Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. nov, 2010 09:23

Styf skrev:
Styf skrev:Venstrebacks
Bridge
Coentrao
Bale

Central midtbane
Martinez
Defour
Banega
Hamsik

Fløje
Mata
Hernandez
Navas
Young

Angribere
Llorente
Lavezzi
Benzema
Suarez
Har lige valgt at opdatere listen og prioritere rækkefølgen. ;)

Midterforsvarer
Sakho

Venstrebacks
Bale
Coentrao
Bridge

Central midtbane
Defour
Martinez
Hamsik
Banega

Fløje
Mata
Young
Hazard
Navas
Johnson
Jennings
Hernandez

Angribere
Llorente
Benzema
Suarez
Lavezzi
Lukaku
Det er en imponereden liste af dygtige spillere, du nævner Styf, og vi kan klart bruge de fleste. Det er svært at forudsige, hvad vi køber i januar, og hvad vi køber til sommer, og i det hele taget hvad Comolli og en ny træner måtte have af ønsker. personligt mener jeg, at vægten bør lægges på en central teknisk dygtig, spillende forsvarer, en Alonso type, en driblestærk, hurtig og målfarlig winger med skarpe indlæg og en ekstra angriber.

Jeg mener at have fundet ca. 40 mio. £ til formålet, og kan NESV lægge 20-30 mio. mere, så kan vi have en uhyggelig trup til næste sommer. Spillerne der skal give de 40 mille er:
Agger (5) for meget skadet - desværre
Skrtel (4) ikke god nok til et tophold
Babel (8) for ustabil osv.
CP (2)
Aquilani (13) Juve napper ham med garanti - desværre
Jovanovic (4) Ikke god nok til et tophold er min klare fornemmelse
Itandje (0)
El Zhar (1)
Degen (1)
Darby (1)
Om vi skal sælge Brad Jones eller en af vores dygtige unge keepere må en ny træner bestemme, men vi kan godt skille os af med en mere.

Det er mange spillere, men de 4 vi skal anskaffe skal være fra øverste hylde, og så skal vi have vores største talenter rykket tættere på 1. holdet.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 25. nov, 2010 11:08

Så meget udskiftning på en gang synes jeg er lige i overkanten, men du har da helt ret i, at de alle er spillere vi kan undvære.

I min optik er det første vi skal have fat i en venstre back (medmindre vi da får Insúa tilbage). Konchesky er middelmådig og Aurelio er altid skadet. Dernæst er en midterforsvarer det vigtigste, da vi simpelthen skal have noget mere soliditet og klasse derinde. Lad os bygge holdet op "nede fra". En central midtbanespiller ville heller ikke være af vejen, men skulle jeg vælge mellem det og en fløjspiller tror jeg, at jeg peger på det sidste.
Hvem er det du foreslår skal være vores 2. målmand?

Helt kortsigtet - altså til januar - kan vi uden videre sælge Agger og Babel. Jeg håber Inter er desperate og lægger kassen for Agger, der allerede skulle være spilleklar før jul. Så kan vi jo håbe, at han ikke når at blive skadet igen før efter han er solgt.
Resten synes jeg vi skal beholde for nu. Medmindre vi selvfølgelig får tilbud vi ikke kan afslå på Poulsen eller Jovanovic.
Aquilani tror jeg også er fortid, så det er da i det mindste noget at vi får noget at reinvestere for ud af det.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. nov, 2010 12:05

AJ skrev:Så meget udskiftning på en gang synes jeg er lige i overkanten, men du har da helt ret i, at de alle er spillere vi kan undvære.

I min optik er det første vi skal have fat i en venstre back (medmindre vi da får Insúa tilbage). Konchesky er middelmådig og Aurelio er altid skadet. Dernæst er en midterforsvarer det vigtigste, da vi simpelthen skal have noget mere soliditet og klasse derinde. Lad os bygge holdet op "nede fra". En central midtbanespiller ville heller ikke være af vejen, men skulle jeg vælge mellem det og en fløjspiller tror jeg, at jeg peger på det sidste.
Hvem er det du foreslår skal være vores 2. målmand?

Helt kortsigtet - altså til januar - kan vi uden videre sælge Agger og Babel. Jeg håber Inter er desperate og lægger kassen for Agger, der allerede skulle være spilleklar før jul. Så kan vi jo håbe, at han ikke når at blive skadet igen før efter han er solgt.
Resten synes jeg vi skal beholde for nu. Medmindre vi selvfølgelig får tilbud vi ikke kan afslå på Poulsen eller Jovanovic.
Aquilani tror jeg også er fortid, så det er da i det mindste noget at vi får noget at reinvestere for ud af det.
Jeg kan ikke rigtig se, hvem af de nævnte, vi ikke kan undvære udover måske Skrtel og Jovanovic ift. bredden, men her forudsætter jeg, at vi køber en winger og en midterforsvarer samt rykker Wilson frem i hierakiet og henter Ayala hjem. Iflg. den norske overvejer Hodgson at benytte Aurelio på venstre midtbane, og det må jo være i stedet for Jova, og det tegner da ikke godt.
Grunden til at jeg ikke nævner en venstre back er rigtigt, at jeg forudsætter, at vi henter Insua tilbage, så vi har nævnte 3 spillere til denne plads.
Hansen er vores 2. keeper nu, hvor Jones er skadet, og jeg håber, at han er god nok til at kunne vedblive med at være det. Da vore 3 keepertalenter Hansen, Gulacsi og Bouzanis alle har været her længe og har fået forlænget deres kontrakter, så regner jeg med, at de er gode nok til at kunne agere 2. keepere for os. Fordi Jones er mere erfaren, gør det ham jo ikke bedre, og han droppede vist fælt i sidste reserveholdskamp. Jeg har ikke set Jones i kamp, men udelukkende hørt mindre flatterende om ham, hvorfor jeg hellere vil satse på vore talenter, som vel også finder det irriterende at komme bag en ikke specielt imponerende keeper.
Jones ville jeg nok helst sælge igen, men kunne vi få en god pris for et af "talenterne", så var det også en mulighed.

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » lørdag, 27. nov, 2010 17:30

King Kenny er på Loftus Road idag. Mon ikke han kigger på Taarabt som vores nye director of football i sin tid hentede til Spurs?

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » lørdag, 27. nov, 2010 18:38

YNWA skrev:King Kenny er på Loftus Road idag. Mon ikke han kigger på Taarabt som vores nye director of football i sin tid hentede til Spurs?
Prøv lige at Wikie ham!

i sommer udtalte han, at han håbede at skrive med et af top4 holdene i Spanien der ønskede ham. Det endte så med at Tottenham solgte ham til QPR, der havde haft ham på sæso-lån, det er da lidt af et come-down eller hur?

Manden lader til at have et anstrengt forhold til virkeligheden og egne evner imø.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 27. nov, 2010 20:02

Barrios :

13kampe
13udskifter
5fuld spilletid

7 mål..

det er lidt vild og tænke på!
You'r Never Walk Alone. ///

pingel
Indlæg: 1012
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » lørdag, 27. nov, 2010 21:42

Til alle de unge drømmere:

Jeg tror ikke at der kommer nogen ind i januar, medmindre at vi sælger spillere (jævnfør dagens oplysninger ...) - måske lige Carlton Cole.

Konchesky er den foretrukne VB da Roy selv har bestilt og købt ham. Aurelio er Roy usandsynlig glad for da han kan dække mange pladser, og dertil er han utrolig professionel - derfor er han den sikre backup. I centerforsvaret har vi masser af rutine/klasse, og med Wilson (skotsk landholdsspiller) på spring er vi nødt til at skille os af med nogen før indkøb. Hvem skulle det være? Carragher er så åbenlyst fast inventar de næste to sæsoner, og med Soto/Agger/Skrtel hvorfor så gøre noget der. Højrebacken er også dækket godt ind med Kelly og Johnson, så der sker intet i de bagerste rækker.

På midten har vi nok kvalificerede centerspillere, så hvorfor skulle vi bruge penge der. Fløjene kan diskuteres, men med Cole og Kuyt klar, så har vi også backupspillere på bænken (Babel, Maxi, Jovanovic, Shelvey).

Angrebet er vel egentlig også fint dækket ind med en frisk Torres. Er han skadet - eller kører vi 4-4-2 - så er der Ngog, Kuyt, Babel, Pacheco. Lidt tyndt, og derfor tror jeg at Carlton Cole kommer ind. Men kommer han, så ryger Ngog ned i rækken og ønsker vi det?

Hver ny "ønskespiller" der kommer ind vil gøre vejen længere for de talenter vi har nu, og hvem tror ikke på at Wilson, Kelly, Spearing og evt. Pacheco og Eccleston vil kunne gøre sig på holdet?

Jeg tror at Roy gerne vil vise, at han kan få det her til at spille og på den måde bevise sit værd. Havde vi en anden slags træner - og var fans af en anden slags klub - ja så skulle vi selvfølgelig købe spillere, frem for at få de udmærkede spillere vi har til at fungere som et hold.

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » lørdag, 27. nov, 2010 22:07

pingel skrev:Til alle de unge drømmere:

Jeg tror ikke at der kommer nogen ind i januar, medmindre at vi sælger spillere (jævnfør dagens oplysninger ...) - måske lige Carlton Cole.

Konchesky er den foretrukne VB da Roy selv har bestilt og købt ham. Aurelio er Roy usandsynlig glad for da han kan dække mange pladser, og dertil er han utrolig professionel - derfor er han den sikre backup. I centerforsvaret har vi masser af rutine/klasse, og med Wilson (skotsk landholdsspiller) på spring er vi nødt til at skille os af med nogen før indkøb. Hvem skulle det være? Carragher er så åbenlyst fast inventar de næste to sæsoner, og med Soto/Agger/Skrtel hvorfor så gøre noget der. Højrebacken er også dækket godt ind med Kelly og Johnson, så der sker intet i de bagerste rækker.

På midten har vi nok kvalificerede centerspillere, så hvorfor skulle vi bruge penge der. Fløjene kan diskuteres, men med Cole og Kuyt klar, så har vi også backupspillere på bænken (Babel, Maxi, Jovanovic, Shelvey).

Angrebet er vel egentlig også fint dækket ind med en frisk Torres. Er han skadet - eller kører vi 4-4-2 - så er der Ngog, Kuyt, Babel, Pacheco. Lidt tyndt, og derfor tror jeg at Carlton Cole kommer ind. Men kommer han, så ryger Ngog ned i rækken og ønsker vi det?

Hver ny "ønskespiller" der kommer ind vil gøre vejen længere for de talenter vi har nu, og hvem tror ikke på at Wilson, Kelly, Spearing og evt. Pacheco og Eccleston vil kunne gøre sig på holdet?

Jeg tror at Roy gerne vil vise, at han kan få det her til at spille og på den måde bevise sit værd. Havde vi en anden slags træner - og var fans af en anden slags klub - ja så skulle vi selvfølgelig købe spillere, frem for at få de udmærkede spillere vi har til at fungere som et hold.
Ja hvorfor dog ændre noget når vi er så godt besat i såvel spillertruppen som på managerposten, spillet er fantastisk og resultaterne ligeså.

Huhej hvor det går :roll:

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 28. nov, 2010 12:53

Det er vist dig der drømmer hvis du mener vores trup er så god. Eksempelvis marginaliserer du fuldstændig den udtalte mangel på klasse i midterforsvaret. Carragher, Skrtel og Kyrgiakos er ikke klassespillere og Agger er evigt skadet. Det er et kæmpe problem.

Hvem der ikke tror på talenterne? Wilson vil jeg endnu ikke udtale mig om, mens jeg tror på Kelly som et solidt 2. valg. Spearing, Pacheco og Eccleston tror jeg ikke på kan begå sig på højeste niveau. Og endnu vigtigere: det tror jeg heller ikke Roy gør.

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » søndag, 28. nov, 2010 12:57

Antonio Cassano er han god nok til os ??....

Agger er meget skadet, men når han er klar, er han vigtig for os i det opbyggende spil.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » søndag, 28. nov, 2010 13:00

Øster skrev:Antonio Cassano er han god nok til os ??....

Agger er meget skadet, men når han er klar, er han vigtig for os i det opbyggende spil.
Cassano er god nok, han opfører sig bare ekstremt dumt, så det er slet ikke noget, der skal spekuleres i.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » søndag, 28. nov, 2010 13:01

Øster skrev:Antonio Cassano er han god nok til os ??....

Agger er meget skadet, men når han er klar, er han vigtig for os i det opbyggende spil.
Ja, men vil vi (jeg) have ham - nej!
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » søndag, 28. nov, 2010 13:13

Fribytter skrev:
Øster skrev:Antonio Cassano er han god nok til os ??....

Agger er meget skadet, men når han er klar, er han vigtig for os i det opbyggende spil.
Cassano er god nok, han opfører sig bare ekstremt dumt, så det er slet ikke noget, der skal spekuleres i.
Cassano er Italiens svar på Craig Bellamy. Pisse dygtig, pågående, boldjagtende, Irriterende for modstanderne, brokkende, kan spille alle offensive pladser, udfordrende, godt spark og hurtig.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Kriller

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller » søndag, 28. nov, 2010 14:00

Hekkem skrev:
Fribytter skrev:
Øster skrev:Antonio Cassano er han god nok til os ??....

Agger er meget skadet, men når han er klar, er han vigtig for os i det opbyggende spil.
Cassano er god nok, han opfører sig bare ekstremt dumt, så det er slet ikke noget, der skal spekuleres i.
Cassano er Italiens svar på Craig Bellamy. Pisse dygtig, pågående, boldjagtende, Irriterende for modstanderne, brokkende, kan spille alle offensive pladser, udfordrende, godt spark og hurtig.
God beskrivelse Hekkem. Men prøv at svare på spørgsmålet, er han god nok til os?

Jeg siger helt sikkert ja - med tantke på at vores nuværende anden og tredje angriber er N´gog og Kuyt.

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » søndag, 28. nov, 2010 14:10

Kriller skrev:
Hekkem skrev:
Fribytter skrev:
Øster skrev:Antonio Cassano er han god nok til os ??....

Agger er meget skadet, men når han er klar, er han vigtig for os i det opbyggende spil.
Cassano er god nok, han opfører sig bare ekstremt dumt, så det er slet ikke noget, der skal spekuleres i.
Cassano er Italiens svar på Craig Bellamy. Pisse dygtig, pågående, boldjagtende, Irriterende for modstanderne, brokkende, kan spille alle offensive pladser, udfordrende, godt spark og hurtig.
God beskrivelse Hekkem. Men prøv at svare på spørgsmålet, er han god nok til os?

Jeg siger helt sikkert ja - med tantke på at vores nuværende anden og tredje angriber er N´gog og Kuyt.

Han kunne godt lyde som en spændende type jfr jeres beskrivelse men ret udfordrende. Bellamy var god for os, men han kogte tit over. Var der ikke noget med en golfkølle og J.A.Riise :D

Besvar