Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 13. jan, 2011 12:07

Læser på Sky at Taiwo er kontraktfri til sommer. Kunne han være løsningen på venstre back? Han har da været nævnt et par gange herinde, blandt andet en del i sommers.
Badooo siger, hvad han mener!

xman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af xman » torsdag, 13. jan, 2011 13:58

Badooo skrev:Læser på Sky at Taiwo er kontraktfri til sommer. Kunne han være løsningen på venstre back? Han har da været nævnt et par gange herinde, blandt andet en del i sommers.
Efter min mening vil det bestemt være værd at hente Taiwo og prøve at give ham chancen.

Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » torsdag, 13. jan, 2011 14:11

xman skrev:
Badooo skrev:Læser på Sky at Taiwo er kontraktfri til sommer. Kunne han være løsningen på venstre back? Han har da været nævnt et par gange herinde, blandt andet en del i sommers.
Efter min mening vil det bestemt være værd at hente Taiwo og prøve at give ham chancen.
Jeg ville virkelig slå til hvis jeg var Comolli! Taiwo er stærk, hurtig og har et skud lignende Riises. Han kunne sagtens blive et hit.
Vi må sætte vores lid til at franskmanden har styr på det franske marked.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 13. jan, 2011 16:17

Javier Martinez fra Atletic er da pænt oplagt ? Han er dygtig defensivt men kan også fordele boldene ret fornuftigt .. egentlig strange at han slet ikke er nævnt i rygterne på trods af han nok vil være hunde-dyr .. og så skulle kenny prøve alt hvad han kan at kalde Aquilani hjem, selvom det er en umulig opgave .. - så kan hans filosofi udføres som the King prøver at gennemtrumfe med pass and move. Og så self lige hente Coentrao til venstrebacken. Og Suarez til en af pladserne i tre mands angrebet. Åh Gud, lad det ske !!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 13. jan, 2011 16:54

Jeg havde faktisk ikke tænkt over Aquilani. Men frikøbsklausul = skod = Roy burde fandme have lov til at betale for at købe ham fri af Juventus igen. Skal Aqui egentligt ikke acceptere kontrakten med Juventus inden det bliver gennemført? I så fald er ikke alt tabt, da man bare skal have fat i en person der kan overbevise ham om, at fremtiden er i Liverpool (det bliver så nok lidt svært, men we gotta try). Der kan satme spares penge på netop den front. Så er bredden på den offensive/spilfordelene midt (Lucas, Meireles, Gerrard, Cole, Aqui) optaget. Det ville faktisk være en ganske kompetent midtbane-bredde imo.
Badooo siger, hvad han mener!

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » torsdag, 13. jan, 2011 17:57

Badooo skrev:Jeg havde faktisk ikke tænkt over Aquilani. Men frikøbsklausul = skod = Roy burde fandme have lov til at betale for at købe ham fri af Juventus igen. Skal Aqui egentligt ikke acceptere kontrakten med Juventus inden det bliver gennemført? I så fald er ikke alt tabt, da man bare skal have fat i en person der kan overbevise ham om, at fremtiden er i Liverpool (det bliver så nok lidt svært, men we gotta try). Der kan satme spares penge på netop den front. Så er bredden på den offensive/spilfordelene midt (Lucas, Meireles, Gerrard, Cole, Aqui) optaget. Det ville faktisk være en ganske kompetent midtbane-bredde imo.
så vidt jeg ved har juventus en klausul på aquilani. men mener at det stadigvæk er op til os i sidste ende om vi vil sælge ham eller ej. så hvis Kenny kan bruge ham (håber han vil), så kan han vist godt sige tak men nej tak til juventus.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 13. jan, 2011 18:15

Badooo skrev:Skal Aqui egentligt ikke acceptere kontrakten med Juventus inden det bliver gennemført?
Jo det må man gå ud fra, selv om han måske forhandlede en aftale i sommers, skal den vel skrives under af Aqua efter sæsonen, og han kan vel godt ændre mening på en sæson. Men tvivler dog på han har fortrudt sin leje kontrakt, og også på han vil have LFC trøjen på igen. Forståeligt set fra neutrale øjne
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 13. jan, 2011 18:19

pommelfeen skrev:
Badooo skrev:Jeg havde faktisk ikke tænkt over Aquilani. Men frikøbsklausul = skod = Roy burde fandme have lov til at betale for at købe ham fri af Juventus igen. Skal Aqui egentligt ikke acceptere kontrakten med Juventus inden det bliver gennemført? I så fald er ikke alt tabt, da man bare skal have fat i en person der kan overbevise ham om, at fremtiden er i Liverpool (det bliver så nok lidt svært, men we gotta try). Der kan satme spares penge på netop den front. Så er bredden på den offensive/spilfordelene midt (Lucas, Meireles, Gerrard, Cole, Aqui) optaget. Det ville faktisk være en ganske kompetent midtbane-bredde imo.
så vidt jeg ved har juventus en klausul på aquilani. men mener at det stadigvæk er op til os i sidste ende om vi vil sælge ham eller ej. så hvis Kenny kan bruge ham (håber han vil), så kan han vist godt sige tak men nej tak til juventus.
Nej det mener jeg ikke, de har forkøbsret på ham til den aftalte pris, hvis nu han spiller en skod sæson så kunne de jo sige nej, også købe ham for en lavere pris.

Og hvis han spiller en god sæson kunne Liverpool sige nej til deres tilbud også sælge ham til en højere pris og høste Juves arbejde, det giver mening efter mit hoved.
Og sådan er det også i Manager :D
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 13. jan, 2011 19:16

Kristoffer skrev:Vi må sætte vores lid til at franskmanden har styr på det franske marked.
Mener det har stået på twitter, at Comolli har virkelig dårlig fornemmelse for det franske marked.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 13. jan, 2011 19:33

Cynwal skrev:
Kristoffer skrev:Vi må sætte vores lid til at franskmanden har styr på det franske marked.
Mener det har stået på twitter, at Comolli har virkelig dårlig fornemmelse for det franske marked.
:dance: :love3: :lol:
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af vorstrup » torsdag, 13. jan, 2011 20:15

Cynwal skrev:
Kristoffer skrev:Vi må sætte vores lid til at franskmanden har styr på det franske marked.
Mener det har stået på twitter, at Comolli har virkelig dårlig fornemmelse for det franske marked.
Hvilket bliver bevist med at han endnu ikke har døbt nogen "den nye Zidane"
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » torsdag, 13. jan, 2011 21:03

vorstrup skrev:
Cynwal skrev:
Kristoffer skrev:Vi må sætte vores lid til at franskmanden har styr på det franske marked.
Mener det har stået på twitter, at Comolli har virkelig dårlig fornemmelse for det franske marked.
Hvilket bliver bevist med at han endnu ikke har døbt nogen "den nye Zidane"
Damn ... Så røg den teori ;) En franskmand uden fokus på sig selv og sit eget land? Det lyder urealistisk i mine ører :mrgreen:
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SørenK » torsdag, 13. jan, 2011 22:25

Raul Albiol som AJ også flere gange har nævnt, synes jeg kunne være en interessant løsning til vores ustabile forsvar. En dygtig spiller som ikke har den store tilid i Real Madrid. Omrokeringen med Ramos i midterforsvaret og Arbeloa på højre back bliver gang på gang foretrukket, når Mourinho ikke kan mynstre med sit foretrukne forsvar i Pepe og Carvalho. Senest til aften mod Atletico hvor Arbeloa spiller frem for Albiol. Jeg har dog desværre ikke set ham rygtet til klubben i lang tid.

xman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af xman » torsdag, 13. jan, 2011 23:57

SørenK skrev:Raul Albiol som AJ også flere gange har nævnt, synes jeg kunne være en interessant løsning til vores ustabile forsvar. En dygtig spiller som ikke har den store tilid i Real Madrid. Omrokeringen med Ramos i midterforsvaret og Arbeloa på højre back bliver gang på gang foretrukket, når Mourinho ikke kan mynstre med sit foretrukne forsvar i Pepe og Carvalho. Senest til aften mod Atletico hvor Arbeloa spiller frem for Albiol. Jeg har dog desværre ikke set ham rygtet til klubben i lang tid.
Albiol ville være en klasse spiller at få...

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » søndag, 16. jan, 2011 20:10

Drømte i nat at vi havde købt Bale og Jimmy Briand, af alle spillere.
Derefter satte jeg mig ned og snakkede et par alvorsord med Kenny om hvilken retning han tog klubben.
Det var vældig hyggeligt og foregik på dansk.

Mest bizart er det at de to indkøb ikke er nogle jeg specielt har forestillet mig, før min drøm. :dontknow:
Billede

Besvar