Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 13. jun, 2011 22:06

Østergaard skrev::flag5: Mata er mit ønske nummer 1! :flag5:
Også her..... måske i kamp med det mer useriøse eller urealistiske ønske om Aguero.

Til alle dem der (som jeg) har sin tvivl om Ydaphus, så kan I læse med her, og selv danne jeres mening.

http://www.anfieldindex.com/forum/threa ... -June-2011
Kloppite

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » mandag, 13. jun, 2011 22:22

Hmm. Meireles+penge for Mata, og så McCarthy ind som erstatning for Meireles? Lidt ung midtbane, synes I ikke? På den anden side så er det noget der kommer til at holde til langt ud i fremtiden. Meget interessant.
Badooo siger, hvad han mener!

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » mandag, 13. jun, 2011 22:39

Badooo skrev:Hmm. Meireles+penge for Mata, og så McCarthy ind som erstatning for Meireles? Lidt ung midtbane, synes I ikke? På den anden side så er det noget der kommer til at holde til langt ud i fremtiden. Meget interessant.
Ja vi kan jo bare se på konceptet i Arsenal og hvor mange pokaler de vinder år på år.(endda med en endnu bedre ungdomsstamme end den vi får imo) ----> Imponerende ikke.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » mandag, 13. jun, 2011 22:50

veffe69 skrev:
Badooo skrev:Hmm. Meireles+penge for Mata, og så McCarthy ind som erstatning for Meireles? Lidt ung midtbane, synes I ikke? På den anden side så er det noget der kommer til at holde til langt ud i fremtiden. Meget interessant.
Ja vi kan jo bare se på konceptet i Arsenal og hvor mange pokaler de vinder år på år.(endda med en endnu bedre ungdomsstamme end den vi får imo) ----> Imponerende ikke.
Spydig kommentar ;) Problemet ved Arsenal er vel, at de ikke formår at 1) holde på spillerne til de har den nødvendige erfaring og 2) at deres spillere brillierer i en sæson eller 2 før de går ned igen. Hvis vi bliver ved med at holde på nogle spillere så de når op i 27-28-års alderen, så vil jeg mene at vi samtidigt holder på den erfaring, som holdet har brug for. Pt. har vi jo Reina, Agger, Gerrard og Kuyt som alle har bunker af erfaring, mens Johnson også er på vej op i den gruppe. Derudover har jeg aldrig fattet, hvad tanken om en god, solid målmand har gjort Wenger. Sznclmxjfsadjrælkale skal nok gøre det fint for dem, men det er sgu også på tide. Det samme med deres forsvar - når det endelig bliver godt nok, så bliver spillerne skadede. Det tror jeg de har lidt meget under.
Badooo siger, hvad han mener!

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » mandag, 13. jun, 2011 23:26

@badoo

Det var nu ikke for at være spydig, men mere for at understrege det du egenligt selv nævner, nemlig at de er unge.
Og hele problemet her ligger jo i at DC filosofien er at købe ung (og billigt, hvilket ikke har lykkedes ham helt), for så at sælge igen i den modne alder med stor fortjeneste.
Og det er lige nøjagtig her at Arse falder til patten, for de har købt billigt (fortrinsvis) i mange år, for så at sælge spillerne i den modne alder til en pæn sum penge, og mon ikke det sker igen med både Nasri of Fabregas. Men år efter år ser vi at de starter godt, for så derefter at falde fra hinanden, når de kommer til de vigtige kampe, for her mangler de rutinen.
Det samme vil ske for LFC hvis de sælger spillere som Meirelles (som forøvrigt har været en af holdets bedste i sæsonen) for at købe spillere som Henderson og Adam (jeg fatter stadig ikke hvad vi skal med ham).
De køb der skal laves, skal ske efter en gylden linie, hvor man holder på rutine, samtidig med at man lærer yngre spillere om gamet, det kan man ikke uden rutinen.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » mandag, 13. jun, 2011 23:41

veffe69 skrev:@badoo

Det var nu ikke for at være spydig, men mere for at understrege det du egenligt selv nævner, nemlig at de er unge.
Og hele problemet her ligger jo i at DC filosofien er at købe ung (og billigt, hvilket ikke har lykkedes ham helt), for så at sælge igen i den modne alder med stor fortjeneste.
Hvor har du det fra? Der har ikke været et kvæk om, at Kuyt, Gerrard eller Carra er på vej væk, og det burde de vel være, hvis det var filosofien.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » tirsdag, 14. jun, 2011 07:15

Fribytter skrev:
veffe69 skrev:@badoo

Det var nu ikke for at være spydig, men mere for at understrege det du egenligt selv nævner, nemlig at de er unge.
Og hele problemet her ligger jo i at DC filosofien er at købe ung (og billigt, hvilket ikke har lykkedes ham helt), for så at sælge igen i den modne alder med stor fortjeneste.
Hvor har du det fra? Der har ikke været et kvæk om, at Kuyt, Gerrard eller Carra er på vej væk, og det burde de vel være, hvis det var filosofien.
Det er jeg rimelig sikker på at jeg har hørt i et af de første interviews han gav efter han blev ansat.
Og nu er både SG og Carra vel næppe den modne alder længere, men vel nærmere overmodne og Kuyt tæt på 31.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 14. jun, 2011 08:00

veffe69 skrev:
Fribytter skrev:
veffe69 skrev:@badoo

Det var nu ikke for at være spydig, men mere for at understrege det du egenligt selv nævner, nemlig at de er unge.
Og hele problemet her ligger jo i at DC filosofien er at købe ung (og billigt, hvilket ikke har lykkedes ham helt), for så at sælge igen i den modne alder med stor fortjeneste.
Hvor har du det fra? Der har ikke været et kvæk om, at Kuyt, Gerrard eller Carra er på vej væk, og det burde de vel være, hvis det var filosofien.
Det er jeg rimelig sikker på at jeg har hørt i et af de første interviews han gav efter han blev ansat.
Og nu er både SG og Carra vel næppe den modne alder længere, men vel nærmere overmodne og Kuyt tæt på 31.
Hvis spilleren er en klar succes, så bliver vedkommende ikke solgt - under normale omstændigheder. Det vil jeg gerne garantere. Og det er vel ifølge den tanke endnu bedre at tjene penge på overmodne spillere end bare modne?

Meireles er da en fin spiller, men han er også den spiller, der er blevet skiftet mest ud for LFC i sidste sæson, og et meget hurtigt kig på hans stats viser, at de er meget lig Adams, hvad angår afleveringer, skabte chancer og mål. Meireles har dog spillet for et hold, som i udgangspunktet burde score flere mål og skabe flere chancer end Blackpool, men omvendt er Meireles så heller ikke altid blevet brugt centralt, hvor han nok er bedst.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 14. jun, 2011 08:01

http://www.liverpool.no/rykter.aspx

Heri rygtes Raul væk ?. Det ville gøre ondt på mig hvis han rejser.
14 mill pund for Raul og 12 mill pund for Aqua.
Henderson 20 mill pund, og Adam 8 mill pund.
Så går det lige op. Men i mine øjne er det en svækkelse.

Lad os nu hellere få Joe Cole, Jovanovic, Paul, Degn, Soto, Ngog solgt.
Senest rettet af Kelly tirsdag, 14. jun, 2011 08:05, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 14. jun, 2011 08:04

DaBonks skrev:Dann: WB kæmper ikke for at beholde ham, men vil have fair pris, som er £10-13m. Dog konkurrence fra Arsenal.

Desuden lærte han, mens han var i Paris, at vi har fået et godt forhold til klubben og vi er meget interesseret i Sakho, og har forhørt os på Clement Chantôme, som (I GÆTTEDE RIGTIGT) spiller DM.
Hvem/hvad er WB?

Chantôme kender jeg ikke ordentligt, men jeg kan se at han har spillet sammen med Makelélé på den centrale midt gennem sæson, så jeg gætter på han ikke er decideret defensiv midt. Det udelukker dog ikke at han kan udfylde rollen.
Og hvad mener du med 'I gættede rigtigt'? Vi har af en eller anden grund slet ikke været linket til spillere på den position, selvom vi mangler snarere hér, end på den mere offensive del af midtbanen.

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » tirsdag, 14. jun, 2011 08:57

@Fribytter

Kan godt følge din tanke om at tjene på de ældste, men omvendt er det så det jeg er imod, da jeg mener de er grundlæggende for succes, da det er dem der har rutinen og som kan gi/lære den videre til de unge. Og det er her jeg mener man skal finde en gylden linie mellem ung og gammel på holdet, så det IKKE bliver ligesom at se Arsenal.
(forøvrigt har DC kig på endnu en midtbane spiller, denne gang fra St.Etienne (har han været oppe at vende undskýlder jeg))
Ifølge Indiatimes http://oneclick.indiatimes.com/article/05uVbIoadddrK, som bringer en artikel fra Goal.com, som har den fra fourfourtwo http://fourfourtwo.com/news/restofeurop ... fault.aspx


Mht Raul har han været enormt uheldig synes jeg, i den første halvdel af sæsonen var flere af truppens profiler ude i længere tid (Agger, SG, Torres, GJ), hvilket vel ikke var bedste arbejdsbetingelse for en ny mand i truppen i et helt nyt land og med en spillestil (HOOF) som ligger så langt fra den måde han er opdraget på, som den vel overhovedet kan, i den anden halvdel har han skulle lære nye kollegaer (Suarez, Caroll) at kende, samt nogle af profilerne har stadig været skadet, hvor spillestilen dog har været ændret til "rigtig" fodbold.
Og alligevel har han (imo) været en af lyspunkterne og han har vist at han kan begå sig i PL (mangler stadig lidt fysisk, men den skal nok være der næste sæson, når Clark og KD har haft ham igennem en ordentlig opstart)
Så min mening er at det er totalt hovedløst at sælge ham, til fordel for en der dårlig kan klare en halveg og som ihvertfald ikke er bedre boldmæssigt.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 14. jun, 2011 09:56

Har vi været linket til Cazorla før i dette vindue? Hvis valget står mellem Downing og Cazorla, hvad hælder folk så mest til?

http://www.metro.co.uk/sport/866054-san ... sfer-spree
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14387
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 14. jun, 2011 10:05

texnymann skrev:Har vi været linket til Cazorla før i dette vindue? Hvis valget står mellem Downing og Cazorla, hvad hælder folk så mest til?

http://www.metro.co.uk/sport/866054-san ... sfer-spree
Det er ret for nyligt at Cazorla er blevet nævnt. Jeg vil uden tøven og tvivl vælge Downing af de 2.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 14. jun, 2011 10:28

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... e-for-dann

- Nogen der kan fortælle lidt om Dann's spillestil :?:

- Min favorit er dog stadig Sakho :!:

Hr. Drejer
Indlæg: 13766
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 14. jun, 2011 10:28

Efter at have grublet lidt over det, så tror jeg Downing vil være en god signing. Hvis man sammenligner ham med Lennon, Young (og Walcott), så har de tre mere speed i benene. Men Downing har en bedre fodboldhjerne end de tre, han er god i pasningsspillet og har en meget fin placeringsevne. Lennon og Walcott er dygtige med bolden, men mangler i den grad spilforstålese og placeringsforståelse. Young er lidt bedre, men Downing er evne er mere udviklet, hvilket vi så med målet mod os på sidste spilledag. Hvis vi skal spille 'pass and move' (som vi skal), så foretrækker jeg Downing.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar