Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » onsdag, 14. jul, 2010 11:50

Nu får vi ikke solgt hverken Torres eller Gerrard, er jeg ret sikker på, men jeg er i den klare overbevisning om, at hvis de bliver solgt, så er det ikke verdens undergang, da jeg er sikker på, at andre spillere vil påtage sig mere ansvar - se evt. på Tyskland og Ballack.

Derudover tror jeg vi får "købt" 3-4 spillere i denne sæson. Sharner er en oplagt mulighed (transferfri og dækker flere positioner), og jeg tror at begejstringen for at spille i pool er så stor, at han vil være tilfreds med en dårligere løn. Cole er den jeg ikke tør håbe på ender her - det ville være så fantastisk! Derudover er der forskellige spillere som Arda, Figuero der er rygtet, men dem tror jeg er afhængigt af spillersalg.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 14. jul, 2010 13:16

Nu så jeg lige, at Roy også har vist interesse for Lee Cattermole. Han ville være et oplagt alternativ til Lucas. Tror jeg er ved at have den færdige (forhåbentligt realistiske) ønskeliste for sommerens indkøb klar.

Ind:

Cattermole
Defour
Jovanovich
Joe Cole
Belhadj

Ud:
Itandje
Ngog
Mascherano
Lucas
Riera
Benayoun

Man savner måske endnu et stort navn, men vi må også se lidt realistisk på vores økonomiske situation. Følgende opstilling vil jeg være meget tryg ved og faktisk have ret store forventninger til:

Reina
Johnson Carra Agger Insua
Kuyt Defour Gerrard Cole
Aquilani
Torres

Bænk:
Belhadj
Cattermole
Babel
Jovanovich
Maxi
Skrtel
Kelly

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 14. jul, 2010 17:53

texnymann skrev:Nu så jeg lige, at Roy også har vist interesse for Lee Cattermole. Han ville være et oplagt alternativ til Lucas. Tror jeg er ved at have den færdige (forhåbentligt realistiske) ønskeliste for sommerens indkøb klar.

Ind:

Cattermole
Defour
Jovanovich
Joe Cole
Belhadj

Ud:
Itandje
Ngog
Mascherano
Lucas
Riera
Benayoun

Man savner måske endnu et stort navn, men vi må også se lidt realistisk på vores økonomiske situation. Følgende opstilling vil jeg være meget tryg ved og faktisk have ret store forventninger til:

Reina
Johnson Carra Agger Insua
Kuyt Defour Gerrard Cole
Aquilani
Torres

Bænk:
Belhadj
Cattermole
Babel
Jovanovich
Maxi
Skrtel
Kelly
Efter at have læst om Cle's lønforlangende på 120.000 £ om ugen, så tror jeg ikke, at han ender os os. Din opstilling ser dog stadig stærk ud med Jovanovich på venstre. Hvis det er en 4-4-2'er, vi skal spille kunne Kuyt rykkes op ved siden af Torres eller lige bagved, og Maxi kunne indtage højre. Om Defour eller Aquilani skal starte ved siden siden af Stevie må dagsformen afgøre. Er vi linket til Belhadj ?
Jeg ser også hellere Sotos på bænken i stedet for Skrtel som vi godt kan sælge for min skyldog så rykke Ayala op i hierakiet.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 14. jul, 2010 20:00

Niels K skrev: Efter at have læst om Cole's lønforlangende på 120.000 £ om ugen, så tror jeg ikke, at han ender os os. Din opstilling ser dog stadig stærk ud med Jovanovich på venstre. Hvis det er en 4-4-2'er, vi skal spille kunne Kuyt rykkes op ved siden af Torres eller lige bagved, og Maxi kunne indtage højre. Om Defour eller Aquilani skal starte ved siden siden af Stevie må dagsformen afgøre. Er vi linket til Belhadj ?
Jeg ser også hellere Sotos på bænken i stedet for Skrtel som vi godt kan sælge for min skyldog så rykke Ayala op i hierakiet.
Jeg er for så vidt enig i din betragtning angående Joe Cole's løn. Men vi er ikke et CL hold og han er en etableret ENGELSK landsholdsspiller. Det er altså to ting, der spiller ind på, hvad vi i sidste ende kan blive nødt betale, hvis vi vil have spilleren til Liverpool. Jeg synes, at det vil være forkert, at betale Cole det samme som Gerrard. Den lønmæssige liga er han trods alt ikke oppe i. Men et mindre sign-on fee og en ugentlig løn på £100.000 kunne måske lukke aftalen. De penge må bestemt kunne findes i overskuddet fra en handel med Mascherano ud og Defour ind.

Torres har krævet store navne for at blive, og Cole ville bestemt falde i den kategori.

Nej, vi er vist ikke blevet linket til Belhadj. Jeg har også lige fundet ud af, at han vist skifter til Quatar???

Så egentlig også gerne Ayala rykke en plads frem i hierakiet. Han har konstant været fremhævet som en spiller med kvalitet nok til førsteholdet. Desværre lader det til at Rafa's afgang har en smittende effekt på mange af vores unge spillere, som måske stod lige på tærsklen til deres gennembrud. Så vidt jeg er orienteret, så er Ayala i hvert fald tæt på at tage hjem til Spanien.

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 14. jul, 2010 21:18

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... rpool.html

Det er vist ikke rigtig noget nyt i rygterne, men to utroligt spændende navne (Gervinho og VdV), samt den noget mere ukendte Bryan Ruiz. Hvis vi kunne snuppe Gervinho og VdV ville jeg være rigtig tilfreds, men det kræver stadig at der hentes en ny holding midtfielder hvis Mascherano vælger at skifte - eller rettere, hvis der er nogen der vil betale den pris der forlanges.

Gervinho kan spille kant og angriber, ligesom den Serbiske Slange - det vil sige at vi i givet fald ville Torres, Gervinho, Milan, Kuyt, NGog og tildels Babel til at spille angriber. Samtidig vil der være Gervinho, Babel, VdV, Gerrard, Kuyt og Aqualiani til at dække de offensive positioner på midtbanen, men efterlader os tilgengæld med Lucas og Gerrard (+ evt. Mascherano) til at spille den kontrollerende rolle. Men det ville i hvert fald give mange muligheder...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » onsdag, 14. jul, 2010 23:58

YNWA

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 15. jul, 2010 00:00

Liverbird skrev:Intet mindre end fantastisk!

http://www.metro.co.uk/sport/football/8 ... oy-hodgson


Prøv lige at uddybe det fantastiske i det rygte?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » torsdag, 15. jul, 2010 09:56

Emmy skrev:
Liverbird skrev:Intet mindre end fantastisk!

http://www.metro.co.uk/sport/football/8 ... oy-hodgson


Prøv lige at uddybe det fantastiske i det rygte?
James Beattie er ren verdensklasse! Manden er ganske enkelt genial. :D
YNWA

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » torsdag, 15. jul, 2010 14:29

Liverbird skrev:
Emmy skrev:
Liverbird skrev:Intet mindre end fantastisk!

http://www.metro.co.uk/sport/football/8 ... oy-hodgson


Prøv lige at uddybe det fantastiske i det rygte?
James Beattie er ren verdensklasse! Manden er ganske enkelt genial. :D
Liverbird kan være lige så sarkastisk som han vil men skulle Beattie historien være sand, vi håber vel alle at den der en and, er James Beattie ikke så tosset et valg. Personligt ser jeg hellere Beattie end f.eks Carlton Cole kom til klubben, Beattie har scoret pænt med mål i PL i årevis, bliver han spillet rigtigt på et hold af Liverpools klasse skal der nok komme mål ud af ham.
Jovanovich, Scharner, Beattie og en discount vb bliver det resultatet af den store transfersommer Hicks har lovet os?

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » fredag, 16. jul, 2010 19:40

Vi er ifølge flere medier meget meget tæt på at signe Josué fra Wolfsburg og Remy fra Nice. Det er glædelige nyheder - især Remy, der lader til at være den fleksible offensiv spiller, som klubben har været på udkig efter i et par sæsoner.

Jeg undrer mig bare over, hvor pengene kommer fra. Er Masch meget tæt på at være solgt?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 16. jul, 2010 21:57

Er catermole virkelig en britisk udgave af lucas ?ud med masch, vores midtbane overlever alligevel
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » lørdag, 17. jul, 2010 09:57

Liverdrengen skrev:Er catermole virkelig en britisk udgave af lucas ?ud med masch, vores midtbane overlever alligevel
Cattermole er en typisk britisk box-to-box midfielder med masser energi og aggresivitet i sit spil. Jeg ville virkeligt gerne se ham i vores klub. Om han er en britisk udgave af Lucas ved jeg ikke, udover at Lucas i mine øjne har potientale til at blive en glimrende box-to-box-spiller. Så på den måde kan de godt sammenlignes.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 17. jul, 2010 11:55

Mambo skrev:
Liverdrengen skrev:Er catermole virkelig en britisk udgave af lucas ?ud med masch, vores midtbane overlever alligevel
Cattermole er en typisk britisk box-to-box midfielder med masser energi og aggresivitet i sit spil. Jeg ville virkeligt gerne se ham i vores klub. Om han er en britisk udgave af Lucas ved jeg ikke, udover at Lucas i mine øjne har potientale til at blive en glimrende box-to-box-spiller. Så på den måde kan de godt sammenlignes.
Så ville vi have 4 box-to-box spillere i truppen: Stevie, Aquilani, Kucas og Cattermole, hvilket ville glæde mig meget, da jeg ike mener, at man behøver at spille med en defensiv midt som Mascherano, som ikke bidrager med meget offensivt. Naturligvis skal den ene ofte holde sig tilbage, når den anden støder med frem, men det giver flere muligheder fremad, når begge centrale kan være med fra den ene ende til den anden, og begge kan deltage helt fremme, når vi skal presse på og mod de mindre hold, hvor f.eks. Agger (eller Carra som tidligere i karrieren) kan ligge sig længere frem og agere defensiv midt.

Johlle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Johlle » lørdag, 17. jul, 2010 16:22

Når nu Adriano bliver præsenteret på mandag i Barcelona, så render der altså en anden venstreback rundt dernede sydpå som jeg meget gerne så vi hentede. Navnet er Maxwell.
Han spillede forrygende i sin tid i Inter, og jeg kan huske hvordan mange havde svært ved at se ham erstattet da han i sin tid forlod dem. Han har været en smule i problemer i Spanien, hvor meget af det defensive arbejde ordnes selv, og oftest uden backup.
I Inter var han derimod fremragende, og jeg tror stadig der er masser af gode sæsoner i ham.
Sælger vi Insua, som alt tyder på, så ville det her være en fuldgod erstatning. Ja, faktisk egentlig bedre.

alann

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af alann » søndag, 18. jul, 2010 14:16

Johlle skrev:Når nu Adriano bliver præsenteret på mandag i Barcelona, så render der altså en anden venstreback rundt dernede sydpå som jeg meget gerne så vi hentede. Navnet er Maxwell.
Han spillede forrygende i sin tid i Inter, og jeg kan huske hvordan mange havde svært ved at se ham erstattet da han i sin tid forlod dem. Han har været en smule i problemer i Spanien, hvor meget af det defensive arbejde ordnes selv, og oftest uden backup.
I Inter var han derimod fremragende, og jeg tror stadig der er masser af gode sæsoner i ham.
Sælger vi Insua, som alt tyder på, så ville det her være en fuldgod erstatning. Ja, faktisk egentlig bedre.
Enig han må gerne komme til Liverpool

Besvar