Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 02. mar, 2012 09:09


Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scouzer » fredag, 02. mar, 2012 09:59

hvis man skal tro på Youtube videoer, så er han da en spændende spiller

http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... ht-striker

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 02. mar, 2012 13:09

http://www.bold.dk/nyt/Spydig-Robben-revser-Bayern

det ville være lidt en drøm at få ham ind. mon ikke han ville kunne sætte carroll og suarez i scene?

Mercu

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mercu » fredag, 02. mar, 2012 13:22

Tom_Jorsal skrev:http://www.bold.dk/nyt/Spydig-Robben-revser-Bayern

det ville være lidt en drøm at få ham ind. mon ikke han ville kunne sætte carroll og suarez i scene?
Robben er særdeles upopulær herinde, - især efter episoden med Reina.

http://www.youtube.com/watch?v=UrNafgTYYZQ

Jeg mener han ville forstærke os markant, men problemet er han er ligeså skadet som Agger, hvis ikke mere. Det er ikke det vi søger.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 02. mar, 2012 15:06

Mercu skrev:
Tom_Jorsal skrev:http://www.bold.dk/nyt/Spydig-Robben-revser-Bayern

det ville være lidt en drøm at få ham ind. mon ikke han ville kunne sætte carroll og suarez i scene?
Robben er særdeles upopulær herinde, - især efter episoden med Reina.

http://www.youtube.com/watch?v=UrNafgTYYZQ

Jeg mener han ville forstærke os markant, men problemet er han er ligeså skadet som Agger, hvis ikke mere. Det er ikke det vi søger.
Robben er ren verdensklasse når han spiller. Han er mesterklasse såfremt han er på 80%, og det vil være en stor forbedring af vores trup.

Men historien taler imod Robben i Liverpool FC, hvor jeg har svært ved at se han vil være specielt velkommen. Så skal det da lige være at Dirk Kuyt har talt ham 'op' i omklædningsrummet overfor de nuværende spillere. Men en fantastisk spiller det kan man ikke komme udenom han er. Han er en spiller der får en opad stolen og får en af klappe af bar glæde over fodbolden.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 02. mar, 2012 20:00

Jeg har også joinet the dark side, og ville tale for at hente Robben hvis det ikke var for hans skadeshistorik. Den mener jeg simpelthen ikke vi har råd til at beskæftige os med.

Så heldigvis bliver kamelslugningen ikke aktuel.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 02. mar, 2012 20:15

Medmindre Comolli laver spin her, så skal vi ikke sætte næsen op efter den helt store transferaktivitet til sommer... :?

http://www.givemefootball.com/premier-l ... nsfer-talk
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 02. mar, 2012 20:24

ScouserTommy skrev:Medmindre Comolli laver spin her, så skal vi ikke sætte næsen op efter den helt store transferaktivitet til sommer... :?

http://www.givemefootball.com/premier-l ... nsfer-talk
Ren spin og opvarmning til endnu en stor shoppetur.
"We're not racist, we only hate the mancs"

yrsayrsa
Indlæg: 28
Tilmeldt: fredag, 26. aug, 2011 11:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af yrsayrsa » fredag, 02. mar, 2012 21:32

John Guidetti, som supplement til angrebet. City bruger ham ikke, og Feyenhoord har ikke råd til ham.

http://www.youtube.com/watch?v=KfM8fjtx ... re=related

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » fredag, 02. mar, 2012 22:02

Emmy skrev:
ScouserTommy skrev:Medmindre Comolli laver spin her, så skal vi ikke sætte næsen op efter den helt store transferaktivitet til sommer... :?

http://www.givemefootball.com/premier-l ... nsfer-talk
Ren spin og opvarmning til endnu en stor shoppetur.
Nu siger han jo (gudskelov) ikke noget om, at vi ikke vil handle overhovedet;
"(...)We will probably make some adjustments in the summer(...)"

"(...)there will be a few adjustments but nothing massive.(...)"
Han lægger omvendt heller ikke op til nogen massiv revidering af holdet - men har vi nu også brug for det? De eneste områder, hvor det ser en kende kritisk ud, er på venstre back (Enrique ligner en, der har brug for lidt konkurrence samt muligheden for en pause fra tid til anden), den defensive midtbane (Spearing er tydeligvis ikke tilstrækkelig som back up til Lucas) og så på de offensive pladser (hvor enten en uforudsigelig kreateur-type eller en klassisk goalgetter ville pynte gevaldigt).

Venstre back: Om Jack Robinson kan være klar til at hoppe ind som backup for Enrique allerede til næste år, ved jeg ikke, men under alle omstændigheder er det ikke nogen monstersigning, der skal til på den plads. En Chivu/Abidal type ville vel være noget nær optimalt her; rutine og vindererfaring ville ikke just skade vores uerfarne kuld.

Den defensive midtbane: En plads, der godt kunne investeres heftigt i - især hvis vi kan få fingrene i en spiller, der udover at spille i stedet for Lucas også kan spille sammen med ham (læs: én med en kende mere bold i fødderne end Mascherano).

Jeg er stadig ikke overbevist om, at Adam nogensinde bliver dygtig nok til start 11'eren, Spearing bliver det i utvivlsomt aldrig, og Gerrard ser jeg stadig helst placeret i hullet bagved angriberen. Adam og Gerrard kan naturligvis godt vikariere for Henderson på én af de to holdende midtbanepladser (i en 4-2-3-1), men skal i så fald have en opryddertype ved sin side - og til den rolle, er det kun Lucas, der besidder et tilstrækkeligt niveau. Jeg holder meget af Spearing, men han skal helst spille så lidt som overhovedet muligt (eller, hvis han stadig har større ambitioner, sælges).

Til Alonso-positionen har vi altså Henderson, Adam og Gerrard, mens vi til Mascherano-pladsen kun har Lucas. Det er ikke godt nok. En spiller, der når det er nødvendigt kan erstatte Lucas er minimumskravet, mens en spiller, der også har kvalitet til at tage Alonso-pladsen med Lucas ved sin side, ville være sindssygt rart at have. Javi Martinez og Yann M'Vila er de to bedste bud, jeg lige umiddelbart kan komme på.

Offensiven: Her afhænger behovet selvfølgelig meget af, hvor meget man tror på Carroll, og i hvor høj grad en eventuel tillid viser sig at være velbegrundet. Suárez er pt. mit førstevalg til angrebspladsen, men hvis han ikke har i sinde at komme igang med målscoringen, så bør man nok overveje at tildele ham en ny rolle, hvor han som i stedet "bare" skal agere uforudsigelig chanceskaber med udgangspunkt i højre eller venstre side. I så fald skal en ny goalgetter hentes ind; jeg ser i hvert fald stadig ikke Carroll som mere end en backup/rotationsspiller.

Alternativet her er naturligvis at lade Suárez/Carroll/Bellamy/Kuyt være tilstrækkeligt til frontløberpladsen og satse på, at én af dem finde målene frem fra støvlernes dyb. I så fald ville det være rigtigt rart at få noget nyt blod med kreativitet og vovemod ind til de tre pladser bagved angriberen. Under alle omstændigheder er offensiven (om det bliver angrebspladsen eller en af de tre pladser bagved) et sted, hvor der også sagtens kunne tænkes stort og dyrt uden at det på nogen måde ville være overkill.

---------------------------------------

Nå, nu blev det lidt langt. Pointen er, at vi næppe har brug for mere end maksimalt to store signings og så måske en mindre lappeløsning til venstre back'en. En midterforsvarer mere ville da heller ikke skade, men jeg finder det bestemt ikke ligeså nødvendigt, som andre herinde gør det. Agger, Skrtel, Carragher, Coates samt Wilson og Wisdom i kulissen er tilstrækkeligt til mig for nu - medmindre ingen af de unge vel at mærke er klar til at træde op i hierarkiet til næste sæson, men det kan jeg simpelthen ikke tro på. Damn, jeg bliver skuffet, hvis hverken Coates, Wilson eller Wisdom bliver til noget for os. De to førstnævnte har vi altså smidt op imod £13m efter! Nej, Coates skal nok vise sit værd, og jeg tror og håber på, at det bliver næste år.

Anyway, 2-3 signings på en sommer; det kan vel godt gå ind under kategorien "a few adjustments, but nothing massive"? Og det ville sådan set også være tilstrækkeligt til at gøre mig glad og håbefuld nok til nok en gang med usikker røst at postulere, at "I år, drenge. I år er vores år".

jacobq
Indlæg: 704
Tilmeldt: mandag, 23. aug, 2010 15:42
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacobq » lørdag, 03. mar, 2012 15:54

Hvem skal ind?
En angriber der kan score 10 mål på en sæson, og en spiller der kan score på 5 ud af 10 straffespark.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 03. mar, 2012 19:39

Utroligt trist nederlag i dag. Og vi må nok erkende at det var 4. pladsen der røg, selvom det teoretisk stadig kan nås. Spørgsmålet er hvilken indflydelse manglende Champions League får på vores transferplaner til sommer? Comolli sagde som bekendt efter vores liga triumf, at mange klassespillere gerne vil til Liverpool FC, spørgsmålet er så om de stadig vil det uden CL.

Jeg er enig med Aarde i at der skal 3 spillere ind - og det skal være klassespillere.

Angriber:
Cavani, Soldado, Higuain

Ving:
Jovetic, Lavezzi, Lucas Moura

Kreativ offensiv spiller:
Hamsik, Hazard

Midtbane:
Martinez, Banega, (McCarthy)

Dertil skal lægges vores ungdomsarbejde - som jeg stadig har lidt tro på. Sakset fra i Liverpool Youth tråden (s. 33).
AndreasN skrev: En fyr på RAWK har også udarbejdet denne liste omkring de unges chance for at bryde igennem på førsteholdet:

Top 5’s

Ready or nearly ready

Sterling (small but quick and skilful winger, looks head and shoulders above anyone his own age group but can he mix it with the big boys?)
Robinson (only injuries have held him back from challenging for the left back spot)
Flanagan (class Right Back at reserve level may have to go on loan)
Coady (very consistent CM and a good leader but some question marks about his best position)
Wisdom (strong and powerful CB probably needs to shine on loan to get noticed)

Not ready yet but could be in 12 months time.

McLaughlin (the modern fullback RB, quick, skilful and defensively sound, can run all day)
Smith (fast LB, skilful, great crosser, some defensive questions and his injury record is not great)
Texeira (a lot will depend on how CM adapts to the English game)
Suso (needs to push on but has huge ability CM/the hole)
Pelosi (LM or CM unfortunately picked up a bad injury).
Det kunne være dejligt, hvis der ligger en verdensstjerne i en af de unge drenge. Jeg håber at Sterling snart får debut - gerne i denne sæson, og at kan få kampe i næste.

Men der skal investeres i start-11 materiale. Hellere 2 klassespillere, end 4 hylde 2 spillere. Kvalitet fremfor kvantitet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » lørdag, 03. mar, 2012 21:26

Hr. Drejer skrev:Utroligt trist nederlag i dag. Og vi må nok erkende at det var 4. pladsen der røg, selvom det teoretisk stadig kan nås. Spørgsmålet er hvilken indflydelse manglende Champions League får på vores transferplaner til sommer? Comolli sagde som bekendt efter vores liga triumf, at mange klassespillere gerne vil til Liverpool FC, spørgsmålet er så om de stadig vil det uden CL.

Jeg er enig med Aarde i at der skal 3 spillere ind - og det skal være klassespillere.

Angriber:
Cavani, Soldado, Higuain

Ving:
Jovetic, Lavezzi, Lucas Moura

Kreativ offensiv spiller:
Hamsik, Hazard

Midtbane:
Martinez, Banega, (McCarthy)
Men spørgsmålet er hvad der skulle motivere disse spillere til at vælge Liverpool? Alle disse spillere har mulighed for at komme til en CL-deltagende klub. De ville dog være store forstærkninger (McCarthy er jeg dog ikke sikker på ville kunne forstærke os væsentligt på nuværende tidspunkt).

Hvis Eriksen vil skifte allerede til sommer bør vi være på dupperne. Eriksen har før vist, at han ikke vægter pengene og prestigen størst, men personlig udvikling og mulighed for spilletid. Eriksen ville på nuværende tidspunkt allerede kunne spille en rolle i vores startellever. Derudover har han både mentaliteten, ydmygheden og talentet til at nå rigtig langt på sigt!

Charlie Adam's Guinness mate

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » søndag, 04. mar, 2012 04:42

Mambo skrev:
Hr. Drejer skrev:Utroligt trist nederlag i dag. Og vi må nok erkende at det var 4. pladsen der røg, selvom det teoretisk stadig kan nås. Spørgsmålet er hvilken indflydelse manglende Champions League får på vores transferplaner til sommer? Comolli sagde som bekendt efter vores liga triumf, at mange klassespillere gerne vil til Liverpool FC, spørgsmålet er så om de stadig vil det uden CL.

Jeg er enig med Aarde i at der skal 3 spillere ind - og det skal være klassespillere.

Angriber:
Cavani, Soldado, Higuain

Ving:
Jovetic, Lavezzi, Lucas Moura

Kreativ offensiv spiller:
Hamsik, Hazard

Midtbane:
Martinez, Banega, (McCarthy)
Men spørgsmålet er hvad der skulle motivere disse spillere til at vælge Liverpool? Alle disse spillere har mulighed for at komme til en CL-deltagende klub. De ville dog være store forstærkninger (McCarthy er jeg dog ikke sikker på ville kunne forstærke os væsentligt på nuværende tidspunkt).

Hvis Eriksen vil skifte allerede til sommer bør vi være på dupperne. Eriksen har før vist, at han ikke vægter pengene og prestigen størst, men personlig udvikling og mulighed for spilletid. Eriksen ville på nuværende tidspunkt allerede kunne spille en rolle i vores startellever. Derudover har han både mentaliteten, ydmygheden og talentet til at nå rigtig langt på sigt!
Enig, Eriksen vil være en god spiller at hente og formentlig mere realistisk end mange af de andre nævnte. Vil være fantastisk at hente en af de tre angribere, men tvivler på de er indefor rækkevidde. Derimod burde et godt timet bud på Jovetic gøre det muligt at hente ham. Lidt det samme med Lucas Moura selvom han nok er lidt sværere at få fat i.Hazard, det skulle så være hvis han vil være mere sikker på spilletid ellers bliver han nok for svær, Hamsik (selvom han vist er gået lidt ned pt.) og Lavezzi ser imponerende ud, men begge bliver vel voldsomt dyre og spørgsmålet er om ikke Jovetic er manden (eller rettere knægten) for os samlet set af de nævnte fra Italien?

Javi Martinez, jo tak, men igen, det lugter lidt af Real, Barca eller noget i den stil og mange penge. Bilbao er jo i det hele taget et meget spændende hold med en i øvrigt også ret interessant træner. Iltre Iker Muniain er også ret lovende, men der skal igen formentlig rigtig meget til at lokke også ham væk fra Bilbao.

I øvrigt, Banega er han virkelig så god? Synes ikke han imponerer synderligt de - indrømmet få - gange jeg har set ham og slet ikke til den pris han sommetider nævnes at skulle koste.

En fra en anden hylde der tilgengæld imponerer tit de gange jeg har set ham er Gylfi Sigurdsson som er udlånt til Swansea. De spiller tit en god gang fodbold, et interessant hold at se med Brendan Rodgers ved roret. Har set ham et par gange for Reading, en håndfuld gange for Hoffenheim og nu Swansea og han er god for mål og assist men er ikke for fin til at arbejde hårdt, han er 22 år og har nu i to omgange vist at England passer ham godt.

Mener da også vi skal gå efter nogle fra den øverste hylde men lykkedes det ikke skal vi ikke blive så stædige at der ikke hentes nogle ind af frygt for det er kvantitet. Der er mange interessante spillere som ikke er på Hazard, Cavani-hylden som alligevel kan forstærke os, dog formentlig mere gradueret, langsommere, men hvem ved måske langsigtet.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 04. mar, 2012 11:13

Kilder i Spania hevder at både Liverpool og scum viser interesse for Real Madrid-forsvarer Raul Albiol. 26-åringen med 31 landskamper for Spania er frustrert over lite spilletid hos Real denne sesongen.
Elcentrocampista.com

Liverpool følger Barcelonas Pedro Rodriguez. Den 24 år gamle spissen får trolig forlate Nou Camp til sommeren.
Mundo Deportivo

CL er væk nu i næste sæson. Hvor mange år er det uden CL så. Alt for mange. Raffa fik os da i CL.

FSG snakker om store mål. Nu vil vi se handling. Kenny og FSG er ved at bygge et stabilt fundament op, men med dette hold ryger vi også uden for top 4 i næste sæson. Derfor forstår jeg intet af sammenhængen i udmeldingerne fra ejerne og sportsdirektøren. Hvis sportsdirektøren ikke mener der er brug for klare forstærkninger til sommer, er der noget helt galt med ham. Og ejerne snakker de helt store mål. Det hænger ikke sammen. Forsvarer sportsdirektøren hans indkøb sidste sommer ?.
Vores midtbane er langt fra stræk nok. Der skal hentes en kanon defensiv og offensiv midtbanespiller, en højre kant, en angriber og en midterforsvarer. Carra ikke god nok længere. Og Seb gør de intet for at køre ind på holdet, så lej ham da ud.
Og stop med kun at købe overbetalte britiske spillere. Køb internationalt. Min tålmodighed er sat på en prøve.
Uden CL at trække med, skal der penge på bordet.
Der skal endvidere løbende hentes talenter ind, der rent faktisk kan spille sig på 1. holdet på et tidspunkt. Og så lej dem ud til en anden pl-klub et par år til de er klar, hiv dem hjem og brug dem.

Og inden ret længe tror jeg Rafa og Torres genforenes i Chelsea.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar