Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 29. jun, 2011 19:19

texnymann skrev:@Fribytter

Gode artikler. Spændende at læse om vigtigheden af statistik og analyse i moderne fodbold.

Mit forbehold til en af de statistikker, som Henderson (og Downing) muligvis er købt ud fra (chanceskabende afleveringer) er, at det er svært at overføre individets statistik i et miljø til et nyt om komplet anderledes miljø. Nye medspillere, nyt spilkoncept, nye fans, ny hjemmebane, ny manager, nye forventninger, nye mentale udfordringer, ny plads i hierakiet, nye løbemønstre, mv. Samtidig er det måske interessant at vide, om der er en statistisk øvre grænse for, hvor mange chanceskabende afleveringer et hold maksimalt kan producere? Vil et køb af Henderson blot begrænse antallet af chanceskabende afleveringer fra de Liverpoolspillere, der tidligere lavede dem. Eller vil de begrænse Henderson? Eller vil det rent faktisk være muligt at øge det samlede output, hvilket vel må være en af konklusionerne, man er nået til.

Ufattelig spændende område synes jeg, men som vi også oplever i debatter her på forum, så kan det næsten aldrig endegyldigt bevises, at Statistik er bedre end "gut feel". Men hvis begge er positive, så er det vist et godt tegn.
Jamen jeg er meget enig. Og så er det jo også relevant at se på, hvordan Jordan skaber chancerne (hvilket så vist også er gjort af andre, men det fremgår ikke af artiklen).

Men intuition skal heller ikke underkendes. Især offensive spillere lever jo ofte højt på intuitionen, og jeg kunne forestille mig, at trænere også kunne have den samme fornemmelse ude på sidelinjen. Mourinho afkoder jo eks. modstanderholdenes kollektive psykologi undervejs i kampene, og det er jo næppe noget, man kan finde ud af rent statistisk.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 29. jun, 2011 19:23

veffe69 skrev:@Fribytter

Et par fremragende artikler du har fundet der.

1)Hvis vi får Downing (selvom jeg er imod), så kunne det ligne at vi kommer til at vælte os i chancer på papiret.
(omvendt kunne det være sjovt at se stats fra forrige sæson også, for at se om der er en rød tråd i det)

2)Jeg vidste godt at Wenger var en af de første til for alvor at bruge stats som en del af spillet og man kan vel ikke sige noget imod de spillere han har udviklet (andet end de har manglet rutinen på banen).
At det dog ser ud til at stats har "taget overhånd" er dog helt overraskende for mig og man kan så stille sig tvivlende overfor om der kigges personligt på spillerne også, eller om det kun er statistiske data der gør om man køber spillere.

Det ender jo med spillerne købes som "robotter"
Det er jo lidt sjovt, hvis det passer, at Ferguson fejlfortolkede Stams spillemæssige bidrag - i så fald havde statistikken taget overhånd på en højest uheldig måde... Men det tenderer da sådan et lidt maskinelt syn på spillere, og jeg tror da også, som det fremgår af Wengers udskiftninger af Bergkamp, at mange træneres udskiftninger er så rigide og så forudsigelige, fordi de læner sig utrolig meget op af fysisk statistik, hvilket vel også kan være svært at danne sig et overblik over i kampens hede...
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 29. jun, 2011 19:34

jørgen lk skrev:
AJ skrev:Ja, jeg synes heller ikke der er nogen grund til panik.

Der er 64 dage tilbage af transfervinduet. Det er godt nok lang tid i fodbold. Tænk på hvor hurtigt handlerne med Carroll og Henderson blev lukket efter vi først hørte noget.
Når vi byder fantasillioner for spillere (fra midterklubber), så er chancen for at lukke handler hurtigt også lidt lettere.
Det kan der være noget om.

I øvrigt kommer jeg til at tænke på en venskabskamp på Wembley i efteråret hvor England blev udspillet af Frankrig (som dog kun vandt 2-1). Holdene var disse:
England: Foster - Jagielka, Ferdinand, Lescott, Gibbs - Henderson, Barry - Walcott, Gerrard, Milner - Carroll
Frankrig: Lloris - Sagna, Rami, Mexes, Abidal - M'Vila - Valbuena, Gourcuff, Nasri, Malouda - Benzema

Jeg kan huske, at jeg sad og tænkte, at hvis det var spillere som Henderson og Carroll, der tegnede landsholdets fremtid, så så den godt nok sort ud. Den gang havde jeg jo ingen anelse om, at de begge var Liverpool spillere mindre end et år efter. Lidt sjovt.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 29. jun, 2011 19:36

AJ skrev:
jørgen lk skrev:
AJ skrev:Ja, jeg synes heller ikke der er nogen grund til panik.

Der er 64 dage tilbage af transfervinduet. Det er godt nok lang tid i fodbold. Tænk på hvor hurtigt handlerne med Carroll og Henderson blev lukket efter vi først hørte noget.
Når vi byder fantasillioner for spillere (fra midterklubber), så er chancen for at lukke handler hurtigt også lidt lettere.
Det kan der være noget om.

I øvrigt kommer jeg til at tænke på en venskabskamp på Wembley i efteråret hvor England blev udspillet af Frankrig (som dog kun vandt 2-1). Holdene var disse:
England: Foster - Jagielka, Ferdinand, Lescott, Gibbs - Henderson, Barry - Walcott, Gerrard, Milner - Carroll
Frankrig: Lloris - Sagna, Rami, Mexes, Abidal - M'Vila - Valbuena, Gourcuff, Nasri, Malouda - Benzema

Jeg kan huske, at jeg sad og tænkte, at hvis det var spillere som Henderson og Carroll, der tegnede landsholdets fremtid, så så den godt nok sort ud. Den gang havde jeg jo ingen anelse om, at de begge var Liverpool spillere mindre end et år efter. Lidt sjovt.
+1 ;)

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 29. jun, 2011 19:38

AJ skrev:Ja, jeg synes heller ikke der er nogen grund til panik.

Der er 64 dage tilbage af transfervinduet. Det er godt nok lang tid i fodbold. Tænk på hvor hurtigt handlerne med Carroll og Henderson blev lukket efter vi først hørte noget.
Jeg forventer vi har holdet klar inden første kamp af vigtighed er startet. Og helst inden der, da de nye skal have mulighed for at blive spillet ind i konceptet og lære sine nye holdkammerater at kende.

Det har været problemet i de sidste mange mange år, at vores nyindkøb først skulle have tid til at blive spillet ind på holdet og derfor vende sig til livet som Liverpool spiller.

Hvilket jeg på et tidspunkt også læste Kenny Dalglish har været ude og proklamere for nogen tid siden.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 29. jun, 2011 21:16

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29346&zone=1

John W. Henry har været meget aktiv på twitter i aften. Den norske fanklubs hjemmeside, har fanget det hurtigt. Jeg vil godt rose den norske fanklubs hjemmeside, den er simpelthen forrygende god. Som medlem kan man også få tilsendt meget spændende blade.
Henry skriver at Liverpool FC, IKKE køber spillere over en vis alder. Der er rutine nok på holdet, og man kan ikke opnå succes ved at købe kortsigtet. Han skriver også han er beæret over at være en del af alt dette, og forstår det kan være svært for klubbens fans, når de ikke ved hvad der foregår på kontoret. Men pt. bliver der handlet til overpriser.
Man er nød til at have tålmodighed for at opnå succes.

Det er ganske enkelt fantastisk med en ejer der henvender sig direkte til klubbens fans, og endda svarer på deres spørgsmål. Stor ros til Henry, og fantastisk vi nu har sådan en ejer, der i den grad er i kontakt med klubbens fans.
Han skriver også at nogle gange sker tingene hurtigt og andre gange sent.

Jeg tror de arbejder med en liste med fremtidens stjerner. Endda med spillere som vi ikke kender til.
Lucas fra San Paulo passer ind i dette billed.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 29. jun, 2011 21:19

Hvis vi på et tidspunkt fornemmer, at vi er ved at tabe slaget om Mata, hvad så med et cheeky bud på Nasri?

I øvrigt er Lukaku åbenbart en mulighed igen, da Chelsaes nye manager er mere interesseret i Falcao, så det er måske et alternativ, nu hvor vi har tabt kampen om Wickham.

Vi skal ikke gå i panik. Mange af de handler, som ser ud til at begrænse vores muligheder, ender ofte med at åbne for nye muligheder. Det er naturligvis sjovest at være førstevælger, men der er mange interessante spillere på markedet og Real, Barca, Milan, Inter, Bayern, Chelsea, Man City, Man Utd og Arsenal henter næppe dem alle uden af nogle af deres eksisterende spillere begynder at føle sig truet.

Jeg har her ovenfor nævnt 9 klubber, som nok i øjeblikket er mere attraktive end os. Men der er lang flere end 9 interesante spillere. Selvfølgelig vil nogle klubber måske hente flere af disse spillere, men næppe alle. Her er min liste over interessante offensive spillere, der endnu ikke er at finde i en af ovennævnte klubber.

Hylde 1
Neymar
Aguero
Sanchez
Mata
Falcao
Hulk
Hazard
Gervinho
Cavani

Hylde 2
Lukako
Cazorla
Navas
Downing
Negredo
Llorente
Payet
Hamsik
Turan
Lennon
Götze

Spillere der måske bliver tilgængelig
Villa
Nani
Nasri
Adam Johnson
Benzema
Bojan
Adebayor
Drogba
Anelka
Malouda
Berbatov
Asharvin
Higuain

Jeg har helt sikkert misset en del navne, men pointen er, at der MÅ blive et eller to gode offensive alternativer tilgængelige for os. Og så skal vi ikke glemme, at vi allerede har Suarez, som jeg ville placere på øverste hylde.

Er fortrøstningsfuld i dag. I morgen er jeg sikkert utålmodig igen.
Kloppite

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 29. jun, 2011 21:36

Jeg tror simpelthen ikke at vi har mulighed, måske finansielt, for at hente nogle af spillerne fra første hylde...der er simpelthen for stor konkurrence om dem, og vi er pt. ikke den mest attraktive klub på grund af manglende europæisk fodbold i næste sæson.

Mit håb er at vi henter Adam Johnson - hvis han får spilletid og selvtillid, så har han de værktøjer som vi mangler. Meget hellere ham end Downing. Men det er meget svært at "læse" hvad der sker i kulisserne - der er mange rygter, og det er ligefør jeg tror dem man hører mindst om, er det der er mest i. Men det bliver uden tvivl et par spændende og nervepirrende måneder...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Kriller

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller » onsdag, 29. jun, 2011 22:36

John W. Henry har været aktiv på twitter og har skrevet følgende (sakset fre anfield index)

John Henry Twitter Q&A Summary
John Henry has been on Twitter for the last hour answering some of the fans questions, here is a log of what has been said. Bold text is what Henry has said.


Speculation on players shouldn't include those of a certain age. We are not going to be successful by merely filling short-term needs at LFC


Q: Wonder if John Henry is paying attention to his LFC subjects during Red Sox season. If he is, he's wondering what he got himself into.
A: Very happy, very honored to be a part of all of this. I know it's difficult not seeing what's going on behind the scenes.

Q: Well said! Although personally it's a bit depressing to hear players in late 20s/early 30s described as "of a certain age"!!
A: Really depressing!!

Q: Do things the Liverpool way!
A: Trying

Q: Does this mean that we're only thinking long term though and should brace ourselves for a wait for success? YNWA
A: I don't think so. We were very competitive in the second half of last year.

Q: I hope John Henry put some nerves at ease and shut some haters mouths. YNWA
A: I doubt there are many haters, just some very eager to see LFC at the top. Patience is part of a necessary discipline we need.

Q: Good news, hopefully this policy also extends to overpriced British players. Thanks for all that your doing for the club
A: Everything in sports is overpriced now - especially the cost of winning. But you make your choices based on a plan.

Q: Really like the ethos of our owners + John Henry. We're in the market for young & hungry talent that WANT to win & play for the shirt.
A: That's a big part of it.

Q: Isnt balance the key John to a teams success? Youth & Experience? ... Are we ruling out buying players over a certain age?
A: Who's news now? We already have quite a bit of experience in the club. Should be a good balance.

Q: My mate is adamant that John Henry is is seeking a US player so he can sell the game to the US. Any thoughts? And if so who might it be?
A: The U.S. will remain a tough sell and the answer is no. But you really have to like what Garber et al have accomplished.

Q: Do you think the press are overhyping us missing out on targets to try and make fans feel unsure about your ownership? YNWA
A: Who has a tougher job than a football journalist in trying to decipher what is going on in this sport with poss transfers!

Q: Sir what is going on? Things are not going according to plan. You promised early signings. Nothing happening. Man United have 3 new players now.
A: Some things happen early and some late. The important thing is that things happen. Sometimes what you avoid is important.

Q: Are we making progress on the new stadium plans?
A: An incredible amount of work has been underway on this issue. It would be helpful for fans to get an official update.
--------------------------------

Er ikke selv twitter bruger - men har ikke kunne læse nogen steder at det skulle være falsk.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » onsdag, 29. jun, 2011 23:23

Steven__Gerrard skrev:Jeg tror simpelthen ikke at vi har mulighed, måske finansielt, for at hente nogle af spillerne fra første hylde...der er simpelthen for stor konkurrence om dem, og vi er pt. ikke den mest attraktive klub på grund af manglende europæisk fodbold i næste sæson.

Mit håb er at vi henter Adam Johnson - hvis han får spilletid og selvtillid, så har han de værktøjer som vi mangler. Meget hellere ham end Downing. Men det er meget svært at "læse" hvad der sker i kulisserne - der er mange rygter, og det er ligefør jeg tror dem man hører mindst om, er det der er mest i. Men det bliver uden tvivl et par spændende og nervepirrende måneder...
Jeg er ening i at chancen for at vi henter nogen fra hylde 1, er forsvindene lille. Det er simplethen bare ikke atraktivt nok i Liverpool - når man sammenligner med de store hold i serie A, PL og Spanien.

Vi må forsøge at hente det de andre ikke vil have, eller nogle af de overskudsspiller der kommer. Sidste år var det Robben, snejder og van der vaart der kom i overskud (og de klasse). Og endelig kan der jo være spillere der bliver morgendagens stjerner.

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » onsdag, 29. jun, 2011 23:40

texnymann skrev:Hvis vi på et tidspunkt fornemmer, at vi er ved at tabe slaget om Mata, hvad så med et cheeky bud på Nasri?

I øvrigt er Lukaku åbenbart en mulighed igen, da Chelsaes nye manager er mere interesseret i Falcao, så det er måske et alternativ, nu hvor vi har tabt kampen om Wickham.

Vi skal ikke gå i panik. Mange af de handler, som ser ud til at begrænse vores muligheder, ender ofte med at åbne for nye muligheder. Det er naturligvis sjovest at være førstevælger, men der er mange interessante spillere på markedet og Real, Barca, Milan, Inter, Bayern, Chelsea, Man City, Man Utd og Arsenal henter næppe dem alle uden af nogle af deres eksisterende spillere begynder at føle sig truet.

Jeg har her ovenfor nævnt 9 klubber, som nok i øjeblikket er mere attraktive end os. Men der er lang flere end 9 interesante spillere. Selvfølgelig vil nogle klubber måske hente flere af disse spillere, men næppe alle. Her er min liste over interessante offensive spillere, der endnu ikke er at finde i en af ovennævnte klubber.

Hylde 1
Neymar
Aguero
Sanchez
Mata
Falcao
Hulk
Hazard
Gervinho
Cavani

Hylde 2
Lukako
Cazorla
Navas
Downing
Negredo
Llorente
Payet
Hamsik
Turan
Lennon
Götze

Spillere der måske bliver tilgængelig
Villa
Nani
Nasri
Adam Johnson
Benzema
Bojan
Adebayor
Drogba
Anelka
Malouda
Berbatov
Asharvin
Higuain

Jeg har helt sikkert misset en del navne, men pointen er, at der MÅ blive et eller to gode offensive alternativer tilgængelige for os. Og så skal vi ikke glemme, at vi allerede har Suarez, som jeg ville placere på øverste hylde.

Er fortrøstningsfuld i dag. I morgen er jeg sikkert utålmodig igen.
Og på trods af det, en ganske pæn liste.
Jeg vil godt lige tilføje et par.

Som jeg forstår det på div sider, både danske, engelske og italienske, så er vores gamle LFC angriber på vej til Lazio.
De har også fået Klose i truppen.
Det må åbne for salg af enten Zarate eller måske endda en af Serie A`s positive elementer fra sidste sæson Hernanes.
Og umiddelbart vil jeg tro de skal puttes på hylde 2.
Kan se du har Hamsik med (fantastisk spiller), Napoli har også Lavezzi der kunne være interessant.
Begge ville dog nok ryge på hylde 1 (Napolis præsident er meget glad for de 2)
Og hvad er der egentlig blevet af Stephen Defour, har ALLE glemt ham ?
Han ville være fantastisk at få ind, det ville kunne presse Lucas på den defensive.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 30. jun, 2011 08:56

http://tv2sport.dk/node/80741
Hazard til PSG, der i den grad er kommet til penge ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 30. jun, 2011 09:12

Om vi får hentet de spillere, vi har brug for hurtigt eller sent, afhænger måske af, om vi kan komme af med ca. 10 spillere, hvoraf en del er pænt løntunge: Cole, Jova, CP, Konchesky.

Lykkes det ikke, så tror jeg ikke, at vi skal forvente det vilde, og går der lang tid med at sælge, så kan det blive smådesperat til sidst.

Får vi Aquilani og Insua hjem, så ser jeg dog heller ikke det store behov for forstærkninger udover en fløj, som meget gerne måtte være Snachez eller en spiller som Mata, ellers vil det også være tilstrækkeligt med Downing.

Vi kan så håbe, at N'Gog fortsætter sin udvikling, at flere unge viser sig gode nok, at Cole lever op til de store forventninger, og at Stevie hiver sit bedste spil frem i hele sæsonen efter sin lange pause.

-
Pepe, Gulacsi, Jones

Johnson, (Kelly), Flanno
Insua, Aurelio, Robbo
Agger, Carra, Skrtel, (Kelly), Sotos

Lucas, Spearing
Stevie, Meireles, Aquilani, Shelvey

(Kuyt), Maxi, Downing, Cole, Pacheco

Suarez, Carroll, (Kuyt), N'Gog

4-4-2

------- Suarez --- Carroll -------

Downing ---- Meireles ----- Kuyt

------------- Stevie -----------

Insua -- Agger - Carra - Johnson

------------- Pepe ------------

Res.: Kelly, Skrtel, Lucas, Aquilani, Maxi, Cole, N'Gog

Det er vist ikke så ringe, og så kan der måske hentes en profil ind til vinter, lige som der også er mulighed for salg der ?

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 30. jun, 2011 09:33

Niels K skrev:Om vi får hentet de spillere, vi har brug for hurtigt eller sent, afhænger måske af, om vi kan komme af med ca. 10 spillere, hvoraf en del er pænt løntunge: Cole, Jova, CP, Konchesky.

Lykkes det ikke, så tror jeg ikke, at vi skal forvente det vilde, og går der lang tid med at sælge, så kan det blive smådesperat til sidst.

Får vi Aquilani og Insua hjem, så ser jeg dog heller ikke det store behov for forstærkninger udover en fløj, som meget gerne måtte være Snachez eller en spiller som Mata, ellers vil det også være tilstrækkeligt med Downing.

Vi kan så håbe, at N'Gog fortsætter sin udvikling, at flere unge viser sig gode nok, at Cole lever op til de store forventninger, og at Stevie hiver sit bedste spil frem i hele sæsonen efter sin lange pause.

-
Pepe, Gulacsi, Jones

Johnson, (Kelly), Flanno
Insua, Aurelio, Robbo
Agger, Carra, Skrtel, (Kelly), Sotos

Lucas, Spearing
Stevie, Meireles, Aquilani, Shelvey

(Kuyt), Maxi, Downing, Cole, Pacheco

Suarez, Carroll, (Kuyt), N'Gog

4-4-2

------- Suarez --- Carroll -------

Downing ---- Meireles ----- Kuyt

------------- Stevie -----------

Insua -- Agger - Carra - Johnson

------------- Pepe ------------

Res.: Kelly, Skrtel, Lucas, Aquilani, Maxi, Cole, N'Gog

Det er vist ikke så ringe, og så kan der måske hentes en profil ind til vinter, lige som der også er mulighed for salg der ?
Gerrard er slet ikke stærk nok defensiv til at spille en defensiv midtbane. Du vil nok skulle sætte Lucas ind på Gerrards position og så sætte Gerrard ind i stedet for Meireles. Insua viste i 09/10 sæsonen, at han stadig mangler en hel del for at kunne begå sig på højeste niveau. Medmindre han har udviklet sig en hel del under sit lejeophold vil det være et svagt led i kampen om en top 4 placering.

Hvor er Henderson, han er ikke en gang på bænken? Jeg tror Kenny stiller op i en 4-3-3 eller 4-2-1-3, som er mere moderne formation og skaber et bedre overtag på midtbanen i forhold til den lidt forældede 4-4-2. Midtbanen ville da komme til at bestå af Lucas, Gerrard, Meireles (Adam) eller Henderson. Hvis Downing hentes kunne han eller Kuyt så slåsse om en af forreste pladser, hvor de to andre nok tilhører Suarez og Carroll.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 30. jun, 2011 09:48

Mirror har et bud på, hvorfor vi ikke agerer så hurtigt på transfermarkedet, som vi fans godt kunne ønske. Det har ifølge dem ikke så meget med transferbudgettet at gøre, som det har med lønbudgettet. Vi skal simpelthen have afskibet spillere som Jovanovich, Poulsen, Cole, Konchesky, Aquilani, m.fl før der er luft i lønbudgettet til forstærkninger.

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... 53979.html

For så vidt en plausibel forklaring, men så forstår jeg måske ikke helt, hvorfor det lader til, at man har brugt så meget energi på handler som Wickham, Downing, Young, Jones og Adam. Burde man ikke have lagt alt fokus på hurtigst muligt at få renset ud, og så herefter se, hvad der er frit på markedet? Det er naturligvis en mulighed, at der arbejdes i begge lejre, men så forstår jeg bare ikke udmeldinger, som den Poulsens agent kommer med her.

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -liverpool
Kloppite

Besvar