Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 07. jul, 2011 10:36

pommelfeen skrev:http://www.talksport.co.uk/radio/kickof ... ext-season

de taler om adam, downing og spændende nok en mulighed for at vi spiller 3-5-2 næste år??? hva siger folk til den? og velkommen tilbage til forummet :dance:


--------------------------------------Reina-------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
---------------Skrtel/ny------------carragher-------------Agger-----------------
--------------------------------------------------------------------------------
--Johnson-----------------------------------------------------------------ny---
--------------------------------------------------------------------------------
---------------Gerrard----------------Adam--------------Downing---------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------Carroll----------------Suarez--------------------------

hva siger i drenge, piger, mænd og kvinder?
Jeg må indrømme, at lige nøjagtig i den opstilling synes at Mata ville være et langt bedre valg end Downing. ny skal jo sørge for bredden, hvorfor en spiller med spidskompetence i at spille på små områder i mine øjne vil være bedre.

Måske jeg er farvet, da jeg KLART KLART foretrækker Mata fremfor Downing.
Kloppite

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 07. jul, 2011 10:52

AJ skrev:Jeg ved ikke om du laver sjov, men det er jo tydeligt, at han mener, at vi fik 3 point i hver af de to eller tre tilfælde vi benyttede formationen.
Jeg laver sjov :D
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » torsdag, 07. jul, 2011 11:08

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ool-better

I Balckpool spillede de 4-3-3. Gjorde de ikke også det i Aston Villa?

Nu mangler vi vel kun 1 central forsvar, 1 VB, 2 fløje, hvor den ene formentlig bliver Downing.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » torsdag, 07. jul, 2011 17:50

Det har ikke gjort det mindre uoverskueligt de sidste dage.

På RAWK i dag siges det, at vi prøver at lave en handel med Lille, hvor det er kontanter + N'gog for Hazard. Det kunne være vanvittigt, hvis det lykkedes.

Ellers nævnes Aly Cissokho som en mulighed til venstreback. Han skulle have haft en ret skidt sæson hos Lyon - sammen med alle andre spillere på holdet. Derfor menes det ikke, han er så dyr igen, selvom han nok stadig er lidt krydret i prisen. Forholdet til Lyon fansene skulle heller ikke være i top.

Nu får vi se.

Jeg glæder mig til at se vores færdige trup den 1/9.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 07. jul, 2011 18:00

Aarhus skrev:Det har ikke gjort det mindre uoverskueligt de sidste dage.

På RAWK i dag siges det, at vi prøver at lave en handel med Lille, hvor det er kontanter + N'gog for Hazard. Det kunne være vanvittigt, hvis det lykkedes.

Ellers nævnes Aly Cissokho som en mulighed til venstreback. Han skulle have haft en ret skidt sæson hos Lyon - sammen med alle andre spillere på holdet. Derfor menes det ikke, han er så dyr igen, selvom han nok stadig er lidt krydret i prisen. Forholdet til Lyon fansene skulle heller ikke være i top.

Nu får vi se.

Jeg glæder mig til at se vores færdige trup den 1/9.
De to, jo tak :!: :D

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 07. jul, 2011 18:05

Hvis RAWK har ret i Hazard forsøget, og det ligefrem lykkes som jeg et eller andet sted tror på, så slår jeg sgu' en flikflak.. Han ville gøre vinduet komplet for mig, så er jeg lidt ligeglad med VB'en hvor vi i øvrigt har fået Insua hjem. Samt CB'en hvor Ayala snart er ved at være klar og Kelly også må kunne levere acceptable præstationer.

..... jeg ved godt Hazard har talt om at han ikke har noget i mod England (og Tyskland), men at han tror Spanien passer bedre til hans temperament med de flotte stadions samt varmen og den tekniske fodbold. Gode argumenter, men jeg tror at han kan lokkes, hvis vi giver ham en ret lækker løn og giver Lille mange penge. Han kan godt lokkes selvom han har ævlet om El spain. Tror jeg. I øvrigt kunne vi sikkert love ham at sælge ham til real eller barca, hvis han slår igennem og bliver eftertragtet samt vi får en rigtig god pris for ham. Vi kunne måske lave noget ala torres/CR7 salget, hvor vi tjener kassen. Håber så meget han kan lokkes i lfc fælden. En god fælde
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » torsdag, 07. jul, 2011 20:52

Hvad er CR7?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Callesen » torsdag, 07. jul, 2011 20:54

Cristiano Ronaldo 7...
En eller anden 12 årig knægt fik den fikse idé. 2 dage efter blev han pisket til døde.

Brugeravatar
CaptainGerrard
Indlæg: 155
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:25
Alder: 42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af CaptainGerrard » torsdag, 07. jul, 2011 21:05

Callesen skrev:Cristiano Ronaldo 7...
En eller anden 12 årig knægt fik den fikse idé. 2 dage efter blev han fortjent pisket til døde.
.....


Jeg håber sgu på en spiller som Cissokho. Har ikke fulgt ham i Lyon, men han gjorde det sgu godt i Porto.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 07. jul, 2011 21:57

Aarhus skrev:Det har ikke gjort det mindre uoverskueligt de sidste dage.

På RAWK i dag siges det, at vi prøver at lave en handel med Lille, hvor det er kontanter + N'gog for Hazard. Det kunne være vanvittigt, hvis det lykkedes.

Ellers nævnes Aly Cissokho som en mulighed til venstreback. Han skulle have haft en ret skidt sæson hos Lyon - sammen med alle andre spillere på holdet. Derfor menes det ikke, han er så dyr igen, selvom han nok stadig er lidt krydret i prisen. Forholdet til Lyon fansene skulle heller ikke være i top.

Nu får vi se.

Jeg glæder mig til at se vores færdige trup den 1/9.
Hvor er det præcist henne du ser rygtet på RAWK? Kan ikke finde det..
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Anje27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Anje27 » torsdag, 07. jul, 2011 22:33

Måske er det bare mig som er totalt uvidende og spørger virkelig dumt, men hvad er RAWK? On topic: jeg tvivler på at vi kan lokke hazard til klubben, han skulle ifølge rygterne være interesseret i at blive i frankrig hvor PSG står klar med åbne arme hvis lille vil sælge. Cissokho derimod, ja ham ville jeg elske at se i klubben han virker også mere tilgængelig. Ellers må Enrique og izaguirre være favoritter til pladsen?

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 07. jul, 2011 22:39

Anje27 skrev:Måske er det bare mig som er totalt uvidende og spørger virkelig dumt, men hvad er RAWK? On topic: jeg tvivler på at vi kan lokke hazard til klubben, han skulle ifølge rygterne være interesseret i at blive i frankrig hvor PSG står klar med åbne arme hvis lille vil sælge. Cissokho derimod, ja ham ville jeg elske at se i klubben han virker også mere tilgængelig. Ellers må Enrique og izaguirre være favoritter til pladsen?
RAWK = RedAndWhiteKop ;)

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » torsdag, 07. jul, 2011 22:43

Anje27 skrev:Måske er det bare mig som er totalt uvidende og spørger virkelig dumt, men hvad er RAWK? On topic: jeg tvivler på at vi kan lokke hazard til klubben, han skulle ifølge rygterne være interesseret i at blive i frankrig hvor PSG står klar med åbne arme hvis lille vil sælge. Cissokho derimod, ja ham ville jeg elske at se i klubben han virker også mere tilgængelig. Ellers må Enrique og izaguirre være favoritter til pladsen?
Uafhængigt engelsk Liverpool forum, man kan vel kalde det den engelske pendant til vores lille danske her. Tror det er det største Liverpool-forum i England?

Link:
http://www.redandwhitekop.com/
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Anje27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Anje27 » torsdag, 07. jul, 2011 22:56

Lfc_20 og surf: mange tak for de hurtige svar ;)

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » torsdag, 07. jul, 2011 23:18

Jeg kan ikke se skridtet op for Harzard, hvis han tar til PSG, nærmere et skridt ned, fordi godt nok kan de give ham en god løn, men den burde vi kunne matse, ellers kan de give ham hvad - en historie om at de kommer i CL om 2-3 år ?

Vi bør kunne give ham en god løn - dertil kommer han til en stor klub, som er på vej fremad, med nye ejere og ny manager, store traditioner, samt masse PL spilletid og store muligheder for CL indenfor 1,5 år.

Jeg overdriver nok lidt, men tænk over hvor i ville tage hen i hans sted hvis valget stod mellem de 2 klubber, og i var neutral og ikke direkte fan af LFC?

Det samme gør sig faktisk lidt gældende med Aguero, hvis han skifter til Juventus. Her har vi også chancen, for igen har vi mere at byde på end Juventus.

Jeg tror helt sikker Aguero ryger til Juventus, men helt ærligt, så kan jeg ikke se den helt stor fremgang for ham - Atletico Madrid vs. Juventus, de må godt nok være gode til at fortælle historier om fremtiden i Juventus, siden han vil dertil.

Der er selvfølgelig lidt forskel på A. Madrid og Juve, men meget er det ikke!

Besvar