Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » onsdag, 29. jun, 2011 13:43

Det der bekymrer mig lidt er at Comolli efter det hurtige køb af Henderson udtalte at dette var måden vi gerne ville arbejde på. At hurtigt og effektivt hente de spillere vi vil have. Men vi har siden da slet ikke levet op til denne udtalelse til trods for at vi utallige gange skulle være tæt på både Adam og Downing.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 29. jun, 2011 13:56

Downing: Vi har budt cirka. 18milioner pund.
Mata: Desværre, han vil blive i Valencia og vinde titler. - Fair nok.
Lennon: Vi har budt/byder omkring 20milioner pund. - Slå til, inden vi bliver overbudt!
Adam: Han er næsten sikker, cirka 10-12 milioner pund. - Håber han bliver succes, aldrig sige aldrig!

King Kenny - Kenny Dalglish - Har nok tænkt ondt, og hvordan de spiller, og om de kan/komme på landsholdet.
Det er altid dejligt at se landsholdspiller!! :headbang:
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 29. jun, 2011 14:18

Soren123 skrev:Downing: Vi har budt cirka. 18milioner pund.
Mata: Desværre, han vil blive i Valencia og vinde titler. - Fair nok.
Lennon: Vi har budt/byder omkring 20milioner pund. - Slå til, inden vi bliver overbudt!
Adam: Han er næsten sikker, cirka 10-12 milioner pund. - Håber han bliver succes, aldrig sige aldrig!

King Kenny - Kenny Dalglish - Har nok tænkt ondt, og hvordan de spiller, og om de kan/komme på landsholdet.
Det er altid dejligt at se landsholdspiller!! :headbang:
Det sker ikke, at Mata vinder titler i Valencia. Gabet op til Barca og Real har aldrig været større, og det ved båbe Mata og Valencia. Det er en generisk udtalelse, så han ikke risikerer at have sagt noget tåbeligt, hvis han af uransagelige årsager ikke skulle blive solgt.

Lennon er interessant for mig, men ikke en spiller jeg på nogen måde vil kategorisere som en £20m spiller. Slet ikke når han er lidt på kant med Harry. Hvis vi henter Lennon, tror (håber) jeg, at Cole kommer til at indgå i handlen.
Kloppite

Aurvandil
Indlæg: 111
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:40
Geografisk sted: Vejle
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aurvandil » onsdag, 29. jun, 2011 14:35

Soren123 skrev:Downing: Vi har budt cirka. 18milioner pund.
Mata: Desværre, han vil blive i Valencia og vinde titler. - Fair nok.
Lennon: Vi har budt/byder omkring 20milioner pund. - Slå til, inden vi bliver overbudt!
Adam: Han er næsten sikker, cirka 10-12 milioner pund. - Håber han bliver succes, aldrig sige aldrig!
Kilder?

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 29. jun, 2011 14:54

Aurvandil skrev:
Soren123 skrev:Downing: Vi har budt cirka. 18milioner pund.
Mata: Desværre, han vil blive i Valencia og vinde titler. - Fair nok.
Lennon: Vi har budt/byder omkring 20milioner pund. - Slå til, inden vi bliver overbudt!
Adam: Han er næsten sikker, cirka 10-12 milioner pund. - Håber han bliver succes, aldrig sige aldrig!
Kilder?
F.eks Danske "fodboldhjemmesider"? Det er jo lidt ligegyldig hvilke side det er, men jeg skriver "Cirka". Det kan jo godt stige, hvad ved jeg? Det er da bare iorden.
You'r Never Walk Alone. ///

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 29. jun, 2011 15:01

Soren123 skrev:
Aurvandil skrev:
Soren123 skrev:Downing: Vi har budt cirka. 18milioner pund.
Mata: Desværre, han vil blive i Valencia og vinde titler. - Fair nok.
Lennon: Vi har budt/byder omkring 20milioner pund. - Slå til, inden vi bliver overbudt!
Adam: Han er næsten sikker, cirka 10-12 milioner pund. - Håber han bliver succes, aldrig sige aldrig!
Kilder?
F.eks Danske "fodboldhjemmesider"? Det er jo lidt ligegyldig hvilke side det er, men jeg skriver "Cirka". Det kan jo godt stige, hvad ved jeg? Det er da bare iorden.
Nej det er det bestemt ikke.

Det er iøvrigt god skik, at lave links til kilder, når man nævner hvilke spillere, der muligvis er påvej ind.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » onsdag, 29. jun, 2011 15:07

Aurvandil skrev:
Soren123 skrev:Downing: Vi har budt cirka. 18milioner pund.
Mata: Desværre, han vil blive i Valencia og vinde titler. - Fair nok.
Lennon: Vi har budt/byder omkring 20milioner pund. - Slå til, inden vi bliver overbudt!
Adam: Han er næsten sikker, cirka 10-12 milioner pund. - Håber han bliver succes, aldrig sige aldrig!
Kilder?
Bare de 3 mener jeg allerede ville forstærke os markant, både på bredden og i start 11'eren.

Specielt Lennon har jeg et godt øje til, synes han er exceptionel med sin speed!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 29. jun, 2011 15:09

Mambo skrev:Det der bekymrer mig lidt er at Comolli efter det hurtige køb af Henderson udtalte at dette var måden vi gerne ville arbejde på. At hurtigt og effektivt hente de spillere vi vil have. Men vi har siden da slet ikke levet op til denne udtalelse til trods for at vi utallige gange skulle være tæt på både Adam og Downing.
Hmmmm - vi har hentet Henderson. MU har været fremme i skoene og hentet Jones, Young og De Gea - hvem har ellers gjort noget på transfermarkedet??. Jeg havde en ide om, at City og Chelsea ville gå amok - men der er ikke sket noget.

Det kunne jo også være, at vi ganske enkelt ikke vil betale den pris som Villa og Blackpool forlanger for hhv. Downing og Adam, hvorfor vi ser på andre muligheder - hvem ved??.

Jeg tror dog, at vi er i forhandlinger med begge klubber om spillerne. Jeg spekulerer også lidt i, at Villa er nødt til at hente en erstatning for Young inden de melder ud, at de også har solgt Downing. Deres fans er i forvejen "pissed" over, at de har fået Birminghams manager - skal de så oven i købet se, at både Young og Downing bliver solgt uden der er hentet erstatninger, så er jeg sikker på, at de ikke vil tage godt imod sådan en udmelding.

Brugeravatar
Mr.Kop
Indlæg: 462
Tilmeldt: onsdag, 13. apr, 2011 14:04
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mr.Kop » onsdag, 29. jun, 2011 15:22

Mr Suarez Is Not A Racist!

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » onsdag, 29. jun, 2011 16:02

:doh1:

Jeg frygter at det er en sindssyg ineffektivitet og latterlige bud fra DC der har gjort udslaget med, at vi ikke har fået Jones, Wickham og Young. Jeg vælger dog at tro på, at spillerne slet ikke har været interesserede i at skifte til os når det kommer til stykket.

Nu begynder jeg at få den her klamme fornemmelse af, at taktikken med at byde for lavt ift. klubbens vurdering giver bagslag, samt at vi måske har kig på liiidt for mange spillere til, at forhandlingerne med toptargets kan nå fase 2 eller 3. Lad os antage at klub A gerne vil sælge en spiller. Nu kommer vi og byder ind, men samtidigt har vi travlt med også at byde på en spiller fra klub B og klub C. Klub A vil gerne forhandle men vi har - desværre - ikke helt tid, for vi skal også forbi og byde på en spiller fra klub D og klub E. Nu kommer klub F og byder på spillere fra klub A, som inviterer til forhandlinger, og så kører bussen.
Vi må og skal også tænke på, at vi altså ikke er de eneste interesserede. Byder vi for lavt, så byder en anden klub måske vurderingsprisen og så står vi igen og ligner idioter.

DC bør have en kanin (en meget stor en endda) han kan trække op og trumfe Scum og Sunderland med. Aguero må være at foretrække til dette.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 29. jun, 2011 16:45

Ro på. Så længe spillerne ikke har startet deres pre-season træning er det vist ikke det helt store problem. Lad os nu ikke drage forhastede konklusioner omkring transfervinduet. Det kan vi gøre, når det enten er lukket eller klubben eventuelt melder ud at man ikke har tænkt sig at købe flere spillere. Indtil da er det vist uretfærdigt overfor de ansvarlige.

Jeg kan dog godt forstå din frustration. Vi fans vil gerne have sat punktum for denne sæsons transfervindue, så vi kan se hvad vi har at arbejde med i den kommende sæson. Men mest af alt bunder det vel i at vi er frustreret over at PL bolden ligger stille i halvanden måneds tid endnu.

Måske er spillere som Wickham bare et smoke-screen, for at vi kan forhandle i fred og ro om de spillere vi rent faktisk ønsker os (ikke at jeg selv tror på det). Hvem ved i øvrigt hvor mange penge Kenny og Comolli rent faktisk har at spendere? Og måske det hænger sammen med, at N'Gog sikkert ikke kunne blive enig med Sunderland om en transfer.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 29. jun, 2011 16:49

Alonso skrev:Ro på. Så længe spillerne ikke har startet deres pre-season træning er det vist ikke det helt store problem. Lad os nu ikke drage forhastede konklusioner omkring transfervinduet. Det kan vi gøre, når det enten er lukket eller klubben eventuelt melder ud at man ikke har tænkt sig at købe flere spillere. Indtil da er det vist uretfærdigt overfor de ansvarlige.

Jeg kan dog godt forstå din frustration. Vi fans vil gerne have sat punktum for denne sæsons transfervindue, så vi kan se hvad vi har at arbejde med i den kommende sæson. Men mest af alt bunder det vel i at vi er frustreret over at PL bolden ligger stille i halvanden måneds tid endnu.

Måske er spillere som Wickham bare et smoke-screen, for at vi kan forhandle i fred og ro om de spillere vi rent faktisk ønsker os (ikke at jeg selv tror på det). Hvem ved i øvrigt hvor mange penge Kenny og Comolli rent faktisk har at spendere? Og måske det hænger sammen med, at N'Gog sikkert ikke kunne blive enig med Sunderland om en transfer.
Det ville selvfølgelig være rart at vide, men jeg går stærkt ud fra at der er masser af mio i lommen endnu. Ellers virker det hovedløst idiotisk at bruge ca 16 mio £ på Henderson når der er så mange andre pladser på banen der trænger til en kraftig opjustering.

Min personlige frustration går ikke på manglende PL bold, men udelukkende på det sædvanlige sindsygt langsomme transfer tempo vi kører i.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » onsdag, 29. jun, 2011 17:01

Jeg kan godt forestille mig Lennon blive meget vigtig og god for os, når han i Tottenham har skulle spille med mange forskellige og ikke altid gode højre backs, samt at Modric trækker oftest over mod Bale, hvor den offensive Ekotto også regere. Jeg vil dog sige at 16 millioner pound ville være mere passende end de 20 der bliver snakket om.

Det kunne være rart at se, hvis spillet gik meget mere igennem Lennin og vi fik ham sat i scene i en 1 mod 1 situation, for der gør han for alvor undt på de andres forsvar, det har Tottenham gjordt med Bale men ikke så meget med Lennon.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 29. jun, 2011 17:01

Ja, jeg synes heller ikke der er nogen grund til panik.

Der er 64 dage tilbage af transfervinduet. Det er godt nok lang tid i fodbold. Tænk på hvor hurtigt handlerne med Carroll og Henderson blev lukket efter vi først hørte noget.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 29. jun, 2011 17:55

AJ skrev:Ja, jeg synes heller ikke der er nogen grund til panik.

Der er 64 dage tilbage af transfervinduet. Det er godt nok lang tid i fodbold. Tænk på hvor hurtigt handlerne med Carroll og Henderson blev lukket efter vi først hørte noget.
Når vi byder fantasillioner for spillere (fra midterklubber), så er chancen for at lukke handler hurtigt også lidt lettere.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Besvar