Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » onsdag, 22. feb, 2012 12:32

Mercu skrev:Er det kun mig som gerne ville have Hamsik?

Han er lidt mindre hypet end Cavani og Lavezzi, men en super dygtig spiller og (måske) mere realistisk end de to andre?
Jeg tror nu at du vil opdage at Hamsik er præcis ligeså hypet som Lavezzi. Cavani er lidt for sig selv, i og med han i rigtig manges øjne er en af de bedste angribere i verden og samtidig er tilgængelig for topklubberne. Hamsik har de sidste mange vinduer været linket til Inter og specielt AC Milan, hvor også Real Madrid og Barca har haft seriøse følere ude. Det er lidt svært at finde ud af hvor mange engelske klubber der reelt har haft snøren ude, men der er helt sikkert nogle.

Jeg gik fra opgøret med en ny hel ny beundring af Lavezzi. Nøøøøj hvor er han fremragende i den måde han er i stand til at tage over kampen på. Formår i en og samme kamp at være en dybttruende kantspiller og samtidig en kreatør centralt. Jeg kunne godt vende mig til tanken om ham og Suarez på hver sin "kant".
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 22. feb, 2012 17:40

Netop Napolis CL-succes er noget, der i den grad presser prisen i vejret. Man kan selvfølgelig argumentere for, at CL-kampene er en ekslusiv scene, hvor gode præstationer er med til minimere en eventuel risiko, men den argumentation synes jeg nærmere holder ved en spiller som Shaqiri end ved en spiller som Lavezzi.

Jeg er dog ganske overbevist om, at Hamsik, Cavani og Lavezzi er nogenlunde sikre forstærkninger af det nuværende hold, men de er nogenlunde sikre forstærkninger af stort set alle hold. Jeg har det på samme måde med en spiller som Jovetic, men han er ikke blevet hypet i CL i lang tid, og det kan gøre ham mere realistisk. Det samme med Isla, der dog ikke helt kan sammenlignes med hverken Cavani, Lavezzi og Hamsik.

Problemet med et køb af Jovetic er, at Fiorentina formentlig forsøger at bygge et hold op om ham, og at han lige har forlænget sin kontrakt i efteråret. Han er måske ligeså dyr som de tre Napoli-stjerne. Her lader Isla til at være lettere at få fat i, da han allerede har bebudet, at han forlader Udinese til sommer, hvilket må betyde, at Udinese ikke forlanger en vanvittig pris.

Hvis man ser på holdets mangler pt., så er Lavezzi den Napoli-spiller, jeg helst så købt. Jovetic synes jeg i stil passer bedre i det nuværende setup. Modsat Cavani tror jeg, at han fint kan spille ved siden af Carroll, og han vil også kunne spille ved siden af Suarez i angrebet. Og jeg tror lidt, at Hamsik vil løbe ind i det samme problem som Aquilani: at stå bag Gerrard og Suarez i kampen om regista/trequartista-pladserne. Her er Isla mere bevendt, da han er utrolig alsidig.

Men der er formentlig ikke penge til både Lavezzi, Jovetic og Isla.

Mit forslag vil derfor være: Hoilett, Jovetic og Isla, og jeg har allerede mailet det til LFC.

"Oi scallies,

Here you go:

IN:
Hoilett - free
Isla - £15 mio.
Jovetic - £25 mio.

£40 mio.

OUT:
Cole - £5 mio.
Aquilani - £5 mio.
Aurelio - free
Maxi - free

£10 mio.

Transfer budget £30 mio. (incl. Meireles-money £12 mio.)

YNWA"
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 22. feb, 2012 18:03

Hehe, fedt. Det bliver spændende at se om de lytter ;)

Bortset fra det er jeg slet ikke så sikker på Hoilett. Ja, han har gjort det godt, men han kunne ligeså vel være en N'Zogbia eller Sessegnon, som nogle mener ikke passer til topklubmentaliteten. Eller Downing for den sags skyld, i det tilfælde blot af andre mentale grunde.

KingKenny94
Indlæg: 247
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 09:07
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » onsdag, 22. feb, 2012 18:08

Synes en Sessegnon kunne være rigtig spændene, har han været hel vild god i år, og tror egentlig ikke han er speciel dyr!

KingKenny94
Indlæg: 247
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 09:07
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » onsdag, 22. feb, 2012 18:17

Tom_Jorsal skrev:@Mercu: Jo, Hamsik ville være ideel for os. Kan det samme som Adam er bare langt hurtigere med fødderne. Generelt er han utroligt dygtig på alle områder og samtidig målfarlig. Var lidt skuffet over hans præstation med Chelsea igår, men det var egentlig også en lidt mærkelig kamp. To sindssygt usikre forsvar mod hinanden (david luiz er en joke). En anden ting: Ivanovic fra Chelsea kunne altså være fed at hente ind, når Carra siger stop, hvis vores egne unge ikke kan tage skridtet.
Hvorfor skulle vi dog hente Ivanovic?

Mercu

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mercu » onsdag, 22. feb, 2012 22:59

Fribytter skrev:Netop Napolis CL-succes er noget, der i den grad presser prisen i vejret. Man kan selvfølgelig argumentere for, at CL-kampene er en ekslusiv scene, hvor gode præstationer er med til minimere en eventuel risiko, men den argumentation synes jeg nærmere holder ved en spiller som Shaqiri end ved en spiller som Lavezzi.

Jeg er dog ganske overbevist om, at Hamsik, Cavani og Lavezzi er nogenlunde sikre forstærkninger af det nuværende hold, men de er nogenlunde sikre forstærkninger af stort set alle hold. Jeg har det på samme måde med en spiller som Jovetic, men han er ikke blevet hypet i CL i lang tid, og det kan gøre ham mere realistisk. Det samme med Isla, der dog ikke helt kan sammenlignes med hverken Cavani, Lavezzi og Hamsik.

Problemet med et køb af Jovetic er, at Fiorentina formentlig forsøger at bygge et hold op om ham, og at han lige har forlænget sin kontrakt i efteråret. Han er måske ligeså dyr som de tre Napoli-stjerne. Her lader Isla til at være lettere at få fat i, da han allerede har bebudet, at han forlader Udinese til sommer, hvilket må betyde, at Udinese ikke forlanger en vanvittig pris.

Hvis man ser på holdets mangler pt., så er Lavezzi den Napoli-spiller, jeg helst så købt. Jovetic synes jeg i stil passer bedre i det nuværende setup. Modsat Cavani tror jeg, at han fint kan spille ved siden af Carroll, og han vil også kunne spille ved siden af Suarez i angrebet. Og jeg tror lidt, at Hamsik vil løbe ind i det samme problem som Aquilani: at stå bag Gerrard og Suarez i kampen om regista/trequartista-pladserne. Her er Isla mere bevendt, da han er utrolig alsidig.

Men der er formentlig ikke penge til både Lavezzi, Jovetic og Isla.

Mit forslag vil derfor være: Hoilett, Jovetic og Isla, og jeg har allerede mailet det til LFC.

"Oi scallies,

Here you go:

IN:
Hoilett - free
Isla - £15 mio.
Jovetic - £25 mio.

£40 mio.

OUT:
Cole - £5 mio.
Aquilani - £5 mio.
Aurelio - free
Maxi - free

£10 mio.

Transfer budget £30 mio. (incl. Meireles-money £12 mio.)

YNWA"
Du har da ret, i at han vil være bag Gerrard. Men Gerrard er altså ikke 25 år længere, og i de senere år er han blevet mere skrøbelig. Hamsik ville være en ideel at have i truppen. Jeg er sikker på han ville få en masse kampe.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 22. feb, 2012 23:41

@ AJ

Jeg er heller ikke sikker på Hoilett, men med Jovetic i truppen så er det ikke alfa omega med en super kant imø. Jeg tror sagtens, at Hoilett kunne være en fin joker på bænken i første sæson, og så når Bellamys kontrakt udløber (som formentlig ikke bliver forlænget), så kan man vurdere, om Hoilett har udviklet sig nok.

@ mercu

Nu er Hamsik jo en del af et tremandsangreb som playmakeren, og hvis man skal overføre den rolle til LFC, så er det Suarez'. Hvis Hamsik skal placeres længere tilbage på banen, så er Gerrard konkurrenten, og det er for det første ikke den rolle, Hamsik spiller for Napoli, og for det andet tror jeg, at Gerrard på et skåneprogram vil kunne undgå de fleste alvorlige skader, og der er da en del eksempler på, at spillere som Gerrard bliver ved med at være toneangivende i en del sæsoner efter, at de er fyldt 30 år. Gerrard blev jo kørt rigtig hårdt i de to sidste sæsoner, fordi holdet var i krise, og det behøver jo ikke at gentage sig.

Og hvis man ser på truppen, så har Henderson jo nok en fremtid centralt i banen, og Shelvey er et andet talent, der dog ikke helt har forløst sit potentiale endnu.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 23. feb, 2012 10:32

Liverpool transfer news
Liverpool join race to sign Barcelona wonderkid Cristian Tello on a free this summer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

KingKenny94
Indlæg: 247
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 09:07
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » torsdag, 23. feb, 2012 10:48

zalcos skrev:
Kelly skrev:Liverpool transfer news
Liverpool join race to sign Barcelona wonderkid Cristian Tello on a free this summer.
Kilde? Jeg kender ikke manden selv, men han er 26, spiller for Barcelona, og så har jeg ikke hørt om ham. Tvivler på der er så meget wonder kid overham hvis han bliver givet gratis væk i en alder af 26. Men jeg kender ham som sagt ikke.
Han er 20?

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » torsdag, 23. feb, 2012 10:49

Kelly skrev:Liverpool transfer news
Liverpool join race to sign Barcelona wonderkid Cristian Tello on a free this summer.
Kilde?
Hvordan kan det være de lader ham gå kvit og frit, hvis han er et wonder kid?
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » torsdag, 23. feb, 2012 10:50

KingKenny94 skrev:
zalcos skrev:
Kelly skrev:Liverpool transfer news
Liverpool join race to sign Barcelona wonderkid Cristian Tello on a free this summer.
Kilde? Jeg kender ikke manden selv, men han er 26, spiller for Barcelona, og så har jeg ikke hørt om ham. Tvivler på der er så meget wonder kid overham hvis han bliver givet gratis væk i en alder af 26. Men jeg kender ham som sagt ikke.
Han er 20?
I know, har også fjernet mit indlæg. Jeg var lige hurtig nok på tasterne der :oops:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 23. feb, 2012 16:53

zalcos skrev:
KingKenny94 skrev:
zalcos skrev:
Kelly skrev:Liverpool transfer news
Liverpool join race to sign Barcelona wonderkid Cristian Tello on a free this summer.
Kilde? Jeg kender ikke manden selv, men han er 26, spiller for Barcelona, og så har jeg ikke hørt om ham. Tvivler på der er så meget wonder kid overham hvis han bliver givet gratis væk i en alder af 26. Men jeg kender ham som sagt ikke.
Han er 20?
I know, har også fjernet mit indlæg. Jeg var lige hurtig nok på tasterne der :oops:
Liverpool linkes til Barcelona-talentet Cristian Tello, som de kan sikre seg på gratisovergang til sommeren. Den 20 år gamle spanske ungdomslandslagsspilleren vil stå uten kontrakt til sommeren, og jaktes også av klubber som Valencia, Malaga og Benfica.
Daily Mail
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

yrsayrsa
Indlæg: 28
Tilmeldt: fredag, 26. aug, 2011 11:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af yrsayrsa » fredag, 24. feb, 2012 09:11

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 714274.ece

er det ikke nu man skal hente ham - glimrende gardering til angrebet for en billig penge!

SamiHyppiä
Indlæg: 341
Tilmeldt: onsdag, 11. jan, 2012 09:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SamiHyppiä » fredag, 24. feb, 2012 09:48

yrsayrsa skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 714274.ece

er det ikke nu man skal hente ham - glimrende gardering til angrebet for en billig penge!
Håber det er en joke at begynde fredagen med :dance:

Synes ikke Bendtner har hverken mentaliteten eller kvaliteten til en topklub som Liverpool.
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 24. feb, 2012 10:17

Med risiko for at blive bandlyst herfra, skal jeg prøve at formulere mig pænt om Bendtner.

Han er fuldstændig uduelig, stor og doven intet i nærheden af hvad jeg forbinder med en Liverpool spiller.
Den måde han optræder i medierne er så Amatør agtig, han er den største joke i dansk fodbold, og man venter bare på han smutter i fængsel, fordi med hans tankegange ender det da ikke godt.
Billede

Besvar