Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » søndag, 29. aug, 2010 14:24

Niels K skrev:Som jeg ser det lige nu, har vi brugt 31 mio. £ på spillere, og det er incl. 4 mio. £ for Konchesky, som vi forhåbentlig max. skal give og 5 mio. £ for Cole, som er løn det første år bare for at have lidt med fra den handel.
Hvis vi forudsætter, at vi får 20 mio. £ for Mascherano, så har vi solgt spillere for 37,4 mio. £, hvilket giver et plus på ca. 6,5 mio. £.
Det må være rimeligt at gå ud fra de mange skriverier om, at Hodgson havde 10 mio. £ at handle spillere for til at begynde med, og de penge må således stadig være til rådighed.
Ergo skulle der være ca. 16,5 mio. £ at handle for.

Spillere som El Zhar, Plessis, Spearing, Darby og Insua er vel alle salgsemner for Roy og kunne give en større pot, men hvad er Jeres bud på pladser og spillere, hvor vi får mest gavn af ca. 16,5 mio. £ ?
Lad os få en angriber og lad så Roy få lov til at gemme resten af pengene til januar, hvis f.eks Babel ikke slår til skal han skiftes ud med en dribletrold imo.
Jo flere klip jeg ser med Toivonen jo varmere bliver jeg på ham, længe leve YouTube, Carlton Cole sælger West Ham ikke dagen før transfervinduet lukker, ikke med en sæsonstart der siger 3 kampe 0 point!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 29. aug, 2010 23:48

Niels K skrev:Som jeg ser det lige nu, har vi brugt 31 mio. £ på spillere, og det er incl. 4 mio. £ for Konchesky, som vi forhåbentlig max. skal give og 5 mio. £ for Cole, som er løn det første år bare for at have lidt med fra den handel.
Hvis vi forudsætter, at vi får 20 mio. £ for Mascherano, så har vi solgt spillere for 37,4 mio. £, hvilket giver et plus på ca. 6,5 mio. £.
Det må være rimeligt at gå ud fra de mange skriverier om, at Hodgson havde 10 mio. £ at handle spillere for til at begynde med, og de penge må således stadig være til rådighed.
Ergo skulle der være ca. 16,5 mio. £ at handle for.

Spillere som El Zhar, Plessis, Spearing, Darby og Insua er vel alle salgsemner for Roy og kunne give en større pot, men hvad er Jeres bud på pladser og spillere, hvor vi får mest gavn af ca. 16,5 mio. £ ?
Luis Suarez!

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » mandag, 30. aug, 2010 09:39

Mads T. skrev:
Niels K skrev:Som jeg ser det lige nu, har vi brugt 31 mio. £ på spillere, og det er incl. 4 mio. £ for Konchesky, som vi forhåbentlig max. skal give og 5 mio. £ for Cole, som er løn det første år bare for at have lidt med fra den handel.
Hvis vi forudsætter, at vi får 20 mio. £ for Mascherano, så har vi solgt spillere for 37,4 mio. £, hvilket giver et plus på ca. 6,5 mio. £.
Det må være rimeligt at gå ud fra de mange skriverier om, at Hodgson havde 10 mio. £ at handle spillere for til at begynde med, og de penge må således stadig være til rådighed.
Ergo skulle der være ca. 16,5 mio. £ at handle for.

Spillere som El Zhar, Plessis, Spearing, Darby og Insua er vel alle salgsemner for Roy og kunne give en større pot, men hvad er Jeres bud på pladser og spillere, hvor vi får mest gavn af ca. 16,5 mio. £ ?
Luis Suarez!
Det er klart drømmen at få ham ind. Helt klart endda.

peter42
Indlæg: 459
Tilmeldt: mandag, 24. sep, 2007 11:28
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 58

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af peter42 » mandag, 30. aug, 2010 11:44

De seneste rygter på RAWK er at det ikke bliver cole eller trezeguet. men en spansk talende spiller..... :headbang:


I hørte det først fra mig

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » mandag, 30. aug, 2010 11:59

peter42 skrev:De seneste rygter på RAWK er at det ikke bliver cole eller trezeguet. men en spansk talende spiller..... :headbang:


I hørte det først fra mig

Jamen det udelukker jo ikke Mario Gomez.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » mandag, 30. aug, 2010 12:04

Fribytter skrev:
peter42 skrev:De seneste rygter på RAWK er at det ikke bliver cole eller trezeguet. men en spansk talende spiller..... :headbang:


I hørte det først fra mig

Jamen det udelukker jo ikke Mario Gomez.
...eller Suarez, Bryan Ruiz eller Llorente
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » mandag, 30. aug, 2010 12:05

Badooo skrev:
Fribytter skrev:
peter42 skrev:De seneste rygter på RAWK er at det ikke bliver cole eller trezeguet. men en spansk talende spiller..... :headbang:


I hørte det først fra mig

Jamen det udelukker jo ikke Mario Gomez.
...eller Suarez, Bryan Ruiz eller Llorente
Nej heller ikke dem. Trezeguet er vel egentlig også spansktalende, selvom han jo allerede fandt en ny klub i sidste uge.
Senest rettet af Fribytter mandag, 30. aug, 2010 12:38, rettet i alt 1 gang.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 30. aug, 2010 12:35

Fribytter skrev:
peter42 skrev:De seneste rygter på RAWK er at det ikke bliver cole eller trezeguet. men en spansk talende spiller..... :headbang:


I hørte det først fra mig

Jamen det udelukker jo ikke Mario Gomez.
Taler han da spansk?

edit: det han jo nok når han har en spansk far.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 31. aug, 2010 11:51

kamaliohotpot (Liverpool)
Liverpool are set to make a surprise bid for Egyptian striker Mohamed Zidan. The striker is believed to be interested in a move to the premier league.

http://www.teamtalk.com/rumourroom/

Totalt hen i vejret, og temmelig useriøst - men ganske morsomt. :D
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SørenK » tirsdag, 31. aug, 2010 19:21

Nu hvor det engelske marked er lukket, håber jeg, at vi hiver en kanin op af hatten, såsom Diego Forlan! :dance:

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » tirsdag, 31. aug, 2010 19:26

SørenK skrev:Nu hvor det engelske marked er lukket, håber jeg, at vi hiver en kanin op af hatten, såsom Diego Forlan! :dance:
På en anden tråd skrives om en kanin. Benzeman på lån 1 år med forkøbsret. Jeg tror det er en and, men villle bare gøre opmærksom på det. Tjek anden tråd.

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » tirsdag, 31. aug, 2010 19:27

Emmy skrev:
Fribytter skrev:
peter42 skrev:De seneste rygter på RAWK er at det ikke bliver cole eller trezeguet. men en spansk talende spiller..... :headbang:


I hørte det først fra mig

Jamen det udelukker jo ikke Mario Gomez.
Taler han da spansk?

edit: det han jo nok når han har en spansk far.
Far fra Mexico.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 30. sep, 2010 12:49

Spillet kører ikke, så kan man jo altid tale lidt om mulige tilgange.

Liverpool boss Roy Hodgson has been confirmed as monitoring Auxerre midfielder Valter Birsa according to reports in France, while talkSPORT have confirmed the Anfield club face competition Serie A giants Napoli.

Birsa, 24, was on loan at Auxerre from French club Sochaux at the beginning of 2009 however the move was made permanent in May last year. The talented midfielder has been one of the outstanding performers in helping the French club into the Champions League while also making 40 appearances for his country at international level.

Reports in France have linked the midfielder with a move away from the club with Liverpool confirmed as tracking the player, sending scouts to watch the talented 24-year-old.

Reacting to being linked with a move to Liverpool, Birsa refused to rule out a January transfer.

Birsa said: "It is normal that as professional football player I want to improve.

"I do my work and if it turns out to be slightly interesting it will be in hands of the club."

http://www.sport.co.uk/news/Football/44 ... _club.aspx
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » torsdag, 30. sep, 2010 17:43

Hr. Drejer skrev:Spillet kører ikke, så kan man jo altid tale lidt om mulige tilgange.

Liverpool boss Roy Hodgson has been confirmed as monitoring Auxerre midfielder Valter Birsa according to reports in France, while talkSPORT have confirmed the Anfield club face competition Serie A giants Napoli.

Birsa, 24, was on loan at Auxerre from French club Sochaux at the beginning of 2009 however the move was made permanent in May last year. The talented midfielder has been one of the outstanding performers in helping the French club into the Champions League while also making 40 appearances for his country at international level.

Reports in France have linked the midfielder with a move away from the club with Liverpool confirmed as tracking the player, sending scouts to watch the talented 24-year-old.

Reacting to being linked with a move to Liverpool, Birsa refused to rule out a January transfer.

Birsa said: "It is normal that as professional football player I want to improve.

"I do my work and if it turns out to be slightly interesting it will be in hands of the club."

http://www.sport.co.uk/news/Football/44 ... _club.aspx
Ok disse spillere kender jeg overhovedet ikke. Men topscorer i den fanske liga, på 23 år, den virker som en god spiller.
Min klare drøm hedder. Luis Suarez!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 30. sep, 2010 21:45

Jeg vil have en venstre back, så kan Konchesky godt smutte igen.

Taiwo
Criscito Eller
Coentrao.
Det er nogle venstre backs vi kan bruge så syntes jeg ikke der skal sparres mere på den position.
Men skal jeg være ærlig så mangler vi jo nye spillere til næsten samtlige spillere.
Billede

Besvar