Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » torsdag, 12. maj, 2011 10:41

@ Veffe69

Det er der helt sikkert noget om. De populæreste/mest hypede spillere er der, hvor priserne især vil blive voldsomme, inden FFP træder kraft. Prisudviklingen vil ikke fordele sig jævnt, da det er topklubberne, der frygter tiden under FFP. Derfor er det også her, man løber den største risiko. Sådan tror jeg ihvertfald, at det vil blive.

FSGs motivation for at gå ind i fodbold er udsigten til FFP. Dernæst har de tro på, at de kan bruge pengene bedre end andre.

Problemet er dog, at LFC måske slet ikke har penge til spillerindkøb pt. Derfor giver det mening, at FSG hjælper til med at kickstarte projektet til sommer. Men alt med måde, og LFC skal samtidig gøres til en god forretning, hvis konkurrenceevnen skal forbedres.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nicoen » torsdag, 12. maj, 2011 11:01

http://www.bold.dk/nyt/Lukaku-har-kurs-mod-England¨¨

Hvor kunne det være fantastisk at få en spiller som Lukaku til klubben. Han ville passe perfekt ind i truppen da han er ung, men stadigvæk ikke langt fra at kunne gøre sig gældende på topplan. Hvis han kom ind ville det nok betyde farvel til N'gog som Dalglish, tilsyneladende, ikke har et godt øje til. Det kunne måske også bare betyde et lejeophold for N'gog, så han kan samle noget førsteholdserfaring. Så har vi et angreb der hedder Suarez, Carroll, Kuyt og Lukaku. Det er altså en skræmmende firkløver at have klar. :D

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » torsdag, 12. maj, 2011 11:06

Nicoen skrev:http://www.bold.dk/nyt/Lukaku-har-kurs-mod-England¨¨

Hvor kunne det være fantastisk at få en spiller som Lukaku til klubben. Han ville passe perfekt ind i truppen da han er ung, men stadigvæk ikke langt fra at kunne gøre sig gældende på topplan. Hvis han kom ind ville det nok betyde farvel til N'gog som Dalglish, tilsyneladende, ikke har et godt øje til. Det kunne måske også bare betyde et lejeophold for N'gog, så han kan samle noget førsteholdserfaring. Så har vi et angreb der hedder Suarez, Carroll, Kuyt og Lukaku. Det er altså en skræmmende firkløver at have klar. :D
Hvis han er kaninen, de hiver op af hatten, bliver jeg glad. Hvis kaninen viser sig at være Aguero bliver det for vildt - hvis altså rygtet har noget på sig. Vi har et godt forhold til Atletico Madrid, så jeg kan helt sikkert godt forestille mig en aftale komme i hus, engang. Aguero er tilsyneladende også Liverpoolfan (har vi ikke hørt det før fra spillere af samme klub?), og så ville han måske have indflydelse på prisen på ham selv, hvis netop Liverpool banker på døren. Det angreb kunne blive et af de giftigste, der nogensinde har eksisteret i fodbold, det er jeg sikker på!

bblauritzen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 12. maj, 2011 11:08

veffe69 skrev:@fribytter m.fl

[.....]

Sportsligt vil der helt sikkert være ide i at få købt kvaliteten nu, men økonomisk vil det nok være en dårlig ide.
Sportslig succes avler økonomisk succes.

Jeg mener vi skal gå All In her til sommer. Hvis vi begynder at snakke om økonomisk tilbageholdenhed og langsigtede planer så mister folk troen.

Det er NU vi har momentum, folk tror på projekt Liverpool og muligheden for at tiltrække klasse spillere er her. Jeg tror heller ikke at 2-3 klasse spillere er nok. Vi ender med at hænge efter toppen igen næste og og så begynder luften at fise ud af ballonen.

Får vi derimod 5 spillere af høj klasse er jeg overbevist om at vi kommer op hvor solen skinner.

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » torsdag, 12. maj, 2011 11:31

bblauritzen skrev:
veffe69 skrev:@fribytter m.fl

[.....]

Sportsligt vil der helt sikkert være ide i at få købt kvaliteten nu, men økonomisk vil det nok være en dårlig ide.
Sportslig succes avler økonomisk succes.

Jeg mener vi skal gå All In her til sommer. Hvis vi begynder at snakke om økonomisk tilbageholdenhed og langsigtede planer så mister folk troen.

Det er NU vi har momentum, folk tror på projekt Liverpool og muligheden for at tiltrække klasse spillere er her. Jeg tror heller ikke at 2-3 klasse spillere er nok. Vi ender med at hænge efter toppen igen næste og og så begynder luften at fise ud af ballonen.

Får vi derimod 5 spillere af høj klasse er jeg overbevist om at vi kommer op hvor solen skinner.
Det vil de jo netop ikke gøre, med de restriktioner vi står overfor.

Bruger vi i dette vindue 60 mill £ på spillere som vi kun kan sælge for 30 mill £ om 3 år pga de regler der kommer, får vi ualmindelig svært ved at tjene de penge hjem og det er derfor vi skal være ufattelig påpasselige i netop det kommende transfer vindue.

Og det er da netop de langsigtede planer som ledelsen hele tiden pointere at de har, hvorfor skulle det ændre sig lige pludselig ?
Det kan jo være at de ser ud i fremtiden og måske større chance for at købe spillere af kvalitet til billigere penge om 2 år med de nye regler end vi kan nu og derved sparer klubben en masse penge og hvis man samtidig mener at vi måske ikke er så langt fra at have bære dygtige unge folk i egne rækker, som i den periode kan tage den tørn der er krævet af den målsætning man har for perioden, ja så vil det da være endnu mere underligt at bruge alle de xtra midler nu, i forhold til at vente og så kun købe ind til de aller aller mest vitale pladser i dette vindue, for de midler vi skaffer selv ved spillersalg, plus det løse der ligger i kassen. (og nej jeg mener ikke at 5 spillere af dyr klasse ER nødvendigt)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 12. maj, 2011 11:59

Hr. Drejer skrev:
Fribytter skrev:
Hr. Drejer skrev:
Fribytter skrev:
Hr. Drejer skrev:
Fribytter skrev:
texnymann skrev:Når alt det er sagt, så vil jeg gerne pointere, at fra mit synspunkt vil sommerens transfervindue have været en umådelig succes, hvis vi ender med de tre nævnte spillere (Young, Cahill og Enrique).
That's the spirit!
:roll:

Bill Shankly: Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
:roll:

Henry: We have constraints and have to be careful in order to successfully compete with them.
Naaah, der holder jeg sq med Shankly.
Det var ikke megen tålmodighed, du havde med de nye ejeres tilgang.
Jeg er ikke tilfreds med de tre forstærkninger som texnymann nævner. Langtfra. Jeg har sagt hele tiden, og jeg siger det igen: Vi skal bruge 5 kvalitetsspillere, og det tror jeg også vi får. At du stiller dig tilfreds med ovenævnte tre spillere, må stå for egen regning, men det vil være tvivlsomt om det er nok til at få os tilbage i C.L. igen.
:roll:
Kenny Dalglish (apr 29, 2011): Liverpool FC squad is in great shape

Jeg forstår godt, at du ønsker flere gode spillere til Liverpool. Det er altid spændende med nye ansigter. Men det kan medbringe ligeså mange skuffelser og frustrationer, som det kan medføre fornyet energi, bedre resultater og gode oplevelser. Det behøver man blot at tænke på navne som Shevchenko, Berbatov (første sæson hos Man Utd), og nu Torres for at få bekræftet.

Hvis vi henter fem gode spillere, vil jeg da også være superglad, men jeg tror sagtens, at vi kan kæmpe med om titlen med tre forstærkninger. Jeg forstår slet ikke, hvad der skulle få folk til at tro anderledes. Under Kenny ligger vi i top 3 pointmæssigt med den nuværende trup (hvor Gerrard, Carroll, Kelly, Aurelio og Agger har været meget ude og Glen Johnson og Suarez har været lidt ude). Stort set hver gang Kenny har bragt en erstatning for de skadede i spil, så har han leveret. Det gælder Flanagan, Robinson, Spearing og Maxi. Hvis man tager alt dette med i sine betragtninger, så forstår jeg ikke påstanden om, at vi ikke kan spille os ind i top 4 med tre forstærkninger. Det modsatte er jo bevist over 16 kampe.

Jeg er med på noget udrensning. Men det er overvejende for at få fyldet væk. Spillere med store lønninger, der aldrig får en chance alligevel. Ikke alle disse behøver vi erstatninger for, da vi har mange dygtige spillere på akademiet.
Kloppite

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » torsdag, 12. maj, 2011 12:33

Hr. Drejer skrev:Truppen er for dyr. Ingen tvivl om det. Men jeg læser det som om at den er for dyr i forhold til hvad de enkelte spillere bidrager med. Spillere som Cole, Jova og Poulsen bidrager ikke med noget som helst, og de hæver en stor løn. Hvis vi fik dem erstattet med spillere som bidrager mere, så tror jeg som sådan ikke at lønnen er det helt store problem. Forskellen mellem vores syn er at du anskuer det direkte, dvs. du ser udelukkende på omkostninger, hvorimod jeg anskuer det relationelt, dvs. sætte omkostninger i forhold til præstation. Ikke at den ene er mere rigtig end den anden, men jeg tror det er derfor vi kommer frem til forskellige vurderinger.
Vurderet ud fra H&G-regnskabet, som altså er en ufuldstændig vurdering, så er LFC pt. en underskudsforretning, selvom økonomien er blevet meget bedre. FSG har barberet mange omkostninger væk og optimeret sponsorater og den kommercielle afdeling meget. Jeg tror blot ikke, at det er nok til, at LFC genererer et overskud.

Derfor er LFCs trup for dyr i forhold til resultaterne. Udgifterne til LFCs trup ville give mening, hvis man havde CL-indtægter, men det har man ikke.
Hr. Drejer skrev:Jeg synes lige du strækker den lidt Fribytter. Du skrev som svar til texnymann, at tre spillere (Cahill, Young og Enrique) vil være et succesfuldt transfervindue, og nu skriver du så 3-4 spillere. Hvis vi fortsætter diskussionen længe nok, så siger jo snart en 4-5 kvalitetspsillere. ;) Og så er vi jo snart enige.
Jeg har primært diskuteret beløb. Om Enrique, Adam og Young er de rette, ved jeg ikke. Men ud fra de nævnte spillere kan jeg se, at Texnymann ikke forventer, at der bruges vildt mange penge. Det er det, jeg billiger.

Jeg regner med, at man kan barbere £10 mio. af lønomkostningerne, og brutto bruge £50 mio. på nye spillere i sommerens vindue, hvis de rette spillere hentes. Jeg tror, det er realistisk at hente fire gode spillere, men det bliver ikke alle i Sanchez-størrelsen; det rækker transferbudgettet ikke til, og man ville sikkert ikke spare særlig meget løn i så fald.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 12. maj, 2011 13:04

bblauritzen skrev:
veffe69 skrev:@fribytter m.fl

[.....]

Sportsligt vil der helt sikkert være ide i at få købt kvaliteten nu, men økonomisk vil det nok være en dårlig ide.
Sportslig succes avler økonomisk succes.

Jeg mener vi skal gå All In her til sommer. Hvis vi begynder at snakke om økonomisk tilbageholdenhed og langsigtede planer så mister folk troen.

Det er NU vi har momentum, folk tror på projekt Liverpool og muligheden for at tiltrække klasse spillere er her. Jeg tror heller ikke at 2-3 klasse spillere er nok. Vi ender med at hænge efter toppen igen næste og og så begynder luften at fise ud af ballonen.

Får vi derimod 5 spillere af høj klasse er jeg overbevist om at vi kommer op hvor solen skinner.
Helt enig,. Jeg vil endda gå så langt som at sige, det er ren logik ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » torsdag, 12. maj, 2011 13:23

Kelly skrev:
bblauritzen skrev:
veffe69 skrev:@fribytter m.fl

[.....]

Sportsligt vil der helt sikkert være ide i at få købt kvaliteten nu, men økonomisk vil det nok være en dårlig ide.
Sportslig succes avler økonomisk succes.

Jeg mener vi skal gå All In her til sommer. Hvis vi begynder at snakke om økonomisk tilbageholdenhed og langsigtede planer så mister folk troen.

Det er NU vi har momentum, folk tror på projekt Liverpool og muligheden for at tiltrække klasse spillere er her. Jeg tror heller ikke at 2-3 klasse spillere er nok. Vi ender med at hænge efter toppen igen næste og og så begynder luften at fise ud af ballonen.

Får vi derimod 5 spillere af høj klasse er jeg overbevist om at vi kommer op hvor solen skinner.
Helt enig,. Jeg vil endda gå så langt som at sige, det er ren logik ;)
Det er Leeds-logik.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 12. maj, 2011 13:56

Fribytter skrev:
Kelly skrev:
bblauritzen skrev:
veffe69 skrev:@fribytter m.fl

[.....]

Sportsligt vil der helt sikkert være ide i at få købt kvaliteten nu, men økonomisk vil det nok være en dårlig ide.
Sportslig succes avler økonomisk succes.

Jeg mener vi skal gå All In her til sommer. Hvis vi begynder at snakke om økonomisk tilbageholdenhed og langsigtede planer så mister folk troen.

Det er NU vi har momentum, folk tror på projekt Liverpool og muligheden for at tiltrække klasse spillere er her. Jeg tror heller ikke at 2-3 klasse spillere er nok. Vi ender med at hænge efter toppen igen næste og og så begynder luften at fise ud af ballonen.

Får vi derimod 5 spillere af høj klasse er jeg overbevist om at vi kommer op hvor solen skinner.
Helt enig,. Jeg vil endda gå så langt som at sige, det er ren logik ;)
Det er Leeds-logik.
Ikke enig. Leeds havde helt andre problemer, desværre for det var også en fed klub, som jeg rent faktisk syntes rigtig godt om.
Nej der skal mange ud. Og der skal mange ind. Vi køber ikke uden at sælge det er klart, men der ryger mange til sommer, i salg eller udlejning. Også løntunge spillere. Lad mig nævner Joe Cole, Poulsen og Milan Jonavovic, der alle hæver en fed hyre uden at spille.
Det giver luft til forstærkninger, som vi mangler.
Vi har ikke bredden når sæsonen kører med EL, FA; PL, Carling Cup, landskampe, mens der er skader og lignende. Det kan vi løse langt hen af vejen med unge spillere. Pt har vi kun en turnering at spille i. PL så kan vi godt.
Køber de rigtig laver de kanon gode investeringer, i tilfælde af videresalg.
Tingene skal udvikles ikke afvikles.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2145
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 12. maj, 2011 14:00

Målmand Hvis Pepe bliver hvilket det lader til er det fint, med Peter Gulacsi som backup.

Højre back: Johnson, Kelly og Flanagan her er vi virkelig godt besat, og synes vi skal begynde at bruge Johnson mere som højre midt i nogle kampe, og måske Kelly som backup centralt.

Venstre back: Jack Robinson kan måske blive fremtiden spiller og måske komme Insua tilbage til sommer, men regner med at enten Insua eller Aurelio blive solgt, og synes uden tvivl vi skal gå efter en nye spiller som første valg, min drømme signing er Leighton baines ved godt han kommer fra de lokale rivaler så det måske ikke er så sansynligt, men 5 mål og 11 assist i år er virkeligt imponerende synes ikke Enrique virker som et valg fra øverste hylde. Men vi skal 100 % sikkert have købe en ny til denne position

Forsvar central: Agger, Skertl, Carragher og Wilson som måske fremtidens mand der kan få lov at spille i pokal kampe og Europa League og få noget mere erfaring, ved ikke om vi er godt nok besat her synes, for synes vi mangler en boldsikker spiller når Agger ikke er med, og samtidig synes jeg også midtforsvaret bør kunne bidrage men nogle mål over en hel sæson, måske kan Kelly bruges her, eller kunne interresante spiller være Mamadou Sahko fra Paris SG eller Gary Cahill være spændende emner.

Kantspillere, Kuyt kan bruge som højre midt, men når man han set hans samarbejde med Suarez den seneste tid så synes jeg han skal bruges mere som angriber, og så synes jeg man skal bruge Johnson mere som højre midt. For en måned siden var jeg klar til at sælge Maxi men med den vilje og imponerende antal mål på det seneste så får han naturligvis chancen igen i næste sæson. Men vi skal helt sikkert have nogle flere spillere til kanterne, til venstre kant håber jeg som så mange andre på Ashley Young og alternativ Charles N’zogbia, vi er ligeledes ofte blev sat sammen med Sylvain Marveaux han har været meget skadet i år men lavede 10 mål i frankrig året før, jeg kender ikke så meget til ham men han kan fåes på fri transfer så han kunne godt være et scoop.
Ashley Young er ønske signing 7 mål og 8 assist i år til fløjen + han kan også bruges som angriber.

Central midt, her er vi også godt besat Gerrard, Lucas, Spearing Meriles og Shelvey, Lucas og Spearing er virkeligt blomstret op og har taget ansvar i Gerrard’s fravær, de er dog ikke særligt målfarlige nogen af dem. Hvis ikke vi kan få en ordenligt pris for Aquilani så synes jeg han skal have en ny chance og tror han ville kunne passe godt ind i den spillestil Daglish har introduceret.
Der har været talt meget om Charlie Adam, og er noget i tvivl om vi har brug for ham, hans alder samt masser af mål og assist for Blackpool gør dog at jeg synes vi skal slå til hvis prisen ikke bliver skruet helt i vejret, der er helt sikkert mange klubber der vil have ham til sommer.

Angreb Suarez, Caroll og Kuyt, men det er ikke nok til en lang sæson så vil skal have en eller to nye angribere, og synes der skal gåes efter unge spillere med mange år foran sig, dem jeg synes er mest spændende er Rademel Falcao, Daniel Sturridge, Romelu Lukaku samt Aguero hvis de nye ejere finder den helt store tegnebog frem. Men alt efter hvor meget Kuyt bruges i angrebet så skal vi have en klasse angriber samt 1 talent der kan bruges en gang imellem.

Sælges: Cole, Poulsen, Konchesky, Kygiakos, Ngog, Jovanovic, Aurelio eller Insua samt måske Aguilani

Det klubben skal bruge er målfarlige spillere, hvis vi skal med helt i topppen skal vi score mindst 20 mål mere på en sæson, det bliver under alle omstændigheder spændende at følge sommerens transfer vindues samt ikke mindst næste sæson 3-4 gode signinger og jeg er sikker på vi er i top 4 igen næste år om det så er 1,2,3 eller 4 pladsen må tiden vise. De andre klubber skal jo også ud og handle :flag8:
YNWA

bblauritzen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 12. maj, 2011 15:06

veffe69 skrev:
Det vil de jo netop ikke gøre, med de restriktioner vi står overfor.

Bruger vi i dette vindue 60 mill £ på spillere som vi kun kan sælge for 30 mill £ om 3 år pga de regler der kommer, får vi ualmindelig svært ved at tjene de penge hjem og det er derfor vi skal være ufattelig påpasselige i netop det kommende transfer vindue.

Og det er da netop de langsigtede planer som ledelsen hele tiden pointere at de har, hvorfor skulle det ændre sig lige pludselig ?
Det kan jo være at de ser ud i fremtiden og måske større chance for at købe spillere af kvalitet til billigere penge om 2 år med de nye regler end vi kan nu og derved sparer klubben en masse penge og hvis man samtidig mener at vi måske ikke er så langt fra at have bære dygtige unge folk i egne rækker, som i den periode kan tage den tørn der er krævet af den målsætning man har for perioden, ja så vil det da være endnu mere underligt at bruge alle de xtra midler nu, i forhold til at vente og så kun købe ind til de aller aller mest vitale pladser i dette vindue, for de midler vi skaffer selv ved spillersalg, plus det løse der ligger i kassen. (og nej jeg mener ikke at 5 spillere af dyr klasse ER nødvendigt)
Selvfølgelig skal der være en overordnet økonomisk strategi. Men som i enhver "risiko investering" må man også være klar til at skyde kapital ind når det er nødvendigt. Og jeg mener det er nu.

Jeg frygter blot at hvis man først begynder med økonomisk navlepilleri så ender vi i uden for de egentlige topklubber hvor vi ikke formår at tiltrække folk fra øverste hylde og så falder projektet til jorden.

Jeg mener heller ikke at man skal købe spillere hvor man spekulere i salgsprisen om 3 år, det er ikke en investering som nødvendigvis skal give et overskud. Vi skal købe spillere som vi mener kan indgå i truppen langt ud i fremtiden. Og så er det altså først i 2014 at de nye FFA regler for alvor træder i kraft.

Skal man investere nu eller skal man vente og se markedet an...that is the question..

Mon ikke FSG har styr på hvad der bedst for os..

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 13. maj, 2011 08:19

Fribytter skrev:
Kelly skrev:
bblauritzen skrev:
veffe69 skrev:@fribytter m.fl

[.....]

Sportsligt vil der helt sikkert være ide i at få købt kvaliteten nu, men økonomisk vil det nok være en dårlig ide.
Sportslig succes avler økonomisk succes.

Jeg mener vi skal gå All In her til sommer. Hvis vi begynder at snakke om økonomisk tilbageholdenhed og langsigtede planer så mister folk troen.

Det er NU vi har momentum, folk tror på projekt Liverpool og muligheden for at tiltrække klasse spillere er her. Jeg tror heller ikke at 2-3 klasse spillere er nok. Vi ender med at hænge efter toppen igen næste og og så begynder luften at fise ud af ballonen.

Får vi derimod 5 spillere af høj klasse er jeg overbevist om at vi kommer op hvor solen skinner.
Helt enig,. Jeg vil endda gå så langt som at sige, det er ren logik ;)
Det er Leeds-logik.
Man kan ikke sætte lighedstegn mellem sportslig og økonomisk succes, eller at sportligts succes ligefrem avler økonomisk succes - langt fra. Men sportligs succes er som ofte grundlaget for en økonomisk succes - tror næppe hverken købe-klubberne Chelsea eller City bliver nogen pengemaskine (kun ud), på trods af den succes de trods alt har.
Der skal bruges penge, ingen tvivl om det, men vi skal stadig huske på, at vores ejere sigter på langsigtede gevinster og vil derfor kun foretage investeringer i det omfang de mener de tjerner sig selv ind igen - og det priser jeg mig lykkelig over, så vi ikke ser samme respektløse adfærd på transfermarkedet som f.eks. City eller Chelsea har udvist. Noget andet er at jeg virkelig ikke mener vi har brug for 5 spiller fra øverste skuffe - se med den trup vi har nu, hvad den har præsteret. To eller tre klassespillere, og et par til bænken, så burde vi havde mandskabet til at spille med om mesterskab og CL næste sæson.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 13. maj, 2011 08:24

bblauritzen skrev:
veffe69 skrev: Men som i enhver "risiko investering" må man også være klar til at skyde kapital ind når det er nødvendigt. Og jeg mener det er nu.
Men som i alle investeringer skal man kun skyde på i hvis det betaler sig tilbage....
bblauritzen skrev:
veffe69 skrev: Vi skal købe spillere som vi mener kan indgå i truppen langt ud i fremtiden. Og så er det altså først i 2014 at de nye FFA regler for alvor træder i kraft.
Det kan godt være at reglerne først træder i kraft der, men det betyder også at vi skal kunne køre med break-even regnskab - så det kan godt være at vi kan købe en masse spillere nu, men vi skal stadig kunne køre en sund forretning...dvs. vi ikke bare kan booste lønbudgettet.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » fredag, 13. maj, 2011 12:17

Nå, Marin skulle have en separat tråd.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar