Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TK.3

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TK.3 » onsdag, 29. dec, 2010 23:23

Spørgsmålet er vel snart hvem der overhovedet vil skift til os, vi kæmper jo om blot at komme i EL til næste år, og hvilke spiller vil nøjes med det. Vores bedste mulighed i mine øjne er, at spar alle de penge vi kan, så vi kan få et nyt Stadion som kan tjene os nogle flere penge, og samtidig satse på at udvikle vores egne talenter, så vi måske igen kan sigte mod toppen af PL om 3-4 år, når et nyt stadion vil stå færdigt.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 29. dec, 2010 23:40

RasmusAgger skrev:Drømmen pr. 1. Februar:

Ud: Konchescky, Poulsen, græker bøf, Jova

Ind: En venstreback, Young, Suarez, Cahill (Bolton), Alex fra Southampton :)

Men det er nok mere end drøm end virkelighed!
Han var dæleme ikke god idag - men han må gerne blive i truppen. Jeg synes, han har været god (bortset fra idag) - der var andre jeg hellere ville af med.

RasmusAgger

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RasmusAgger » torsdag, 30. dec, 2010 00:00

athomsen skrev:
RasmusAgger skrev:Drømmen pr. 1. Februar:

Ud: Konchescky, Poulsen, græker bøf, Jova

Ind: En venstreback, Young, Suarez, Cahill (Bolton), Alex fra Southampton :)

Men det er nok mere end drøm end virkelighed!
Han var dæleme ikke god idag - men han må gerne blive i truppen. Jeg synes, han har været god (bortset fra idag) - der var andre jeg hellere ville af med.
Ja han er vel OK som 4-5. valg. Ser gerne Agger, Skrtel, Carragher, Kelly også Græker Bøf.

Så egentlig også gerne vi hentede A. Johnson fra City. Han kan sikkert købes billigt!
Nogle af Citys "overskuds" spillere kan da købe til MEGET acceptable priser!

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » torsdag, 30. dec, 2010 03:16

Jeg er fuldstændig ligeglad (helt ærligt) når jeg ser hvad mr. Hodgson kan få ud af Torres er det eneste jeg går op i hvem der skal ud (clue jeg tænker ikke på Torres).

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 30. dec, 2010 14:26

RasmusAgger skrev:
athomsen skrev:
RasmusAgger skrev:Drømmen pr. 1. Februar:

Ud: Konchescky, Poulsen, græker bøf, Jova

Ind: En venstreback, Young, Suarez, Cahill (Bolton), Alex fra Southampton :)

Men det er nok mere end drøm end virkelighed!
Han var dæleme ikke god idag - men han må gerne blive i truppen. Jeg synes, han har været god (bortset fra idag) - der var andre jeg hellere ville af med.
Ja han er vel OK som 4-5. valg. Ser gerne Agger, Skrtel, Carragher, Kelly også Græker Bøf.

Så egentlig også gerne vi hentede A. Johnson fra City. Han kan sikkert købes billigt!
Nogle af Citys "overskuds" spillere kan da købe til MEGET acceptable priser!

Hmmm...hedder det ikke Græsk Farsbrød? Og i min bog er han ligestillet med Carra og Sktel - der er squ ingen af dem der er rigtig gode, men Carra og Farsbrødet er stabile, mens Skrtel kan være både en dreng eller en pige...synes faktisk det er rart at have Soto med, da vi pludselig har noget at skyde med når vi har dødbolde...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 30. dec, 2010 23:20

Jeg har opgivet..

Jeg har sagt det før... Jeg føler mig PRÆCIS så magtesløs lige nu under Roy H., som da vi stadig var underlagt 2 fucking amerikanske tossers pengegriske herredømme. NESV skal have fingeren ud af en vis legemsdel nu, for deres investering falder og falder og falder og falder og.... NESV har imo stadig noget at bevise, og det kan sgu ikke vente til sommer.

Lidt sjovt.. Da de kom ind håbede jeg på 2-3 fine signings i januars transfervindue. Nu håber jeg bare at Roy bliver fyret. Mon jeg til sidst ender med bare at håbe, at vi stadig er i PL efter sommerferien? :dontknow:
Badooo siger, hvad han mener!

Kriller

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller » lørdag, 01. jan, 2011 23:26

Sad og nørdede rundt inde på RAWK i deres Twitter tråd. Rygterne går på at van Wolfsvinkel og Elia skulle være tæt på at signe - det er ihvertfald et par spændende unge navne.

Disse rygter skal nok tages med et gran salt da der har stået en hel del pladder i den tråd. Dog har Wolfsvinkel selv været ude på sin twitter her til aften og fortælleat han snart kommer med spændende nyt, så man kan da håbe (såfremt man gerne ser ham i klubben).

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » søndag, 02. jan, 2011 00:18

Kriller skrev:Sad og nørdede rundt inde på RAWK i deres Twitter tråd. Rygterne går på at van Wolfsvinkel og Elia skulle være tæt på at signe - det er ihvertfald et par spændende unge navne.

Disse rygter skal nok tages med et gran salt da der har stået en hel del pladder i den tråd. Dog har Wolfsvinkel selv været ude på sin twitter her til aften og fortælleat han snart kommer med spændende nyt, så man kan da håbe (såfremt man gerne ser ham i klubben).
Elia lyder rigtig rigtig spændende. Jeg husker ham fra VM, hvor han blev skiftet ind for Holland et par kampe og gjorde det godt (men det gjorde Jovanovic jo også). Han er en lille hurtig dribler, der kan en masse på egen hånd - måske den kreativitet, vi savner?
Liverpool Football Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 02. jan, 2011 11:03

Udgået
Senest rettet af Kelly søndag, 02. jan, 2011 12:26, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 02. jan, 2011 11:05

Udgået
Senest rettet af Kelly søndag, 02. jan, 2011 12:25, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 02. jan, 2011 11:08

Senest rettet af Kelly søndag, 02. jan, 2011 12:24, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » søndag, 02. jan, 2011 11:47

Du kan redigere i din tidligere post, så du ikke "snakker med dig selv".
Det forstyrrer læsefriheden.

Og vil anbefale dig ikke at tage alt på den side for gode varer. Det er en rygteside, som lever af at finde på ting ud af det blå.
Billede

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 02. jan, 2011 12:18

DaBonks skrev:Du kan redigere i din tidligere post, så du ikke "snakker med dig selv".
Det forstyrrer læsefriheden.

Og vil anbefale dig ikke at tage alt på den side for gode varer. Det er en rygteside, som lever af at finde på ting ud af det blå.
Super fair nok, det skal jeg gøre.
Det er fint du fortæller dine erfaringer om avisen.
Kan du ikke opstille en oversigt over hvilke aviser, der er seriøse og hvilke der er useriøse,
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Chris R.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Chris R. » søndag, 02. jan, 2011 13:15

Kelly skrev: Kan du ikke opstille en oversigt over hvilke aviser, der er seriøse og hvilke der er useriøse
Der er en fin liste inde på Rawk: http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... c=121096.0
Den er dog fra 2006, men det er stadig de samme aviser, der er troværdige går jeg ud fra ;)

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 02. jan, 2011 18:27

Dette kunne være godt. Hvad med at leje Kaka med forkøbsret ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar