Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 27. maj, 2010 10:45

Niels K skrev:
Capdevilla - hans konrakt er udløbet - 32 år
Så er det da bare og få flikket en kontrakt sammen, så han er LFC spiller fra sæson starten. Ganske fin spiller, og er vist også god på dødbolde så vidt jeg husker, dog muligt jeg husker forkert angående hans dødboldsfærdigheder.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » torsdag, 27. maj, 2010 12:32

Tony Barrett og Tony Evans, skrev i en webchat igår, at rygterne om at Rafa ingen penge for, selv fra spiller salg, på ingen måde ville overraske dem, og at de sagtens kunne tror på det.

Fedt va........ :clap:
Senest rettet af Guffi182 torsdag, 27. maj, 2010 14:31, rettet i alt 1 gang.
Billede

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 27. maj, 2010 12:51

Niels K, jeg er helt enig. Jeg synes også vi skal have en venstrebenet på venstre back, da giver en helt anden "lethed" i opspillet. Defensivt kan det dog være ligesågodt med højrebenet, synes jeg.
Det jeg mente var bare, at man da ikke kan udelukke nogen fra konkurrencen om årets venstre back bare fordi de er højrebenede, hvis de nu, som Zanetti, har spillet det meste af sæsonen på netop den position, og gjort det godt.

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 27. maj, 2010 23:17

AJ skrev:
Steven__Gerrard skrev:Da Zanetti, Arbeloa og Bale ikke har udgangspunkt på vensteback, så kan du max have ramt 7 :D Bale kunne ikke spille sig på holdet i Tottenham før han kom til at spille venstre kant, og så vidt jeg husker spiller Zanetti def midt eller højre back? Aly Cissokho vil være min drømmesigning til venstreback, og forstår ikke vi ikke prøvede at købe ham før han røg til Lyon - måske fordi vi allerede havde The Doss, Aurelio og Insua?!
Måske du skulle undersøge de ting du ikke har helt forstand på før du udtaler dig? Nu har Hekkem så hevet statistikken frem for mig.

@ Hekkem

Jeg overvejede virkelig at sige Tremoulinas, mens jeg burde have gættet på Leighton Baines. Capdevila havde jeg også i tankerne, men troede du ville vælge Criscito. Han er dog måske for meget wing-back eller ligefrem vesntre midtbane.

Jeg har ikke set så meget Bundesliga, så viste ikke Castro havde spillet så meget på venstre back.
Måske skulle du lige prøve at slå koldt vand i blodet end du sætter dig til tastaturet! Det er da fandens til kommentar at komme med...hvis du læser mit indlæg, så skriver jeg så vidt jeg husker og sætter spørgsmåltegn ved mine udsagn - uanset hvor mange gange de har spillet venstre back, så regner jeg stadig dem for højre backer - på nær Bale, der er en middelmådig venstreback, der fungerer bedre på venstre kant. Arbeloa ER højre back, men har givet vis spillet venstre back fordi at Ramos er foretrukket på højre, og Real er dårlig besat på venstre. Det samme med Zanetti - der har de Maicon som er fremragende, mens de ikke rigtig har samme klasse på venstre back - Chivu og ham den unge Cherverton (staveplade), som vist ikke rigtig spiller så meget mere (i hvert fald ikke i CL).

Steven Gerrard har spillet hovedparten af de sidste mange landskampe på venstre kant - gør det ham til venstre kant?
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 28. maj, 2010 00:34

Skal Zanetti og Arbeloa diskvalificeres i konkurrencen om årets venstre back fordi deres "naturlige position" er en anden? Man må da se på hvilken position spillerne rent faktisk har bestridet i løbet af sæsonen, og så vurdere dem ud fra det.

Og til din oplysning er Davide Santon - går ud fra det er ham du mener - højrebenet, hvorfor du bryder med dine egne principper ved at kalde ham venstre back.

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 28. maj, 2010 08:27

AJ skrev:Skal Zanetti og Arbeloa diskvalificeres i konkurrencen om årets venstre back fordi deres "naturlige position" er en anden? Man må da se på hvilken position spillerne rent faktisk har bestridet i løbet af sæsonen, og så vurdere dem ud fra det.

Og til din oplysning er Davide Santon - går ud fra det er ham du mener - højrebenet, hvorfor du bryder med dine egne principper ved at kalde ham venstre back.
Nu skal du lade være med at tolke og forvrænge mine udtalelser så de passer ind i dit kram, og i stedet tage og læse hvad jeg skriver :evil:

1) Jeg har på ingen måde udelukket hverken Zanetti eller Arbeloa som årets venstre back, men kommenterede AJ indlæg om de ti bedste venstre backs i verden. Min pointe er blot, at jeg ikke synes man kan snakke om den bedste venstre back om en spiller der har sin naturlige position et andet sted på banen - som det er tilfældet med Arbeloa og Zanetti. Det kan godt være at de begge er fremragende på den position, og bedre end andre naturlige venstre backs, men det gør dem ikke til venstre backs. Det er det jeg prøver at understrege med min kommentar ang. Gerrard - det kan godt være at Gerrard er Englands bedste venstre kant (hvilket jeg dog ikke synes), men derfor vil han stadig ikke komme på min top 10 over venstre kanter. Hvis du har en anden opfattelser, fred være med det, men tag i det mindste og respekter mine udtalelser i stedet for at sprede gylde ud...

2) Hvor er der præcis at jeg siger at en venstre back skal være venstre benet. Du er meget velkommen til at citere mig, for jeg kan ikke huske det...

For fanden mand....
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 28. maj, 2010 09:11

Måske skulle du lige prøve at slå koldt vand i blodet end du sætter dig til tastaturet! Det er da fandens til kommentar at komme med...hvis du læser mit indlæg, så skriver jeg så vidt jeg husker og sætter spørgsmåltegn ved mine udsagn - uanset hvor mange gange de har spillet venstre back, så regner jeg stadig dem for højre backer - på nær Bale, der er en middelmådig venstreback, der fungerer bedre på venstre kant. Arbeloa ER højre back, men har givet vis spillet venstre back fordi at Ramos er foretrukket på højre, og Real er dårlig besat på venstre. Det samme med Zanetti - der har de Maicon som er fremragende, mens de ikke rigtig har samme klasse på venstre back - Chivu og ham den unge Cherverton (staveplade), som vist ikke rigtig spiller så meget mere (i hvert fald ikke i CL).

Steven Gerrard har spillet hovedparten af de sidste mange landskampe på venstre kant - gør det ham til venstre kant?
Når jeg bedømmer en spiller til sæsonens hold, så er jeg ligeglad med hvad den givne spiller har gjort førhen. Jeg ser kun på hvad han har gjort i netop den sæson. Så er det mindre betydeligt at Arbeloa er bedst som højre back, eller Zanetti tidligere har været fremragende på højre back og central midt.

Jeg ser udelukkende hvad den givne spiller har præsteret i den givne sæson. Ikke andet. Gareth Bale er absolut ikke middelmådig på venstre back, men du har da din ret til at mene det. Jeg er blot uenig i din holdning. Mener det var mod Aston Villa hvor han vitterligt brillerede med sine fremryk, og pasninger fra venstre back. Det fortsatte han med i de næste 6-7 kampe. Her så man han var blevet modnet gevaldigt i defensiven, men samtidigt havde en hel masse at ofre i offensiven. Kan godt være du mener han er bedst som venstre kant - hvor han også har scoret de fleste af sin mål fra. Blandt andet mod Arsenal og Chelsea - men med endnu mere modenhed, så bliver han om 2-3 sæsoner en super back.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 28. maj, 2010 09:27

Prøv at tage et kig på mit oprindelige indlæg igen. Det var jo netop IKKE et bud på verdens ti bedste venstre backs, men derimod et bud på HEKKEMS kandidater til ÅRETS venstre back.

Mht. Santon gik jeg ud fra, at du mente, at alle højrebenede er bedre på højre back end de er på venstre. Det er rigtigt, at du ikke har skrevet dette noget sted. Beklager denne antagelse.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 28. maj, 2010 09:36

Jeg prøver lige at råde bod på forvirringen:
Hekkem skrev:@AJ, jeg er ikke enig i Cissokho har været middelmådig i denne sæson. Har ham blandt de ti bedste venstre backs.
Skal altså forstås på den måde, at Cissokho er i Hekkems top ti i SÆSONEN.
Jeg skrev:Hvem har du blandt de ti bedste? Lad mig gætte..

Ashley Cole
Javier Zanetti
Patrice Evra
Domenico Criscito
John Arne Riise
Alvaro Arbeloa
Aleksandar Kolarov
Eric Abidal
Gareth Bale

Hvor mange har jeg?
Hér kommer jeg med et bud på hvem de ni øvrige i hans sæson top ti er.
Du skrev:Da Zanetti, Arbeloa og Bale ikke har udgangspunkt på vensteback, så kan du max have ramt 7 :D
Hér diskvalificerer du de tre nævnte fra konkurrencen. Dog tilsyneladende i den tro, at der var tale om en kåring af verdens ti bedste venstre backs, og ikke sæsonens bedste.

Konklusion: der må være tale om en misforståelse.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 28. maj, 2010 11:01

Hvis det er sandt at Martin Petrov står uden kontrakt, så skal han da bare have en kontrakt og en trøje.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 28. maj, 2010 11:27

Hekkem skrev:
Måske skulle du lige prøve at slå koldt vand i blodet end du sætter dig til tastaturet! Det er da fandens til kommentar at komme med...hvis du læser mit indlæg, så skriver jeg så vidt jeg husker og sætter spørgsmåltegn ved mine udsagn - uanset hvor mange gange de har spillet venstre back, så regner jeg stadig dem for højre backer - på nær Bale, der er en middelmådig venstreback, der fungerer bedre på venstre kant. Arbeloa ER højre back, men har givet vis spillet venstre back fordi at Ramos er foretrukket på højre, og Real er dårlig besat på venstre. Det samme med Zanetti - der har de Maicon som er fremragende, mens de ikke rigtig har samme klasse på venstre back - Chivu og ham den unge Cherverton (staveplade), som vist ikke rigtig spiller så meget mere (i hvert fald ikke i CL).

Steven Gerrard har spillet hovedparten af de sidste mange landskampe på venstre kant - gør det ham til venstre kant?
Når jeg bedømmer en spiller til sæsonens hold, så er jeg ligeglad med hvad den givne spiller har gjort førhen. Jeg ser kun på hvad han har gjort i netop den sæson. Så er det mindre betydeligt at Arbeloa er bedst som højre back, eller Zanetti tidligere har været fremragende på højre back og central midt.

Jeg ser udelukkende hvad den givne spiller har præsteret i den givne sæson. Ikke andet. Gareth Bale er absolut ikke middelmådig på venstre back, men du har da din ret til at mene det. Jeg er blot uenig i din holdning. Mener det var mod Aston Villa hvor han vitterligt brillerede med sine fremryk, og pasninger fra venstre back. Det fortsatte han med i de næste 6-7 kampe. Her så man han var blevet modnet gevaldigt i defensiven, men samtidigt havde en hel masse at ofre i offensiven. Kan godt være du mener han er bedst som venstre kant - hvor han også har scoret de fleste af sin mål fra. Blandt andet mod Arsenal og Chelsea - men med endnu mere modenhed, så bliver han om 2-3 sæsoner en super back.
Ja, jeg er enig med dig lang hen ad vejen. Synes bare det er bemærkelsesværdigt at Bale ikke rigtig var fast mand før han kom på kanten (hvis jeg husker rigtigt), og synes det er her han har brilleret mest. Var det ikke også noget med at de første mange gange Bale startede, så vandt Tottenham ikke...men han har helt sikkert udviklet sig gevaldigt, og kan med tiden blive en klasse back.

Mht. til årets hold så er jeg enig i det du siger, men min kommentar knyttede sig til den liste du lavede med de 10 bedste venstre backs i verden - det er jo ikke nødvendigvis det samme som årets hold. Min pointe er plot at der næppe findes nogen klubber der vil købe Zanetti eller Arbeloa til venstre backpositionen, da det ikke er deres naturlige position - og grunden til de har spillet der i løbet af sæsonen skyldes nok i højere grad manglen på kvalificerede alternativer end deres evner på positionen. Det var ikke for at starte en større diskussion, blot en lille kommentar - men det pisser mig bare af når AJ spiller så smart som han gør.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 28. maj, 2010 11:30

AJ skrev:Jeg prøver lige at råde bod på forvirringen:
Hekkem skrev:@AJ, jeg er ikke enig i Cissokho har været middelmådig i denne sæson. Har ham blandt de ti bedste venstre backs.
Skal altså forstås på den måde, at Cissokho er i Hekkems top ti i SÆSONEN.
Jeg skrev:Hvem har du blandt de ti bedste? Lad mig gætte..

Ashley Cole
Javier Zanetti
Patrice Evra
Domenico Criscito
John Arne Riise
Alvaro Arbeloa
Aleksandar Kolarov
Eric Abidal
Gareth Bale

Hvor mange har jeg?
Hér kommer jeg med et bud på hvem de ni øvrige i hans sæson top ti er.
Du skrev:Da Zanetti, Arbeloa og Bale ikke har udgangspunkt på vensteback, så kan du max have ramt 7 :D
Hér diskvalificerer du de tre nævnte fra konkurrencen. Dog tilsyneladende i den tro, at der var tale om en kåring af verdens ti bedste venstre backs, og ikke sæsonens bedste.

Konklusion: der må være tale om en misforståelse.
Den er accepteret, men måske du burde have været lige så diplomatisk i dit første svar...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 28. maj, 2010 12:00

Du kunne selvfølgelig også bare have læst hvad der stod. I stedet for at beskylde mig for ikke at gøre det.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 28. maj, 2010 14:21

Steven__Gerrard skrev: Ja, jeg er enig med dig lang hen ad vejen. Synes bare det er bemærkelsesværdigt at Bale ikke rigtig var fast mand før han kom på kanten (hvis jeg husker rigtigt), og synes det er her han har brilleret mest. Var det ikke også noget med at de første mange gange Bale startede, så vandt Tottenham ikke...men han har helt sikkert udviklet sig gevaldigt, og kan med tiden blive en klasse back.

Mht. til årets hold så er jeg enig i det du siger, men min kommentar knyttede sig til den liste du lavede med de 10 bedste venstre backs i verden - det er jo ikke nødvendigvis det samme som årets hold. Min pointe er plot at der næppe findes nogen klubber der vil købe Zanetti eller Arbeloa til venstre backpositionen, da det ikke er deres naturlige position - og grunden til de har spillet der i løbet af sæsonen skyldes nok i højere grad manglen på kvalificerede alternativer end deres evner på positionen. Det var ikke for at starte en større diskussion, blot en lille kommentar - men det pisser mig bare af når AJ spiller så smart som han gør.
Jeg tror faktisk Arbeloa - blandt andet - blev købt til venstre back positionen, og være backup til Ramos på højre back. Drenthe og Marcelo er også venstre backs, men er sikker på Pellegrini ikke har ment, de var skarpe nok til back positionen. Hvilket også har betydet Marcelo fortrinsvis har været anvendt som venstre kant. Men det kan da godt være du har ret.

Angående Bale, så var han spillet ind som venstre back, hvorpå han senere blev rykket frem på venstre kant. Benoit Assou-Ekotto var foretrukket på back positionen i starten af sæsonen, og gjorde det ganske fornemt. Gareth Bale var skadet fra maj til september, og først omkring december omkring startopstillingen. Her blev han sat ind som back til at starte med. De første to sæsoner, var Bale meget ude og inde af holdet, og han havde ikke vundet en Premier League kamp. 29. september 2010 var Bale på banen til sin første vundne Premier League kamp. --> læs http://avoidingthedrop.com/2009/09/29/g ... first-win/
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 28. maj, 2010 14:26

AJ skrev:Du kunne selvfølgelig også bare have læst hvad der stod. I stedet for at beskylde mig for ikke at gøre det.
Der er selvfølgelig rigtigt, men det forsvarer stadig ikke din måde at reagere på...men nu gider jeg sgu ikke bruge mere krudt på det.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Besvar