Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » onsdag, 19. maj, 2010 12:58

Martin E skrev:Liverpool are preparing a double swoop for Manchester City's Stephen Ireland and Chelsea's Joe Cole. The Anfield club are confident they have sufficient funds to finance both fees, and hope to persuade Cole to take a lower wage.
Full story: Footylatest.com

Dette kunne være interessant. ;) :headbang:
Jeg tør ikke tro på det, men jo, det kunne være 'tip-top-najs', som de unge jo siger.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af asger90 » onsdag, 19. maj, 2010 13:42

Martin E skrev:Liverpool are preparing a double swoop for Manchester City's Stephen Ireland and Chelsea's Joe Cole. The Anfield club are confident they have sufficient funds to finance both fees, and hope to persuade Cole to take a lower wage.
Full story: Footylatest.com

Dette kunne være interessant. ;) :headbang:
Hele artiklen kan læses her: http://www.footylatest.com/liverpool-pr ... -duo/14263

Jeg er meget enig med dig Martin. Med de to, Arda Turan, Taiwo og en angriber (Aguero i bedste fald) så har vi verdens bedste fodboldhold :headbang:

De to spillere er to af mine absout drømme targets for sommeren og begge virker hvertfald som i en position, hvor de skal finde sig en ny klub. Nogle vil nok sige at vi ikke skal prioritere vores central midt før en evt. venstreback og angriber, men Ireland er simpelthen så fandens god en spiller, at han bare skal hentes.
Synes i det hele taget der begynder at komme nogle gode signaler i pressen. Det kunne godt se ud til at Juve snupper Del Neri (hvilket dermed betyder at Rafa bliver), ligesom de seneste rygter måske kan betyde vi kan beholde Masch, Stevie og Torres.

Måske bliver det sjovt at holde med Liverpool FC til sommer :D

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 19. maj, 2010 14:38

asger90 skrev:
Martin E skrev:Liverpool are preparing a double swoop for Manchester City's Stephen Ireland and Chelsea's Joe Cole. The Anfield club are confident they have sufficient funds to finance both fees, and hope to persuade Cole to take a lower wage.
Full story: Footylatest.com

Dette kunne være interessant. ;) :headbang:
Hele artiklen kan læses her: http://www.footylatest.com/liverpool-pr ... -duo/14263

Jeg er meget enig med dig Martin. Med de to, Arda Turan, Taiwo og en angriber (Aguero i bedste fald) så har vi verdens bedste fodboldhold :headbang:

De to spillere er to af mine absout drømme targets for sommeren og begge virker hvertfald som i en position, hvor de skal finde sig en ny klub. Nogle vil nok sige at vi ikke skal prioritere vores central midt før en evt. venstreback og angriber, men Ireland er simpelthen så fandens god en spiller, at han bare skal hentes.
Synes i det hele taget der begynder at komme nogle gode signaler i pressen. Det kunne godt se ud til at Juve snupper Del Neri (hvilket dermed betyder at Rafa bliver), ligesom de seneste rygter måske kan betyde vi kan beholde Masch, Stevie og Torres.

Måske bliver det sjovt at holde med Liverpool FC til sommer :D
jeg synes nu alligevel, at der er mere og mere, der tegner til i bedste fald status quo, i værste fald farvel Benitez, farvel Mascherano og så er der spørgsmålstegn omkring Torres, hvis de 2 forlader os og der ikke rigtig kommer forstærkninger ind.
Benitez ser ikke ud til at vide, hvad han kan handle for, og han vil naturligvis ikke risikere at stå endnu tyndere besat til næste sæson ved at sælge spillere, som han ikke ved, om han må bruge pengene til forstærkninger for, og derfor kan Benitez i princippet kun kigge efter Bosman spillere.
Spillere som Jovanovic og Cole vil dog unægteligt pynte på truppen, såfremt vi ikke mister spillere.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 19. maj, 2010 14:38

Er der et sted, man kan se en liste over de mest eftertragtede/profilerede Bosman spillere op til denne sæson ?

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Webmartin » onsdag, 19. maj, 2010 14:44

Øv, så gik Villa til Barca. Godt for dem, men møgærgeligt for mine våde fodbolddrømme. I en anden verden havde Torres og Villa spillet på toppen for Liverpool FC.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nrg » onsdag, 19. maj, 2010 14:57

Webmartin skrev:Øv, så gik Villa til Barca. Godt for dem, men møgærgeligt for mine våde fodbolddrømme. I en anden verden havde Torres og Villa spillet på toppen for Liverpool FC.
Han er bare på vej op ad rangstien. Først Valencia, derefter Barca, for så at ende i Liverpool.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SørenK » onsdag, 19. maj, 2010 15:19

Webmartin skrev:Øv, så gik Villa til Barca. Godt for dem, men møgærgeligt for mine våde fodbolddrømme. I en anden verden havde Torres og Villa spillet på toppen for Liverpool FC.
Men samtidig kan jeg ikke lade være med at være lettet. Hvis Torres skulle forlade os, tror jeg, Barcelona ville være den mest oplagte klub (hvordan er forholdet mellem og Atletico og dem?). Købet af Villa må dog betyde, at de ikke går ud og smider flere hundrede millioner på endnu en angriber.

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » onsdag, 19. maj, 2010 15:31

asger90 skrev:
Martin E skrev:Liverpool are preparing a double swoop for Manchester City's Stephen Ireland and Chelsea's Joe Cole. The Anfield club are confident they have sufficient funds to finance both fees, and hope to persuade Cole to take a lower wage.
Full story: Footylatest.com

Dette kunne være interessant. ;) :headbang:
Hele artiklen kan læses her: http://www.footylatest.com/liverpool-pr ... -duo/14263

Jeg er meget enig med dig Martin. Med de to, Arda Turan, Taiwo og en angriber (Aguero i bedste fald) så har vi verdens bedste fodboldhold :headbang:

De to spillere er to af mine absout drømme targets for sommeren og begge virker hvertfald som i en position, hvor de skal finde sig en ny klub. Nogle vil nok sige at vi ikke skal prioritere vores central midt før en evt. venstreback og angriber, men Ireland er simpelthen så fandens god en spiller, at han bare skal hentes.
Synes i det hele taget der begynder at komme nogle gode signaler i pressen. Det kunne godt se ud til at Juve snupper Del Neri (hvilket dermed betyder at Rafa bliver), ligesom de seneste rygter måske kan betyde vi kan beholde Masch, Stevie og Torres.

Måske bliver det sjovt at holde med Liverpool FC til sommer :D
Får vi de to og Mascherano rejser kan jeg leve med det, Ireland er ung og er fremtidens mand han er tæt på at være en klassespiller i Man C.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 19. maj, 2010 15:44

Ireland og Joe Cole er to spillertyper som jeg er ret vild med. Ireland er en atypisk britisk midtbanespiller med sin store finesse. Joe Cole har Gerrard sådan set omtalt ret godt.

Ireland har dog mentalitetsproblemer, hvilket illustreres ved hans løgn omkring sin manglende tilstedeværelse ved det irske landshold og hans dårlige undskyldninger omkring sine egne præstationer (da han efter Mark Hughes fyring gav ham skylden for, at han ikke havde været på et ordentligt niveau).
Joe Cole har sine skadesproblemer og render eftersigende rundt med nogle store lønkrav.

Jeg er dog villig til at gamble omkring dem begge, da deres typer ikke er nogle der hænger på træerne og at de vil være relativt billige at hente (Ireland har vel dårligt en fremtid i City, mens Joe Cole er transferfri).

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 19. maj, 2010 15:45

Det her indlæg fra den norske tror jeg, beskriver vore betingelser op til den nye sæson meget godt. jeg har det ihvertfald på samme måde selv:

http://www.liverpool.no/storypg.aspx?id=24683

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7302
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 19. maj, 2010 22:23

Jeg tror på det. Joe Cole, Stephen Ireland og Arda Turan virker som de mest sandsynlige forstærkninger til næste sæson.

Her er Ireland på vej til lægetjek i LFC:
Billede
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

sorknu9

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sorknu9 » torsdag, 20. maj, 2010 14:25

Niels K eftersøgte en liste med transferfrie spillere så har lige fundet følgende spillere der er transferfrie:

David James (Portsmouth)
Kris Boyd (Rangers)
FABIO CANNAVARO (Juventus)
ROBERT PIRES (Villarreal)
MARIANO PERNIA (Atletico Madrid)
SIDNEY GOVOU (Lyon)
SOL CAMPBELL (Arsenal)
JOE LEDLEY (Cardiff)
JOE COLE (Chelsea)
JULIANO BELLETTI (Chelsea)
MICHAEL BALLACK (Chelsea)
WILLIAM GALLAS (Arsenal)
MARIO MELCHIOT (Wigan)
MARK BRESCIANO (Palermo)
KEVIN KURANYI (Schalke)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 20. maj, 2010 17:29

sorknu9 skrev:Niels K eftersøgte en liste med transferfrie spillere så har lige fundet følgende spillere der er transferfrie:

David James (Portsmouth)
Kris Boyd (Rangers)
FABIO CANNAVARO (Juventus)
ROBERT PIRES (Villarreal)
MARIANO PERNIA (Atletico Madrid)
SIDNEY GOVOU (Lyon)
SOL CAMPBELL (Arsenal)
JOE LEDLEY (Cardiff)
JOE COLE (Chelsea)
JULIANO BELLETTI (Chelsea)
MICHAEL BALLACK (Chelsea)
WILLIAM GALLAS (Arsenal)
MARIO MELCHIOT (Wigan)
MARK BRESCIANO (Palermo)
KEVIN KURANYI (Schalke)
1000 tak skal du have, sorknu9. Der må da være en del flere end det, men jeg går ud fra, at det måske er din egen liste over spillere, du ønsker. Jeg kender ikke dem alle, og mener måske heller ikke, at vi behøver midterforsvarere, men Cole, Govou og Kuranyi kunne vi da sagtens bruge, selvom de er hhv. 29, 30 og 28. En perfekt alder for en fodboldspiller, men ikke spillere for fremtiden, men vi har jo faktisk mange unge spillere, så det vil være fint med med noget rutine, og de jo emere eller mindre gratis.
Kuranyi står dog fra 2010- linket til Dynamo Moskva på Wiki ofg ham australieren står linket til en eller anden arabisk klub fra 2010- ?

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SaibotDK » torsdag, 20. maj, 2010 17:35

sorknu9 skrev:Niels K eftersøgte en liste med transferfrie spillere så har lige fundet følgende spillere der er transferfrie:

David James (Portsmouth)
Kris Boyd (Rangers)
FABIO CANNAVARO (Juventus)
ROBERT PIRES (Villarreal)
MARIANO PERNIA (Atletico Madrid)
SIDNEY GOVOU (Lyon)
SOL CAMPBELL (Arsenal)
JOE LEDLEY (Cardiff)
JOE COLE (Chelsea)
JULIANO BELLETTI (Chelsea)
MICHAEL BALLACK (Chelsea)
WILLIAM GALLAS (Arsenal)
MARIO MELCHIOT (Wigan)
MARK BRESCIANO (Palermo)
KEVIN KURANYI (Schalke)
Jeg stemmer for Joe Cole, Joe Ledley og evt. Kuranyi.. Der skulle være noget fremtid i Ledley i hvert fald

sorknu9

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sorknu9 » torsdag, 20. maj, 2010 17:56

Niels K skrev:
sorknu9 skrev:Niels K eftersøgte en liste med transferfrie spillere så har lige fundet følgende spillere der er transferfrie:

David James (Portsmouth)
Kris Boyd (Rangers)
FABIO CANNAVARO (Juventus)
ROBERT PIRES (Villarreal)
MARIANO PERNIA (Atletico Madrid)
SIDNEY GOVOU (Lyon)
SOL CAMPBELL (Arsenal)
JOE LEDLEY (Cardiff)
JOE COLE (Chelsea)
JULIANO BELLETTI (Chelsea)
MICHAEL BALLACK (Chelsea)
WILLIAM GALLAS (Arsenal)
MARIO MELCHIOT (Wigan)
MARK BRESCIANO (Palermo)
KEVIN KURANYI (Schalke)
1000 tak skal du have, sorknu9. Der må da være en del flere end det, men jeg går ud fra, at det måske er din egen liste over spillere, du ønsker. Jeg kender ikke dem alle, og mener måske heller ikke, at vi behøver midterforsvarere, men Cole, Govou og Kuranyi kunne vi da sagtens bruge, selvom de er hhv. 29, 30 og 28. En perfekt alder for en fodboldspiller, men ikke spillere for fremtiden, men vi har jo faktisk mange unge spillere, så det vil være fint med med noget rutine, og de jo emere eller mindre gratis.
Kuranyi står dog fra 2010- linket til Dynamo Moskva på Wiki ofg ham australieren står linket til en eller anden arabisk klub fra 2010- ?
Nej det var faktisk ikke en hjemmelavet liste men en jeg fandt inde på THE ***, og kunne derfor ikke linke til den, men mener dog at den ramme meget godt hvilke spillere der er fri på markedet. Min personlige holdning er at vi kun kan bruge Joe Cole til start 11, men jeg mener dog også at Bresciano og Ledley kunne være spændende som backup

Besvar