Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
EgK

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af EgK » torsdag, 30. jun, 2011 19:24

JimmyR skrev:
Aarhus skrev:
JimmyR skrev:Jeg ved ikke om dette er blevet postet med det lyder IMO utrolig spændende :)

http://www.kopsource.com/atletico-presi ... pool-hint/
Det skal man nok - desværre - ikke tage for mere end det er. Han kunne lige så godt have sagt Chelsea, Man C eller hvad de andre store hold, der ikke er i den spanske liga.
Ja det er ikke til at vide men det er nok bar mig der drømmer.
Den er vist endda tonet ned igen af selvsamme præsident...

Med den hurtige signing af Henderson og netop valget af ham var jeg meget optimistisk... Når vi kunne bruge så mange penge på ham, så så det rigtigt godt ud... den optimisme er dog dalet en del. Jeg ved ikke hvor interesseret vi 100% har været i spillere som Jones, Enrique, Young, Clichy, Wickham etc. og hvor meget der er spil for galleriet... Men faktum er at de er skiftet eller på vej til at skifte til andre klubber end os... Står vi så meget svagere, gør vores kærlighed til klubben os virkelig så blinde i forhold til tiltrækningskraft?

Puhaa det er en svær tid...

nielsen
Indlæg: 73
Tilmeldt: mandag, 30. aug, 2010 07:48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nielsen » torsdag, 30. jun, 2011 20:08

Vi må nok bare erkende at Liverpool i øjeblikket er 4-5 violin i England.og det betyder at det er svært at hente spillere på øverste hylde,da de går til Man U,Chelsea,Man C, eller Arsenal som kan betale store penge,og tilbyde Champ League fodbold.men spillere på 2.hylde kan da også sagens bruges til Liverpool...så lad os nu se når det officielt transfervindue åbner i morgen,det kunne jo være at Liverpool hiver en kanin(Augero) op af hatten.derfor er det også meget vigtig at Liverpool får et nyt stadion med plads til 70.000 tilskuer,så de kan konkurrer på lige fod med de andre engelske top 4 hold.
YNWA

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » torsdag, 30. jun, 2011 20:25

nielsen skrev:Vi må nok bare erkende at Liverpool i øjeblikket er 4-5 violin i England.og det betyder at det er svært at hente spillere på øverste hylde,da de går til Man U,Chelsea,Man C, eller Arsenal som kan betale store penge,og tilbyde Champ League fodbold.men spillere på 2.hylde kan da også sagens bruges til Liverpool...så lad os nu se når det officielt transfervindue åbner i morgen,det kunne jo være at Liverpool hiver en kanin(Augero) op af hatten.derfor er det også meget vigtig at Liverpool får et nyt stadion med plads til 70.000 tilskuer,så de kan konkurrer på lige fod med de andre engelske top 4 hold.
YNWA
Skulle vi gå hen og få Aguero, så bliver vi nok et af de mest frygtede hold i verden. - Ham og Suarez ville være fuldstændig ustyrligt, med en Carroll i midten, sikke muligheder det åbner lige pludselig bare med at hente en mand.

Tjek ham ud, fantastisk fodboldspiller:

http://www.youtube.com/watch?v=xK5NBKVw ... re=related
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
CaptainGerrard
Indlæg: 155
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:25
Alder: 42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af CaptainGerrard » torsdag, 30. jun, 2011 20:57

Skovdal skrev:
nielsen skrev:Vi må nok bare erkende at Liverpool i øjeblikket er 4-5 violin i England.og det betyder at det er svært at hente spillere på øverste hylde,da de går til Man U,Chelsea,Man C, eller Arsenal som kan betale store penge,og tilbyde Champ League fodbold.men spillere på 2.hylde kan da også sagens bruges til Liverpool...så lad os nu se når det officielt transfervindue åbner i morgen,det kunne jo være at Liverpool hiver en kanin(Augero) op af hatten.derfor er det også meget vigtig at Liverpool får et nyt stadion med plads til 70.000 tilskuer,så de kan konkurrer på lige fod med de andre engelske top 4 hold.
YNWA
Skulle vi gå hen og få Aguero, så bliver vi nok et af de mest frygtede hold i verden. - Ham og Suarez ville være fuldstændig ustyrligt, med en Carroll i midten, sikke muligheder det åbner lige pludselig bare med at hente en mand.

Tjek ham ud, fantastisk fodboldspiller:

http://www.youtube.com/watch?v=xK5NBKVw ... re=related
Sådan en video gør jo en våd i trussen... Puha...

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 30. jun, 2011 21:16

Det bliver svært for Liverpool FC at nå hvad alle gerne vil i dette vindue.
Der forestår en kæmpe oprydning, hvor op til 11 spillere skal sælges.
Og der skal hentes spillere ind hurtigt så de ønskede spillere ikke smutter til at andre store klubber.
Der er en umulig opgave.
Samtidig skal de have overblikket konstant over lønudgifterne i forhold til maks budget.
Vi kommer til at hænge på spillere når vinduet lukker, som vil blokkere for at der kan hentes kanonforstærkninger ind.
Det mest foruroligende for mig, er at INGEN af de uønskede spillere rygtes væk af betydning eller er solgt. F.eks. Jovanovic, Poulsen.
De har jo kontakt til de rigtige forstærkninger.
Uha et vigtig vindue. Alle de andre top 6 klubber vil forstærke sig betydeligt. Så hvis vi ikke skal hænges yderligere af, skal der ske noget nu.
Prisen for alt for mange håbløse indkøb igennem alt for lang tid, og middelgode spillere der er umulige at sælge videre, er stor.
Det er lige nu vi skal se om de nye ejere kan og vil noget.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » torsdag, 30. jun, 2011 21:39

Ja Kelly. Specielt de næste 2 uger bliver enormt spænende, det er her vi skal have solgt og købt for ellers begynder det at være småt det der er tilbage!

Vi skal ihvertfald have solgt nogle og det skal være hurtigst muligt. Er tilbøjelig til at sige at prisen ikke spiller en rolle bare at få dem og deres løn væk vil være godt!

City ser ud til at tage Nasri, hvad med A. Johnson?

Jeg synes Henry lyder meget fortrystningsfuld og lidt som om der er nogle store handler på vej. Ihvertfald lød han positiv og faktisk lød det til at det gik lige efter planen.

Aguero ville kunne dække over så meget og så mange indkøb. Mon vi præsentere en hel række spillere imorgen og samtidig præsentere en masse som er solgt?

Jeg tror sgu på at Aguero kommer til LFC! :clap:

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 30. jun, 2011 21:48

Skovdal skrev:Skulle vi gå hen og få Aguero, så bliver vi nok et af de mest frygtede hold i verden. - Ham og Suarez ville være fuldstændig ustyrligt, med en Carroll i midten, sikke muligheder det åbner lige pludselig bare med at hente en mand.

Tjek ham ud, fantastisk fodboldspiller:

http://www.youtube.com/watch?v=xK5NBKVw ... re=related
Nej nej nej nej! Du har lige gjort mig ekstremt desperat efter at få fat i Aguero. Fantastisk spiller, som sparker fabelagtigt med begge ben. Skal nok lade være at lave en masse opstillinger, men uha hvor vil vi have nogle spændende muligheder med ham i truppen.

Kan godt nøjes med Aguero og en god venstre back. Det er kun to ekstra (godt nok store) lønninger. Så har vi resten af vinduet til at få afsat spillere. Og skulle vi være heldige at slippe af med størstedelen af de overflødige, så kan vi måske hente en ekstra spiller ind.

Kom så Comoli. Byd boksen. Send evt. Pacheco og Ayala den anden vej.
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 30. jun, 2011 22:03

Østergaard skrev:Ja Kelly. Specielt de næste 2 uger bliver enormt spænende, det er her vi skal have solgt og købt for ellers begynder det at være småt det der er tilbage!

Vi skal ihvertfald have solgt nogle og det skal være hurtigst muligt. Er tilbøjelig til at sige at prisen ikke spiller en rolle bare at få dem og deres løn væk vil være godt!

City ser ud til at tage Nasri, hvad med A. Johnson?

Jeg synes Henry lyder meget fortrystningsfuld og lidt som om der er nogle store handler på vej. Ihvertfald lød han positiv og faktisk lød det til at det gik lige efter planen.

Aguero ville kunne dække over så meget og så mange indkøb. Mon vi præsentere en hel række spillere imorgen og samtidig præsentere en masse som er solgt?

Jeg tror sgu på at Aguero kommer til LFC! :clap:

Det bliver rigtig rigtig spændende Østergaard. Jeg tror der kommer et majorhandel. Carvani kunne også være guld. http://en.wikipedia.org/wiki/Edinson_Cavani. Han lavede mange mål i Napoli i sidste sæson.
Mht. venstre back er jeg godt nok meget i tvivl om, hvad de går helhjertet efter. Umiddelbart tror jeg de henter en meget ung venstre back ind og beholder Agger. Han og Jack R kan godt være gode backups. Jack R er i øvrigt bliver udtaget til englands u20 landshold.
Insua mener jeg ikke er i Liverpool FC længere, er hans kontrakt ikke udløbet ?.
FCK kunne godt være en mulighed for CP. Han kan ikke leve med at sidde på bænken i 2 år yderligere. Han har jo penge nok. En klub i Arabien eller USA kunne sikkert også være en mulighed.
Joe Cole tror jeg godt kan sælges, for det Honda eller Diego evt ville koste.
Paul kan også sælges.
Jovanivic er jeg mere i tvivl om. Der er helt stille omkring ham.
Adamhandlen tror jeg er på plads, men den indeholder andre spillere, som også skal sige ok til Blackpool.
Aqua står til at komme retur, og han er rigtig god syntes jeg. Men umiddelbart tror jeg hans sælges.
Raul må de se at blive enige med, han skal ingen steder hen.
Ngog skal til at spille fast for hans egen skyld. Det dur ikke han sidder konstant på bænken. Han skal lejes ud, jeg tror faktisk han kan blive hammergod, hvis han får fast spilletid. Det samme gælder med Wilson.
Kelly tror jeg personligt puster Johnson i nakken, det er tæt på han presser sig på holdet.
Degnen skal sælges han passer fint til tysk fodbold.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 30. jun, 2011 22:58

Vi ved INTET. Det afspejler denne tråd også godt. Folk kommenterer på spillere fra højre til venstre og sjovt nok er de som regel gode nok, når medierne skriver vi er tæt på dem og ikke gode nok, når medierne skriver de har fundet andre græsgange.

Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at Liverpool pludselig skulle præsentere et helt nyt kuld spillere, når selv de mest pålidelige journalister ikke har fået det mindste nys om det.

Det sjove er at vi efterhånden har købt Charlie Adam flere gange end han hiver efter vejret under en fodboldkamp, hvilket skal siges ikke er i småtingsafdelingen. Hvad kan vi bruge det til? Ingenting. Medierne opdigter den ene historie efter den anden, for at få fat i de nyhedshungrende engelske fodboldfans. Hvad gik der lige galt, da man påstod at LFC ikke kunne købe Wickham pga. man ikke havde fået renset ud i truppen endnu. Ufatteligt at man så havde råd til at smide 16 mio. pund efter Jordan Henderson. Derudover er der intet i klubbens udmeldinger der tyder på, at udrensning i truppen er alt afgørende for om man vil købe nye spillere.

Vi kan kun se tiden an. Når .tv offentliggører noget, kan vi hive vores karakterbog frem. Men indtil da er det vist ret uvist hvilken retning vinden blæser.

Det eneste der er sikkert, er at dette måske er den vigtigste sommer for Liverpool FC i lang tid. Jeg kan slet ikke forestille mig, at man vil gamble med klubbens sportslige succes, bare fordi periferi spillere presser løn udgiften kraftigt i vejret. Det kan potentielt koste mange flere millioner end de, som de overflødige spillere vil koste klubben at fyre.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » torsdag, 30. jun, 2011 23:14

Alonso skrev:
Vi kan kun se tiden an. Når .tv offentliggører noget, kan vi hive vores karakterbog frem. Men indtil da er det vist ret uvist hvilken retning vinden blæser.

Det eneste der er sikkert, er at dette måske er den vigtigste sommer for Liverpool FC i lang tid. Jeg kan slet ikke forestille mig, at man vil gamble med klubbens sportslige succes, bare fordi periferi spillere presser løn udgiften kraftigt i vejret. Det kan potentielt koste mange flere millioner end de, som de overflødige spillere vil koste klubben at fyre.
Og lige præcis det er pisse irriterende som fan at være med til. Dette står på i over to måneder, hvor man ønsker og håber på den ene eller den anden spiller.

Men som fan må man også acceptere, at vi ikke ved mere, end hvad de fleste journalister ved. Kun få mennesker ved, hvad der egentlig foregår bag de lukkede betondøre, og sådan skal det også være.

Rygter er journalisters levebrød i disse tider, og vi æder det råt. Sådan skal det også være, for ellers havde sommeren været for kedelig på den fodboldmæssige front. Vi får noget at snakke og drømme om, og det er også dejligt, men for fanden hvor ville det være spændende at være inde i varmen!

Jeg er stadigvæk optimist. Vi skal nok få hentet de spillere, der vil spille for klubben og ikke for lønchecken. Og så kan vi bare håbe, at sådan en vilje og engagement vil bære frugt om nogle år for os.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 30. jun, 2011 23:17

Aarhus skrev:
Alonso skrev:
Vi kan kun se tiden an. Når .tv offentliggører noget, kan vi hive vores karakterbog frem. Men indtil da er det vist ret uvist hvilken retning vinden blæser.

Det eneste der er sikkert, er at dette måske er den vigtigste sommer for Liverpool FC i lang tid. Jeg kan slet ikke forestille mig, at man vil gamble med klubbens sportslige succes, bare fordi periferi spillere presser løn udgiften kraftigt i vejret. Det kan potentielt koste mange flere millioner end de, som de overflødige spillere vil koste klubben at fyre.
Og lige præcis det er pisse irriterende som fan at være med til. Dette står på i over to måneder, hvor man ønsker og håber på den ene eller den anden spiller.

Men som fan må man også acceptere, at vi ikke ved mere, end hvad de fleste journalister ved. Kun få mennesker ved, hvad der egentlig foregår bag de lukkede betondøre, og sådan skal det også være.

Rygter er journalisters levebrød i disse tider, og vi æder det råt. Sådan skal det også være, for ellers havde sommeren været for kedelig på den fodboldmæssige front. Vi får noget at snakke og drømme om, og det er også dejligt, men for fanden hvor ville det være spændende at være inde i varmen!

Jeg er stadigvæk optimist. Vi skal nok få hentet de spillere, der vil spille for klubben og ikke for lønchecken. Og så kan vi bare håbe, at sådan en vilje og engagement vil bære frugt om nogle år for os.
Rigtig gode tilføjelser til mit indlæg, Aarhus. Jeg har det på nøjagtig samme måde og tror absolut ikke vi er de eneste. Nu må de spillere godt blive signet og de pre-season kampe komme igang :)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 30. jun, 2011 23:20

Alonso skrev: Vi kan kun se tiden an. Når .tv offentliggører noget, kan vi hive vores karakterbog frem. Men indtil da er det vist ret uvist hvilken retning vinden blæser.
Helt enig, men er denne tråd ikke lidt uformel, altså at det er en drømmetråd, det er den for mig, man kan diskutere løst og fast. Oogså selv om en given spiller, ikke er rygtet til LFC

Ved ikke om dit indlæg er ment om kritik, men at denne tråd har sin berritigelse synes jeg ihvertfald, og det er vel også den mest sete/indlæg på forum
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 30. jun, 2011 23:46

Thommo skrev:
Alonso skrev: Vi kan kun se tiden an. Når .tv offentliggører noget, kan vi hive vores karakterbog frem. Men indtil da er det vist ret uvist hvilken retning vinden blæser.
Helt enig, men er denne tråd ikke lidt uformel, altså at det er en drømmetråd, det er den for mig, man kan diskutere løst og fast. Oogså selv om en given spiller, ikke er rygtet til LFC

Ved ikke om dit indlæg er ment om kritik, men at denne tråd har sin berritigelse synes jeg ihvertfald, og det er vel også den mest sete/indlæg på forum
Nej, det var ikke ment som nogen kritik af tråden. Jeg synes det er fint, at folk kan komme af med deres våde drømme. Min pointe var sådan set bare, at ligemeget om man vælger at anskue mediernes transferhistorier med de positive eller negative briller på, så ændrer det ikke ved at hovedparten af historierne er ren bullshit. Ergo skal man passe på hvor meget energi man ofrer på den enkelte historie.

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » fredag, 01. jul, 2011 00:05

Alonso skrev:
Thommo skrev:
Alonso skrev: Vi kan kun se tiden an. Når .tv offentliggører noget, kan vi hive vores karakterbog frem. Men indtil da er det vist ret uvist hvilken retning vinden blæser.
Helt enig, men er denne tråd ikke lidt uformel, altså at det er en drømmetråd, det er den for mig, man kan diskutere løst og fast. Oogså selv om en given spiller, ikke er rygtet til LFC

Ved ikke om dit indlæg er ment om kritik, men at denne tråd har sin berritigelse synes jeg ihvertfald, og det er vel også den mest sete/indlæg på forum
Nej, det var ikke ment som nogen kritik af tråden. Jeg synes det er fint, at folk kan komme af med deres våde drømme. Min pointe var sådan set bare, at ligemeget om man vælger at anskue mediernes transferhistorier med de positive eller negative briller på, så ændrer det ikke ved at hovedparten af historierne er ren bullshit. Ergo skal man passe på hvor meget energi man ofrer på den enkelte historie.
Hvis bare klubben ville bruge ligeså meget energi som os på at få handlet ;)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 01. jul, 2011 00:17

veffe69 skrev: Hvis bare klubben ville bruge ligeså meget energi som os på at få handlet ;)
Haha ja helt enig, hvis jeg stod for LFC, var Mata handlet for 2-3 uger siden, Sanchez for 1-2 uger og Aguero præsenteret imorgen kl 12 UK time, Baines om en uge og Zapata om 2 uger. Bare ligesom for der var noget at glædes over hver uge
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar