Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Janse » tirsdag, 10. aug, 2010 11:09

Mazter81 skrev: Fortsætter vores tilbagevendende problem med at vi er for dårlige i bredden så ikke bare? Det kostede os rigtigt meget sidste sæson, at hverken Gerrard, Torres og Masch for den sags skyls ikke havde en synderlig god sæson pga. skader og manglende form/lyst og der bare ikke var nogen som kunne gøre det næsten lige så godt.
Jeg er enig i at bredden kostede sidste år, men ikke nødvendigvis fordi vi manglede middelmådige spillere. Dem havde vi imø: El Zhar, Degen, Voronin, Dossena, Riera plus flere unge der ikke har niveauet. Vi manglede derimod kvalitet til at afløse Gerrard og Torres når disse var væk.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 10. aug, 2010 12:16

Janse skrev:
Mazter81 skrev: Fortsætter vores tilbagevendende problem med at vi er for dårlige i bredden så ikke bare? Det kostede os rigtigt meget sidste sæson, at hverken Gerrard, Torres og Masch for den sags skyls ikke havde en synderlig god sæson pga. skader og manglende form/lyst og der bare ikke var nogen som kunne gøre det næsten lige så godt.
Jeg er enig i at bredden kostede sidste år, men ikke nødvendigvis fordi vi manglede middelmådige spillere. Dem havde vi imø: El Zhar, Degen, Voronin, Dossena, Riera plus flere unge der ikke har niveauet. Vi manglede derimod kvalitet til at afløse Gerrard og Torres når disse var væk.
Det er jo en balancegang. Man skal være sikker på, at den enkelte spiller forstærker truppen nævneværdigt, samtidig med at man skal være sikker på, at der er nok penge til at foretage alle de nødvendige forstærkninger. Hvis ikke det kan gå op i en højere enhed, så må man måske nøjes med færre forstærkninger.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
pimpefar
Indlæg: 549
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pimpefar » tirsdag, 10. aug, 2010 12:27

Luis Fabiano på vej til Marseille. http://www.bold.dk/nyt/Avis-Marseille-s ... is-Fabiano

Özil på vej til Barcelona for 85-115 millioner kroner. http://www.bold.dk/nyt/Oezil-meldes-til-Barcelona

Hvorfor kan vi ikke være med i billedet omkring de to?

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gary » tirsdag, 10. aug, 2010 13:14

pimpefar skrev:Luis Fabiano på vej til Marseille. http://www.bold.dk/nyt/Avis-Marseille-s ... is-Fabiano

Özil på vej til Barcelona for 85-115 millioner kroner. http://www.bold.dk/nyt/Oezil-meldes-til-Barcelona

Hvorfor kan vi ikke være med i billedet omkring de to?
Blandt andet af samme grund jeg ikke køber 100.000 Mærsk B-aktier: Pengene er der ikke.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
pimpefar
Indlæg: 549
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pimpefar » tirsdag, 10. aug, 2010 13:51

Gary skrev:
pimpefar skrev:Luis Fabiano på vej til Marseille. http://www.bold.dk/nyt/Avis-Marseille-s ... is-Fabiano

Özil på vej til Barcelona for 85-115 millioner kroner. http://www.bold.dk/nyt/Oezil-meldes-til-Barcelona

Hvorfor kan vi ikke være med i billedet omkring de to?
Blandt andet af samme grund jeg ikke køber 100.000 Mærsk B-aktier: Pengene er der ikke.
Ingen af dem er voldsomt dyre. €12-14 mil. for Ozil. Det undrer mig bare at vi slet ikke bliver linket til spillere som disse, selvom det kun er på rygtebasis.

Jeg synes det siger en del om ambitionsniveauet når de spillere vi linkes til hedder Carlton Cole, Hleb, Konchesky, Wright-Phillips osv. Bevares de er en kende billigere, men f.eks. C. Cole koster over £10 mil.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 10. aug, 2010 15:14

pimpefar skrev:
Gary skrev:
pimpefar skrev:Luis Fabiano på vej til Marseille. http://www.bold.dk/nyt/Avis-Marseille-s ... is-Fabiano

Özil på vej til Barcelona for 85-115 millioner kroner. http://www.bold.dk/nyt/Oezil-meldes-til-Barcelona

Hvorfor kan vi ikke være med i billedet omkring de to?
Blandt andet af samme grund jeg ikke køber 100.000 Mærsk B-aktier: Pengene er der ikke.
Ingen af dem er voldsomt dyre. €12-14 mil. for Ozil. Det undrer mig bare at vi slet ikke bliver linket til spillere som disse, selvom det kun er på rygtebasis.

Jeg synes det siger en del om ambitionsniveauet når de spillere vi linkes til hedder Carlton Cole, Hleb, Konchesky, Wright-Phillips osv. Bevares de er en kende billigere, men f.eks. C. Cole koster over £10 mil.
Vi blev faktisk linket til Özil før VM.

Jeg forstår dog godt, at klubben måske ikke er ude efter Özil, hvis det betyder, at man kun prioriterer venstreback, angreb og central midt. Men hvis man pludselig er ude i at byde på SWP og Hleb, så kunne man da i det mindste have givet det et forsøg med Özil.

Fabiano er jeg dog ikke den store tilhænger af, men det ville da være et oplagt rygte.

Måske det hænger sammen med Hodgsons mål om at gøre truppen mere britisk/engelsk.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
pimpefar
Indlæg: 549
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pimpefar » tirsdag, 10. aug, 2010 15:40

Ved det med Özil. Meldte selv ud i tråden at vi skulle slå til inden et formodentligt godt VM sendte prisen i vejret. :roll:

Men historien er jo lidt den samme på venstreback. Konchesky, Young osv. Jeg synes det virker noget uambitiøst. Måske er kassen tom bare tom.

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » tirsdag, 10. aug, 2010 17:04

Fribytter skrev:
pimpefar skrev:
Gary skrev:
pimpefar skrev:Luis Fabiano på vej til Marseille. http://www.bold.dk/nyt/Avis-Marseille-s ... is-Fabiano

Özil på vej til Barcelona for 85-115 millioner kroner. http://www.bold.dk/nyt/Oezil-meldes-til-Barcelona

Hvorfor kan vi ikke være med i billedet omkring de to?
Blandt andet af samme grund jeg ikke køber 100.000 Mærsk B-aktier: Pengene er der ikke.
Ingen af dem er voldsomt dyre. €12-14 mil. for Ozil. Det undrer mig bare at vi slet ikke bliver linket til spillere som disse, selvom det kun er på rygtebasis.

Jeg synes det siger en del om ambitionsniveauet når de spillere vi linkes til hedder Carlton Cole, Hleb, Konchesky, Wright-Phillips osv. Bevares de er en kende billigere, men f.eks. C. Cole koster over £10 mil.
Vi blev faktisk linket til Özil før VM.

Jeg forstår dog godt, at klubben måske ikke er ude efter Özil, hvis det betyder, at man kun prioriterer venstreback, angreb og central midt. Men hvis man pludselig er ude i at byde på SWP og Hleb, så kunne man da i det mindste have givet det et forsøg med Özil.

Fabiano er jeg dog ikke den store tilhænger af, men det ville da være et oplagt rygte.

Måske det hænger sammen med Hodgsons mål om at gøre truppen mere britisk/engelsk.
Helt enig i at Özil vil være en glimrende handel, forudsat at man altså har pengene og i øvrigt ikke er så godt dækket ind på pladsen. Jeg ville foretrække Özil frem for Aquilani, selvom der er en voldsom forskel på prisskiltet. For det første spiller han brillant allerede nu, for det andet går der ikke mange år inden prisen på ham er fordoblet.
Men det er også rigtigt, at ser man på hele teamet er det nok primært en venstre back plus en ekstra forward vi mangler (forudsat at Christion Poulsen afløser Mascharano).

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. aug, 2010 20:59

Big clubs target Lukaku
Teenager expected to stay in Belgium for one more season

By Razwan Mirza
Last updated: 11th August 2010

Premier League champions Chelsea, Liverpool and Spanish giants Real Madrid are all targeting teenage sensation Romelu Lukaku, according to his agent.

The Belgium U21 international has already made quite an impression for his club Anderlecht, scoring an impressive 15 goals in 25 games last season.

Spanish newspaper Marca reported that Jose Mourinho has targeted the youngster as he looks to bolster his attacking options.

Chelsea feel the 17-year-old would settle easily into the Premier League after being likened to Didier Drogba while Liverpool are looking to strengthen their forward line.

However, representative Christophe Henrotay says Lukaku wants to continue his development in Belgium and is expected to stay for at least another year.

"None of the clubs have contacted us or Anderlecht lately, but I know that Real came to see Romelu a few times and the interest is there," he told De Standaard.

"There is also interest from Liverpool, Chelsea and all the great European clubs, but it's too soon.

"The ideal scenario for Romelu is to stay at Anderlecht this year and play in the Champions League. Romelu shouldn't be in any rush."

Anderlecht manager Herman Van Holsbeeck said he had noticed Mourinho's interest in the forward saying: "We are honoured by this compliment from the greatest coach of the moment.

"It's a compliment to our work in developing youth and for our club generally, but we haven't received any concrete bids for Romelu."

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 76,00.html

Er der nogen som kender ham?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 11. aug, 2010 21:33

Lukaku var meget omtalt og "hypet" sidste år, hvor han efter sin debut som 16-årig så vidt jeg husker imponerede med et helt usandsynligt højt scoringsgennemsnit i sine første kampe. Han blev topscorer i den belgiske liga med 15 mål i 25 kampe (ret vildt af en 16/17 årig) og har været rygtet til noget nær samtlige store klubber i løbet af året.

Lidt uddybende info fra Wiki:
Wikipedia skrev:Lukaku made his highest level debut 24 May 2009, in the championship play off return against Standard Liège as a 69th minute substitute for defender Víctor Bernárdez.[1] Anderlecht lost the match 1-0. Lukaku signed his first professional contract 11 days before his debut, when he turned 16, he signed until 2012[2]. He scored his first goal at senior level against Zulte Waregem in the 89th minute. Lukaku substituted Kanu after 69 minutes.[3]

He averaged higher than a goal a game during his youth career: 68 goals in 68 matches with FC Brussels and 121 goals in 88 matches with Anderlecht.[4] Even though he was only 15 years of age, Lukaku managed to score 26 goals in 17 matches against players 4 years older.

With his goals against Ajax in the 2009–10 UEFA Europa League on 17 December , 2009, he became the third youngest goalscorer ever in a UEFA competition at 16 years 218 days, with only Nii Lamptey (who was also playing for Anderlecht at the time) and Niklas Bärkroth being younger.[5] On March 18, 2010, Lukaku scored a goal and provided an assist as Anderlecht beat Hamburger SV 4-3 in the Europa League.[6] Anderlecht had lost 3-1 in Hamburg, so this was Lukaku's final goal in Europe this campaign, having scored 4 goals. Anderlecht's exceptional talent became the top scorer of the regular season 2009/2010 in the Jupiler Pro League, the 16-year-old scoring 15 goals in 25 games.[7]
Han ville utvivlsomt være en helt vildt interessant signing, men med sådan et CV som blot 17 årig, samt det faktum, at han (naturligt nok) er overvåget og jagtet af stort set alle europas topklubber, kan jeg ikke forestille mig andet, end at han bliver uoverskueligt dyr.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » onsdag, 11. aug, 2010 21:39

Hr. Drejer skrev:Big clubs target Lukaku
Teenager expected to stay in Belgium for one more season

By Razwan Mirza
Last updated: 11th August 2010

Premier League champions Chelsea, Liverpool and Spanish giants Real Madrid are all targeting teenage sensation Romelu Lukaku, according to his agent.

The Belgium U21 international has already made quite an impression for his club Anderlecht, scoring an impressive 15 goals in 25 games last season.

Spanish newspaper Marca reported that Jose Mourinho has targeted the youngster as he looks to bolster his attacking options.

Chelsea feel the 17-year-old would settle easily into the Premier League after being likened to Didier Drogba while Liverpool are looking to strengthen their forward line.

However, representative Christophe Henrotay says Lukaku wants to continue his development in Belgium and is expected to stay for at least another year.

"None of the clubs have contacted us or Anderlecht lately, but I know that Real came to see Romelu a few times and the interest is there," he told De Standaard.

"There is also interest from Liverpool, Chelsea and all the great European clubs, but it's too soon.

"The ideal scenario for Romelu is to stay at Anderlecht this year and play in the Champions League. Romelu shouldn't be in any rush."

Anderlecht manager Herman Van Holsbeeck said he had noticed Mourinho's interest in the forward saying: "We are honoured by this compliment from the greatest coach of the moment.

"It's a compliment to our work in developing youth and for our club generally, but we haven't received any concrete bids for Romelu."

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 76,00.html

Er der nogen som kender ham?
Han er en absurd stor og udviklet spiller af sin alder.
I den belgiske liga imponere han voldsomt og det smed vist også en A-Landsholds udtagelse af sig såvidt jeg husker?
Desuden fulgte jeg ham lidt, da Anderlecht var i CL, hvor han til tider imponerede, men det ses også, at han stadig har svært, når forsvarsspillerne er rigtig stærke.
Hvis man kender Kenneth Zohoré, der netop er blevet en fast del af FCK's førstehold i en alder af 16, kan man samligne de to, Lukaku er bare fire-fem klasser over. Som spiller er han en klon af Drogba.

Tvivler på, at han vælger os, når både Chelsea, Madrid mfl. meldes interesseret. Men han ville være en uhyggelig spændende spiller at ha'.
Liverpool Football Klopp

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 12. aug, 2010 14:44

Jeg sagde faktisk for noget tid siden at Mario Gomez var en big game flopper, men er dette postulat nu sandt ? Han faldt fuldstændigt igennem til em 08, men som vi har set denne sommer kan mange rigtigt gode spillere ikke finde formen til en turnering som vm (torres, rooney + flere jeg lige har glemt..).. han havde et vanvittigt snit i stuttgart, og har ikke fået meget spilletid i bayern, hvor han dog har scoret 10 mål i 29 kampe, mange af dem vel at mærke som udskifter. Konkurrencen er hård i bayern og schalke kan eftersigende købe ham for 150 mio kr... er han ikke bestemt et emne for os ?!

Kilde: www.sporten.dk/fodbold/schalke-vil-have-gomez
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. aug, 2010 14:56

Liverdrengen skrev:Jeg sagde faktisk for noget tid siden at Mario Gomez var en big game flopper, men er dette postulat nu sandt ? Han faldt fuldstændigt igennem til em 08, men som vi har set denne sommer kan mange rigtigt gode spillere ikke finde formen til en turnering som vm (torres, rooney + flere jeg lige har glemt..).. han havde et vanvittigt snit i stuttgart, og har ikke fået meget spilletid i bayern, hvor han dog har scoret 10 mål i 29 kampe, mange af dem vel at mærke som udskifter. Konkurrencen er hård i bayern og schalke kan eftersigende købe ham for 150 mio kr... er han ikke bestemt et emne for os ?!

Kilde: http://www.sporten.dk/fodbold/schalke-vil-have-gomez
Nej det er han ikke. Han er et meget dyrt flop og det er også derfor BM vil af med ham igen. Så du ham i landskampen i går? Pivringe
"We're not racist, we only hate the mancs"

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 12. aug, 2010 22:36

Emmy skrev:
Liverdrengen skrev:Jeg sagde faktisk for noget tid siden at Mario Gomez var en big game flopper, men er dette postulat nu sandt ? Han faldt fuldstændigt igennem til em 08, men som vi har set denne sommer kan mange rigtigt gode spillere ikke finde formen til en turnering som vm (torres, rooney + flere jeg lige har glemt..).. han havde et vanvittigt snit i stuttgart, og har ikke fået meget spilletid i bayern, hvor han dog har scoret 10 mål i 29 kampe, mange af dem vel at mærke som udskifter. Konkurrencen er hård i bayern og schalke kan eftersigende købe ham for 150 mio kr... er han ikke bestemt et emne for os ?!

Kilde: http://www.sporten.dk/fodbold/schalke-vil-have-gomez
Nej det er han ikke. Han er et meget dyrt flop og det er også derfor BM vil af med ham igen. Så du ham i landskampen i går? Pivringe
Så du den ? Han scorede sådan set den ene af tysklands to mål, hvor han placerer sig perfekt og snyder agger og kjær og sender den sikkert forbi sørensen.. må også sige at det må være hårdt at konkurrere med olic og muller der bliver ved med at bombardere, samt en gammel satan som klose... og han har scoret i hver tredje kamp i en sæson uden kontinuerligtet og med meget tid på bænken. Mener virkelig seriøst han kunne være en bejler til en plads vedsiden af torres, ikke som backup.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » fredag, 13. aug, 2010 16:51

Jeg er ved at blive nervøs over, at vi ikke får fat i en klasse venstre back.
Er der gang i noget?
Hvornår lukker transfer vinduet?
Er det mon fordi alt afhænger af Masherano salg?

Besvar