Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 08. jun, 2011 22:28

http://www.bold.dk/nyt/Eftertragtet-Wic ... -i-Ipswich

Wickham tror jeg godt vi kan glemme :dontknow:
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 08. jun, 2011 22:29

CaptainGerrard skrev:
Juhl skrev:YDaphus YDaphus
Ipswich want Shelvey on loan as part of any Wickham deal! Night people will be back tomorrow #YNWA

Ville da ikke være helt tosset?
IMO ganske fornuftigt. Shelvey kunne godt bruge noget mere 1. holds bold og vi er dækket pænt ind på midten med købet af Henderson. Desuden ser jeg gerne Wickham i Liverpool. Var han egentlig ikke også Liverpool-fan, eller var det kun Scott Dann?
Jeg har også hørt Wickham skulle være erklæret lfc fan ... det lyder helt glimrende med Shelvey på lån, så der bliver plads til at Henderson kan spilles ind på vores hold... er stor Jonjo fan, men altså ... måske det er meget godt sådan. Sådan et lån behøver vel heller ikke være mere end et halvt år ?..
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. jun, 2011 22:30

Kelly skrev:http://www.bold.dk/nyt/Eftertragtet-Wic ... -i-Ipswich

Wickham tror jeg godt vi kan glemme :dontknow:
Artiklen er fra april! Drik en kop the og træk vejret dybt ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 253
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:16
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper » onsdag, 08. jun, 2011 23:26

BBC Radio Lancs skulle eftersigende have rapporteret at Phil Jones har dumpet lægetjekket i Manc. Lidt svært om jeg synes Kenny skal gå efter ham. Han har allerede valgt Man U foran os, så svært at sige hvor loyaliteten vil være.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. jun, 2011 23:30

Kasper skrev:BBC Radio Lancs skulle eftersigende have rapporteret at Phil Jones har dumpet lægetjekket i Manc. Lidt svært om jeg synes Kenny skal gå efter ham. Han har allerede valgt Man U foran os, så svært at sige hvor loyaliteten vil være.
:shock: Owen Hargreaves bestod :shock: Betyder det så at Jones er død?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 253
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:16
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper » onsdag, 08. jun, 2011 23:38

Hr. Drejer skrev:
Kasper skrev:BBC Radio Lancs skulle eftersigende have rapporteret at Phil Jones har dumpet lægetjekket i Manc. Lidt svært om jeg synes Kenny skal gå efter ham. Han har allerede valgt Man U foran os, så svært at sige hvor loyaliteten vil være.
:shock: Owen Hargreaves bestod :shock: Betyder det så at Jones er død?
Ja, skulle man næsten mene. Det skulle være BBC Radio Lanschire. Ved ikke helt hvor troværdigt det er..

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 08. jun, 2011 23:38

Hr. Drejer skrev:
Kasper skrev:BBC Radio Lancs skulle eftersigende have rapporteret at Phil Jones har dumpet lægetjekket i Manc. Lidt svært om jeg synes Kenny skal gå efter ham. Han har allerede valgt Man U foran os, så svært at sige hvor loyaliteten vil være.
:shock: Owen Hargreaves bestod :shock: Betyder det så at Jones er død?
Good one ;)

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 08. jun, 2011 23:53

Er det ikke yderst sjældent at spillere ikke består lægetjekket efter at de 2 klubber er blevet enige om overgangspris? Ville da være pænt mærkeligt hvis Jones ikke har bestået det, men i tilfældet af at han ikke har, er der vel 2 grunde til ikke at vælge ham.. han valgte manure fremfor os og han bestod ikke lægetjekket i hos dem.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » onsdag, 08. jun, 2011 23:57

Mads T. skrev:
Hr. Drejer skrev:
Kasper skrev:BBC Radio Lancs skulle eftersigende have rapporteret at Phil Jones har dumpet lægetjekket i Manc. Lidt svært om jeg synes Kenny skal gå efter ham. Han har allerede valgt Man U foran os, så svært at sige hvor loyaliteten vil være.
:shock: Owen Hargreaves bestod :shock: Betyder det så at Jones er død?
Good one ;)
Der er nogen som læser twitter herinde...

wardides:
If you fail a medical that Owen Hargreaves once passed then you must be clinically dead.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. jun, 2011 23:59

Cissokho bestod ikke lægetjekket i Milan i 2009, grundet noget med hans tænder, som kunne udarte sig til diverse fysiske problemer (kan ikke huske hvilke). Lyon skrev efterfølgende kontrakt med ham. Men det er sjældent.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7362
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 09. jun, 2011 00:03

Har svært ved at tro Jones sku ha failed sin medical. Seneste rygter går på, at Jones er samlet med resten af Englands U21 hold og i godt humør.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » torsdag, 09. jun, 2011 00:39

Det er vel ikke rigtigt rygter, at Jones er en del af U21-truppen og synes at være i godt humør?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 09. jun, 2011 08:37

Okay..

Har Jones taget en natflyver til DK, er han fløjet med truppen om aftenen, eller har han slet ikke været i Scum til medical?

Jonjo til Ipswich på lån er en god idé. Wickham må gerne komme med det samme. Ham har vi brug for. Shelvey kan sagtens tåle et år i championship, det vil sgu kun kunne gavne ham.

Cissokho må være en nobrainer (stadig). Hvis der er noget galt med hans tænder slår vi dem da bare ud og sætter nogle nye ind.

Henderson, Cissokho, Wickham, se så synes jeg allerede at transfervinduet har været ganske glimrende. Kronen på værket: Mata og Jones/Dann.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 09. jun, 2011 08:41

Nå ja.. folk lader til at lægge mest mærke til Ydaphus. Jeg synes dog også at pault86 (Thommo fra rawk) har noget interessant at byde på:
- Henderson done deal imorgen. N'Gog tager til Sunderland og færdiggør skiftet + handlen
- Wickham næsten done deal
- Adam skulle også være done deal, allerede før han tog på ferie.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 09. jun, 2011 08:50

Badooo skrev:Nå ja.. folk lader til at lægge mest mærke til Ydaphus. Jeg synes dog også at pault86 (Thommo fra rawk) har noget interessant at byde på:
- Henderson done deal imorgen. N'Gog tager til Sunderland og færdiggør skiftet + handlen
- Wickham næsten done deal
- Adam skulle også være done deal, allerede før han tog på ferie.
Kanon godt :) .

Dann er han noget for os ??
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar