe.
Best in the world at everything I do.

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » lørdag, 17. mar, 2012 22:03

I want Leto back... :(

http://www.youtube.com/watch?v=lDyizd4GeeI

Det var ærgerligt at han ikke kunne få opholdstilladelse dengang... Han er jo for vild.

Køb Køb Køb.... NUUUUUUUUUUU!

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » lørdag, 17. mar, 2012 22:12

LiverbirdOnMyChest skrev:I want Leto back... :(

http://www.youtube.com/watch?v=lDyizd4GeeI

Det var ærgerligt at han ikke kunne få opholdstilladelse dengang... Han er jo for vild.

Køb Køb Køb.... NUUUUUUUUUUU!
Er i mine øjne SLET ikke god nok til Liverpool. Over hele kampe præsterer Leto simpelthen ikke.

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » lørdag, 17. mar, 2012 23:28

SeanJohn skrev:
LiverbirdOnMyChest skrev:I want Leto back... :(

http://www.youtube.com/watch?v=lDyizd4GeeI

Det var ærgerligt at han ikke kunne få opholdstilladelse dengang... Han er jo for vild.

Køb Køb Køb.... NUUUUUUUUUUU!
Er i mine øjne SLET ikke god nok til Liverpool. Over hele kampe præsterer Leto simpelthen ikke.
Så det er derfor han er topscorer i ligaen? Han er måske ikke en messi eller ronaldo men han er bedre end downing er pt. og nok også billigere...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 17. mar, 2012 23:45

LiverbirdOnMyChest skrev:I want Leto back... :(

http://www.youtube.com/watch?v=lDyizd4GeeI

Det var ærgerligt at han ikke kunne få opholdstilladelse dengang... Han er jo for vild.

Køb Køb Køb.... NUUUUUUUUUUU!
Det er kun glædeligt at han har succes i Grækenland. Han har slet ikke PL potientiale.
"We're not racist, we only hate the mancs"

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » lørdag, 17. mar, 2012 23:57

Emmy skrev:
LiverbirdOnMyChest skrev:I want Leto back... :(

http://www.youtube.com/watch?v=lDyizd4GeeI

Det var ærgerligt at han ikke kunne få opholdstilladelse dengang... Han er jo for vild.

Køb Køb Køb.... NUUUUUUUUUUU!
Det er kun glædeligt at han har succes i Grækenland. Han har slet ikke PL potientiale.
Det er jeg faktisk sikker på han har... Men det bliver vi jo aldrig enige om kan jeg fornemme.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 18. mar, 2012 11:56

Alex Brockins skrev:1) Opstår der en økonomisk ansvarlig mulighed for at få Torres tilbage, så synes jeg vi skal gå efter det.

2) Sker det så? Næppe.
1) Enig. Jeg har en fornemmelse af at han bare ville fortsætte fra hvor han slap sidst han var hos os. Husk nu, at han det sidste år hos os scorede 19 mål i 37 kampe. Og dér mente vi endda han var ringe. Ingen af vores nuværende angribere er i nærheden af den tally. Men det kræver som du siger en lønnedgang, for det han har præsteret i Chelsea må uværgerlig have sænket hans værdi.

2) Enig.

ChristianVE
Indlæg: 5
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 15:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ChristianVE » søndag, 18. mar, 2012 12:38

Hvad med ham Olivier Giroud fra Montpellier?
Han kan da banke nogle kasser ind i den franske liga og han er da ikke en, der er fremme i medierne, så han er vel næppe så dyr, så Liverpool ikke kan købe ham.

Nogen, der kender noget til ham gutten?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 18. mar, 2012 13:57

Giraud ville være så stort et hit. Jeg har først fået øjnene op for ham i år, men har hele pakken. Han er fysisk stærk, en virkelig god venstre fod og så er han en spiller, der sådan set bare sparker den ind - ikke så meget pjat. Jeg har længe undret mig over, hvorfor han ikke er mere fremme på rygtebørsen!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » søndag, 18. mar, 2012 14:17

Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Besvar