Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » torsdag, 28. okt, 2010 11:12

Hvis Liverpool FC virkelig kan score kassen på Torres og Reina skal de sælges.
Køb unge talenter for pengene. F.eks. den tyske landsholdsmålmand. Neuer, Luis Suárez og Hulk.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » torsdag, 28. okt, 2010 11:29

Øster skrev:Hvis Liverpool FC virkelig kan score kassen på Torres og Reina skal de sælges.
Køb unge talenter for pengene. F.eks. den tyske landsholdsmålmand. Neuer, Luis Suárez og Hulk.
De skal absolut ikke sælges. Vi skal strække os langt for at de skal blive i Liverpool FC.

Reina er verdens bedste keeper for Liverpool FC. Ligeledes Torres er verdens bedste angriber for Liverpool FC. Derfor skal de ikke sælges. Det vil være et kæmpe tilbage skridt og udambitiøst at sælge dem.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

lars
Indlæg: 371
Tilmeldt: tirsdag, 26. okt, 2010 10:41
Geografisk sted: Århus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lars » torsdag, 28. okt, 2010 11:33

For lige at give en kommentar på de 3 seneste spillere (måske 4) som er diskuteret.

Pienaar: Kom glad
Lescott: Kom gladere
Hulk: Kom gladest!!

Gomez skal ikke være for dyr hvis vi skal hente ham...

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » torsdag, 28. okt, 2010 11:50

lars skrev:For lige at give en kommentar på de 3 seneste spillere (måske 4) som er diskuteret.

Pienaar: Kom glad
Lescott: Kom gladere
Hulk: Kom gladest!!

Gomez skal ikke være for dyr hvis vi skal hente ham...
Helt enig.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » torsdag, 28. okt, 2010 11:53

@ Masche20

Filmeksemplet skulle blot illustrere, at selvom alle filmer, så er der former for film, jeg finder værre end andre. Ligesom jeg synes, det er værre at komme i klammeri med en official end en modspiller, selvom begge ting selvfølgelig ikke er godt.

Skellet mellem modspiller og neutral official har stewarden så nok ikke gjort særlig meget for at opretholde i spillernes hoved, og det kan da være en formildende omstændighed.

Jeg har vist ikke mere at tilføje, andet end at Phil Collins-tilbøjeligheder burde resultere i en lammer prompte.

____________________

Nu kaster jeg lige et navn op, som klubben ikke mig bekendt er blevet sat i forbindelse med. José Angel fra Sporting Gijon. 21 år, venstreback og har vist fået sit gennembrud på førsteholdet i La Liga i denne sæson - og er en del af det spanske U21-landshold. Man kan nok ikke lave en Arbeloa og snuppe ham for en slik, men omvendt burde han slet ikke være i nærheden af Coentrao og den slags prismæssigt.

Setuppet på venstreback skriger ihvertfald på en ung spiller, og Robinson er stadig kun 17 år. Med Konchesky og Aurelio er der ikke umiddelbart en fare for, at Angel skulle blive overspillet, som Insua blev i sidste sæson. Der er selvfølgelig altid en fare for, at han vil blive en ny Del Horno, men det er vel den risiko, man må løbe, hvis man vil have fat i de fremtidige stjerner.

Jeg er iøvrigt også stor modstander af, at Reina og Torres sælges. Jeg tror netop, at deres tilstedeværelse i klubben gør klubben mere attraktiv for talenter og spillere generelt.

NESV skal nok få pengepungen frem. De vil blot være sikre på, at de får 'value for money', og derfor skal de først være sikre på, at de folk, der står for at finde talenterne, de folk, der står for forhandlingerne, og de folk, der skal stå for at udvikle spillerne er de rette. Macia er en god scout, vores ungdomstrænere har CV'et i orden, Purslow er blevet sat fra bestillingen, så NESV er allerede her ved at finde en person, der kan varetage forhandlinger om spillere bedre, og så går der rygter om, at Roy ikke vil få indflydelse på spillerkøb, og jeg tror, at NESV vil have en type ind, som forstår at vinde samtidig med at have et øje for 'value for money'. Her er Pellegrini et bedre bud end Rijkaard imø. Jeg tror, at det pt. handler mere om at time en trænerrokade rigtigt.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 28. okt, 2010 12:13

Esteban Granero

23 år.

Eftersigende skulle Mourinho gerne ville af med ham til januar.

Dem samme med Pedro Leon.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » torsdag, 28. okt, 2010 13:13

Hekkem skrev:
Øster skrev:Hvis Liverpool FC virkelig kan score kassen på Torres og Reina skal de sælges.
Køb unge talenter for pengene. F.eks. den tyske landsholdsmålmand. Neuer, Luis Suárez og Hulk.
De skal absolut ikke sælges. Vi skal strække os langt for at de skal blive i Liverpool FC.

Reina er verdens bedste keeper for Liverpool FC. Ligeledes Torres er verdens bedste angriber for Liverpool FC. Derfor skal de ikke sælges. Det vil være et kæmpe tilbage skridt og udambitiøst at sælge dem.
Det virker ikke som om det er LFC (Roy) der vil sælge, men mere dem selv der vil væk. De har vist begge frikøbsklausuler som kan skaffe dem afsted - og især Man C er vel klar til at møde en sådan klausul.

Jeg er ret sikker på at der forsvinder den del spillere til januar, især hvis Roy stadig sidder i sædet. Bla. Torres, Pepe, Agger, Johnson. Men det er måske ikke engang nok med en ny træner, da de vel også er trætte af endnu en sæson uden CL (næste år)
Senest rettet af richs torsdag, 28. okt, 2010 14:02, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af vorstrup » torsdag, 28. okt, 2010 13:17

Jeg kan godt lide Pepe. Jeg bliver rigtig rigtig trist hvis han smutter :(

De andre er også mere end velkomne til at blive
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » torsdag, 28. okt, 2010 13:19

richs skrev:
Hekkem skrev:
Øster skrev:Hvis Liverpool FC virkelig kan score kassen på Torres og Reina skal de sælges.
Køb unge talenter for pengene. F.eks. den tyske landsholdsmålmand. Neuer, Luis Suárez og Hulk.
De skal absolut ikke sælges. Vi skal strække os langt for at de skal blive i Liverpool FC.

Reina er verdens bedste keeper for Liverpool FC. Ligeledes Torres er verdens bedste angriber for Liverpool FC. Derfor skal de ikke sælges. Det vil være et kæmpe tilbage skridt og udambitiøst at sælge dem.
Det virker ikke som om det er LFC (Roy) der vil sælge, men mere dem selv der vil væk. De har vist begge frikøbsklausuler som kan skaffe dem afsted - og især Man C er vel klar til at møde en sådan klausul.

Jeg er ret sikker på at der forsvinder den del spillere til januar, især hvis Roy stadig sidder i sædet. Bla. Torres, Pepe, Agger, Johnson
De der klausuler tror jeg, er den værste omgang humbug. Hvordan skulle en klausul være konstrueret sådan, at den aktiveres, hvis ikke klubben køber for x-antal pund i januar? Altså hvis nu deres klausuler foreskriver, at klubben skal købe for £15 mio. for at gøre klausulerne uvirksomme, men klubben kun ender med at købe for £11 mio., fordi man fik de spillere, man havde udset sig, meget billigere end forventet, så er det jo meningsløst, at godt købmandsskab skal gøre, at to stjerner kan forlade klubben.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 28. okt, 2010 13:31

Jeg skal lige forstå det korrekt..

Roy har indtil videre skaffet:
Paul K., CP og Meireles.

Med ham som manager kan vi reelt miste:
Pepe, Agger, Johnson, Torres

Sig mig, er NESV helt lammede af Roys gode udseende? Vi ER ved at blive til Fulham. Især hvis det der sker. Self. er det kun hypotetisk, men alligevel... NESV må se hvad der er mest værd: Roy eller 4 startende.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » torsdag, 28. okt, 2010 13:43

richs skrev: Det virker ikke som om det er LFC (Roy) der vil sælge, men mere dem selv der vil væk. De har vist begge frikøbsklausuler som kan skaffe dem afsted - og især Man C er vel klar til at møde en sådan klausul.

Jeg er ret sikker på at der forsvinder den del spillere til januar, især hvis Roy stadig sidder i sædet. Bla. Torres, Pepe, Agger, Johnson
Ja, du siger det næsten selv.

Roy Out = Behold de få kvalitets spillere vi har, der indtil nu har været tålmodige og loyale.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » torsdag, 28. okt, 2010 14:06

Hekkem skrev:
richs skrev: Det virker ikke som om det er LFC (Roy) der vil sælge, men mere dem selv der vil væk. De har vist begge frikøbsklausuler som kan skaffe dem afsted - og især Man C er vel klar til at møde en sådan klausul.

Jeg er ret sikker på at der forsvinder den del spillere til januar, især hvis Roy stadig sidder i sædet. Bla. Torres, Pepe, Agger, Johnson
Ja, du siger det næsten selv.

Roy Out = Behold de få kvalitets spillere vi har, der indtil nu har været tålmodige og loyale.
Ja men det er ikke sikkert det er nok - 2 sæsoner uden CL bold får dem nok også til at tænke sig om. Så vores placering ved Juletid og hvorvid Roy er væk eller ej - vil være afgørende

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » torsdag, 28. okt, 2010 15:03

richs skrev:
Hekkem skrev:
richs skrev: Det virker ikke som om det er LFC (Roy) der vil sælge, men mere dem selv der vil væk. De har vist begge frikøbsklausuler som kan skaffe dem afsted - og især Man C er vel klar til at møde en sådan klausul.

Jeg er ret sikker på at der forsvinder den del spillere til januar, især hvis Roy stadig sidder i sædet. Bla. Torres, Pepe, Agger, Johnson
Ja, du siger det næsten selv.

Roy Out = Behold de få kvalitets spillere vi har, der indtil nu har været tålmodige og loyale.
Ja men det er ikke sikkert det er nok - 2 sæsoner uden CL bold får dem nok også til at tænke sig om. Så vores placering ved Juletid og hvorvid Roy er væk eller ej - vil være afgørende
Jeg er helt rolig ved NESV. Jeg tror de har styr på det. I øvrigt tror jeg ikke Roy styrer hvem der skal hentes til jul. Kenny gør sikkert tror jeg. Der skal nogen ud inden der kan nogen ind, så simpelt tror jeg det er. Kan vi få 2 gode angribere for Torres, er det ikke så ringe. Og kan vi få Neuer der er bedre end Reina og en god venstre back, så gør det. Men det er afgørende med ny manager, således CP og Poul kan sparkes ud igen.

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » torsdag, 28. okt, 2010 15:08


Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » torsdag, 28. okt, 2010 15:19

Øster skrev: Jeg er helt rolig ved NESV. Jeg tror de har styr på det. I øvrigt tror jeg ikke Roy styrer hvem der skal hentes til jul. Kenny gør sikkert tror jeg. Der skal nogen ud inden der kan nogen ind, så simpelt tror jeg det er. Kan vi få 2 gode angribere for Torres, er det ikke så ringe. Og kan vi få Neuer der er bedre end Reina og en god venstre back, så gør det. Men det er afgørende med ny manager, således CP og Poul kan sparkes ud igen.
Det hjælper ikke Roy sidder som Coach, når det er ham Reina, Torres osv. er utilfredse med.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar