Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » onsdag, 29. jun, 2011 10:11

Hr. Drejer skrev:
veffe69 skrev:@Fribytter

Et par fremragende artikler du har fundet der.

1)Hvis vi får Downing (selvom jeg er imod), så kunne det ligne at vi kommer til at vælte os i chancer på papiret (omvendt kunne det være sjovt at se stats fra forrige sæson også, for at se om der er en rød tråd i det)
Det kan se ud som om vi kommer til at vælte os i chancer, og alligevel er du i mod et køb af Downing. Den logik har jeg aldrig hørt om. :? ;)
Det har såmænd bare noget at gøre med at jeg ikke synes Downing er det der "pift" jeg selv havde håbet på.
Og som jeg skriver, lad os se stats fra de andre år han har spillet, så kan vi jo se om han er stabil i den genre.
En anden ting er, hvis Carroll bliver skadet, hvad skal vi så bruge alle de indlæg til, for så har vi INGEN der kan tage sig af dem i feltet.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 29. jun, 2011 10:20

Årsagen til jeg er for et køb af Downing er hans spilforståelse og han er også god i kombinationsspillet. Downing er mere end blot indlæg imo.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 29. jun, 2011 10:28

Hr. Drejer skrev:Årsagen til jeg er for et køb af Downing er hans spilforståelse og han er også god i kombinationsspillet. Downing er mere end blot indlæg imo.
Enig.

Tror at Downing vil være en markant forstærkning.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » onsdag, 29. jun, 2011 10:40

Der har tidligere været snak om Dimitri Payet fra St. Etienne. Han kommer ikke, da han lige er blevet solgt til Lille (kilden er bold.dk men jeg orker sgu ikke lige at gå tilbage og støve linket op ;))
Badooo siger, hvad han mener!

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » onsdag, 29. jun, 2011 10:47

Der pt. ingen som agter at give de 350 millioner for Aguero. Her kunne vi vel godt byde det på ham! Jeg mener faktisk ikke, at det er for meget! :)

Lidt noget shit, at Mata vil blive i Valencia.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 29. jun, 2011 10:59

@Fribytter

Gode artikler. Spændende at læse om vigtigheden af statistik og analyse i moderne fodbold.

Mit forbehold til en af de statistikker, som Henderson (og Downing) muligvis er købt ud fra (chanceskabende afleveringer) er, at det er svært at overføre individets statistik i et miljø til et nyt om komplet anderledes miljø. Nye medspillere, nyt spilkoncept, nye fans, ny hjemmebane, ny manager, nye forventninger, nye mentale udfordringer, ny plads i hierakiet, nye løbemønstre, mv. Samtidig er det måske interessant at vide, om der er en statistisk øvre grænse for, hvor mange chanceskabende afleveringer et hold maksimalt kan producere? Vil et køb af Henderson blot begrænse antallet af chanceskabende afleveringer fra de Liverpoolspillere, der tidligere lavede dem. Eller vil de begrænse Henderson? Eller vil det rent faktisk være muligt at øge det samlede output, hvilket vel må være en af konklusionerne, man er nået til.

Ufattelig spændende område synes jeg, men som vi også oplever i debatter her på forum, så kan det næsten aldrig endegyldigt bevises, at Statistik er bedre end "gut feel". Men hvis begge er positive, så er det vist et godt tegn.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 29. jun, 2011 11:52

Østergaard skrev:Der pt. ingen som agter at give de 350 millioner for Aguero. Her kunne vi vel godt byde det på ham! Jeg mener faktisk ikke, at det er for meget! :)

Lidt noget shit, at Mata vil blive i Valencia.
Det er da den næstbedste løsning mht. Mata fremfor at en af vores direkte konkurrenter snupper ham. Men jeg er nu sikker på at han skifter klub i løbet af sommeren.
"We're not racist, we only hate the mancs"

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » onsdag, 29. jun, 2011 12:34

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-De-Gea-til-United

vi kunne lærer noget af scum.. de ved hvad / hvem de vil have, og henter dem hurtigt ind.

os? vi er så langsomme så det gør ondt. forstår ikke og lukke en handel, og wupti så kommer der lige pludselig andre og blander sig :wall:

ved godt der stadigvæk er lang tid til at transfer vinduet lukker, men man kunne godt ha begyndt og snakke med klubberne inden vinduet åbnede ligesom scum sikkert har gjort.

Jesperrosendal
Indlæg: 444
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 13:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesperrosendal » onsdag, 29. jun, 2011 12:43

pommelfeen skrev:http://www.bold.dk/nyt/Officielt-De-Gea-til-United

vi kunne lærer noget af scum.. de ved hvad / hvem de vil have, og henter dem hurtigt ind.

os? vi er så langsomme så det gør ondt. forstår ikke og lukke en handel, og wupti så kommer der lige pludselig andre og blander sig :wall:

ved godt der stadigvæk er lang tid til at transfer vinduet lukker, men man kunne godt ha begyndt og snakke med klubberne inden vinduet åbnede ligesom scum sikkert har gjort.
Jeg er simpelthen så enig at det gør ondt!!!

Ja, kald os bare utålmodige og bla bla bla, men sagen er den, VI havde en lorte sæson, så skal der bare ageres hurtigst muligt når transfer vinduet åbner, for ligesom at vise omverdenen, at nu skal der andre boller på suppen. Vi skal ud og vise alle de andre at vi har gjort vores hjemmearbejde, og vi præcis ved hvor vi vil forstærke os.. Det er ikke tilfældet desværre...

Jeg er pessimist, men vil hellere blive positivt overrasket end dybt skuffet når transfer vinduet lukker d. 310811.

Kom nu med den monster signing der vil få alle fodbold elskere til at savle!!!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 29. jun, 2011 12:52

Min tålmodighed er lang, men jeg hopper lidt med på vognen. Fra min side er der også en lille smule misundelse over at scum bare endnu engang går ud og køber det de skal bruge. Nu mangler de bare at skifte Berbatov ud, så er de færdige og klar til sæsonstart. Vi laver ikke andet end at rode rundt i en masse rygter og kan for gud ved hvilken gang ikke få lukket noget som helst. Less talk - more action!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 29. jun, 2011 13:05

Vi aner jo intet om hvad der foregår bag kulisserne, så jeg synes jeres kritik er en kende usaglig. Endvidere var vi jo også inde over både Phil Jones og Ashley Young og kunne derfor have stået med 3 spillere på nuværende tidspunkt. At Mancs så løber med begge, er jo bare beklageligt, men det synes jeg ikke, at man kan klandre KD og DC for. Det var spillernes eget valg og dem om det.

Hvem siger i øvrigt, at vi overhovedet er interesseret i nogen af de spiller, som der går rygter om? Det er jo en kendt hemmelighed, at klubberne ofte lader falske rygter sive ud, for at skjule hvem de i virkeligheden er interesseret i.

Når det så er sagt, ville jeg da ikke have noget imod, at vi havde signet flere profiler på nuværende tidspunkt.

Stephenson
Indlæg: 530
Tilmeldt: fredag, 21. dec, 2007 12:25

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Stephenson » onsdag, 29. jun, 2011 13:15

Emmy skrev:Min tålmodighed er lang, men jeg hopper lidt med på vognen. Fra min side er der også en lille smule misundelse over at scum bare endnu engang går ud og køber det de skal bruge. Nu mangler de bare at skifte Berbatov ud, så er de færdige og klar til sæsonstart. Vi laver ikke andet end at rode rundt i en masse rygter og kan for gud ved hvilken gang ikke få lukket noget som helst. Less talk - more action!
Mener nu også at de mangler 1-2 på midtbanen..?

Eller synes jeg også at det en smule irreterende med mangel på handler, men igen, det internationale vindue er ikke åbent endnu... :)

Jesperrosendal
Indlæg: 444
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 13:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesperrosendal » onsdag, 29. jun, 2011 13:20

Mads T. skrev:Vi aner jo intet om hvad der foregår bag kulisserne, så jeg synes jeres kritik er en kende usaglig. Endvidere var vi jo også inde over både Phil Jones og Ashley Young og kunne derfor have stået med 3 spillere på nuværende tidspunkt. At Mancs så løber med begge, er jo bare beklageligt, men det synes jeg ikke, at man kan klandre KD og DC for. Det var spillernes eget valg og dem om det.
Men som du selv skriver, vi ved jo desværre intet om hvad der sker bag kulisserne, så hvem siger vi overhovedet har været ude efter Young og Jones?

Min pointe er bare, vi bør lære af dem som pt. gør det bedre end os, og vi må jo erkende at Scum bare bliver ved og ved med at køre derudaf, så hvorfor prøver vi ikke for en gangs skyld at være lige så fremme i skoene, stort set inden transfervinduet er åbnet? Det er mere det jeg er frustreret over.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 29. jun, 2011 13:27

Mads T. skrev:Hvem siger i øvrigt, at vi overhovedet er interesseret i nogen af de spiller, som der går rygter om? Det er jo en kendt hemmelighed, at klubberne ofte lader falske rygter sive ud, for at skjule hvem de i virkeligheden er interesseret i.

Når det så er sagt, ville jeg da ikke have noget imod, at vi havde signet flere profiler på nuværende tidspunkt.
Jeg håber sku at Chamberlain er en af dem. Der var rygter om ham til lfc istedet for gunners d. 12 juni. Men siden har der været helt stille. Håber at vi arbejder på den handel og prioriterer den højt. Ham og Sterling på hver deres kant i fremtiden må vi simpelthen ikke gå glip af. Please. Nu når vi tilsyndeladende ikke vil betale prisen for Wickham, må det være fordi vi prioriterer et andet talent højere. Let it be Alex!

Lad os bl.a. købe ham pga. vi tidligere i historien har haft en spiller med næsten samme navn - Alec Chamberlain ;)
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 29. jun, 2011 13:37

pommelfeen skrev:http://www.bold.dk/nyt/Officielt-De-Gea-til-United

vi kunne lærer noget af scum.. de ved hvad / hvem de vil have, og henter dem hurtigt ind.

os? vi er så langsomme så det gør ondt. forstår ikke og lukke en handel, og wupti så kommer der lige pludselig andre og blander sig :wall:

ved godt der stadigvæk er lang tid til at transfer vinduet lukker, men man kunne godt ha begyndt og snakke med klubberne inden vinduet åbnede ligesom scum sikkert har gjort.
Det handler vel også om, hvor attraktiv klubben er. Young og Jones handlerne vidner da bestemt om, at vi ikke har samme tiltrækningskraft, som de store CL-klubber - uanset at nogen mener at PL og vores historie er nok. Det er det ikke. Vi var (efter sigende) lige så tidligt ude som Man Utd i de to tilfælde. Vi blev bare valgt fra. Trist.
Kloppite

Besvar