Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Xick

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » søndag, 29. jan, 2012 22:14

Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal tro om Hazard, ikke som spiller, men som muligt transfer for Liverpool. Han er uden tvivl et af de største talenter inden for fodbold nu til dags. Og jeg så ham hellere end gerne i Liverpool. Det er nok den signing der ville gøre mig aller mest glad. Han kan bringe kreativitet ind på midtbanen som jeg synes der har manglet.

Men jeg tror det bliver en kamp med City, United og Chelsea og forhåbentligt os.

Derfor tror jeg hvis vi tager den 4. plads vi har relativt gode chancer for at få fingrene i ham. For han er en spiller der skal spille champions league ingen tvivl om det.

Hvis vi nupper 4. pladsen bliver det nok på bekostning af Arsenal og Chelsea. Så er der kun United og City tilbage at slås med hvis man kan sige det sådan. Og hvad skulle han i de 2 klubber. United og City har begge kant spillere han skal kæmpe om pladsen med og kan ikke altid være garanteret en startplads, hvor han ville være fast mand i Liverpool. Og spilles han som 10'er skal han slås med Silva i City og han er måske en af de bedst spillende spillere i premier league i år. Og i united ligner det at det er den rolle Shrek har fået mere eller mindre. Så jeg tror med 4. pladsen i år og seneste udmeldinger omkring vi har finanserne, og tidligere interesse som forhåbentligt ikke er forsvundet, og med Cole i bytte, som Lille har fået en del ud af. Så anser jeg faktisk Hazard som realistisk.

Han er den spiller jeg aller helst så i vores fine røde trøje koste hvad det koste vil. Har fulgt ham i et par år nu og han er på vej til at blive en af verdens største spillere. Så hvis man kunne lande ham ville vi have en kvalitets spiller i mange mange år.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » søndag, 29. jan, 2012 22:18

Arsenals lønpolitik gør vist alene, at de ikke henter Hazard. De er ikke kendte for at give store summer i løn til deres spillere. Bliver spillerne for grådigere ryger de også videre til en klub, der vil efterkomme deres krav.

Jeg er mere nervøs for Man City, som kan udkonkurrere alle på det økonomiske plan. Det kan Chelsea egentlig også, men jeg tror ikke, de henter ham.

Xick

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » søndag, 29. jan, 2012 22:22

hvis man tager ud fra artiklen så bliver det ikke City.

"This is an important personal choice and a football that suits me," Hazard continued. "I would rather go abroad, not even if the club PSG Capital is a great club. I want to play in a big club where I am sure to play."

Brandt
Indlæg: 912
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Brandt » søndag, 29. jan, 2012 22:28

J1 skrev:Apropos den skønne diskussion vedrørende det berygtede RAF-avatar kan sortseere og sarte sjæle vælge at se det som det britiske luftvåben, Royal Air Force, og ikke den tyske terrorgruppe. De bekæmpede nazisterne så det må vel give et lille plus
At venstreekstremister bekæmper højreekstremister, er vel ikke bedre end højreekstremister der bekæmper venstreekstremister?
At RAF vel udsprang fra en noget mere sympatisk politisk bevægelse end nazismen gjorde, skal ikke retfærdiggøre terror.

RAF kan ikke ses som det britiske luftvåben, logoet skaber en lidt anden kontekst.
Det er vel nærmest sammenligneligt med at få et hagekors som avatar og påstå det er fordi man synes solen er top notch.

Lidt skarpt trukket op, men håber i kan følge mig...

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » søndag, 29. jan, 2012 22:29

Hvis vi får Eden Hazard, så bliver jeg over-lykkelig. Jeg har længe troet på at det lige præcis er ham vi står og mangler. Den kreative kant/off-midt, som vi vel ikke rigtigt har nogle andre af i vores trup. Hazard's teknik er helt sublim, og jeg tror han ville være den mand vi mangler i så mange kedelige kampe, hvor vi bare skal have en enkelt pind og så hjem fra en uinspirerende og tung away match.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » søndag, 29. jan, 2012 22:36

Stilmæssigt tror jeg at Arsenal er meget tillokkende for ham, da det nok passer ham bedst, samt han ville være garanteret en start plads, og så vidt jeg husker har han vist tidligere ytret et ønske om at spille under Wenger. Jeg tror ikke Hazard kommer til at få 1 mio i løn om ugen(så er det city!), nok nærmere 700.000-800.000, og jeg tror sagtens på at Arsenal vil spænde muskler omkring ham - kan være stærkt medvirkende til at RVP forlænger kontrakt måske?

AVB skal til at gennemgå et generationsskifte og en spiller som Hazard tror jeg vil passe ham rigtig godt med den form for offensiv bold Chelsea er begyndt/ønsker at spille.

United har en del kantspillere, hvorfor jeg ikke tror at de vil være med i kapløbet.

City går efter alle store navne, så selvfølgelig er de også en trussel, men Hazard ville ikke spille ofte tror jeg - knægten virker meget fornuftig i hans valg af udvikling.

Jeg er stensikker på, at han enten havner hos Arsenal, Chelsea eller os.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » søndag, 29. jan, 2012 22:39

bongfong skrev:Stilmæssigt tror jeg at Arsenal er meget tillokkende for ham, da det nok passer ham bedst, samt han ville være garanteret en start plads, og så vidt jeg husker har han vist tidligere ytret et ønske om at spille under Wenger. Jeg tror ikke Hazard kommer til at få 1 mio i løn om ugen(så er det city!), nok nærmere 700.000-800.000, og jeg tror sagtens på at Arsenal vil spænde muskler omkring ham - kan være stærkt medvirkende til at RVP forlænger kontrakt måske?

AVB skal til at gennemgå et generationsskifte og en spiller som Hazard tror jeg vil passe ham rigtig godt med den form for offensiv bold Chelsea er begyndt/ønsker at spille.

United har en del kantspillere, hvorfor jeg ikke tror at de vil være med i kapløbet.

City går efter alle store navne, så selvfølgelig er de også en trussel, men Hazard ville ikke spille ofte tror jeg - knægten virker meget fornuftig i hans valg af udvikling.

Jeg er stensikker på, at han enten havner hos Arsenal, Chelsea eller os.
Men uniteds offensiv kunne godt trænge til en saltvandsindsprøjtning så jeg vil absolut ikke udelukke dem, fordi så gode er de vel reelt heller ikke?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 29. jan, 2012 22:44

Jeg har tit tænkt på om det ikke ville være tiltrækkende for en spiller som Hazard, at komme til en klub som Liverpool.
En klub med en masse sjæl og stærke traditioner. Det kunne da være fantastisk for en så ung spiller at komme til sådan en klub og så 'redde' dem og give mesterskaber. Han vil jo med det samme blive en kæmpe helt.
Det vil jeg da personligt føle mere attraktivt, end at komme til en klub som City, hvor man blot bliver én blandt mange.
Jeg håber i hvert fald på han tænker på samme måde ;-)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 29. jan, 2012 22:44

Jeg tror der kommer til at ske vilde ting tirsdag d 31/1! Der er noget der siger mig at der kommer en kæmpe overraskelse sidst på aftenen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » søndag, 29. jan, 2012 22:54

J1 skrev:Apropos den skønne diskussion vedrørende det berygtede RAF-avatar kan sortseere og sarte sjæle vælge at se det som det britiske luftvåben, Royal Air Force, og ikke den tyske terrorgruppe. De bekæmpede nazisterne så det må vel give et lille plus
Er det en erkendelse af at du ikke kender Royal Air Force berømte farver og logo?
Kingpinsen anvender det officielle logo for Rote Arme Fraktion, der er væsentlig forskel. Kingpinsen henviser direkte til Rote Arme Fraktion, så jeg har meget svært ved at se andre associationer. Og jeg har meget svært ved at se associationerne Rote Arme Fraktion / Liverpool Football Club imellem, der er vel kun "farven"?

Når man anvender Rote Arme Fraktions logo, og iøvrigt erkender at have kendskab til organisationens arbejde, så læser jeg det som en (skal vi kalde det) accept af organisationens virkemidler. Og hvorfor anvende en avatar, man intet forhold har til?

Nu er jeg af en generation, der faktisk kan erindre hvorledes Vesttyskland gennemlevede en reel frygt for terrorisme, måske tør jeg sige en mere reel terrortrussel end den islam-inspirerede terrortrussel.

Jeg ved ikke om jeg er stødt af avataren, jeg billiger den dog ikke. Men ytringsfriheden skal bevares. Det er ikke forbudt at være medlem af DNSB, det er ikke forbudt at være salafist osv.

Hvis Mugge spørger mig om avataren skal ændres eller fjernes, så må jeg sige nej.
Jeg havde måske bare et lille håb om at kingpinsen ikke var klar over, hvad logoet symboliserede.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af asger90 » søndag, 29. jan, 2012 22:58

Emmy skrev:Jeg tror der kommer til at ske vilde ting tirsdag d 31/1! Der er noget der siger mig at der kommer en kæmpe overraskelse sidst på aftenen.
Sjovt at jeg har gået de sidste par dage med fuldstændig samme fornemmelse. Jeg kan dog overhovedet ikke sige hvor jeg har det fra, men min fornemmelse siger bare vi kommer til at lave en "Marque" signing (er det ikke det som det kaldes). Hvis vi henter en spiller er det vel ret ligetil at det bliver en offensiv spiller.

Tevez, Cavani eller måske Lavezzi. Har bare den der mavefornemmelse.... :D

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Irish_kop » søndag, 29. jan, 2012 23:10

asger90 skrev:
Emmy skrev:Jeg tror der kommer til at ske vilde ting tirsdag d 31/1! Der er noget der siger mig at der kommer en kæmpe overraskelse sidst på aftenen.
Sjovt at jeg har gået de sidste par dage med fuldstændig samme fornemmelse. Jeg kan dog overhovedet ikke sige hvor jeg har det fra, men min fornemmelse siger bare vi kommer til at lave en "Marque" signing (er det ikke det som det kaldes). Hvis vi henter en spiller er det vel ret ligetil at det bliver en offensiv spiller.

Tevez, Cavani eller måske Lavezzi. Har bare den der mavefornemmelse.... :D

Man are you in for a disappointment!... :|

Jeg tror sgu ikke der sker en skid, og hvis der gör så lever det på ingen måde op til vores forventninger og krav!
Priserne er helt vilde i dette vindue, og klubberne holder på deres spillere...
I sär dem der stadig spiller med i CL eller er med i en mesterskabs kamp..

Jeg håber at vi til sommer kan få et par nye spändene spillere, men jeg gör mig ingen forhåbninger lige pt... Sorry!

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » søndag, 29. jan, 2012 23:16

Er 2012 ikke det første FFP-år? Jeg tror mere, det er de købende klubber, der lurpasser.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 29. jan, 2012 23:17

J1 skrev:Apropos den skønne diskussion vedrørende det berygtede RAF-avatar kan sortseere og sarte sjæle vælge at se det som det britiske luftvåben, Royal Air Force, og ikke den tyske terrorgruppe. De bekæmpede nazisterne så det må vel give et lille plus
Er der egentlig rette henvendelse til Mugge om dette emne, jeg troede først den avatar stod for Royal Air Force, og at det var en englænder på et dansk forum. men at det står for en terror celle det står for, er vist ikke heldigt. Mildt sagt.

Jeg er ikke dommer overfor om den avatar er i orden, det må admin, styre. Håber der meldes ud, fra admin, så emnet kan droppes. Uanset om det er for eller imod den avatar.

On topic, hent Eden, og giv ham den monster hyre han vil have, den hyre ville nok tjenes hjem i CL kvalifikation, og trøje salg. Der skal ikke gå for meget Arsenal i den, altså ikke at vil give en "ordentlig" hyre. Vel er det grotesk med de lønninger, og synes 100.000 pund ugentligt, men det synes spillerne åbenbart ikke. Get in, and get him.
Verden er smask fuld af hyklere....

J1

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af J1 » søndag, 29. jan, 2012 23:23

Hvis der endelig skal til at dikteres hvilke avatarer og for den sags skyld også signatures folk har mener jeg også at citater som:

"Den der tror fisse er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende!

Zzzzzzzz "

skal lagt væk. Det er da for dumt at høre på.

Besvar