Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » torsdag, 10. jun, 2010 08:11

Adriano og Luca Toni på toppen. Uha et stærkt og giftigt angreb. Totti bliver jo nød til at gå tilbage til sin trequista position og Vucinic må tage til takke med bænken.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 10. jun, 2010 08:32

De har da ikke sikret sig Luca Toni endnu, har de? Hvis ikke, tror jeg netop Adriano transferen skal ses i det lys, at Toni ikke bliver.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » torsdag, 10. jun, 2010 09:05

AJ skrev:De har da ikke sikret sig Luca Toni endnu, har de? Hvis ikke, tror jeg netop Adriano transferen skal ses i det lys, at Toni ikke bliver.
Blev Luca Toni kun lejet i vinters?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 10. jun, 2010 11:32

Ja, det gjorde han. Og det er endnu ikke afklaret hvor han havner. Sandsynligheden for, at han bliver i Roma er selvfølgelig større end for at han tager tilbage til Bayern München, men den er også lig 0. Han kunne sagtens havne i Juventus hvis de er utilfredse med Amauri, eller måske igen i Fiorentina eller Palermo (rent gætteri). Goal.com skrev for nogle dage siden, at han ville havne i Genoa, mens Napolis præsident har erklæret sig uinteresseret. Der er mange om buddet, og det kan da også være han bliver i Roma.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14387
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 10. jun, 2010 12:04

Hekkem skrev:Adriano og Luca Toni på toppen. Uha et stærkt og giftigt angreb. Totti bliver jo nød til at gå tilbage til sin trequista position og Vucinic må tage til takke med bænken.
Toni er mere end på vej til Genoa.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » torsdag, 10. jun, 2010 16:20

Han kunne også være på vej til Juventus, hvis rygtet om Iaquinta til Spurs passer

Johlle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Johlle » torsdag, 10. jun, 2010 18:26

Luca Toni er så godt som 90% sikkert tabt for Roma. Adriano skal ligeså meget ses som en erstatning for Luca Toni, som jeg med 99% sikkerhed ved ender i enten Napoli eller Genoa. Genoa har i følge flere italienske medier føleren ude, mens Napoli nok kan forventes at opruste kraftigt, da de har en chairman der gerne vil spille med om guld, eller i hvert fald CL-plads. Derfor er også den gamle Lyon-angriber, Fred, rygtet til klubben.

Derudover, så havner forårets bedste angriber i serie A, Mirco Vucinic, ikke på bænken sådan lige foreløbigt. Hans præstationer taget i betragtning ville det være fuldstændig vanvittigt.

Romas offensiv til næste sæson kommer til at se således ud:

--------- Adriano ----------
Vucinic --- Totti ---- J. Menez/Taddei/Perotta

Brugeravatar
Ivanhoe
Indlæg: 155
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:00
Geografisk sted: Amager

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ivanhoe » mandag, 14. jun, 2010 11:04

Det er mange der har skrevet her i tråden, at de gerne ser at vi køber Krasic. Det ser desværre ud til at han ender i Italien, men han var åbenbarlig på vores radar før vi fyrede managern:

"Rafa wanted Milos when he was at Liverpool and now he is at Inter they have made a written offer," agent Dejan Joksimovic said.

http://soccernet.espn.go.com/news/story ... rs&cc=5739

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 14. jun, 2010 23:07

Ivanhoe skrev:Det er mange der har skrevet her i tråden, at de gerne ser at vi køber Krasic. Det ser desværre ud til at han ender i Italien, men han var åbenbarlig på vores radar før vi fyrede managern:

"Rafa wanted Milos when he was at Liverpool and now he is at Inter they have made a written offer," agent Dejan Joksimovic said.

http://soccernet.espn.go.com/news/story ... rs&cc=5739
Hvis det han viste mod Ghana er hans niveau, er vi bedre stillet uden ham. Han faldt helt ud af kampen efter de første 15 min.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 15. jun, 2010 10:44

Lige for tiden er der desværre flere spillere der linkes bort fra Liverpool end der sættes i forbindelse med klubben. Yossi og Mascherano ryger. Gerrard og Torres linkes også væk, men dem tror jeg på fortsætter - jeg håber det. Dem jeg håbede på blev solgt er her endnu - nemlig Riera og Babel.


Blev vi ikke på et tidspunkt sat i forbindelse med Elia? Jeg synes han var et frisk pust i gårdsdagens kamp.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14387
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 15. jun, 2010 11:15

Hr. Drejer skrev:Lige for tiden er der desværre flere spillere der linkes bort fra Liverpool end der sættes i forbindelse med klubben. Yossi og Mascherano ryger. Gerrard og Torres linkes også væk, men dem tror jeg på fortsætter - jeg håber det. Dem jeg håbede på blev solgt er her endnu - nemlig Riera og Babel.


Blev vi ikke på et tidspunkt sat i forbindelse med Elia? Jeg synes han var et frisk pust i gårdsdagens kamp.
Vi bliver nød til at få ansat en ny træner så hurtigt som muligt. Ellers er der jo intet tilbage at arbejde med, hverken spillere eller penge.

Barca vil prøve med et bud på 70 mio pund og hvis det starter en regulær budkrig som involverer Chelsea og Man. City, så tror jeg simpelthen ikke på at vi kan holde på ham. Og man forestiller sig jo ikke at pengene havner andre steder end i lommerne på 2 griske sataner.
"We're not racist, we only hate the mancs"

kjærsgaard
Indlæg: 309
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kjærsgaard » tirsdag, 15. jun, 2010 14:44

Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:Lige for tiden er der desværre flere spillere der linkes bort fra Liverpool end der sættes i forbindelse med klubben. Yossi og Mascherano ryger. Gerrard og Torres linkes også væk, men dem tror jeg på fortsætter - jeg håber det. Dem jeg håbede på blev solgt er her endnu - nemlig Riera og Babel.


Blev vi ikke på et tidspunkt sat i forbindelse med Elia? Jeg synes han var et frisk pust i gårdsdagens kamp.
Vi bliver nød til at få ansat en ny træner så hurtigt som muligt. Ellers er der jo intet tilbage at arbejde med, hverken spillere eller penge.

Barca vil prøve med et bud på 70 mio pund og hvis det starter en regulær budkrig som involverer Chelsea og Man. City, så tror jeg simpelthen ikke på at vi kan holde på ham. Og man forestiller sig jo ikke at pengene havner andre steder end i lommerne på 2 griske sataner.
Hvis rygterne er korrekte omkring de 70 mio pund, er sagen vel ret klar, det kan DE ikke modstå. Tidligere havde Gerrard "ingen pris" - der er tilsyneladende sat en pris på ham nu (RM) - 30 mio pund. Det er ikke super-gode tegn. Hvis Barca/City/Chelsea/RM byder 70 henholdsvis 30 mio pund for de to, er jeg ikke i tvivl om de er historie for os.
"Der findes to store hold i Liverpool ................ Liverpools første hold og Liverpools andet hold".

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 15. jun, 2010 18:33

Hvad angår købet af aquilani i sin tid, er det så ikke lidt kontroversielt at rafa, som jeg iøvrigt foretrækker som manager i lfc, ikke valgte at købe Cambiasso, som godt nok er 29 år gammel, men som stadigt er en sikker dygtig kreativ drivkraft på midtbanen med masser af erfaring, istedet for aqui, som jo bekendt har en skadeshistorik der taler for sig selv ? Læste lige lidt mere om cambiasso, og hvis jeg havde været træner havde jeg nok købt ham så han kunne indtræde i starten af sæsonen, fremfor udsigten til ikke at have nogen playmaker et halvt år inde i sæsonen... self er der masser af fremtid i aqui, og at benitez nu vil have ham til inter beviser bare at han virkelig mente det med aqui, på trods af at der florerede rygter om at benitez ikke fandt aqui god nok i slutningen af sæsonen... jeg er glad for at vi har aqui, for jeg tror han rocker the cock på alle fans kommende sæson, men cambi havde måske været en mere sikker løsning sidste sommer... hvad siger i ?

Tilmed håber jeg virkelig at elia er et emne for os, hold kæft han kunne antænde den venstrekant sammen med jovanovic..
Er amoo god nok og moden nok til at agere back-up for maxi endnu ? - det tror jeg altså ikke...
Jeg synes vi skal holde på babel, han har vist fremragende takter her op til vm, og hvis han er i godt humør så er han en gut med stort potentialle hvilket jeg tror kan udløses med mere tillid fra træneren... hold på ham !
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » tirsdag, 15. jun, 2010 19:36

@Liverdreng

Hvad får dig til at tro, at vi kunne have fået Cambiasso sidste sommer?

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 15. jun, 2010 19:40

Aarde skrev:@Liverdreng

Hvad får dig til at tro, at vi kunne have fået Cambiasso sidste sommer?
At han har opnået en del i inter på det tidspunkt, og at vi havde 20 millioner og en plads vedsiden af gerrard at gøre godt med... er det ikke nok ? :music:
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Besvar