Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 26. jun, 2011 16:52

Jeg synes, at der i lang tid har været meget stille i forhold til Gary Cahill. Lige efter sæsonafslutningen var det ham, som alle klubberne havde som førstevalg til forstærkning af midterforsvaret.

Nu er Man Utd endt med at købe Jones. Arsenal lader af mærkværdige årsager til at være fokuseret på Samba? Spurs har vel dårligt mere at tilbyde sportsligt end os. Så hvis ellers bare Man City kan holde fingrene for sig selv, burde det så ikke være en realistisk mulighed at hente Cahill - fremfor eksempelvis Scott Dann eller Sakho?

Hvis det er besluttet fra klubbens side at vi helt sikkert skal hente en ny midterforsvarer (jeg stor tiltro til at Agger går en stærk og skadesfri sæson i møde, hvorfor jeg ikke nødvendigvis mener, at det er nødvendigt), så må Cahill da være ønskespilleren? Han er i hvert fald min.
Kloppite

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » søndag, 26. jun, 2011 17:03

Kelly skrev:
Emmy skrev:Spændende med Lennon, men er 20 mio £ ikke ret voldsomt?

http://www.metro.co.uk/sport/867489-aar ... l-transfer?

http://www.footylatest.com/liverpool-in ... star/22942?

Lennon stort JA TAK. Han er super god.
Kunne de hente Lennon, Moussa Sissokko, Mata og Gaël Clichy, så er jeg langt mere end tilfreds.
Det kunne være sjovt at supplerer med Wickham, såfremt Ngog gerne vil videre og prøve noget andet.
100% enig, det er også de navner jeg foretrækker pt. tror nu mest på at vi henter Adam og ikke Sissokho samt at vi henter Downing og ikke Lennon selvom jeg klart foretrækker Lennon! ;-)

Manlger du ikke også at skrive Zapata?

Sjovt nok er jeg aldtid enig med dig omkring transfers :D

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » søndag, 26. jun, 2011 17:07

texnymann skrev:Jeg synes, at der i lang tid har været meget stille i forhold til Gary Cahill. Lige efter sæsonafslutningen var det ham, som alle klubberne havde som førstevalg til forstærkning af midterforsvaret.

Nu er Man Utd endt med at købe Jones. Arsenal lader af mærkværdige årsager til at være fokuseret på Samba? Spurs har vel dårligt mere at tilbyde sportsligt end os. Så hvis ellers bare Man City kan holde fingrene for sig selv, burde det så ikke være en realistisk mulighed at hente Cahill - fremfor eksempelvis Scott Dann eller Sakho?

Hvis det er besluttet fra klubbens side at vi helt sikkert skal hente en ny midterforsvarer (jeg stor tiltro til at Agger går en stærk og skadesfri sæson i møde, hvorfor jeg ikke nødvendigvis mener, at det er nødvendigt), så må Cahill da være ønskespilleren? Han er i hvert fald min.
Han kan vel ikke undgå at blive for dyr, fordi han er englænder?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

FS
Indlæg: 550
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af FS » søndag, 26. jun, 2011 17:22

Zapata kommer ikke, og et eller andet siger mig, at vi aldrig nogensinde har været i kontakt med ham. Østergaard, er du egentlig Styfs lillebror?

Christ, Lennon bliver hypet herinde! Nuvel, han er hurtig, men han mangler generel spilforståelse og er ringe defensivt. Det er vel ikke uden grund, at han har været meget udskældt i Spurs. Endvidere havde Lennon 3 assists og 3 mål sammenlignet med Downings 9 assists og 7 mål i sidste sæson! Godt nok også med færre kampe - 25 kontra 38, men stadig et ringere snit. Som Fribytter dog klogt skriver, så ville han være interessant, hvis han gad sidde på bænken og have en Walcott-rolle. Johnson og Lennon i højre side lugter simpelthen af alt for mange muligheder for modstanderen.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 26. jun, 2011 18:14

Østergaard skrev:
Kelly skrev:
Emmy skrev:Spændende med Lennon, men er 20 mio £ ikke ret voldsomt?

http://www.metro.co.uk/sport/867489-aar ... l-transfer?

http://www.footylatest.com/liverpool-in ... star/22942?

Lennon stort JA TAK. Han er super god.
Kunne de hente Lennon, Moussa Sissokko, Mata og Gaël Clichy, så er jeg langt mere end tilfreds.
Det kunne være sjovt at supplerer med Wickham, såfremt Ngog gerne vil videre og prøve noget andet.
100% enig, det er også de navner jeg foretrækker pt. tror nu mest på at vi henter Adam og ikke Sissokho samt at vi henter Downing og ikke Lennon selvom jeg klart foretrækker Lennon! ;-)

Manlger du ikke også at skrive Zapata?

Sjovt nok er jeg aldtid enig med dig omkring transfers :D
Ja det er faktisk sjovt nok, vi er meget enig, skønt ;) .
Zapata skal helt klart også tilføjes.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 26. jun, 2011 21:46

texnymann skrev:Jeg synes, at der i lang tid har været meget stille i forhold til Gary Cahill. Lige efter sæsonafslutningen var det ham, som alle klubberne havde som førstevalg til forstærkning af midterforsvaret.

.
Spurs skal åbenbart også sælge før de kan købe, hvis ikke det bare er forretningstrategi, at udtale dette :dontknow: Vil stadig ekstremt gerne have Cahill, og en vb og Mata. Mata er ønskekøbet, og så at der snart meldes ud fra .tv hvad planen er med Insua. Har fuld forståelse for han eventuelt ikke gider LFC mere, han er blevet behandlet mildest talt elendigt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 27. jun, 2011 09:42

http://www.sportenkort.dk/nyhed/129141/ ... cia-profil

Nu kan det være nok. Nu slår vi dem og henter ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » mandag, 27. jun, 2011 09:48

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... nd-downing

- Spændende, til fair priser siger jeg go'

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 27. jun, 2011 10:08

Det her er da lidt øv hvis det passer. Men 7 mio £ plus Drogba lyder så til gegæld helt i skoven. Det presser vel værdien på Turan op i nærheden af 20 mio £!

Turkey's Galatasaray will let winger Arda Turan go to Chelsea in exchange for £7million and striker Didier Drogba.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/articl ... z1QSgaFr2R
"We're not racist, we only hate the mancs"

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » mandag, 27. jun, 2011 10:58

-Jeg har set så mange Tottenham kampe, fordi kanal 6, har sendt mange af deres kampe. Spurs køre heletiden i venstresiden og slår den sjælent over til Lennon. Lennon er lynhurtig, kan sætte sin direkte modspiller, når ofte til baglinien og tror KD kan bygge meget på ham! Han er jo lige kanten vi søger til at fodre Carroll.

-Jeg er efterhånden meget nervøs for Mata, når United også vil have ham! Vi må simpelthen bare byde over dem, denne gang!
Hvorfor hører vi ikke mere til Aguero? Jeg håber godt nok at vi køber ham, selvom det ser urealistisk ud. Men vil hellere havde ham frem for Mata.
Hvis vi nu fik Aguero, kunne angrebet se sådan ud:

-------Carroll--------
Aguero-------Suarez

Det ville sgu være giftigt!

:lol: Beklager jeg har ikke en bror eller noget familie på dette forum, og heller ikke nogle jeg kender. :lol:

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 27. jun, 2011 11:04

Kelly skrev:http://www.sportenkort.dk/nyhed/129141/ ... cia-profil

Nu kan det være nok. Nu slår vi dem og henter ham.
Min værste frygt er ved at blive til virkelighed. Måske lidt arrogant at citere sig selv, men her kommer alligevel min bange anelser fra den 17. juni.
texnymann skrev:Jeg er ved at blive lidt forvirret.

........

Og det der gør mig totalt forvirret er, at vi uden at blinke smed £20m for Henderson, men nu kun byder 15m euro for Mata. Mata er lysår foran Henderson (som jeg tror er et kæmpe fejlkøb - please prove me wrong!). Hvis vi får Mata for 15m euro, så er det naturligvis flot købmandskab, og jeg skal så lære at udvise større tålmodighed. Men Mata er i mine øjne en så eftertragtet spiller, at det burde være en prioritet at lukke lige netop den handel før alle andre. Det vil ikke overraske mig, hvis Man Utd hijacker handlen, såfremt de ikke lykkes i deres forsøg på at signe Sanchez.

Få nu fokus på de områder, hvor vi er svagest. Venstre back og kant.
Jeg bliver vanvittigt skuffet, hvis vi mister Mata til Man Utd. Han skulle have været den allerførste signing.
Kloppite

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » mandag, 27. jun, 2011 11:29

texnymann skrev:
Kelly skrev:http://www.sportenkort.dk/nyhed/129141/ ... cia-profil

Nu kan det være nok. Nu slår vi dem og henter ham.
Min værste frygt er ved at blive til virkelighed. Måske lidt arrogant at citere sig selv, men her kommer alligevel min bange anelser fra den 17. juni.
texnymann skrev:Jeg er ved at blive lidt forvirret.

........

Og det der gør mig totalt forvirret er, at vi uden at blinke smed £20m for Henderson, men nu kun byder 15m euro for Mata. Mata er lysår foran Henderson (som jeg tror er et kæmpe fejlkøb - please prove me wrong!). Hvis vi får Mata for 15m euro, så er det naturligvis flot købmandskab, og jeg skal så lære at udvise større tålmodighed. Men Mata er i mine øjne en så eftertragtet spiller, at det burde være en prioritet at lukke lige netop den handel før alle andre. Det vil ikke overraske mig, hvis Man Utd hijacker handlen, såfremt de ikke lykkes i deres forsøg på at signe Sanchez.

Få nu fokus på de områder, hvor vi er svagest. Venstre back og kant.
Jeg bliver vanvittigt skuffet, hvis vi mister Mata til Man Utd. Han skulle have været den allerførste signing.
Desuden skulle Mata også være på Barcalonas ønske seddel.
Vi må jo bare erkende at CL tæller højt for de fleste. Eneste plus hos os er nok chancen for spilletid er større, men de fleste spillere regner med at de er gode nok til start 11er.

Så hvis Man U er reelt intresseret , så kan vi nok godt glemme den handel. Endelig så har jeg Feguson mistænkt , for at spekulere i at drille Liverpool handler

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 27. jun, 2011 11:36

richs skrev:
texnymann skrev:
Kelly skrev:http://www.sportenkort.dk/nyhed/129141/ ... cia-profil

Nu kan det være nok. Nu slår vi dem og henter ham.
Min værste frygt er ved at blive til virkelighed. Måske lidt arrogant at citere sig selv, men her kommer alligevel min bange anelser fra den 17. juni.
texnymann skrev:Jeg er ved at blive lidt forvirret.

........

Og det der gør mig totalt forvirret er, at vi uden at blinke smed £20m for Henderson, men nu kun byder 15m euro for Mata. Mata er lysår foran Henderson (som jeg tror er et kæmpe fejlkøb - please prove me wrong!). Hvis vi får Mata for 15m euro, så er det naturligvis flot købmandskab, og jeg skal så lære at udvise større tålmodighed. Men Mata er i mine øjne en så eftertragtet spiller, at det burde være en prioritet at lukke lige netop den handel før alle andre. Det vil ikke overraske mig, hvis Man Utd hijacker handlen, såfremt de ikke lykkes i deres forsøg på at signe Sanchez.

Få nu fokus på de områder, hvor vi er svagest. Venstre back og kant.
Jeg bliver vanvittigt skuffet, hvis vi mister Mata til Man Utd. Han skulle have været den allerførste signing.
Desuden skulle Mata også være på Barcalonas ønske seddel.
Vi må jo bare erkende at CL tæller højt for de fleste. Eneste plus hos os er nok chancen for spilletid er større, men de fleste spillere regner med at de er gode nok til start 11er.

Så hvis Man U er reelt intresseret , så kan vi nok godt glemme den handel. Endelig så har jeg Feguson mistænkt , for at spekulere i at drille Liverpool handler
Rødtud skal have en lærestreg. Og Mata vil gerne til Liverpool FC, vi har Reina der kan overtale ham. Mata skal ind, det er vigtigt klubben viser de kan. Køb køb køb nu for pokker.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » mandag, 27. jun, 2011 11:39

Vi ender sandsynligvis med Henderson, Adam og Downing plus det løse. Utroligt at det tog så lang tid for folk at komme til erkendelse. Men det er selvfølgelig sjovere at lave fantasiformationer med Aguero, Mata og Cissokho end at forholde sig til virkeligheden.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » mandag, 27. jun, 2011 11:45

Alex Brockins skrev:Vi ender sandsynligvis med Henderson, Adam og Downing plus det løse. Utroligt at det tog så lang tid for folk at komme til erkendelse. Men det er selvfølgelig sjovere at lave fantasiformationer med Aguero, Mata og Cissokho end at forholde sig til virkeligheden.
- Det er dejligt med optimisme ;-)

- Men også dejligt med realisme....

- Dog ser jeg spillere som, Sakho, Cissokho & Sissoko som realistiske, men det er, 2 af 3 i hvert fald, spillere for fremtiden, og ikke nu og her....

Men vi må se hvad der sker. :dontknow:

- God Sommer ;)

Besvar