Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 24. aug, 2010 20:40

Nu når man har valgt noget så skidt som at skyde aqui til juve, så synes jeg cole skal blive ude på kanterne, og at pachecco eller maxi skal ligge bag torres.. kuyt er ikke teknisk dygtig nok i mine øjne.. tror faktisk maxi kunne gøre en rigtig fornuftig figur der, pasningsstærk og en god dribler.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 25. aug, 2010 08:12

AJ skrev:Jeg er helt enig Alonso. Men hvem skulle det være?

Hér er det antal spillere jeg kan komme i tanke om der passer på din beskrivelse: 0.
Tja, jeg kan da komme med tre bud. Defour fra Standard Liege, Banega fra Valencia og Montolivo fra Fiorentina. Særligt Montolivo ser jeg et stort lys i, selvom vi dog efterhånden ikke har de bedste erfaringer med italienere.

I øvrigt spillede Marko Marin fantastisk igår for Werder Bremen. Spændende spiller.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 25. aug, 2010 09:16

Alonso skrev:
AJ skrev:Jeg er helt enig Alonso. Men hvem skulle det være?

Hér er det antal spillere jeg kan komme i tanke om der passer på din beskrivelse: 0.
Tja, jeg kan da komme med tre bud. Defour fra Standard Liege, Banega fra Valencia og Montolivo fra Fiorentina. Særligt Montolivo ser jeg et stort lys i, selvom vi dog efterhånden ikke har de bedste erfaringer med italienere.

I øvrigt spillede Marko Marin fantastisk igår for Werder Bremen. Spændende spiller.
Marin er rigtig spændende, men tvivler på de vil af med ham efter afgangen fra Oezil.
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 25. aug, 2010 09:58

Alonso skrev:
AJ skrev:Jeg er helt enig Alonso. Men hvem skulle det være?

Hér er det antal spillere jeg kan komme i tanke om der passer på din beskrivelse: 0.
Tja, jeg kan da komme med tre bud. Defour fra Standard Liege, Banega fra Valencia og Montolivo fra Fiorentina. Særligt Montolivo ser jeg et stort lys i, selvom vi dog efterhånden ikke har de bedste erfaringer med italienere.

I øvrigt spillede Marko Marin fantastisk igår for Werder Bremen. Spændende spiller.
Bastian Schweinsteiger, Nuri Sahin, Borja Valero, Sergio Almiron, Abou Diaby, Stiliyan Petrov, Mikel Arteta, Danny Murphy, Lee Cattermole, Dejan Stankovic, Kim Kallstrom, Milos Krasic.

Nogle bedre end andre. Nogle tilgængelige, andre ikke.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
AndersN
Indlæg: 112
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:27
Alder: 43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndersN » onsdag, 25. aug, 2010 10:14

Hekkem skrev:
Alonso skrev:
AJ skrev:Jeg er helt enig Alonso. Men hvem skulle det være?

Hér er det antal spillere jeg kan komme i tanke om der passer på din beskrivelse: 0.
Tja, jeg kan da komme med tre bud. Defour fra Standard Liege, Banega fra Valencia og Montolivo fra Fiorentina. Særligt Montolivo ser jeg et stort lys i, selvom vi dog efterhånden ikke har de bedste erfaringer med italienere.

I øvrigt spillede Marko Marin fantastisk igår for Werder Bremen. Spændende spiller.
Bastian Schweinsteiger, Nuri Sahin, Borja Valero, Sergio Almiron, Abou Diaby, Stiliyan Petrov, Mikel Arteta, Danny Murphy, Lee Cattermole, Dejan Stankovic, Kim Kallstrom, Milos Krasic.

Nogle bedre end andre. Nogle tilgængelige, andre ikke.
Angelo Palombo, anfører for Sampdoria. En lille terrier og playmaker, som godt kan minde om en blanding af Pirlo og Gattuso.
"From now on, I want to be known as Captain Sensible. I'm known for being a fool and they called me Trigger. I once bought a pizza and was asked if I wanted it sliced into four or eight. I said just four because I couldn't manage eight slices!"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 25. aug, 2010 10:34

AndersN skrev:
Hekkem skrev:
Alonso skrev:
AJ skrev:Jeg er helt enig Alonso. Men hvem skulle det være?

Hér er det antal spillere jeg kan komme i tanke om der passer på din beskrivelse: 0.
Tja, jeg kan da komme med tre bud. Defour fra Standard Liege, Banega fra Valencia og Montolivo fra Fiorentina. Særligt Montolivo ser jeg et stort lys i, selvom vi dog efterhånden ikke har de bedste erfaringer med italienere.

I øvrigt spillede Marko Marin fantastisk igår for Werder Bremen. Spændende spiller.
Bastian Schweinsteiger, Nuri Sahin, Borja Valero, Sergio Almiron, Abou Diaby, Stiliyan Petrov, Mikel Arteta, Danny Murphy, Lee Cattermole, Dejan Stankovic, Kim Kallstrom, Milos Krasic.

Nogle bedre end andre. Nogle tilgængelige, andre ikke.
Angelo Palombo, anfører for Sampdoria. En lille terrier og playmaker, som godt kan minde om en blanding af Pirlo og Gattuso.
Ja, ham havde jeg også i tankerne da jeg nedfældede hvilke centrale midtbanespillere der indeholder det beskrevne.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 25. aug, 2010 10:57

Defour: godt forslag, men ser ham ikke som en decideret Alonso type. Han mangler dertil noget coolness og overblik. Han er dog stadig ung. Udviklingspotentiale, men ligenu slet ikke Alonso niveau.

Banega: godt forslag, men synes egentlig kun han imponerede i sidste sæson. Inden det gjorde han det ikke særlig godt, så vil gerne vente og se lidt med hvordan han udvikler sig.

Montolivo: jeg synes han er gået meget ned, og som du påpeger er Liverpool nok ikke lige stedet for ham. Ellers en god spiller, som imo dog er dårligere end Aquilani, og vil få det sværere end ham.

Marin: er overhovedet ikke den spillertype, men ville være god at få som den hurtige kantspiller eller som manden bag angriberen.

Schweinsteiger: må være drømmesigningen. Han koster dog nok uendelig mange knaster.

Sahin: har ikke udviklet sig specielt meget de seneste år. Kan måske trænge til et skifte, men igen en spiller som jeg synes mangler noget for at have det rette niveau.

Valero: rigtig god i Mallorca, men forfærdelig i West Bromwich. Spændende at se hvordan han klarer sig i Villarreal. Skal vise mere før han bliver et emne.

Almiron: god i mindre klubber, men tror simpelthen ikke på, at han kan ligge og styre vores midtbane. Dårligt forslag efter min mening.

Diaby: ja, det kunne du tænke dig. Klasse på sine gode dage, men går ind under kategorien 'utilgængelig'.

Petrov: har udviklet sig til at være rigtig god defesivt, men har jo slet heller ikke Alonso evner i pasningsspillet, eller samme spilforståelse.

Arteta: må egentlig siges at være drømmen. Ligesom Schweinsteiger er han nok bare utilgængelig. Alsidig spiller med god teknik osv.

Murphy: han har ikke længere niveauet til os (eller det niveau vi håber at have), selvom han gør det godt i Fulham.

Cattermole: spændende spiller. Jeg vil ikke udelukke, at han kan blive rigtig god. Men så gerne en endnu mere rutineret og kølig spiller som Schweini eller Arteta.

Stankovic: ikke mange fremtidsperspektiver i ham. Han er god nok, men er ikke værd at satse på. Spændende at se hvordan Rafa vil bruge ham.

Källström: slet, slet ikke god nok.

Krasic: slet ikke den type spiller. Nærmere kantspiller. Lige solgt til Juventus.

Palombo: dygtig defensiv midtbanespiller, men, som få andre af de nævnte spiller, besidder han ikke helt de offensive kvaliteter. Ikke, at han er dårlig på det område, men vi skal altså virkelig højt op før vi glemmer Alonso. Forresten noget pis, at Sampdoria røg ud.

Milner er jo desværre ikke mulig. Han var ellers min drømmesigning til den centrale midtbane.
Er der nogen, der kender meget til Gökhan Inler fra Udinese? Jeg synes han har virket spændende de gange jeg har set ham.
Joao Moutinho har de offensive kvaliteter der efterspørges, men er solgt til Porto. Det giver måske så plads til, at de sælger Meireles, men igen, han er jo slet ikke i Alonso-klassen.
Som sagt er Rodwell også en mulighed. Stærk defensivt - kan endda spille centerforsvar - og spiller på den defensive midtbane, men er alligevel uhørt god i det offensive. Utroligt, at han ikke får flere chancer i Everton.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 25. aug, 2010 12:58

"We're not racist, we only hate the mancs"

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » onsdag, 25. aug, 2010 13:44

Han ville være et fint køb, synes jeg. Håber han kommer.
YNWA

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 25. aug, 2010 14:09

Skal lige siges at Marko Marin ikke var et forslag til pladsen, men nærmere en spiller jeg bare skulle have med i tråden ovenpå hans præstation igår :)

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 25. aug, 2010 16:15

I øvrigt læste jeg at Capdevilla er på vej til Juventus. Kan vi ikke snuppe ham? Han er 32 år og har 2 år tilbage af sin kontrakt, så det burde være muligt at få ham til en okay pris. Ved godt Spanien er svagt besat på positionen, men det er altså en spiller der har vundet både EM og VM.

Synes det er bekymrende at læse om diverse britiske spillere fra midterklubberne i Premier League. Okay, Konchesky giver mening, da han er solid og kender Hodgsons måde at spille på. Men når jeg læser på liverpool.no, at vi skulle være interessede i Matthew Taylor fra Bolton, så hopper kæden altså af. Han kan ikke engang komme på holdet i Bolton...

Kan godt være vi mangler bredde, men svaret er altså ikke average britiske spillere på +25. Vi skal sigte højere. Hvis vi skal købe britiske spillere, så skal de være klare profiler på deres hold. Og hvis de ikke er det, så skal det være fordi der er tale om udviklingsspillere.

Når man så samtidig læser et interview med Chris Mavinga, hvor han siger at situationen er uholdbar, fordi Hodgson udelukkende har sat sig for at satse britisk. Selvfølgelig skal knægtens udtalelser tages med et gran salt, men det er da bekymrende hvis det skulle være tankegangen i klubben.

Kvalitet over nationalitet. Vores scoutingnetværk har uden tvivl emner fra hele verden, da det stort set er de samme mennesker som under Rafa.

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » onsdag, 25. aug, 2010 16:59

Liverdrengen skrev:Nu når man har valgt noget så skidt som at skyde aqui til juve, så synes jeg cole skal blive ude på kanterne, og at pachecco eller maxi skal ligge bag torres.. kuyt er ikke teknisk dygtig nok i mine øjne.. tror faktisk maxi kunne gøre en rigtig fornuftig figur der, pasningsstærk og en god dribler.
Jeg er 100 % enig.

Øster

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Øster » onsdag, 25. aug, 2010 17:03

Ja han er en stærk spiller, lige noget for os.

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » onsdag, 25. aug, 2010 17:35

Hekkem skrev:
AndersN skrev:
Hekkem skrev:
Alonso skrev:
AJ skrev:Jeg er helt enig Alonso. Men hvem skulle det være?

Hér er det antal spillere jeg kan komme i tanke om der passer på din beskrivelse: 0.
Tja, jeg kan da komme med tre bud. Defour fra Standard Liege, Banega fra Valencia og Montolivo fra Fiorentina. Særligt Montolivo ser jeg et stort lys i, selvom vi dog efterhånden ikke har de bedste erfaringer med italienere.

I øvrigt spillede Marko Marin fantastisk igår for Werder Bremen. Spændende spiller.
Bastian Schweinsteiger, Nuri Sahin, Borja Valero, Sergio Almiron, Abou Diaby, Stiliyan Petrov, Mikel Arteta, Danny Murphy, Lee Cattermole, Dejan Stankovic, Kim Kallstrom, Milos Krasic.

Nogle bedre end andre. Nogle tilgængelige, andre ikke.
Angelo Palombo, anfører for Sampdoria. En lille terrier og playmaker, som godt kan minde om en blanding af Pirlo og Gattuso.
Ja, ham havde jeg også i tankerne da jeg nedfældede hvilke centrale midtbanespillere der indeholder det beskrevne.
Hvordan ville du så vurdere Toulalan...?
-Bare nysgerrig for han har gjort et pænt stort indtryk på undertegnede af det jeg har set (VM (hvor jeg synes han var en af de bedste på et meget svagt fransk hold) samt 4-5 kampe udover)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 25. aug, 2010 20:23

veffe69 skrev: Hvordan ville du så vurdere Toulalan...?
-Bare nysgerrig for han har gjort et pænt stort indtryk på undertegnede af det jeg har set (VM (hvor jeg synes han var en af de bedste på et meget svagt fransk hold) samt 4-5 kampe udover)
Meget defensiv og ikke så stærk offensiv. Altså passer ikke helt ind i beskrivelsen. Men jeg bryder mig rigtig godt om ham. Han var den eneste fra det Franske landshold der nærmede sig et anstændigt niveau. Desværre fik han to advarsler i de to første kampe, hvor den første var noget hen i vejret, mens den anden var for holdets skyld, da den bremsede en farlig kontra.

Jeg sidder også og drømmer lidt om Napolis Marek Hamsik. Der godt kunne passe ind i beskrivelsen. Hans position for Napoli er central midtbane, og andre gange offensiv midtbane.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar