Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Charlie Adam's Guinness mate

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » torsdag, 08. mar, 2012 18:28

Kelly skrev: Kan de rykke os op i top 4 :dontknow: . Jeg tror ikke de flytter noget som helst.
Der skal 2 til 3 klassespillere ind, til start 11'eren. Og ikke mere.

Podolski er tæt på Arsenal nu.

Liverpool skal hente en topklasse fox in the box. En kold afslutter. Det kunne være Soldado eller Carvani selv om det nok er urealistisk.
Hm, har lidt svært ved at forstå den skråsikkerhed omkring muligheden for top 4 og transfers.

Har svært ved at se at to-tre kloge/godt timede køb, køb af spillertyper vi mangler ikke skulle kunne rykke os op i top 4. Der er ingen garantier, selvfølgelig, men igen se på hvor meget kloge og godt timede køb har rykket f.eks. Newcastle og Spurs. Meget tyder på at ejerne vil opbygge Liverpool gradvis og når top 4 nåes igen har vi efter alt at dømme bedre mulighed for at bygge videre end f.eks. Newcastle og Spurs så vi senere også kommer til at vinde de store trofæer og titler vi skal være med om.

Det kræver ikke nødvendigvis 2, 3 klasse spillere som f.eks. Hazard/Götze og Soldado/Cavani at komme i top 4, det vil øge muligheden, det siger sig selv og det vil være dejligt, men sker det ikke er det ikke nødvendigvis det der gør at den ikke står på top 4 næste sæson.

Dette selvfølgelig med forbehold for hvordan de andre klubber handler ind. Hvis en eller to af top 4-konkurrenterne går shop-amok bliver det jo sandsynligvis sværere.

Og i øvrigt er det ikke fordi jeg tror det er umuligt at hente en eller to stjerner til Liverpool på nuværende tidspunkt. Det er bare mindre sandsynligt men mange havde vel ikke regnet med at Suarez ville tage til Liverpool når han fløj fra Ajax, han blev så hentet fra en mindre liga men vil stadig hævde at han var et stjerneindkøb. Omkring de ofte nævnte spillere som f.eks. Soldado, Hazard, Götze og Cavani osv. kan hentes så virker Soldado og Cavani til at være de mest realistiske af dem man kunne kalde de "umiddelbart urealistiske" ;) efter min mening, men det er jo ikke umuligt. Det vil være overraskende, men ikke umuligt. Vil faktisk blive overrasket hvis ikke der hentes en stjerne også to fra hylde to eller tre. Men bliver det "kun" to-tre spillere fra hylde to som tilgengæld er de typer holdet mangler så burde top 4 være fuldt ud mulig.

SamiHyppiä
Indlæg: 341
Tilmeldt: onsdag, 11. jan, 2012 09:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SamiHyppiä » torsdag, 08. mar, 2012 22:06

@Charlie Adam (...)

Vil give dig ret i at Soldado ikke virker urealistisk at hente i det jeg mener at Liverpool vil være et trin op, set uden at have de røde briller på ;)
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Brugeravatar
Kvik_70
Indlæg: 101
Tilmeldt: fredag, 02. mar, 2012 10:55
Geografisk sted: Det mørke vestjylland
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kvik_70 » fredag, 09. mar, 2012 08:21

Efter at have set Athletic Bilbao rundbarbere Manu :laughin: Synes jeg vi skulle kigge mod basker landet. De havde godt nok et par unge fyre på midtbanen der både kunne og ville noget. F.eks. Muniain og Herreres (Staveplade)

Ellers må jeg sige at jeg virkelig er imponeret af Llorente. En stor spiller der fungerer fantastisk som spilstation og som har en rigtig god teknik, samtidig kan han også sparke den i kassen. Jeg håber at Carrol så den kamp. Han kunne godt lære noget der.
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue over who killed who...

SamiHyppiä
Indlæg: 341
Tilmeldt: onsdag, 11. jan, 2012 09:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SamiHyppiä » fredag, 09. mar, 2012 08:45

Er der nogle der ser hollandsk fodbold, der kan fortælle mig hvordan Wijnaldum (PSV) spiller for tiden?

Udover han scorede igår ;)

Men en ung spiller, som jeg husker som kreativ på den offensive midtbane, kunne være interessant?
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 09. mar, 2012 10:11

Kvik_70 skrev:Efter at have set Athletic Bilbao rundbarbere Manu :laughin: Synes jeg vi skulle kigge mod basker landet. De havde godt nok et par unge fyre på midtbanen der både kunne og ville noget. F.eks. Muniain og Herreres (Staveplade)

Ellers må jeg sige at jeg virkelig er imponeret af Llorente. En stor spiller der fungerer fantastisk som spilstation og som har en rigtig god teknik, samtidig kan han også sparke den i kassen. Jeg håber at Carrol så den kamp. Han kunne godt lære noget der.
Jeg er enig. Llorente. Martiniz, Muniain ville alle være klare forstærkninger i start 11'eren i Liverpool. Hver og en.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » fredag, 09. mar, 2012 12:01

texnymann skrev: P.s.
Kunne man ikke afprøve Kuyt på central midtbane i et par kampe? Tror sagtens, at det kunne blive en succesfuld omskoling...
Den der har jeg også overvejet.
Med det enorme løbearbejde han har kunne han være en pain in the ass for mange hold, når der skulle jagtes bolde på midtbanen.
Der er ikke mange hold der ville få ro til at bygge noget op.

Jeg tror ikke det sker, men kunne rent faktisk godt ønske mig at det blev prøvet, om ikke andet i nogle trænningskampe til næste sæsons opstart.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 09. mar, 2012 14:21

En helt anden sag men. Podolski tror jeg ikke på i PL. Han kunne ikke slå til i Bayern. Jeg tror ikke på han kan indstille sig på perioder på bænken, som han vil få i Arsenal.

http://www.bold.dk/nyt/Hamsik-forlaenger-med-Napoli_2

Så streger vi Hamsik.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » fredag, 09. mar, 2012 20:14

Repsej skrev:
texnymann skrev: P.s.
Kunne man ikke afprøve Kuyt på central midtbane i et par kampe? Tror sagtens, at det kunne blive en succesfuld omskoling...
Den der har jeg også overvejet.
Med det enorme løbearbejde han har kunne han være en pain in the ass for mange hold, når der skulle jagtes bolde på midtbanen.
Der er ikke mange hold der ville få ro til at bygge noget op.

Jeg tror ikke det sker, men kunne rent faktisk godt ønske mig at det blev prøvet, om ikke andet i nogle trænningskampe til næste sæsons opstart.
Men er midtbanen ikke et af de steder hvor man burde kunne aflevere præcist bare 5m og tæmme en bold i første forsøg hvergang.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 09. mar, 2012 20:19

mig_der skrev:
Repsej skrev:
texnymann skrev: P.s.
Kunne man ikke afprøve Kuyt på central midtbane i et par kampe? Tror sagtens, at det kunne blive en succesfuld omskoling...
Den der har jeg også overvejet.
Med det enorme løbearbejde han har kunne han være en pain in the ass for mange hold, når der skulle jagtes bolde på midtbanen.
Der er ikke mange hold der ville få ro til at bygge noget op.

Jeg tror ikke det sker, men kunne rent faktisk godt ønske mig at det blev prøvet, om ikke andet i nogle trænningskampe til næste sæsons opstart.
Men er midtbanen ikke et af de steder hvor man burde kunne aflevere præcist bare 5m og tæmme en bold i første forsøg hvergang.
Vi har brug for en hollænder på vores midtbane, men det er ham her vi skal have (Kevin Strootmann):
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 09. mar, 2012 20:23

Cynwal skrev:
mig_der skrev:
Repsej skrev:
texnymann skrev: P.s.
Kunne man ikke afprøve Kuyt på central midtbane i et par kampe? Tror sagtens, at det kunne blive en succesfuld omskoling...
Den der har jeg også overvejet.
Med det enorme løbearbejde han har kunne han være en pain in the ass for mange hold, når der skulle jagtes bolde på midtbanen.
Der er ikke mange hold der ville få ro til at bygge noget op.

Jeg tror ikke det sker, men kunne rent faktisk godt ønske mig at det blev prøvet, om ikke andet i nogle trænningskampe til næste sæsons opstart.
Men er midtbanen ikke et af de steder hvor man burde kunne aflevere præcist bare 5m og tæmme en bold i første forsøg hvergang.
Vi har brug for en hollænder på vores midtbane, men det er ham her vi skal have (Kevin Strootmann):
...og når nu færgen alligevel sejler afsted fra Holland, så tag lige ham her med ombord også:


Der er et eller andet brøndgraver / Well Diggerarse agtigt over ham - can't explain 8-)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » lørdag, 10. mar, 2012 00:49



:cry:
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 10. mar, 2012 01:09

TobyLfc skrev:


:cry:
Jeg satte i sin tid spørgsmålstegn ved Xabi´s værdi, er dog ikke bleg for at indrømme han var god i bagklogskabens lys, han er superb for RM. Vi havde sgu et godt hold dengang, Xabi, Masch, SteG og torres i topform. Det var dengang. Nu er det knapt så godt, må vi være ærlige at indrømme.

Savner denne sang, i stor stil


Eller bare en sang der lød noget i stil med, vi har en top 10 bedste midtbane i verden. det har vi langt fra, tvivler på. Selv med 5 på midten.

Vi havde dog ikke "the best midfield in the world" trods den sang. Så var nummer 19 vel i hus :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jan » lørdag, 10. mar, 2012 11:13

At Xabi var en superb bolddistributør er indiskutabelt.
At han - 0:28 inde i filmen - også havde mod og mandshjerte til at skræmme ham hér væk - det havde jeg ligegodt ikke troet. Enten er Xabi bare for sej, eller også er den anden vokset med opgaverne :laughin:
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 10. mar, 2012 11:53

Håber han mente det han for noget tid siden udtalte. At han ville tilbage til LFC engang! I'm a big fan.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 10. mar, 2012 12:24

Bosnier på vei til akademiet
Den storvokste angriperen Armin Hodzic rapporteres å ha skrevet en avtale med Liverpool, for å knytte seg til klubbens ungdomsakademi. 17-åringen er for tiden på Merseyside.
Av Torbjørn Flatin


Den svenske juniorspilleren Kristoffer Peterson både skriver på twitter og har sendt ut bilde om at Armin fra Bosnia nå er på Merseyside og omgås Liverpool U18.

Armin Hodzic har blitt sammenlignet med landsmannen Edin Dzeko som spillertype og har scoret mange mål på yngre lag for hjemklubben FK Zeljeznicar og også aldersbestemte landslag.

Rapporter fra Bosnia hevder at Hodzic, født 17.11.94, allerede på nyåret gjorde en avtale med LFC.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar