Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 27. jun, 2011 20:47

nrg skrev:
Hr. Drejer skrev:
veffe69 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg tror at en af grundene til vi kigger på Downing og Adam er at de ikke behøver nogen tilvænning, de kender PL. Vi har ikke tid til at en eller flere indkøb skal have 6/12 måneders tilvænning, så kvalificerer vi os ikke til CL.
Det gjorde Bellamy, Keane, Pennant, Konchesky heller ikke.

Omvendt er spillere som Silva, Drogba, Torres, Nasri m.fl gået direkte ind i ligaen og har været en kæmpe gevinst fra dag 1 af, for de klubber som har købt dem.
Der er ingen formel. Men det kan også have noget at gøre med at King Kenny kender det engelske marked bedst. Rafa købte jo også en del spanske spillere.
...men hvor er de 5-7 spillere fra øverste hylde, du talte så varmt om for et stykke tid siden, Hr. Drejer? ;)
Ahh, jeg sagde 5, men overdrivelse fremmer forståelsen ;) Jeg synes Downing tilhører den kategori (nu får jeg sikkert ballade).

Men vi skal være tålmodige. Det Internationale transfervindue er ikke åbnet endnu. Men med alle de spillere vi er linket til, så tror jeg da på vi får 5 ind - om alle bliver fra øverste hylde får vi at se.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gary » mandag, 27. jun, 2011 21:21

Andy Aaby skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -28946534/

Moussa Sissokos agent siger at vi er med i 'kampen' om ham - Nogen herinde som kender til ham? Vil da gerne indrømme at jeg ikke kender ham andet end fra Youtube.. Virker lidt tung, ala Yaya Touré, men han har lavet nogen vanvittige kasser!
Moussa Sissoko vs. Charlie Adam?
Jeg tror ikke på ham. Som altid (stort set) når en agent udtaler, at X-spiller er tæt på Y-klub, er det enten for at presse en kontraktforlængelse igennem eller fordi de forsøger at presse en anden klub til at tilbyde en bedre kontrakt end den, der er på bordet.
On this train faith will be rewarded

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 27. jun, 2011 21:30

Gary skrev:
Andy Aaby skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -28946534/

Moussa Sissokos agent siger at vi er med i 'kampen' om ham - Nogen herinde som kender til ham? Vil da gerne indrømme at jeg ikke kender ham andet end fra Youtube.. Virker lidt tung, ala Yaya Touré, men han har lavet nogen vanvittige kasser!
Moussa Sissoko vs. Charlie Adam?
Jeg tror ikke på ham. Som altid (stort set) når en agent udtaler, at X-spiller er tæt på Y-klub, er det enten for at presse en kontraktforlængelse igennem eller fordi de forsøger at presse en anden klub til at tilbyde en bedre kontrakt end den, der er på bordet.
Får bare lyst til at skrive dette til dig, hver gang jeg ser din signatur.

You ain't a beauty - but hey you're allright.
Kloppite

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 27. jun, 2011 21:30

Andy Aaby skrev:
Mambo skrev:
Kelly skrev:
Andy Aaby skrev:Diego??????
Han kunne i min optik være en fantastisk breddespiller! Han er lige blevet fyret i Wolfsburg, og vil derfor være gratis.
Ifølge indkast vil han gerne spille i England og er allerede i kontakt med flere engelske klubber. Jeg ville ikke lige smide et link, da folk herinde ikke er største fans af den hjemmeside ;)
Topdollar ;) . Hvis de får ham til spotpris.
Kan Kenny rette ham ind og få ham til at spille for holdet, er han vildt dygtig.
Diego er et alt for stort ego til at kunne fungere som breddespiller.
Rammer han niveauet fra Werder-tiden, så bliver han også en fast del af start-11'eren.
Håber ikke han kommer...for meget primadonna over ham. Det han fik bøde for var at tage et straffespark, selvom træneren allerede havde udpeget en anden. Det gav ham problemer da han brændte. EDer har også været nogle episoder hvor han vist er kørt hjem efter at være blevet skiftet ud, og sådanne typer har vi bare ikke brug for nu, hvor der er en masse positiv energi i holdet. Desuden foretrækker jeg at Gerrard eller Suarez spiller den plads han spiller...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gary » mandag, 27. jun, 2011 21:44

texnymann skrev:
Gary skrev:
Andy Aaby skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -28946534/

Moussa Sissokos agent siger at vi er med i 'kampen' om ham - Nogen herinde som kender til ham? Vil da gerne indrømme at jeg ikke kender ham andet end fra Youtube.. Virker lidt tung, ala Yaya Touré, men han har lavet nogen vanvittige kasser!
Moussa Sissoko vs. Charlie Adam?
Jeg tror ikke på ham. Som altid (stort set) når en agent udtaler, at X-spiller er tæt på Y-klub, er det enten for at presse en kontraktforlængelse igennem eller fordi de forsøger at presse en anden klub til at tilbyde en bedre kontrakt end den, der er på bordet.
Får bare lyst til at skrive dette til dig, hver gang jeg ser din signatur.

You ain't a beauty - but hey you're allright.
Det er en dejlig sang, ikke?
On this train faith will be rewarded

Kriller

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller » mandag, 27. jun, 2011 21:53

Gary skrev:
texnymann skrev:
Gary skrev:
Andy Aaby skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -28946534/

Moussa Sissokos agent siger at vi er med i 'kampen' om ham - Nogen herinde som kender til ham? Vil da gerne indrømme at jeg ikke kender ham andet end fra Youtube.. Virker lidt tung, ala Yaya Touré, men han har lavet nogen vanvittige kasser!
Moussa Sissoko vs. Charlie Adam?
Jeg tror ikke på ham. Som altid (stort set) når en agent udtaler, at X-spiller er tæt på Y-klub, er det enten for at presse en kontraktforlængelse igennem eller fordi de forsøger at presse en anden klub til at tilbyde en bedre kontrakt end den, der er på bordet.
Får bare lyst til at skrive dette til dig, hver gang jeg ser din signatur.

You ain't a beauty - but hey you're allright.
Det er en dejlig sang, ikke?
Get a room! :D

Brugeravatar
Mr.Kop
Indlæg: 462
Tilmeldt: onsdag, 13. apr, 2011 14:04
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mr.Kop » mandag, 27. jun, 2011 22:55

Nej tak til Diego. Det er ikke første gang vi bliver linket med ham.
Han er opfører sig som en prinsesse hver gang der er det mindste modstand. Ej hellere kæmpere han for klubberne, løber ca.700 meter pr.kamp. Også er han kendt for at skabe splid i truppen :wall:
Mr Suarez Is Not A Racist!

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nrg » mandag, 27. jun, 2011 23:06

Hr. Drejer skrev:
nrg skrev:...men hvor er de 5-7 spillere fra øverste hylde, du talte så varmt om for et stykke tid siden, Hr. Drejer? ;)
Ahh, jeg sagde 5, men overdrivelse fremmer forståelsen ;) Jeg synes Downing tilhører den kategori (nu får jeg sikkert ballade).

Men vi skal være tålmodige. Det Internationale transfervindue er ikke åbnet endnu. Men med alle de spillere vi er linket til, så tror jeg da på vi får 5 ind - om alle bliver fra øverste hylde får vi at se.
Så siger vi 5. Fint med mig, men om vi så, som den eneste klub får lov at købe spillere indtil jul, tror jeg ikke det sker. Det er vel kun ManC og Chelsea, samt Real Madrid uden for ligaen, hvor man ser storindkøb på den måde og fem spillere fra øverste hylde, inkl. Downing, er også 5 spillere til startopstillingen. Det vil jeg stadig påstå, at det på kort sigt giver dårligere resultater, hvis der skal skiftes et halvt hold ud.

Lad os fastholde Downing. Så får vi èn mere(måske) og så kan det godt være, vi køber lidt til bredden, for derved at kunne skille os af med "de sædvanlige" omtalte - Jova, Cole og CP og et par stykker mere. Jeg har dog stadig, nok som den eneste, en svaghed for Joe Cole, men medgiver dog, at han ikke har slået til. Det havde jeg også med Babel, Keane og Cisse og det er ikke noget jeg er stolt af i dag ;)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 28. jun, 2011 08:00

The Mirro skriver i dag at Wickhams skifte til Sunderland er på plads. Pris ca. 100 mill kroner.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » tirsdag, 28. jun, 2011 08:38

Kelly skrev:The Mirro skriver i dag at Wickhams skifte til Sunderland er på plads. Pris ca. 100 mill kroner.
Vidste jeg aldrig skulle have købt ham i manager med netop Sunderland. Sorry guys. Jeg jinxede den her handel.

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » tirsdag, 28. jun, 2011 09:13

Nu står der på flere medier at de har accepteret, men også at de åbner bud fra bl.a LFC og Arsenal i samme prisleje, så Wickham er vel ikke helt SUFC spiller endnu.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » tirsdag, 28. jun, 2011 09:18

-Hvad syntes i om ham her?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... ol-kontakt

Han kunne sgu godt være et af vores formentlig 2 kant køb?

-Er der nogle herinde der kan forklare mig hvad vi helt præcis går at venter på? At endnu flere af vores mål bliver taget?

Jeg tror virkelig meget på KD og at han kan købe de helt rigtige spillere, som også er store navne.

-Kunne det tænkes at vi forhandler med Aguero og gør alt for at få ham i hus?

Jeg har et eller andet i mig der siger at vi hiver Aguero op af hatten!

Aguero, Ryad Boudebouz, Zapata, Enrique/Cissokho, Sissokho, Adam.

Hvorfor har vi ikke fået skrevet under med en eneste af dem?

Mata kan vi vidst gost glemme alt om nu?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 28. jun, 2011 09:33

Østergaard skrev:-Hvad syntes i om ham her?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... ol-kontakt

Han kunne sgu godt være et af vores formentlig 2 kant køb?

-Er der nogle herinde der kan forklare mig hvad vi helt præcis går at venter på? At endnu flere af vores mål bliver taget?

Jeg tror virkelig meget på KD og at han kan købe de helt rigtige spillere, som også er store navne.

-Kunne det tænkes at vi forhandler med Aguero og gør alt for at få ham i hus?

Jeg har et eller andet i mig der siger at vi hiver Aguero op af hatten!

Aguero, Ryad Boudebouz, Zapata, Enrique/Cissokho, Sissokho, Adam.

Hvorfor har vi ikke fået skrevet under med en eneste af dem?

Mata kan vi vidst gost glemme alt om nu?
Sådan har jeg det også lidt, når jeg læser diverse aviser.

Men når jeg lige trækker vejret, så får jeg troen igen. Det er især planlægningen af en venskabskamp med Valencia, der giver mig et håb om, at Mata-handlen måske ligefrem allerede er i hus, men vi venter indtil første træningsdag (eller dagen før) med at præsentere nogle vores nye spillere.

Der vil Kenny så stå sammen med Mata, Adam og Downing.

Vi må ikke glemme, at aviserne skal sælge historier og agenter skal forhandle lønningerne for deres spillere op. Derfor kommer der en masse historier, som garanteret intet har på sig.
Kloppite

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 28. jun, 2011 09:34

Østergaard skrev:-Hvad syntes i om ham her?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... ol-kontakt

Han kunne sgu godt være et af vores formentlig 2 kant køb?

-Er der nogle herinde der kan forklare mig hvad vi helt præcis går at venter på? At endnu flere af vores mål bliver taget?

Jeg tror virkelig meget på KD og at han kan købe de helt rigtige spillere, som også er store navne.

-Kunne det tænkes at vi forhandler med Aguero og gør alt for at få ham i hus?

Jeg har et eller andet i mig der siger at vi hiver Aguero op af hatten!

Aguero, Ryad Boudebouz, Zapata, Enrique/Cissokho, Sissokho, Adam.


Mata kan vi vidst gost glemme alt om nu?
Fordi transfervinduet ikke engang er åben endnu. Folk er simpelthen nødt til at slå koldt vand i blodet. Vinduet kan først kaldes en fiasko den 31/8, og der er stadig to lange måneder, hvor der kan handels i endnu. Der skal nok komme nogle handler. Der er god tid endnu.

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » tirsdag, 28. jun, 2011 09:47

Aarhus skrev:
Østergaard skrev:-Hvad syntes i om ham her?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... ol-kontakt

Han kunne sgu godt være et af vores formentlig 2 kant køb?

-Er der nogle herinde der kan forklare mig hvad vi helt præcis går at venter på? At endnu flere af vores mål bliver taget?

Jeg tror virkelig meget på KD og at han kan købe de helt rigtige spillere, som også er store navne.

-Kunne det tænkes at vi forhandler med Aguero og gør alt for at få ham i hus?

Jeg har et eller andet i mig der siger at vi hiver Aguero op af hatten!

Aguero, Ryad Boudebouz, Zapata, Enrique/Cissokho, Sissokho, Adam.


Mata kan vi vidst gost glemme alt om nu?
Fordi transfervinduet ikke engang er åben endnu. Folk er simpelthen nødt til at slå koldt vand i blodet. Vinduet kan først kaldes en fiasko den 31/8, og der er stadig to lange måneder, hvor der kan handels i endnu. Der skal nok komme nogle handler. Der er god tid endnu.
Fordi det ikke er åbent, er IKKE ensbetydende med at klubberne IKKE kan handle.
Det er bare den dag hvor spillerne officielt kan kaldes nye LFC/Scum/Arse/barca mm spillere.

Vi har selv købt Jordan og offentlig gjort handlen, men han er IKKE officiel LFC spiller før 1/7.
Og en anden ting er altså, at jo længere man venter, jo større er chancen/risikoen for at de "vigtige" handler bliver ødelagt af at andre klubber køber de spillere vi kigger på.
En sidste ting er, jo før de kommer jo mere forberedelse op til turneringen er de med i, hvilket som udgangspunkt kan give et boost allerede ved sæson starten.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Besvar