Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » onsdag, 25. aug, 2010 20:45

Hekkem skrev:
veffe69 skrev: Hvordan ville du så vurdere Toulalan...?
-Bare nysgerrig for han har gjort et pænt stort indtryk på undertegnede af det jeg har set (VM (hvor jeg synes han var en af de bedste på et meget svagt fransk hold) samt 4-5 kampe udover)
Meget defensiv og ikke så stærk offensiv. Altså passer ikke helt ind i beskrivelsen. Men jeg bryder mig rigtig godt om ham. Han var den eneste fra det Franske landshold der nærmede sig et anstændigt niveau. Desværre fik han to advarsler i de to første kampe, hvor den første var noget hen i vejret, mens den anden var for holdets skyld, da den bremsede en farlig kontra.

Jeg sidder også og drømmer lidt om Napolis Marek Hamsik. Der godt kunne passe ind i beskrivelsen. Hans position for Napoli er central midtbane, og andre gange offensiv midtbane.
Hamsik får næsten munden til at løbe i vand med det samme. Han er nok sammen med Daniele De Rossi en af få spillere fra den Italienske liga der vil passe perfekt ind på vores hold.

Mener dog nok at trods hans enorme defensive dyder at han også i de kampe jeg har set byder godt ind fremad, han er god til at bryde linierne og gøre sig spilbar væk fra de blinde vinkler. Kan godt være han ikke laver mange mål eller assist, men har af det jeg har set ofte 3-4 sidste fod på spil fremad banen.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 25. aug, 2010 21:45

veffe69 skrev: Hamsik får næsten munden til at løbe i vand med det samme. Han er nok sammen med Daniele De Rossi en af få spillere fra den Italienske liga der vil passe perfekt ind på vores hold.

Mener dog nok at trods hans enorme defensive dyder at han også i de kampe jeg har set byder godt ind fremad, han er god til at bryde linierne og gøre sig spilbar væk fra de blinde vinkler. Kan godt være han ikke laver mange mål eller assist, men har af det jeg har set ofte 3-4 sidste fod på spil fremad banen.
Selvom man ofte forbinder Marek Hamsik med offensive dyder, så er han faktisk ikke bleg for at takle fra sig og give sig i de defensive pligter, og evner taktisk at kunne udfører de opgaver han og holdet for tildelt. Rent teknisk findes der ikke bedre. De erfaringer han får allerede på landsholdet, ved at være anfører i en alder på bare 23. Hvem sagde Steven Gerrard?

Når nu vi skulle af med Aquilani så finder jeg Marek Hamsik som en endnu bedre løsning. Men måske han minder for meget om vores kaptajn.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » onsdag, 25. aug, 2010 21:59

Hekkem skrev:
veffe69 skrev: Hamsik får næsten munden til at løbe i vand med det samme. Han er nok sammen med Daniele De Rossi en af få spillere fra den Italienske liga der vil passe perfekt ind på vores hold.

Mener dog nok at trods hans enorme defensive dyder at han også i de kampe jeg har set byder godt ind fremad, han er god til at bryde linierne og gøre sig spilbar væk fra de blinde vinkler. Kan godt være han ikke laver mange mål eller assist, men har af det jeg har set ofte 3-4 sidste fod på spil fremad banen.
Selvom man ofte forbinder Marek Hamsik med offensive dyder, så er han faktisk ikke bleg for at takle fra sig og give sig i de defensive pligter, og evner taktisk at kunne udfører de opgaver han og holdet for tildelt. Rent teknisk findes der ikke bedre. De erfaringer han får allerede på landsholdet, ved at være anfører i en alder på bare 23. Hvem sagde Steven Gerrard?

Når nu vi skulle af med Aquilani så finder jeg Marek Hamsik som en endnu bedre løsning. Men måske han minder for meget om vores kaptajn.
Tror vidst ikke jeg fik den formuleret rigtig.
Det markerede var ment på Toulalan

Ellers enig om Hamsik
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 26. aug, 2010 08:13

Hamsik er et kanon bud! Ham tænkte jeg slet ikke på. Nok fordi jeg unnderbevidst fandt ham urealistisk til prisen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 26. aug, 2010 09:22

AJ skrev:Hamsik er et kanon bud! Ham tænkte jeg slet ikke på. Nok fordi jeg unnderbevidst fandt ham urealistisk til prisen.
Hvad skal han koste ? Vi har vel nok penge, hvis Mascherano ryger til 20-25 mio. £

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 26. aug, 2010 10:48

Hvad var det vi opererede med? 41 millioner?

Hamsik koster vel 20-25, og så er der stadig 16-21 til en kantspiller, men som om vores ledelse punger ud med så mange penge.

Er vi overhovedet linket til en midtbanespiller pt.?
Er det ikke mest Konchesky der snakkes om for tiden?

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » torsdag, 26. aug, 2010 11:04

M. Diarra og Inler har jeg læst mig til.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 26. aug, 2010 11:51

Hvorhenne? Ren interesse.

Men Inler var jo ham jeg efterspurgte for nogle dage siden. Han virker som om, at han er robust og slipper bolden fornuftigt. Han er nok heller ikke vanvittig dyr. Til en billig penge er det imo værd at tage chancen.

Mahamadou Diarra er superstærk i nærkampene, og i Lyon var han også ganske god fremadrettet - en facet i hans spil, der dog er aftaget i Real Madrid, hvilket startede under Capello, hvor han og Emerson nogle gange nærmest ikke måtte betræde modstanderens banehalvdel. Hans skader har også bremset udviklingen. Uanset hvad kunne vi godt have brugt ham mod Man City, og jeg savner lidt et fysisk monster på vores hold.

Ingen af disse to er dog dirigenter som Alonso, der var så god til at træffe beslutninger med bolden og bestemme hastigheden hvormed spillet foregik. Hvor jeg dog savner den mand.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » torsdag, 26. aug, 2010 12:01

AJ skrev:Hvorhenne? Ren interesse.

Men Inler var jo ham jeg efterspurgte for nogle dage siden. Han virker som om, at han er robust og slipper bolden fornuftigt. Han er nok heller ikke vanvittig dyr. Til en billig penge er det imo værd at tage chancen.

Mahamadou Diarra er superstærk i nærkampene, og i Lyon var han også ganske god fremadrettet - en facet i hans spil, der dog er aftaget i Real Madrid, hvilket startede under Capello, hvor han og Emerson nogle gange nærmest ikke måtte betræde modstanderens banehalvdel. Hans skader har også bremset udviklingen. Uanset hvad kunne vi godt have brugt ham mod Man City, og jeg savner lidt et fysisk monster på vores hold.

Ingen af disse to er dog dirigenter som Alonso, der var så god til at træffe beslutninger med bolden og bestemme hastigheden hvormed spillet foregik. Hvor jeg dog savner den mand.
Det var den norskes rygtebørs:
http://www.liverpool.no/rykter.aspx

Men ja mere fysik på midtbanen ville være fremragende.

Et urealistisk bud ville være Javier Martinez. God fysik og på trods af det meget fremadrettet i sit spil i forhold til de normale 'bouncers' på midtbanen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 26. aug, 2010 12:48

Fribytter skrev:
AJ skrev:Hvorhenne? Ren interesse.

Men Inler var jo ham jeg efterspurgte for nogle dage siden. Han virker som om, at han er robust og slipper bolden fornuftigt. Han er nok heller ikke vanvittig dyr. Til en billig penge er det imo værd at tage chancen.

Mahamadou Diarra er superstærk i nærkampene, og i Lyon var han også ganske god fremadrettet - en facet i hans spil, der dog er aftaget i Real Madrid, hvilket startede under Capello, hvor han og Emerson nogle gange nærmest ikke måtte betræde modstanderens banehalvdel. Hans skader har også bremset udviklingen. Uanset hvad kunne vi godt have brugt ham mod Man City, og jeg savner lidt et fysisk monster på vores hold.

Ingen af disse to er dog dirigenter som Alonso, der var så god til at træffe beslutninger med bolden og bestemme hastigheden hvormed spillet foregik. Hvor jeg dog savner den mand.
Det var den norskes rygtebørs:
http://www.liverpool.no/rykter.aspx

Men ja mere fysik på midtbanen ville være fremragende.

Et urealistisk bud ville være Javier Martinez. God fysik og på trods af det meget fremadrettet i sit spil i forhold til de normale 'bouncers' på midtbanen.
Javi Martinez ville også være en rigtig god erstatning og jeg gik også og håbet på det var ham vi hentede i stedet for Chr. Poulsen som jeg ikke bryder mig om.

Jeg læste mig til Inter også sku ha budt 12M£ + Muntari.
Jeg har ikke set Muntari spille rigtig længe, hvad kan han?
Billede

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 26. aug, 2010 13:14

Jeg vil umiddelbart ikke være interesseret i Muntari. Han gjorde det godt i mindre klubber som Udinese og Portsmouth, men Inter synes for stor en mundfuld. I hvert fald til en startplads. Hvis vi skal have skal det kun være som reserve, men det er han nok trods alt for dyr til.
Muntari er som så mange andre ghansiske og afrikanske midtbanespillere nærkampsstærk, men ikke i samme grad som Essien, Mikel, Mahamadou Diarra, Yaya osv. Til gengæld er han god med bolden, og han har endda været placeret som kantspiller ved flere lejligheder. Han er venstrebensspiller, og dem har vi ikke alt for mange af i truppen.

Martinez lyder dog langt mere interessant. Han er desuden rigtig høj. Jeg synes vi har manglet en midtbanespiller der var god i luften siden Didi Hamann. Martinez har desuden demonstreret en nærmest vanvittig farlighed på dødboldsituationer hvor han timer løbende godt, og nærmest lister sig ind bag forsvaret og header bolden i kassen. Alene af de få gange jeg har set Athletic Bilbao spille, er dette sket en håndfuld gange. Det skal dog siges, at et par af gangene var mod Atletico Madrid hvis forsvar i den periode var nærmest grinagtigt. Martinez og Hamsik må være mine drømmespillere indtil videre af de spillere, der spiller i klubber hvor Liverpool ville være et skridt op (Arteta og Rodwell ikke medregnet).

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 26. aug, 2010 17:15

Har vi ikke også været linket med Martinez før?

Hamsik eller Martinez ville jeg velkomme til klubben.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 26. aug, 2010 17:43

Martinez havde jeg helt glemt. Han er en ganske spændende spiller.

Hvad angår Diarra, så skriver Skysports at vi er blevet tilbudt ham. I topform er han en god spiller, men det er altså endnu en spiller med kedelig skadeshistorik de senere år. Lønnen er naturligvis en anden hurdle ift. Diarra.

Men hvis prisen er rigtig og det er under acceptable kontraktforhold (omkring ½ mio ugentlig på en 2 årig kontrakt, hvor vi har option på et 3. år?), så er jeg absolut positiv.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » torsdag, 26. aug, 2010 21:29

Masche20 skrev:Har vi ikke også været linket med Martinez før?

Hamsik eller Martinez ville jeg velkomme til klubben.
Jo valget stod mellem Aquilani, Defour og Martinez, da nogle af Alonso-pengene skulle bruges. Han havde nok været et bedre valg dengang, forudsat at han kunne købes for £ 20 mio., hvilket han vist ikke kan denne sommer.

Defour brækkede et eller andet i foden i september sidste år og var faktisk mere skadet end Aquilani i sidste sæson...
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 27. aug, 2010 09:55

Om vi så skal bruge alle penge fra Mascherano-salget, så SKAL vi simpelthen have en dygtig venstreback købt. Aurelio er skandaløs ringe, det er en skandale at Insua ikke bruges og Agger skal bestemt ikke spille venstreback.

Konchesky er såmænd et udmærket bud da han er PL proven, men jeg så helst Taiwo i klubben.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar